Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
http://www.zive.sk/top-produkt-2014
Diskusia

FunFón ponúka volania za 7 centov do všetkých sietí s balíkom SMS za 5 eur

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 54.166.105.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
76 príspevkov
19.7.2012 14:15 / miki (zive.sk) Reagovať 3 13 nahlásiť

A co tak to dat iba za dobitie, podobne ako Easy Free, ale to už by bolo až moc vyhodne, že?

19.7.2012 15:06 / Istvan (zive.sk) 15 3 nahlásiť

Ved je to za dobitie. Akurat ze okrem nizsej ceny za hovor dostanea aj balik sms.

19.7.2012 15:09 / milan (zive.sk) 1 17 nahlásiť

dobytie a za mesacny poplatok su dve rozdielne veci :-D

20.7.2012 10:09 / miki (zive.sk) 1 1 nahlásiť

Este raz si precitaj clanok.

19.7.2012 14:24 / pfff (zive.sk) Reagovať 4 31 nahlásiť

5/333 = 0,0150€ / sms tak či tak ak za niečo vyvaliť mesačne 5€, tak za net easy free 2000 MB je v roku 2012 použitelnejšie, užitočnejšie, dôležitejšie ako sms ktoré nahradí x net služieb (FB, gtalk, icq, skype, aj email a iné) ale sms toto všetko nedokáže nahradiť dík, nemám záujem, ale je fajn že v roku 2012 miesto data služieb uvádzate sms balíky, bud. rok prosim o službu - pošli telegram z mobilu

19.7.2012 14:28 / milan (zive.sk) 1 15 nahlásiť

pravda pravda v roku 2012 brzdit internet :-D alebo za 700mb pytat 15e k veci: sluzba si urcite najde zakaznikov

19.7.2012 14:42 / muheheee (zive.sk) 6 3 nahlásiť

milanko toto je funfon a nie WOW......... fun ma data celkom pouzitelne hlavne aj po precerpani 1gb to frci v pohode dalej

19.7.2012 14:53 / milan (zive.sk) 2 9 nahlásiť

ja hovorim o brzdenej easy free

19.7.2012 15:42 / pfff (zive.sk) 7 0 nahlásiť

ako brzdenej?

20.7.2012 17:22 / pfff (zive.sk) 1 0 nahlásiť

vskutku vyčerpávajúca odpoveď

19.7.2012 14:52 / alesus (zive.sk) 1 13 nahlásiť

no operatorom je jasne, ze musia obmedzovat nejako net , ked chcu este nejako za rabat...lebo keby bol net lacny a rychly, tak uz nikto neesemeskuje ani nevola cez operatora ale cez net...takze necakajme od operatorovc ze daju obrovske lacne baliky netu...na tom oni vela nezarobia...

19.7.2012 15:10 / am (zive.sk) 4 11 nahlásiť

no možno, ale to vyzaduje, aby aj druha strana bola pripojena na tu istu sluzbu, treba kade vsade postahovat milion 500 aplikacii a predpokladam, ze baterku tiez zabija.. moj nazor, ked chcem nieco, na rychlo tak bud zavolam, alebo poslem za 5s SMS... nez sa budem prihalsovat, vybijat baterku a teraz mam prezvonit druheho aby tiez bol online ci... mne sa zda SMS jednoduchsi a dorazi a hotovo.... ale ja som genercia nad 30 :)... a dokazem zit bez netu.. i ked som sama dost zavisla ;)

19.7.2012 15:41 / pfff (zive.sk) 4 2 nahlásiť

ak ti príde výhodnejšie poslať 333sms a nečakáš na ne odpoveď, potom áno mne na rovnakú vec poslúži aj email, tých sms poslem max. tak 3 mesačne čo potrebuje rýchlu reakciu vybavím krátkym hovorom, čo znesie odklad emailom mne stále príde výhodnejšie aby som si ja i osoba/y s ktorými by som si písal 333sms mesačne aktivovali data balík predsajlen, keď už by som poslal 333sms mesačne, očakával by som reakciu ak je FF najmä o 3 kamošoch, bolo by smutné poslať 333sms a nedostať ani jednu... odosielateľa by to stálo 6c/kus ... pričom taký instant messenger spustený na pozadí nijak zásadne nevybíja mobil. keď sa nepoužíva, len raz za minútu sa na krátko prihlási. ostatné ako pri písaní sms - svieti displej, odosielajú sa údaje + nie že by som nejak potreboval mms, ale mohli dať nejaké - nedávno v rozhovore sa ľutovali že sa veľmi nepoužívajú, aj keď sú v balíku - týmto tomu nepomohli na fotku email - opäť dôvod na net

19.7.2012 14:46 / hyu (zive.sk) Reagovať 2 3 nahlásiť

je to vyhodne pre tych co prevolaju 100minut a viac alebo poslu 85sms a viac

19.7.2012 14:50 / šaman (zive.sk) 1 7 nahlásiť

ten čo mesačne prevolá 100 minút určite nemá sakra drahý funfón.

19.7.2012 14:53 / alesus (zive.sk) 9 1 nahlásiť

no ale mozno teraz si ho da...kedze 7 centov je asi najlacnejsia ponuka na trhu...nie nemam orange:)

19.7.2012 15:11 / Merci (zive.sk) 1 21 nahlásiť

je to oy.eb na takych ako si ty. za 7 centov nevolas. vzdy je to viac. za 7 centov by si volal vtedy keby cena za minutu bola 7 centov a nemusel by si platit ye.bn.uty poplatok 5 eur. na keru rit chodite do tej skoly ? z povinnost i? alebo len ukazovat kamosom a kamoskam svoje smarfony ktore vam rodicia vyberu na pausal ?

19.7.2012 15:21 / pet (zive.sk) 16 2 nahlásiť

rovnako ako nevolas za 9 centov z easy free. A rovnako ako nikdy nebudes volat za 10 a menej centov na O2 fer s ich balickami.

19.7.2012 15:32 / Mirik (zive.sk) 0 16 nahlásiť

ej veru volas lebo na easy nie je mesacny poplatok co by sa tam rozpocitaval ako pri FF takze po dobiti za 10E volas za 9c po dobu 90 dni a neskor za 10c

21.7.2012 07:07 / free (zive.sk) 0 2 nahlásiť

a ty si co za kretena ? poplatok za poplatok na poplatok kvoli akciovemu priplatku kvoli o 2 centy nizsej cene za monutu je hadam iba v orange a aj to iba novy zakaznici a iba v sob ned od 21-23

19.7.2012 15:32 / ujec (zive.sk) 0 10 nahlásiť

tak tak. dokonca sa dá konštatovať že bezplatné volania trom kamošom už niesú bezplatnými volaniami. ovce kupujte volania za 7 centov ktoré niesú volaniami za 7 centov.

19.7.2012 15:33 / Manobb (zive.sk) 3 32 nahlásiť

7 centov/min. ??? Že by klamlivá reklama ??? 100 min. = 0,07x100 + 5 = 7+5=12 ..... 12centov/min. 200 min. = 0,07x200 + 5 = 14+5=19 .... 9,5 centa/min. 500 min. = 0,07x500 + 5 = 35+5=40 .... 8 centov/min. .... 1000 min. = 0,07x1000 + 5 = 70+5=75 .... 7,5 centa/min. 10000 min. = 0,07x10000 + 5 = 700+5=705 ..... 7,05 centa/min. Mám pokračovať ? Aj žiak 2. stupňa musí veľmi rýchlo zistiť, že keby volal celý mesiac NONSTOP, tak: 43200 min. (30 dní) = 0,07x43200 + 5 = 3024+5=3029 .... 7,01 centa/min. Takže: Príde mi to ako pokus o klamlivú reklamu, i keď tá formulácia je právne v poriadku, pretože to skryli do balíka za 5 Eur. De jure je to v poriadku, fakticky však človek v konečnom dôsledku skutočne vždy zaplatí viac ako len tých 7 centov/min. ;-) P.S.: Byť šťastným znamená byť dobre klamaným ...., takže skutočne pozor na presnú interpretáciu.

19.7.2012 15:46 / Mirik (zive.sk) 1 7 nahlásiť

takze som vyskereny s Easy Free do 200 min/mesiac :-D

19.7.2012 17:57 / sejes (zive.sk) 5 6 nahlásiť

no neviem ci mas byt preso vyskereny s free. napriklad take tesco mobile za 10 eur mas v sekundovej tarifikacii od prvej sekundy 100 minut do vsetkych sieti a 100 minut do vlastnej a este aj 100 bodov na klubovu kartu. a rodinni prislusnici s kartou na dobijanie kreditu sa ti dovolaju vzdy aj bez kreditu http://tescomobile.sk/pausal-tri100.html... " rel="nofollow">http://tescomobile.sk/pausal-tri100.html... http://tescomobile.sk/pausal-tri100.html...

19.7.2012 21:30 / Mirik (zive.sk) 1 3 nahlásiť

a ked prevolas 50 min? lebo ja kolkokolvek prevolam tak zaplatim len to a som vyskereny

19.7.2012 15:51 / pfff (zive.sk) 1 11 nahlásiť

si mi ušetril prepočet ak je toto tá letná novinka ktorú nedávno v odpovediach spomínali, tak... dík, budem to používať tak intenzívne ako pozerám pláž33 letná novinka plná nečakaných zvratov - časníci a časníčky obsluhujú hostí, to všetko vo vašich domovoch ... kua, doteraz som nepochopil, prečo by som mal doma sediet a čumeť na bednu ako nejaké ksichty roznášajú poháre... s týmto mega balíkom to bude rovnako - reklama otravná, produkt nezaujímavý

19.7.2012 16:13 / Köln (zive.sk) 1 16 nahlásiť

nebudme lenivi a spocitajme to aj pre mensie objemy volani za mesiac takto 10 minut........10x0,07 = 0,70 + 5 = 5,70....... 57 centov za minutu 20 minut........20x0,07 = 1,40 + 5 = 6,40....... 32 centov za minutu 30 minut........30x0,07 = 2,10 + 5 = 7,10....... 23,6 centov za minutu 40 minut........40x0,07 = 2,80 + 5 = 7,80....... 19,5 centov za minutu 50 minut........50x0,07 = 3,50 + 5 = 8,50....... 17 centov za minutu 60 minut........60x0,07 = 4,20 + 5 = 9,20....... 15,3 centov za minutu 70 minut........70x0,07 = 4,90 + 5 = 9,90....... 14,1 centov za minutu 80 minut........80x0,07 = 5,60 + 5 = 10,60..... 13,25 centov za minutu 90 minut........90x0,07 = 6,30 + 5 = 11,30..... 12,55 centov za minutu

19.7.2012 20:23 / bekheir (zive.sk) 3 5 nahlásiť

ako nehnevaj sa, ale davat si balicek SMS ak neposles ani jednu a prevolas 10 minut.. no.. diagnozu by asi stanovil lekar. tiez si nedavam 500 minutovy balik na fer alebo eSMS+50 minut, ak to nevyuzijem.

19.7.2012 20:36 / trtko si (zive.sk) 0 7 nahlásiť

ja chcem volat za 7 centov lebo to tvrdi fun fon pishta la katosh. Alebo za 6 centov lebo to tvrdia v stvorcovom pomaranci a v ruzovuckej tele kome. Neda sa? Potom to bude asi len dalsi oyeb na slaboduchych

19.7.2012 20:42 / ferdo39 5 1 nahlásiť

diagnóza O2 fanatik :-D tiež si nedám 100 minút, ked prevolám cez tisíc a potom tu neplačem, ako draho volám :-D

19.7.2012 16:24 / Busy (zive.sk) 3 5 nahlásiť

Ano, kvoli mesacnemu poplatku to nikdy nebude 7 centov. Ale ak sa na to pozries z opacneho uhla, a posles aspon tych 84 smsiek mesacne (za ktore akoze zaplatis tych 5 eur), potom volania su skutocne po 7 centov. Len to plati samozrejme za toho predpokladu, ze potrebujes posielat aj vela smsiek.

19.7.2012 20:24 / bekheir (zive.sk) 3 2 nahlásiť

alebo staci urcita kombinacia SMS+volania.. a uz je vyhodnost inde.. kazdy tu pocita s tymto balikom, ako keby v sebe SMS nemal.

19.7.2012 16:49 / jojo (zive.sk) 4 4 nahlásiť

tych 5euro sa tyka predplatenych 333 sms a nepatria k volaniam, takze uvadzana cena 0,07centa plati pre volania a je uvadzana spravne.... citujem: HUSTÝ FUNFÓN BALÍK Ti za 5 eur mesačne na 30 dní dá: - 333 „predplatených“ SMS do všetkých sietí na Slovensku. (Získaš tak najlepšiu cenu za SMS do všetkých sietí na úrovni 1,5 centu!) je to trochu salamunske ale v tomto pripade uvadzana cena 0,07centa za min. je spravna

19.7.2012 17:27 / ujec (zive.sk) 1 7 nahlásiť

ale nie nie moje. nieje správna. správna by bola v prípade žeby platila bez akýchkoľvek ďalších podmienok. a je jedno či sa podmienka poplatku 5 eur týka sms alebo nie. 7 centov totiž bude stáť minúta len za predpokladu že pošleš presne 333 sms správ mesačne. inak je to vždy viac ako 7 centov a je to háčik jak fras.

19.7.2012 17:58 / dgdhg (zive.sk) 6 4 nahlásiť

co ti brani neposlat 333sms mesacne, ved posli :-)

19.7.2012 18:09 / samson (zive.sk) 1 5 nahlásiť

pošli aj keď na silu. len pre dobrý pocit že máš volania za 7 centov. a potom si konečne dospel alebo vytriezvel a musel si si na živobytie zarábať sám lebo rodičia ti už nedali ani vindru. tak je to správne a tak to má byť.

19.7.2012 20:52 / Busy (zive.sk) 0 3 nahlásiť

To je v podstate podobne ako volania WOW za 5.5 centu. Ano, tiez ich kazdy moze mat za 5.5 centa za minutu, ale na to aby ich mal, musi predtym prevolat a zaplatit 400 drahsich minut.

20.7.2012 09:38 / bekheir (zive.sk) 1 0 nahlásiť

nie je to celkom tak.. za 7 centov volas v principe uz poslani tokych SMS, ktore by za normalnych okolnosti dokopy stali 5 € (teda napr. pri cene 5 centov je to 100 SMS).

19.7.2012 18:44 / Manobb (zive.sk) 2 7 nahlásiť

jojo, opakujem: De jure (podľa práva) je to v poriadku ! Fakticky však vždy (opakujem vždy=teda aj pri volaní NONSTOP celý mesiac bez položenia) voláš za viac ako 7 centov/min. Už som neraz povedal/napísal, že OR má marketing (vety, slogany a pod.) premakaný a právne prakticky nenapadnuteľný ... Či to je však správne aj v reálnom živote, nech si odpovie každý sám ... Mňa touto akciou nepresvedčili, pretože mám opäť pocit, že sa ma snažia iba "obtiahnúť" mesačne o 7 Eur pod rúškom kvázi lacných volaní za 7 centov/min. P.S.: Matematika však nepustí, že ? ;-)

19.7.2012 19:38 / jojo (zive.sk) 1 0 nahlásiť

sikovnym patri svet a kdo neumi, ten cumi

19.7.2012 20:26 / bekheir (zive.sk) 3 2 nahlásiť

5 € pausal, ktory v sebe obsahuje: 333 SMS 0 minut ---------------- cena po prevolani mesacneho pausalu (teda 0 minut) je 7 centov za minutu SMS po prekroceni poctu SMS v programe (teda 333) je ABC centov za minutu. ---------------- ak to beries ako zvyhodnovaci balicek len na volania, tak OK, 7 centov nedosiahnes. ak to vezmes technicky ako 5 € SMS pausal, tak uz tych 7 centov (opakujem, technicky) je.

19.7.2012 20:21 / bekheir (zive.sk) 4 0 nahlásiť

Manobb, skusim moj pohlad. FF je urceny prevazne mladsim ludom, to myslim suhlasi. ak by taky clovek poslal 1-2 SMS denne. tak je na 30-60 SMS - za tie za normalnych okolnosti zaplati po 5-6 centov, teda zhruba 1,5-3 € ak 3 €, tak vlastne za to zvyhodnenie zaplati len 2 €, co sa mu vrati za 40 minut. viac volani a viac SMS (ano, najdu sa aj taki mladi, ktori nekontroluju kazdych 5 minut FB), tak vyhodnost este rastie. ak niekto neposiela SMS a prevola 20 minut, tak si rozhodne nic huste davat nemusi :-D

19.7.2012 20:45 / hracs (zive.sk) 0 9 nahlásiť

je to prepadak roka.volania za 7 centov ktore nejsu za 7 centov.blbi ti co naletia.to fakt radsej easy.

19.7.2012 20:56 / ajaj (zive.sk) 0 4 nahlásiť

samozrejme že radšej Easy Free B-]B-]B-]

19.7.2012 20:49 / hracs (zive.sk) 0 2 nahlásiť

mladi potrebuju net a nie sms.len im niekto musi otvorit oci ako to s tymi siedmymi centami je lebo do skoly chodili len kvoli tomu aby fotrovci neprisli o pridavky.ale taky poriadny net a nie parodiu z funfonu.mozes robit promo tak dlho az kym ta to neprestane bavit ale predaj to nezdvihne.mozete zas rozdat tisice kariet na festoch ale aj tak ich ludia budu vyuzivat len na kvazibezplatne volania vo vlastnej.howg.

19.7.2012 21:06 / Manobb (zive.sk) 0 8 nahlásiť

Je to o uhle pohľadu, keďže: Ak Ty nájdeš jeden pravdivý príklad, že je to lacnejšie - máš pravdu Ak ja nájdem jeden pravdivý príklad, že to je drahšie - mám pravdu Otázkou však zostáva, koľko zákazníkov sa svojou spotrebou stotožní s Tvojim alebo mojim výrokom. Myslím si, že ich bude viac z mojej skupiny = miera pravdepodobnosti nepravdivosti Tvojho výroku sa zvýši .... O tom to celé je. Dôležitá je masa zákazníkov. Operátor potrebuje masu viac platiacich na úkor minority menej platiacich zákazníkov. Ja naopak zastávam masu a chcem, aby táto platila menej a iba minorita hlúpych a lenivých zákazníkov platili viac ako je potrebné ... ;-)

19.7.2012 21:13 / ajaj (zive.sk) 0 6 nahlásiť

pekne si to napísal.:-) Je to o ľuďoch ako si vážia svoje lowe B-]

20.7.2012 09:45 / bekheir (zive.sk) 1 1 nahlásiť

ako som vyssie napisal - je stale velka skupina ludi, ktori poslu 2-3 SMS denne (teda takmer stovku mesacne),pretoze nechcu byt stale online, nechcu mat mobil s kazdodennym nabijanim, platit si na nom nejake data (na slovensku minimalne 3 €). som sice v CR, ale aj tak... manobb sa na to pozera ocami XX rocneho, ktory len vola (a teda tych 5 € povazuje za aktivacny poplatok bez dalsej hodnoty). cize este raz - nie je to pre kazdeho (ktory program je?), ale nie je to hlupost... mozno keby este dali balicek napr. 1 GB za 5 €, po ktorom by rovnako padla cena hovoru na 7 €c, tak by to bolo OK.

20.7.2012 09:41 / bekheir (zive.sk) 1 0 nahlásiť

to ja nemam prisekum na populacii.. ak ty ano, tak OK, beriem.. je to pre zakaznikov, ktori tymto useria na hovoroch aj SMS zaroven. lepsie by samozrejme bolo, ak by cena bez aktivacii cohokolvek padla aspon na 9 centov a SMS konecne pod 3 centy, ale aspon nejaka moznost zyvhodnenia tu je.

20.7.2012 11:17 / Manobb (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Lepšie by bolo nebalíčkovať a dávať dobré základné ceny bez ďalších doplnkových podmienok pre zákazníka. I keď na druhej strane chápem, že zvýhodňovanie základných cien cez balíčkovanie je trendom pri zvyšovaní výnosov ... Ale mne sa to ako zákazníkovi nepáči, keďže to balíčkovanie spravidla vždy prichádza systémom: To čo potrebuješ, ti zvýhodníme len vtedy, ak si súčasne kúpiš to, čo nepotrebuješ. Pýtam sa: Načo mám kupovať to, čo nepotrebujem ? Výsledok: Nemám šancu mať lepšie ceny ak odmietnem kupovať to čo nepotrebujem ?? Je to začarovaný kruh a večný boj operátorov so zákazníkmi. Slabšie povahy boj prehrajú a prijmú hru operátorov, ktorá je výhodná tak akurát pre nich. Kým bude väčšina slabších pováh, lepšie ceny aj bez balíčkovania nás proste nečakajú ... ;-)

20.7.2012 10:20 / Iguso (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Predtym ako sa stane ziak ziakom druheho stupna, mal by uspesne dokoncit ucivo prveho stupna - citanie minimalne. Niezeby som sa zastaval FF, osobne system "zaplat za nizsiu cenu" neznasam, len v tvojej vycerpavajucej domacej ulohe na prepocty sa ti vytratili akosi tie SMS ktore si vlastne v spominanom produkte kupujes a ako bonus mas volania za 7centikov. Hmmm ?

20.7.2012 17:02 / Manobb (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Jasné. A tú napr. o nekonečných volaniach neprečítaš ? Nie, nie, volania síce sú účtované po 7c/min. pri zaplatení poplatku 5 Eur/mes., ale zo všetkých možností využitia služby je len minoritný počet kombinácií, kedy sto aj platí. Väčšinou zákazník v prepočte na skladbu počtu odoslaných SMS a prevolaných minút aj tak zistí, že tie volania ho vyšli drahšie ako tých 7 centov. Viac nemám čo k tomu dodať. Ak si však myslíš, že je to pre Teba vždy a za každých okolností výhodné riešenie, kúp si tých balíčkov trebárs aj 100 ... Odo mňa však nedostanú ani jeden takýto aktivačný poplatok, hoci FF karty ešte stále mám a som pripravený ich používať, ak príde výhodnejšia ponuka oproti konkurencii. Zatiaľ však FF - nič moc (jediný použiteľný benefit sú totiž ešte stále iba a len 3 kamoši ZADARMO pri kredite platnom 4 mesiace, t.j. mesačný náklad je tak iba na 1,75 Eur/SIM) a ten z času na čas pri potrebe veľa volať v skupine 2 až 4 SIM aj využívam ... ;-)

20.7.2012 19:53 / bekheir (zive.sk) 2 0 nahlásiť

ale zase na druhej strane - aku inu sumu tam maju napisat, ked v priemere (po zapocitani aj SMS, ktore mas v ramci balika) to bud eu kazdeho zakaznika ine.

22.7.2012 12:41 / Iguso (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Chlapec to neponal, nechape ze si kupuje balicek 333 SMS za 5 eur. K tomu je ako bonus volanie 7cent / minuta. Niekto posiela SMS vela, niekto malo, pre koho to je zaujimave ten si to zberie. Ale ten somarik tu zacne prepocitavat ako keby ten balik musel byt pre kazdeho, skoda reci.

22.7.2012 15:42 / RastislavJ (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Ak by som posielal veľa SMSiek tak by som chcel v 1. rade zníženú cenu SMSiek po prečerpaní balíka a nie zníženú cenu hovorov. Toto je výhodné pre tých čo pošlú 100* až 333 SMSiek a ešte aj veľa volajú mimo 3 + 3** FF čísla. * ak veľa volá tak aj menej. ** 3 volané + 3(a viac) prezváňané To musí byť obrovská skupina FF zákazníkov :-)

22.7.2012 16:54 / Iguso (zive.sk) 1 1 nahlásiť

keby si chcel znizenu cenu SMS a nespadal by si do skupiny ktorej pises tak si asi vezmes inu ponuku ze ? Ale uz zase pises o inom ako povodne panko hore, ktory ako bycek videl len cislicu 7 a hned na nu reagoval ako na cervenu plachtu nejakymi prepoctami. A pritom to vobec nieje o tom. Ty teraz zase pises o volaniach a prezvananiach.

22.7.2012 22:10 / RastislavJ (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Nie je to dobré pre veľa volajúcich. Nie je to dobré pre veľa SMSkujúcich. Je to dobré pre tých čo veľa volajú a zároveň pošlú do 333SMSiek teda dosť špecifická skupina. Ako doplnkový balík k iným balíkom by to bolo dobré, ale ako jediný balík je to ukážková . A je to presne o tom čo písal Manobb, ale to by si musel vidieť veci v širších súvislostiach.

22.7.2012 22:13 / RastislavJ (zive.sk) 0 1 nahlásiť

ale ako jediný balík je to ukážková pi*ovina.

22.7.2012 22:19 / Iguso (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Preco by to nebolo dobre pre vela volajucich. Cena je dana, ked si nesvojpravny ako tvoj hrdina M ze si zacnes masturbovat nad tabulkami a prepoctami a ani tam nezaratas co vlastne kupujes ale len nejaku podmnozinku ktoru dostanes k baliku. Preco by to nebolo dobre pre vela SMSkujucich. Ked posles 1000 sms mesacne viac sa ti oplati tento balicek ci bez neho ? Toto su tie tvoje "sirsie suvislosti" ? Dvaja prezidenti vesmiru, nech sa paci.

23.7.2012 09:26 / RastislavJ (zive.sk) 0 1 nahlásiť

"Preco by to nebolo dobre pre vela volajucich." lebo inde to dostane lacnejšie Nesvojprávny si tu len ty. Zarátava sa to čo využiješ a nie to čo kupuješ. Ak pošlem 1000 SMS mesačne a viac tak cez paušál od O2 stačí aj ten modrý za 15€ a nie v FF za 45€. Takže áno, toto sú tie širšie súvislosti.

23.7.2012 09:33 / Iguso (zive.sk) 1 1 nahlásiť

"Zarátava sa to čo využiješ a nie to čo kupuješ." Takze vsetky pausaly okrem nenulovych kde platis za to co spotrebujes su vlastne blbost a kazdy co ich ma nesvojpravny. Nemam dalsie otazky na teba, ponizil si sa uplne sam.

23.7.2012 11:16 / RastislavJ (zive.sk) 0 1 nahlásiť

"Takze vsetky pausaly okrem nenulovych kde platis za to co spotrebujes su vlastne blbost a kazdy co ich ma nesvojpravny. Nemam dalsie otazky na teba, ponizil si sa uplne sam." a to si kde vyčítal, lebo z "Zarátava sa to čo využiješ a nie to čo kupuješ." to vôbec nevyplýva. Takže ponížil si sa akurát ty. Ale možno vysvetlíš ako je výhodnejšie SMSkovať za 45€ miesto 15€ ak nevoláš ( pri tých 15€ ešte aj volať môžeš), alebo ako je pre teba super ponuka 7€c/min volaní ak neSMSkuješ len zato, že ich operátor tam dal. Alebo chceš povedať, že tvoj život riadi operátor a teraz budeš volať a SMSkovať do zblbnutia, lebo ti to dal operátor za úžasných 5€?

22.7.2012 11:41 / mito (zive.sk) 1 0 nahlásiť

balicek je hlavne o zlave na SMS spravy a nie o hovoroch, ale aj tak by som tuto akciu nazval lepsie ako nic...

19.7.2012 15:00 / am (zive.sk) Reagovať 1 8 nahlásiť

no ja uz som zvedavá na tie mini písmenka pod textom ;)

19.7.2012 15:08 / Jo (zive.sk) 8 5 nahlásiť

Ne mini pismenka ste majstri vy v zaspatom o2

19.7.2012 15:14 / Ein Zwei (zive.sk) 0 10 nahlásiť

že za 7 centov :-D pekne vám to kuruje. ale zákaznícka báza odchovaná na hätfoch adély a šajfu na to skočí ako ryba na hák. a ten je teda poriadny.

19.7.2012 15:55 / pfff (zive.sk) 1 3 nahlásiť

ak si si nevšimol, reklamka s adelkou a sajfom už dávno nie je v tv, aj keď na webe ich majú, hlášky su sajfové, ale ani mesiace tých dvoch v tv neznamenali žiadne zaujímavé predaje - proste mimo funrádia čo ich vlastná tv show, to prepadák a že to skúšali veľa krát

19.7.2012 20:03 / T (zive.sk) Reagovať 0 8 nahlásiť

Radšej budem volať za 9 centov na Easy Free ako platiť 5€, aby som volal za 7 centov.... SMS používam minimálne a všetko nahradili dáta a gmail, alebo Google+. Orangeu a O2 už treba povedať, že tie ich SMS balíky by boli IN v roku 2005 nie v 2012..... Dnes bez dát je mobil nanič.... Funfón nemá poriadne dáta a aj Orange znížil 1GB na 700MB, ale cenu nechali rovnakú... Tak si môžu aj s O2 nechať svoje WOW platiny a virtuálom pristihli krídla.... B-]

19.7.2012 20:25 / acmm (zive.sk) 0 6 nahlásiť

konecne aj normalny prispevok od teba. len dodam, ze Orange data nie len ze znizil, ale aj zdrazil na 14.99 eur, co je viac ako dvojnasobok. cenu ti vratia iba vtedy, ak priplatis 5 eur mesacne vypalne, aby si len netraposil na nete, ale aj volal za predrazene ceny. tym padom mas net za 5+6,99=11,99 mesacne za 700 MB, drahsie ako minuly rok, drahsie ako pred 4 rokmi. WOW!!

19.7.2012 20:34 / T (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Im by malo byť jedno či volám, alebo použijem dáta. Podstata by mala byť, že dostanú zaplatené. Keby to bol balík 2GB za 5€ a k tomu by sa znížila cena volaní ako bonus na 7 centov a k tomu bonus SMS bolo by to iné. Dúfam, že Telejkom nebude kopírovať ich nezmysel WOW platina. Zatiaľ to vyzerá, že Telekom má vlastnú stratégiu. Orange a O2 môžu byť radi, že si ľudia nedajú Funfón a Tesco Mobile na nutné volania a nehľadajú wi-fi, prípadne sa doma nepripájajú s mobilom cez wifi káblového operátora. O2 žije niekde v r. 2005 a tak to vyzerá, že to kopíruje aj Orange a vrátili sa 7 rokov späť... Ešte by to chcelo na Slovensku Google Voice a mali by aj po hovoroch... B-]

19.7.2012 23:39 / acmm (zive.sk) 0 3 nahlásiť

este prihoda mojej znamej: otazka kamosky na Orange na fan stranke Facebooku: preco ste zdrazili Jednorazove zvysenie internetu v mobile zo 4 na 6 eur? preco ste zdrazili internet dvojnasobne a spomalili z tazko pouzitelnych 64kbps na nepouzitelnych 16kbps? "odpoved" Orange: vymazanie otazky, unlike stranky, vyhostenie z fan stranky a zablokovanie buduceho pridavania komentarov. Bravo Orange, ukazali ste svoju pravu tvar. Jasne vyjadrenie, ze cim skor si od vas vsetci zakaznici prenesu cisla inde, tym lepsie urobia.

20.7.2012 09:47 / bekheir (zive.sk) 2 0 nahlásiť

to je blbe.. ale kam si ho prenesie? k 02, ktore robi OD ZACIATKU PREVADZKY presne to iste a este aj bezocivo klame priao do tvare? to je ta vyhra? no neviem. ktory predajca ti nejako zmysluplne odpovie na otazku, ze preco zdrazel? ziaden :-)

19.7.2012 20:54 / ajaj (zive.sk) Reagovať 0 1 nahlásiť

tak týmto mňa FunFon nezaujal a ostávam iba pri 3.kamosoch na volania po rodine a pri Easy Free na volania inde.B-]B-]B-]

19.7.2012 21:19 / ajaj (zive.sk) Reagovať 0 5 nahlásiť

a ešte. Týmto profilom si FunFon nezíska zákazníka skôr stratí. Čakal som zníženie ceny z 12 €c ale bez úvodných poplatkov mesačných čo je vlastne 5€.

20.7.2012 00:30 / Milan (zive.sk) 8 6 nahlásiť

Zdravim, uz cca rok som fanfonista, ako aj cela rodina. Nie je to len pre mladych ako sa funfon tvari. Do diskusii velmi nezvyknem prispievat, ale teraz tolko hovadin vidim napisane. Preco kazdy si mysli, ze Easy FREE je naj ? Je to uplne odrbavanie ludi, je to politika telecomu,t-comu,slovak telekomu ci ako sa teraz volaju, po case zistite, a zase budete prechadzat inde. Pri vybere operatora treba zohladnit aj to hlavne, rozsirenie pokrytia BTSkami a sietami 3G, mame tu tak troch operatorov Orange,Telekom,O2. A teraz miesto, kde budem mobil pouzivat najviac je vacsinou u kazdeho doma. Potom sa pozrie mapka pokrytia a zaroven sa pozrie aj celkove pokrytie pre mna dolezite, O2 planuje vybudovat 3G v mojom meste, zatial nema, pokrytie tam kde potrebujem dobre - pred funfonom som mal O2. Avsak predplatenky a O2 Fer v dnesnej dobe a jeho forme je drahy - zase treba zohladit data,volania,sms/mms, cize nevyhodne, nakolko som pozadoval aj volania na 2-3 cisla v ramci nejakeho kruhu - rodiny free, co je inac v inych statoch celkom bezne u kazdeho operatora, o2 to ma spoplatnene 6€. Cize O2 nie, potom tu mame Telekom nakolko velmi zle skusenosti so vsetkym od ranneho obdobia po roku 90 do cca 2006, od roku asi 2000 to zacalo upadat, mal som od nich vsetko, pevnu linku,mobil, dial-up, obrovske peniaze, proste to nebolo normalne, platit tisicky korun mesacne. Cize Telekom aj keby mal volania zadarmo na vsetky cisla v SR, nikdy ! Mapka pokrytia tiez hovori svoje, u mna by bolo len EDGE, vonku sa da chytit aj 3G. Orange - najlepsie pokrytie, pokrytie 3G doma aj vo vnutri bez problemov, ale este pred WOW pausalmi mal ceny ako sa patri na Orange... ale viac mrzi ze este s Primou stale nic nerobili dost dlho, ani s Click. Myslim, ze preto z nejakeho dovodu nechceli zmenit Primu na dnesny funfon, vznikol virtualny operator Funfon. Presne to co potrebujem, volania na 3 cisla zdarma v ramci rodiny staci, net pouzitelny aj na notebook 3-4mbit/s down, up 0,4mbit/s pingy vacisnou okolo 50-100ms, a takato moznost za 5€/7centov mat, myslim, ze to este doladia, je to dobra cesta ako dalej pokracovat a nespat ako v pripade Primy. Moje poradie predplateniek: 1.Funfon 2.Tesco mobile 3.O2 4.Telekom 5.Prima

20.7.2012 12:48 / drifter6 (zive.sk) Reagovať 5 0 nahlásiť

caute napr. moja mama pretelefonuje 300min a pošle 100sms v priemere. Jej by sa celkom oplatil tento funfon + je nutná platba na fakturu.

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.