Diskusia

O2 spustí o týždeň LTE. Ako test pre všetkých

110 príspevkov
24.7.2012 11:33 / milan (zive.sk) Reagovať 42 18 nahlásiť

keby radsej dobudovali 2g siet a aspon znizili ceny na uroven konkurencie

24.7.2012 11:36 / Rajzi (zive.sk) Reagovať 28 14 nahlásiť

to je sice vsetko pekne, ale na Zahori mi nejde ani 3G, tak potom neviem pre koho to bude, asi len pre BA...

24.7.2012 11:43 / Toto (zive.sk) 25 8 nahlásiť

To bude hlavne sluzit na to aby sa jamrichova nasledujuce dva roky mohla naparovat za oni priniesli prve lte :-D. Odkaz pre jamrichovu sj redakciu: 4g je oznacenie az pre tzv. Lte advanced !B-]

24.7.2012 11:39 / mobilmania (zive.sk) Reagovať 12 5 nahlásiť

hehehe

24.7.2012 11:51 / dll.exe (zive.sk) Reagovať 27 13 nahlásiť

Mna skor zaujima od koho ma O2 Telefonica HW. Europsky Ericsson alebo Cinsky zlodejsky Huawei... Aj ked si myslim, ze je to 2 moznost.

24.7.2012 11:57 / ehm (zive.sk) 7 26 nahlásiť

predpokladam, ze doma nemas ani jeden vyrobok cinskeho vyrobcu. a uz duplom nie europskeho/americkeho vyrobcu, ktory si dava vyrobky do ciny len montovat, lebo to je este horsie a vykoristuje cinsky pospolity narod!

24.7.2012 12:33 / aaabbbccc (zive.sk) 2 9 nahlásiť

Ja len dufam, ze to nebude francuzsky Sagem :-D

24.7.2012 12:50 / 15 0 nahlásiť

ja dúfam, že to nebude Tesla.../kvalita klesla/B-]

24.7.2012 13:24 / bartolomej (zive.sk) 0 13 nahlásiť

nahodou Americka TESLA robi elektricke auta sportoveho vzdhladu

24.7.2012 20:18 / bekheir (zive.sk) 6 2 nahlásiť

tesla bola skratka pre technicky slabe.

24.7.2012 20:27 / . (zive.sk) 4 1 nahlásiť

rozdiel je výroba a používanie patentov u iného výrobcu čiže E vyrába v číne, popužíva svoje patenty a technolgie na ktoré prišli H tiež vyrába v číne, ale používa patenty a technologie E, za ktoré neplatí!

24.7.2012 13:44 / Tulo (zive.sk) 2 16 nahlásiť

Nejdem sa vyjadrovat primo k RAN/Core HW, ale terminalom. Neviem ci ti nieco hovori LTE conformance testing ale na svete su zatial dvaja nakvyznamnejsi hraci pre LTE cipy Qualcomm a HiSilicon (divizia Huawei pre cipy). Je tu vela ostatnych ako LG, nVidia, Samsung, Marvell, ST-Ericsson, QCT, Innofidei, Altair, Intel, ... Ale na tych dvoch sa nic nehrabe. A ohladne spolahlivosti a stability je Huawei najstabilnejsi. A to myslim uplne vazne, keby taky nebol tak by som si asi v praci trieskal hlavu o stol :). BTW, bol som priamo v Huawei (cina) takze asi viem o com hovorim. A za par tyzdnov tam idem znova

24.7.2012 15:35 / P2C (zive.sk) 0 2 nahlásiť

2G ma od NSN a 3G a asi aj LTE od Huawei

24.7.2012 15:56 / číňan (zive.sk) 3 3 nahlásiť

ja si zas myslím že ti tá druhá možnosť už začína pekne liesť na mozog.

24.7.2012 11:53 / Reagovať 1 16 nahlásiť

Kazdopadne je to spravny krok a podnieti to aj dalsich hracov na trhu, aby sa uz teraz zacali pripravovat, budovat strategiu a po kupe frekvencii mohli zapnut na druhy den zelene tlacidlo :-) Len tak dalej, nech to zije a funguje :-)

24.7.2012 12:24 / Tom (zive.sk) 15 7 nahlásiť

Vidim ze fajcus dobry matros:-D. Mojko slovo strategia a o2 nejdu nijako dokopy. Ostatni operatori sa mozu pokojne ignorovat tuto kvazi kozmeticku siet ktorou sa o2 sbazi na seba len upozornit. Kvoli trim dedinam urcite nebude nikto menir svoju strategiu:-D

24.7.2012 16:29 / D.CUBE (zive.sk) 5 11 nahlásiť

chlapček zlatý, O2 svojou stratégiou už dávno zatienila zvyšných operátorov a dokonca ich hladko predbieha... vymeň dealera, lebo si trošku mimo...

24.7.2012 20:19 / bekheir (zive.sk) 11 4 nahlásiť

akou strategiou? to by ma zaujimalo.. strategia v oblasti programov nulova,strategia v oblasti HW a siete nulova (VSETKO s obrovskymi meskaniami, len marketingove hura a potom nic).

24.7.2012 12:04 / jojo (zive.sk) Reagovať 22 9 nahlásiť

Krása. Nepochybujem, že to dopadne ako s 3G. Bude to možno v krajských mestách (+spomenuté testovacie obce), bude to sprevádzať obrovská reklamná kampaň, ale mimo toto pokrytie nechytíte ani kvalitný signál EDGE. A to už ani nespomínam cenu O2 internetov s dátovým obmedzením. Ďakujem, neprosím... Radšej ostanem pri neobmedzených dátach v 3G u Telecomu.

24.7.2012 12:09 / 4 24 nahlásiť

Neobmedzenych datach v Telekome? Myslis tie neobmedzene co ti po minuti volnych MB znizia rychlost? O2 to aspon neprezentuje ako neobmedzene aj ked v podstate je to to iste ze ked prekrocis tak len znizia rychlost...

24.7.2012 12:26 / Tom (zive.sk) 8 2 nahlásiť

Ale za to o2 sa ide momentalne prezebtovat ako lider v lte:-D

24.7.2012 12:28 / Merfi (zive.sk) 13 12 nahlásiť

Hrino Ale o2 ta spomali na 16 a Tecko na 64,o2 ma 1gb za 6€ a tecko 2gb za 5€ Ak nebidis rozdiel,tak potom sorry za upozornenie;-)

24.7.2012 12:35 / T (zive.sk) 13 3 nahlásiť

pri dobití od 10EUR idú dáta zdarma 15 dní na Easy Free a padnú volania na 9 centov. O2 ti nedá nič okrm nejakého bonusu za dobitie a 2GB má za 11EUR.

24.7.2012 13:45 / 4 11 nahlásiť

myslim ze nemusime debatovat o kvalite toho zadarmo internetu, o tom sa uz napisalo celkom dost... a ja som ceny neriesil skor ma zaujima to co znamena neobmedzene, a jediny rozdiel je naozaj v tom ze po prekroceni dat je spomalenie na 64 pri "Tecku" a 16 pri O2, to jedine je take plus pre Tecko... ale slovo neobmedzeny by som urcite nepouzival. Prave koli takymto marketingovym tahom som vypovedal zmluvu vo vtedajsiom T-Come na Optik internet... podpisal som zmluvu na 40/4 asi v roku 2010, po vyse pol roku zaviedol T-Com FUP, na mojom baliku to bolo 240GB a oficialne sa to malo tykat novych zakaznikov, ale aplikovali to aj na mna, tak som siel ku konkurencii a platim polovicnu sumu a mam 50/5 :) Telekom hra spinavu hru a pritom momentalne patri k najhorsim opom na SK trhu co sa tyka celkovych sluzieb (hlas aj data)

24.7.2012 14:31 / peter pan (zive.sk) 6 0 nahlásiť

ozaj najhorsi? volania + mobilny internet ma aktualne najvyhodnejsi telekom (easy free pre bezneho cloveka nema konkurenciu). dalej TV... kto je lepsi v ponuke TV? mal som magio, potom som sa prestahoval a tu uz telekom nema dotiahnutu optiku, tak som zobral fibertv, sak optika ako optika... az na to ze behom 3 mesiacov ma orange prinutil prestat pozerat tv. settopbox pomaly, odozva strasna, vyssie nez 30 kanalov som sa ani nedostal, pretoze ma to prestalo bavit, cakat na prepnutie 3 sekundy... programoveho sprievodcu som tiez prestal pouzivat (lepsie si kupit klasicky tv program), pretoze dostat sa do neho a nieco v nom aj najst je utrpenie. pozicovna radsej ani nehovorim... ale hej, maju pekny obraz :) oproti tomu magio bola radost, programovy sprievodca, pozicovna aj odozva... urcite niekto doporuci satelit, ale mat ho namontovany na balkone a ked bude prsat, tak sa mozem s pozeranim rozlucit... nadaval som aj ja na telekom, kym som neochutnal konkurenciu...

24.7.2012 15:01 / Surany.MORE (zive.sk) 4 2 nahlásiť

UPC analogova kablovka to isti. Ziadne bedne, iba jeden ovladac. okamzite prepnutie. Co viac si priat. Som dlhorocny spokojny zakaznik.

24.7.2012 15:23 / peter pan (zive.sk) 1 1 nahlásiť

no nehovorim ze niekomu to nemoze stacit, ale ja zijem v 21. storoci a pozerat na full hd telke ten analogovy 4/3 palovy signal mi popravde nestaci... (neviem co s tym maju spolocne ovladace inac, ja mam telku, reciever, settopbox, dvd player, sietovy player a xbox a tiez mam na vsetko iba jeden ovladac...)

24.7.2012 15:50 / T (zive.sk) 3 0 nahlásiť

Digitálna UPC nemusí mať boxy. Stačí si kúpiť CA modul a zasúnuť s kartou do TV. To konkurencia nemá . Internet na Easy Free mi funguje dokonale. Mám Surf30 už tretí mesiac...Povestné je 3G pokrytie O2 a drahé dátové balíky. V ??R ide to ich testovacie LTE pomaľšie ako 3G s HSPA+ na 1 mieste pokryté signálom - cena bude ako v českej O2.

24.7.2012 18:01 / Surany.MORE (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Ale povedz, kde na mojej TV Orava CTV 214 zapojim CA modul. Uz i tak mi blbne SCART a musel som si napojit DVD cez S-Video. Tak ako by som tam mal este dalsie bedne, to netusim :-D Btw. mam tiez internet Surf 30 uz od februara na Easy, sice stale len na EDGE (nemam na mobile 3G) a ide dobre, ale nepisem to do kazdeho prispevku co napisem

25.7.2012 00:41 / lolo (zive.sk) 0 0 nahlásiť

na oravu si kup manulany scart prepinac a frcis dalej, za priplatok ho maju aj s dialkovym. Ale konkurencia UPC je Satro , ktora ponuka CA moduly uz peknych rokov, davno predtym ako UPC. Aj Satro HD box maju teraz fungl novy, je rychly, nahrava, ma pripojenie na net, podporuje youtube, a prehrava hd filmy z disku. Satro sa da chytat aj vzduchom v niektorych mestach, staci kuknut na ich web.

24.7.2012 16:58 / 1 4 nahlásiť

co sa magia tyka tak suhlas, mam ho medzi prvymi zakaznikmi v ziline a dodnes som max spokojny... ale internet od nich je spinavost a mobilne sluzby detto a ta easy je dobra max pre deti aby im rodicia nekupovali az tak casto kredit ked uz to je teda lacnejsie, ale internet nula bodov a seriozny pausal pre dospelych tak isto nic... ale ak rad chodis po stankoch a kupujes si kazdy druhy tyzden 10 eurovy kupon a mincou ho stieras tak nech sa paci... ja davam prednost trosku modernejsim rieseniam :) P.S: viem ze sa da dobijat aj cez net aj cez bankomat a podobne, to len tak som napisal :)

24.7.2012 17:08 / peter pan (zive.sk) 4 0 nahlásiť

ja netvrdim ze je to idealne, dobijat si kredit (aky zmysel malo pisat ze preferujes modernejsie riesenia ako kupon zo stanku, ked take riesenia existuju a ty o nich aj vies???), ale su aj ine riesenia... riesil som aky pausal mojej zene, po porovnani vsetkych troch operatorov mi najlepsie vysiel podla seba naj 3 od telekomu... za 20 eur neobmedzene sms, internet a 50 minut hovorov. jasne ze niekomu to nebude stacit, ale na nase potreby je to idealne a zase bez konkurencie... ale nakoniec aj tak asi zoberieme to easy free, pretoze preco platit za nieco co mozno ani nevyuzijeme plnohodnotne (50 minut, neobmedzene sms), tak mozem mat kredit, kde ked budem 3 tyzdne na dovolenke, tak zaplatim 1/4, zatial co pri pausaly stale budem platit aj to co nevyuzijem... (a nabit kredit raz za rok alebo pol roka, to prezijem) ved daj nejaky konkretny priklad, nejaku sluzbu voci ktorej sa telekom nevyrovna... (nerozpravam sa o riesenia pre firmy, co je tu uplne ina diskusia)

24.7.2012 22:53 / 0 2 nahlásiť

nemam podrobne nastudovany cennik telekomu a myslim si ze pre narocnych zakaznikov zial nedokaze drzat krok s konkurenciou. Dnes na obede som debatil s kamaratom a ked mi povedal ze tento mesiac prevolal LEN 900 minut, ze bol na dovolenke tak som sa len utvrdil v tom ze uz dvaja z troch opov sa konecne ako tak prisposobili aj narocnym klientom a prisli s niecim novym a vyhodnym prave pre nich. Ak poznas ponuku telekomu lepsie ako ja o com nepochybujem tak skus napisat co u nich dostanes za tych cca 40-50e mesacne, myslim kolko minut, sms, dat a tak...

25.7.2012 08:58 / peter pan (zive.sk) 1 1 nahlásiť

prepac, ale s tebou nema cenu diskutovat viditelne, ty sice nevies aky ma telekom cennik, ale viez ze nedokaze drzat krok s konkurenciou. ty ozaj na zaklade kamarata co prevolal 900 minut sudis ze telekom nema konkurenciu? jasne ze existuju aj narocni zakaznici, ale to nepredstavuje primarny produkt ziadneho operatora... ja nepoznam nikoho kto by pretelefonoval viac nez 500 minut mesacne, pokial sa nejedna o pracovne hovory... a mimochodom, www.telekom.sk tam si mozes pozriet ponuku a spravit si svoj nazor kedykolvek. ja nastudovany cennik nemam, hlavne nie v kategorii 40-50 eur mesacne, ta je pre mna absolutne nezaujimava.

25.7.2012 10:44 / 0 1 nahlásiť

pre operatora by mal byt dolezity kazdy jeden zakaznik aj ten co minie 3e aj 100e, to ze to tak nieje u telekomu neznamena ze to tak nema byt... Moja mama ma faktury v O2 okolo 4-6e a vsetci su pokojni, nechodia jej sms kde ju lakaju na nejaky pausal s volnymi minutami, nikto jej nevola a neponuka nezmysly okrem telekomu samozrejme ti volaju kazdemu snad, tu aj orange ma velke plus, ze neotravuje ludi mimo ich siet... O2 ako prva prisla s flatom pre firemnych zakaznikov (40e strop) Orange ako druha firma za 35e a co telekom? Pausal podnikatel - 150 volnych minut do vsetkych sieti za 31,99e to je akoze konkurencia?

25.7.2012 10:47 / 0 1 nahlásiť

* Voľné minúty do všetkých sietí v rámci SR, do EÚ a USA s akciovým telefónom //// som zabudol dopisat aby som nezavadzal... Alebo ak si myslis ze 900 minut je extrem tak nech sa paci Podnikatel 600... 600 minut vsade za 99.99€ super cena ze? za to ma cela rodina flat :)

25.7.2012 10:54 / peter pan (zive.sk) 1 0 nahlásiť

este raz, neplet sem firemnych zakaznikov, tam je to uplne o niecom inom. argumentacia s tebou, ja napisem ze easy free nema konkurenciu pre bezneho zakaznika a ty mi na to odpovies ze o2 a orange ma flat pre firemnych zakaznikov... jedine o com som od zaciatku hovoril je easy free ako alternativa pre pausal pre bezneho zakaznika, nic ine. jasne ze kazdy zakaznik by mal byt dolezity, ale priznajme si, absolutna vacsina ludi neda mesacne za mobilne sluzby viac nez 25 eur. a pri takejto sume proste easy free konkurenciu nema. tvoja mama ma faktury 4-6 eur v o2, keby presla na easy free, tak by mesacne zaplatila este menej a mozno by bola spokojnejsia. mne nikto nevyvolava ani z orangeu ani z telekomu... mas problem ze ti posielaju smsky? tak im zavolaj nech prestanu, mna s tymto neuveritelne otravoval orange.

25.7.2012 11:16 / 0 1 nahlásiť

tak podme pocitat, ja mam O2, brat ma O2 otec ma O2 a samozrejme aj mama... Aktivovala si 100 minut do O2 za 3e co je 0,03e za minutu ak dobre ratam :) Mame nieco lepsie v telekome? Samozrejme bez toho, aby koli jednemu euru menej sme museli cela rodina prejst do telekomu? A k tym firmam, ja som riesil telekom ako celok, ze nieje konkurencieschopny a ty zas a dokola riesis easy aj ked ani z daleka nepatri k najlacnejsim sposobom volania.. easy vyhovuje skor ludom, co volaju malo a nepravidelne a to je rozdiel a ten zalostny internet ani nehovorim, zas len pre ludi co ho naozaj pouzivaju skor vynimocne a nevadi im ze viac nejde ako ide...

25.7.2012 11:27 / 0 1 nahlásiť

uz pri 300 minutach mesacne sa oplati byt v O2 na predplatenke lebo tam to stoji 21e co je minuta za 7 centov... takze ako som napisal easy je vhodna pre ludi co malo volaju tam s tebou suhlasim, a tym sa dostavam zas k pointe ze suhlasim ze telekom zaujimaju len ludia co vlasne skoro vobec nevolaju a ti co chcu volat a musia volat tak tym nemaju co ponuknut

25.7.2012 11:34 / peter pan (zive.sk) 1 0 nahlásiť

furt si budes trepat to svoje, to akoze clovek co neprevola 300 minut mesacne je clovek "co skoro vobec nevola"?? to je hlaska dna. nikto z mojich znamych a kamaratov neprevola mesacne viac nez 100 minut, ja nemam potrebu riesit co nove v panelaku cez telefon, proste volam ked nieco potrebujem...

25.7.2012 11:49 / 0 1 nahlásiť

kym nieco napises citaj poriadne skusim este raz a pomaly... Easy je vhodna pre ludi co malo volaju tym malo myslim menej ako tych 200-300 minut mesacne. Zatial sa chapeme? Pre ludi co volaju viac ako tych 200-300 minut je vhodne O2 fer nakolko za 21e maju 300 minut do vsetkych SR sieti a vybranych krajin EU, to je taky dalsi bonus... To ze ty a tvoja zena a kamarati neprevolaju viac ako 100 minut neznamena ze je easy vhodne pre vsetkych.. a sam si napisal ze nepoznas moc ludi co prevolaju viac ako 20-25e mesacne a tu uz sa zas paradoxne oplati viac O2... Tak ci onak stojim si za svojim a matematicka nepusti a ak si to nevies spocitat je mi to luto :)

25.7.2012 11:31 / peter pan (zive.sk) 1 0 nahlásiť

jasne ze nie je nic lepsie v telekome, pokial ma cela rodina o2... ale to mozes povedat o ktoromkolvek operatorovi, ze pokial kazdy komu volas ma toho isteho operatora, tak nema konkurenciu. ja ked potrebujem telefonovat, tak telefonujem, neriesim akeho ma druha strana operatora, aka je hodina ze ci mam zrovna cas dna s lacnymi hovormi. easy vyhovuje ludom co volaju vela a neriesia do akej siete volaju, ked tvoja mama potrebuje zavolat kamaratke alebo nieco vybavit po telefone, tak akoze co robi ked jej hlaska oznami ze vola mimo siete? potom sa to zrazu predrazi... to iste ti mozem povedat ja, ze mne nema o2 co ponuknut, pretoze u nas v rodine ma kazdy ineho operatora, kamarati maju tiez to co im vyhovuje, takze beriem easy free. "Mame nieco lepsie v o2? Samozrejme bez toho ze by museli vsetci na svete prejst k o2" s internetom neviem ake mas ty skusenosti, ja som s nim ziadny problem este nemal, mozno zalezi od lokality. preco ale platit za 500mb 6 eur v o2, ked mozem mat 2gb za 5 eur v telekome?

25.7.2012 11:55 / 0 1 nahlásiť

na zaciatok, tie minuska ti nedavam ja :) A skor som narazal na ten internet co davaju na 15 dni zadarmo pri dobiti kreditu ci ako to je... ten stoji naozaj za ho*no aspon podla nespocet reakcii na forach A schvalne ak mas pri sebe telefon odmeraj si rychlost aku momentalne mas. ja som v Ziline skoro v centre a teraz som nameral 3321/1779

24.7.2012 17:10 / T (zive.sk) 3 1 nahlásiť

Na XP z r. 2001 vidno, že dávaš prednosť moderným riešeniam. Ja používam dáta na Easy mimo domu na netbooku, alebo tablete. Za 5€ som spokojný. Na predplatenkách je väčšia konkurencia ako na paušáloch.V ČR všetci mobilní opovia si začali účtovať poplatky za poslanie papuerovej faktúry. Čoskoro to O2 dotrepe sem a skopíruje to aj Orange. :)

24.7.2012 18:10 / Surany.MORE (zive.sk) 1 4 nahlásiť

Ano, viete, podla OS sa pozna ten spravny drsnak, ze?

24.7.2012 22:43 / 0 2 nahlásiť

na nic ine sa nezmozes? predstav si ze mam notebook za tolko penazi co ty, tvoja zena a deti dokopy (ak mas rodinu) a mam na nom XP, lebo mi proste viac vyhovuje a som nan zvyknuty a cuduj sa svete teraz ti pisem s iPadu ktory si tiez nemozes dovolit:)

24.7.2012 22:58 / 1 2 nahlásiť

este doplnim za na predplatenkach nieje ziadna konkurencia teda takmer ziadna, Orange na Prima karte ma take ceny ze sa viac oplati prepnut na roaming a volas lacnejsie. Kym si tam nepozapinas tie balicky tak je ich prima nepouzitelna... Jedina ako taka konkurencia je easy a O2 ale aj tam ked si aktivujes baliky tak sa bliziss na uroven easy karty.. len na easy mas nepouzitelny internet zadarmo a na O2 vyborny a stabilny za 6e, je to len vec priorit:)

24.7.2012 18:52 / Merfi (zive.sk) 8 4 nahlásiť

Hrino Co sa tyka nekonecna,klame kazdy Sk operator. Alebo chces tvrdit,ze O2 nie?A co potom moja firma a pokuty za to,ze volas viac ako volaju tebe????? Snazis sa byt objektivny,ale niesi;-)

24.7.2012 22:59 / 1 3 nahlásiť

poprosim nejaky priklad kto a kedy dostal pokutu za toto co pises :)

26.7.2012 00:54 / Merfi (zive.sk) 1 0 nahlásiť

hrino Google mas nie? Ak budes argumentovat tym,ze porusili zmluvu,tak daj dokaz,ze sa zakaznik O2 nemusi obavat absolutne nejasnej formulacii,za akych podmienok moze volat kolko chce;-) Ale poprosim fakty

26.7.2012 16:45 / 0 1 nahlásiť

ja cakam na tvoj konkretny priklad kedy a kde a komu sa taketo nieco stalo :)

24.7.2012 12:35 / 7 2 nahlásiť

Hlavný rozdiel je ten. že pri obmedzení rýchlosti na 64 kbit, funguje Skype v mobile v pohode, ale pri 16 kbit, je už internet vo všeobecnosti nepoužiteľný, ani na prehliadanie stránok.

24.7.2012 12:39 / ehm (zive.sk) 2 9 nahlásiť

takze nepouzitelne rovnako ako orange ;-)

24.7.2012 13:49 / 1 3 nahlásiť

ako som pisal inde v diskusii cena nieje az taka dolezita premna ak som s niecim spokojny... Alebo inac to poviem... vyhovuju mi hlasove sluzby, ceny balicky aj to vsetko a to ze maju o par % drahsi net je premna prijatelna polozka :)

24.7.2012 12:06 / skrato (zive.sk) Reagovať 1 2 nahlásiť

Zaujimalo by ma, ktore aktualne mobily na svk trhu umoznia vyskusanie LTE technologie?

24.7.2012 12:22 / Peter (zive.sk) 1 10 nahlásiť

Ja myslím že žiadny taký telefón sa na Slovensku nepredáva čo ale nepokladám za nedostatok. LTE je skôr využiteľné ako mobilné pripojenie pre notebook. V mobile mi stačí 3G pripojenie bez problémov. Teda hovorím za seba možno to niekto vníma inak..

24.7.2012 15:02 / Surany.MORE (zive.sk) 6 0 nahlásiť

V mobile mi staci GPRS a nepotrebujem LTE. Na prehliadanie stranok GPRS staci, ked uz idem nieco tahat, tak citit uz mensiu rychlost

24.7.2012 23:19 / ... (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Ty si iný iq odpad.

24.7.2012 12:06 / Lojzo (zive.sk) Reagovať 12 9 nahlásiť

Spusti LTE pre vsetkych? Ze sa sami zo seba nedogrcate, ked sa pozerate do zrkadla. Robia si trapne PR spustenim jednej BTS v mieste, kde zije viac sliepok ako ludi. (True story, je tam velka farma.)

24.7.2012 12:13 / qw11 (zive.sk) Reagovať 11 5 nahlásiť

Co sa tu vsetci rozculujete. Konecne je tu technologia kde naplno vyuzijete tie 2GB predplatenych dat mesacne co vam k tomu daju. :-D

24.7.2012 12:19 / Manobb (zive.sk) 11 3 nahlásiť

Veru, veru, častokrát nie rýchlosť, ale objem dát rozhoduje o výhodnosti ponuky operátora ... ;-)

24.7.2012 14:34 / peter pan (zive.sk) 1 4 nahlásiť

mna by seriozne zaujimalo co ludia na tych telefonoch robite, ked vam mesacne nestaci 2gb? ja furt nieco hladam na webe, pouzivam mapy, pozeram nejake to youtube video a dokonca ani neriesim ci updatujem aplikacie cez wifi alebo 3g a obavam sa ze sa iba par krat podarilo prekrocit 1gb, cez limit nikdy...

24.7.2012 12:29 / 9 4 nahlásiť

Ale veď vo vedení O2 majú špecialistu, ktorý za mesiac nedokáže vyčerpať ani tie 2 GB dát. Načo by im bolo LTE!

24.7.2012 12:49 / oňúr (zive.sk) 3 12 nahlásiť

zato vo vedení orange majú špecialistu ktorý si vymyslel že za exkluzívny objem dát v mobile konktrétne 700 mb treba aj exkluzívne zaplatiť 14,99 eur alebo za 2 gb 19,99 eur a 5 gb za 29,99 eur. to sa naozaj oplatí. to musí byť dobré. to je orange. toto vám na slopvensku dá len orange a nikto iný. budúcnosť je jasná. budúcnosť neni orange.

24.7.2012 14:31 / 5 0 nahlásiť

Oňúr to čo si napísal si vytrhol z kontextu, tak aby to vyhovovalo Tebe. Ak chceš sólo internet, sú tu iné produkty. Ak v telefóne, tak sa predpokladá, že ho chceš používať aj na telefonovanie, to da predsa rozum.

24.7.2012 16:28 / no (zive.sk) 2 1 nahlásiť

hej, len netreba zabúdať že modrá "konkurencia" dala na "nové 3G balíčky" vyššie ceny ako mala dovtedy konkurencia, prečo by to po nich nezopakovali? Kde je slabá konkurencia, je aj slabá ponúka, a tak to potom aj vyzerá. Aj aj tak má každý možnosť si vybrať pre neho najvýhodnejšiu ponuku, a orange môže dať aj 100.eur za 1.GB, ak sa nájde blbec ktorý si to za tú cenu aktivuje, tak si to aj zaslúži.

24.7.2012 19:06 / T (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Skoro taký paušál v Orange existuje. :-D 3G Paušály Apple iPhone najlepšie využijete s 3G paušálmi v najväčšej a najrýchlejšej sieti Orangeu. predplatené minúty: 150 - 500 minút na Slovensku neobmedzené volania: neobsahuje internet a e-mail: 1 000 MB Orange svojou 3G sieťou s maximálnou teoretickou rýchlosťou sťahovania dát do 42 Mbit/s pokrýva viac ako 60 % populácie Slovenska. Môžete naplno využívať jej výhody na surfovanie po internete, posielanie e-mailov, rýchle sťahovanie hudby či na sledovanie televízie. vyberte si jeden z paušálov 3G Paušál 150 3G Paušál 250 3G Paušál 500 predplatené minúty 150 minút 250 minút 500 minút oddychové minúty 300 minút 500 minút 1 000 minút predplatené dáta 1 000 MB 1 000 MB 1 000 MB SMS do siete Orange Slovensko 100 100 100 mesačný poplatok 45 € 55 € 75 € Apple iPhone 4S Apple iPhone 4S zvoľte model: 16 GB 299 € 32 GB 399 € vložiť do košíka Apple iPhone 4S Apple iPhone 4S zvoľte model: 16 GB 179 € 32 GB 299 € vložiť do košíka Apple iPhone 4S Apple iPhone 4S zvoľte model: 16 GB 29 € 32 GB 199 http://www.orange.sk/web/prevas/pausaly/3G_pau... ...

24.7.2012 19:18 / no (zive.sk) 0 3 nahlásiť

nekúp to :-D toto je už ale fakt na zamyslenie že za čo sa vlastne v tých výhodných paušálov platí?

24.7.2012 12:41 / T (zive.sk) Reagovať 8 4 nahlásiť

Konkurencia môže tiež vypnúť na 1800Mhz GSM. Aj Orange aj Telekom majú pásma 1800Mhz. Tak v článku je asi chyba o nedostatočnom spektre pre konkurenciu.. V spomínaných obciach asi býva management O2. :)

24.7.2012 12:58 / Zaklinac (zive.sk) 0 5 nahlásiť

A ja :)

24.7.2012 13:13 / ehm (zive.sk) 0 6 nahlásiť

nestrapnuj sa uz prosim ta... vies prd o technologii sieti a budes tu dristat kraviny. jasne, konkurencia moze len tak vypnut gsm na 1800ke. brace yourself, troll is coming!

24.7.2012 13:28 / T (zive.sk) 11 1 nahlásiť

ehm ty vieš prd... GSM beží na 900Mhz a 1800Mhz u všetkých 3 opov. O2 tie pásma asi využíva tak ako 2100Mhz, a preto sú aj v 2G odkázaní na národný roaming Telekmu. GSM bude pre operátorov záťaž. Držať pri živote GSM.. To radšej investujú do 3G. HSPA+ sa dá stále rozširovať. Pozri si mapu 3G pokrytia O2 a mapu konkurencie. O2 nemá ani HSPA+. Ja mám mobil čisto prihlásený na UMTS -3G 900/2100Mhz v Telekome a signál je plný...

24.7.2012 13:38 / pepo2608 (zive.sk) 0 10 nahlásiť

Baterka ti vydrzi asi dlho, ze? A do prirody nechodis nikdy a nikam asi..... ;-)

24.7.2012 14:06 / Zaklinac (zive.sk) 0 10 nahlásiť

Kam by chodil? On sedi doma (ma od rodicov zaracha) a obdivuje svoj doskriabany Wave.

24.7.2012 14:13 / M2 (zive.sk) 0 8 nahlásiť

Zabudol si dodat doskriabany a mrtvy wave :-D

24.7.2012 14:16 / Zaklinac (zive.sk) 0 7 nahlásiť

Akoze mrtvy? Lubko dostane na Wave este aspon 254 updateov! :-D

24.7.2012 15:30 / T (zive.sk) 3 0 nahlásiť

M2 a Zaklináč mrtvy OS máte vy a doškriabaný mobil tiež.. Vám v Update prefarbia kachličky na WP7 a to bude všetko. Mne mobil beží bez nabitia 3-4dni mám Wave2 - obal hliník nedoškriabem. Baterka 1500 a mobil v manuále nastavený iba na 3G pásmo. Aplikácie pre Tizen pôjdu aj na Bade a Meegu. Aby ste neboli prekvapený ak Samsung dá update na Wave mobiloch z Bady na OS Tizen. Mám na Wave 2 BADU 2.0. Vyššia verzia nie je, ale hlupáci na WP7, ktorých MS oklamal sa smejú. Pekne ste sa pri WP7 oklamali. Nefungujú tam karty ani synchronizácia.Ja mám na karte plno hudby v mp3 a nepotrebujem cloudy. :)

24.7.2012 15:51 / peter pan (zive.sk) 0 3 nahlásiť

aj ja som mal strasne velku flash kartu a nej "plno hudby v mp3"... potom som vyrastol a zistil som ze mi je to na 2 veci... ked cestujem do roboty alebo ked idem behat... kedze robotu mam 15 minut od domu a behat vskutocnosti nebehavam (oj*b), tak mi uplne pohodlne staci vstavanych 8gb... ale co tu vypisujem, ty mas svoj nedoskriabatelny hlinikovy telefon s jednym OS umierajucim a druhym neexistujucim...

24.7.2012 15:07 / Surany.MORE (zive.sk) 4 4 nahlásiť

GSM nemozu len tak odpojit viete, vela ludi na mabily bez 3G, napriklad mam 14 mobilov a ani jeden nema 3G tak cicho

24.7.2012 15:42 / T (zive.sk) 6 0 nahlásiť

Babky a dedkovia nemajú nadupané TV s digitálnym tunerom a museli si kúpiť setobox, ak chceli pozerať TV. GSM siete čoskoro skončia a budú nahradené UMTS - 3G a LTE 4G.

24.7.2012 17:57 / Surany.MORE (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Nie tak rychlo, predsa nemozu odpojit siet GSM, ked na velkej ploche uzemia je len GSM B-]

24.7.2012 19:02 / T (zive.sk) 3 0 nahlásiť

Ja som myslel tam, kde je plné pokrytie 3G sieťou. Pomaly vypnú GSM pri budovaní LTE. 3G sieť sa dá prevádzkovať aj na pásmach 900Mhz. To pásmo sa lepšie pokrýva ako 2100Mhz. LTE siete okrem 800Mhz môžu fungovať aj na 1800Mhz, kde teraz beží GSM. GSM pomaly pôjde do histórie, tak ako skončila NMT sieť Telekomu na 450Mhz, kde teraz beží Flash - OFDM. Bez dát budú opovia prerábať a dáta sú už základ - nie hlas a SMS/MMS... V GSM sa EDGE už nedá rozširovať a je prelomené aj šifrovanie hovorov...

24.7.2012 19:11 / Surany.MORE (zive.sk) 0 2 nahlásiť

GSM sa i tak nebude rusit nejako skoro, pretoze je to tak vyrazna zmena, ze to musia minimalne rok dopredu hlasat vsade, kde sa len pozries. Napr. ako nasadenie DVB-T, co ma netesi, lebo potrebujes settopboxy a jedine co tym ziskas, ze tie blbosti co sa u nas vysielaju, budes moct pozerat v HD :-D

24.7.2012 19:25 / T (zive.sk) 4 0 nahlásiť

Však nemyslím, že to bude tento rok, ale roky 2014 nahor, keď sa masívnejšie tu bude budovať LTE a rozširovať 3G s HSPA+ bude hlavná sieť a LTE vo mestách. Prevádzka zastaralého GSM bude nákladná a stratová... Dnes už aj najlacnejšie mobily bežia na 3G pásmach 900Mhz/2100Mhz a čoskoro prídu mobily s podporou LTE. Keď si pozrieš americký T-Mobile majú v ponuke dosť mobilov s LTE. V Austrálii sú tiež LTE siete rozšírené a používajú pásma ako EÚ, preto im tam nejde Ipad3 v 4G a Apple tam dostal vysokú pokutu za zavádzanie zákazníkov.... Postupne LTE príde aj sem (2013 -2014). O2 k LTE chýba na Slovensku optika. Orange aj Telekom optiku vo veľkých mestách majú... Toto LTE čo spustí O2 je stále, iba testovanie a nič viac... Do novieniek si dajú, že prví spustili LTE. T-Mobile prvý spustil 3G sieť v roku 2006 skoro v celej Bratislave a nie 2 vysielače ako O2... T-Mobile potom viac investoval do Flash - OFDM a neskôr už, keď sa nedalo Flash-OFDM rýchlostne rozširovať sa vrátili k 3G a HSPA a neskôr boli prví aj s HSPA+... B-]

24.7.2012 19:39 / Surany.MORE (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Tak mne ide hlavne o to, aby mi co najdlhsie vydrzala moja Nokia XpressMusic :-)) a aby sa aj z mobilov v mojej zbierke dalo zavolat. Pokial nemam potrebne zariadenia na prijimanie 3G tak nech to nevypinaju :-D

24.7.2012 19:59 / T (zive.sk) 2 0 nahlásiť

Tak budeš mať aspoň zbierku. Keď ti odídu batérie, tak tie tiež už v originále nezoženieš a ani kópie. Možno batérie skôr stratia kapacitu ako príde vypnutie 2G. :-D

24.7.2012 20:35 / Surany.MORE (zive.sk) 0 2 nahlásiť

To je pravda, odisli mi baterky v 3x Nokia 3310, Siemens A35, Siemens A50 a Motorola T180. Do Siemensu A35-ky pasuje aj Nokiacka baterka BL-5C alebo BL-4C :-D takze som to vyriesil tak. Btw. boli v tych mobiloch NiMh baterky, takze tie radi odchadzaju. Ostatne aparaty co mam s LiIonkami tak tie maju lepsiu zivotnost. ;-)

24.7.2012 20:36 / Surany.MORE (zive.sk) 0 2 nahlásiť

PS.: niektore NiMh baterky co mam este drzia, niektore sa nafukli...

24.7.2012 22:42 / pfff (zive.sk) 2 0 nahlásiť

základ GSM je 900MHz, to kvôli spätnej kompatibilite vypínať tak skoro nebudú, 1800MHz pre GSM je už prežitok, chyba je nedostatok lacných 3G mobilov, kedže výrobci vedomí si toho že všade fungujú GSM siete a nie všade je 3G, nedávajú do všetkých modelov podporu 3G, aj keď náklady naviac sú minimálne (nie je nevyhnutné dať prednú kameru) ak by 10€ mobily mali podporu 3G, najlepšie ako prioritnú sieť, do pár rokov by rapídne klesla využívanosť GSM potom je na zváženie či 1800 GSM nahradiť s LTE alebo 900MHz GSM nahradiť s 3G vypnúť kompletne GSM na oboch bude možno na desaťročie, možno viac - ak budú pribúdať nové, výhradne GSM mobily, ak nie, bude to skôr - samotné mobily stárnu (elektr. súčiastky menia svoje vlastnosti, majú svoju životnosť) - skôr či neskôr prestanú byť spoľahlivé, oprava nerentabilná, budú už len spomienkou

25.7.2012 01:05 / pista (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Moj NMT telefon fungoval roky po spusteni GSM, ale potom prisiel list od evrotelu, ze koncia, ze mozem prestupit z nuloveho pausalu NMT na plateny GSM a to celkom zadarmo, len mesacny poplatok staci platit... :-))) tak som sa na nich vyflakol a mobil skoncil v skrini. este po roku sa dalo dovolat na infolinku a dnes uz nic, uz su tam len data.

24.7.2012 19:30 / msxx Reagovať 2 0 nahlásiť

Operátor sprístupní lokálnu testovaciu prevádzku vysokorýchlostnej siete aj pre zákazníkov. Zatiaľ ale na malom území. Prinášame všetky informácie Aj cenu ste priniesli. Nabudúce napíšte poriadny nadpis, lebo čítať tie nezmysly, ktoré sa dali napísať na dva riadky je škoda času. Úplne stačilo doplniť do včerajšieho článku tie 3 dediny. Vidieť, že Azet u vás ťahá za motúzy, lebo Azet nevie dodnes písať nadpisy a sú tu už dlhé roky.

24.7.2012 19:51 / T (zive.sk) 3 0 nahlásiť

Nadpisy kopírujú Nový čas. Ako test pre všetkých - cieľ upútať pozornosť nadpisom, ale všetci nepôjdu teraz okupovať tie dediny, aby si zakúpili ten produkt až to spustia.... :-D Cenník je tu - treba prehodiť na €.... :-D LTE exkluzivně v Jesenici a okolí mobilní internet s rychlostí až 60 Mb/s vhodný na doma i na cesty i mimo pokrytí LTE zůstanete se svým modemem on-line na 3G síti už od 333 Kč měsíčně, modem jen za 1 Kč Rychlost až 60 Mb/s LTE můžete využít pouze s aktivací jednoho z těchto 3 nových tarifů Tarif LTE Mobilní internet L LTE Mobilní internet XL LTE Mobilní internet XXL Rychlost stahování až 4 Mb/s až 10 Mb/s až 60 Mb/s Omezení přenesených dat FUP 2 GB 10 GB 40 GB Cena za měsíc 333 Kč 500 Kč 800 Kč Modem 1 Kč 1 Kč 1 Kč Ceny jsou uvedeny včetně DPH. Nabídka platí od 20. června 2012. LTE modem za 1 Kč Abyste mohli využít LTE, budete potřebovat modem podporující LTE. Ten od nás dostanete jen za 1 Kč proti vratné záloze 1000 Kč. http://www.o2.cz/osobni/internet-na-cesty/... ...

24.7.2012 20:33 / bekheir (zive.sk) 6 1 nahlásiť

ceny budu ako pri "3G balickoch".. teda za € ti to plnou rychlostou pojde 40 sekund a potom si uzijes v LTE luxusnych 16 kbit/s.. ale so super latenciou, takze uplne skvela ponuka.

24.7.2012 20:41 / oňúr (zive.sk) 0 3 nahlásiť

za exkluzívny objem dát v mobile konktrétne 700 mb treba aj exkluzívne zaplatiť 14,99 eur alebo za 2 gb 19,99 eur a 5 gb za 29,99 eur. to sa naozaj oplatí. to musí byť dobré. to je orange. toto vám na slopvensku dá len orange a nikto iný. budúcnosť je jasná. budúcnosť neni orange.

24.7.2012 20:51 / bekheir (zive.sk) 7 0 nahlásiť

mozem vediet, preco miesas orange do diskusie o lte a 02? nejaka paranoja?

24.7.2012 22:53 / pfff (zive.sk) 3 0 nahlásiť

nie, retardácia (pracuje pre o2sk či už guru alebo predajca) potom po nejakej dobe zmení nick, záhane zmizol veľmi aktívny prehistoric, ktorý sa premenol na iné ale to bolo len krátko a teraz sa objavil on, štýl a tuposť stále tá istá

24.7.2012 22:55 / oňúr (zive.sk) 0 3 nahlásiť

hovorím ti vieš okrem telko biznisu aj to mojom zamestnaní kulové. paranoja sa dá liečiť a ak nie aspoň budeš pod kontrolou. máš tak ešte nádej. tá skapíňa vždy ako posledná.

24.7.2012 23:39 / pfff (zive.sk) 2 0 nahlásiť

ako čo by mohli zamestnať chudáka ako oňúr? maximálne niekde kde ho všetci kopú do riti a tu si to potom kompenzuje

24.7.2012 23:54 / 0 2 nahlásiť

ako sorac ale ty si vazne magor

25.7.2012 00:01 / pfff (zive.sk) 2 0 nahlásiť

vidno že nemáte nič rozumné na práci ale ani myšlienku keď dookola píšete len takéto grcky si to tu mýlite s topky.sk

25.7.2012 09:35 / pfff (zive.sk) 2 0 nahlásiť

ako sorac ale pises niekomu koho nezaujimas

24.7.2012 21:52 / Jaaj chlapci (zive.sk) Reagovať 2 9 nahlásiť

Je tu jeden, opakujem jeden relevantny komentar. Ostatne Vase "odborne" nazory su rovnako smiesne, rovnako trapne a nakoniec s tym ani nic nezmozete. Ludia, ktori maju do toho co povedat sa uzasne zabavaju na tom, ako sa tu predhanate v "pravde" a ako sa snazite ukazat MOs spravnu cestu a strategiu. Vzdy som sa dobre pobavil na naivite diskutujucich aj ked som zil na Slovensku, aj ked som zil mimo SR. Teraz som tu nakratko a ako vidim, ti, co dostali rozum uz nepisu, ale stale rastu novi odbornici a profesionali z Telca a Networku. Velmi rad by som vas vsetkych (okrem jedneho) videl nazivo v priamej konfrontacii s odbornikmi. Idealne, nech to prenasa ja TV a nazivo, nech sa narod na Vas pobavi, pretoze aj ten najneschopnejsi produktak od MO vas vsektych totalne dostane. Stale ste a bude len useri, zakaznici. Uvedomte si to. Nerozumiete tomu, absolutne netusite nic o technologii, strategii a podobne co sa tyka Telca. Hrate sa tu na majstrov sveta a myslite si, ze ked ovladate mobilny telefon, ste hned odbornici na vsetko. Ste ako deti, ktore si myslia, ze si postavia z odpadkoveho kosu raketu a ta ich vynesie na mesiac. Asi taku hodnotu maju vase prispevky. A nakoniec, ked uz sa asi aj cervenate, mam pre Vas este jednu spravu: vase nazory skutocne pre ludi, ktori tvoria tieto sluzby a strategie, neznamenaju nic. Nie ste ziadna vzorka, ste bezvyznamni. Bohuzial. Ale s tym sa uz mozete vyrovnat. A mohli by ste zacat tym, ze vyhodite mobil s sim krartu. Ale to nespravite, ze? Tak sa drzte a hrajte sa dalej na Vasom piesocku "som odbornik a mam do toho co povedat" :-)))

25.7.2012 08:05 / RastislavJ (zive.sk) 2 1 nahlásiť

"som odbornik a mam do toho co povedat" len akurát si nič povedať nedokázal akurát kopec drístov. Diskusia tu nie je určená pre komunikáciu s MO ale s čitateľmi. Stratégia MO je väčšine jasná, od*bať zákazníka o peniaze a podľa možnosti tak aby si krochkal blahom. A toto je tiež len taký od*b.

24.7.2012 22:29 / pfff (zive.sk) Reagovať 5 0 nahlásiť

nádhera koľko tento štát daroval telefonice frekvencii a oni by najradšej chceli ešte aj iné ale ani tie čo majú nevyužívajú "Ostatní operátori by pritom so spustením LTE v pásme 1 800 MHz mohli mať problém práve kvôli nedostatku voľného frekvenčného spektra." OMYL! na 1800 MHz je GSM, GSM je na 900 a 1800, 3G na 2100 GSM je samo o sebe zastaralé, ale je nutné pre vysoký, veľmi vysoký podiel výhradne GSM mobilov medzi obyvateľstvom (stále pribúdajú - hlavne vďaka 10-80€ lowendom), avšak 900Mhz je základ, 1800 je doplnok ako bude stúpať počet 3G mobilov, neskôr v kombinácii s LTE, nebude mať význam mať 2 pásma pre GSM bude už len na operátoroch ktoré pásmo a ako dlho si nechajú pre GSM (900 či 1800) a čo na tom uvoľnenom sprevádzkujú skôr či neskôr to bude 1. sieť pre GSM 900MHz, po x rokoch prípadne výmena za 3G či výrazne zoštíhlenie len pre spätnú kompatibilitu (výrobcovia by museli prestať uvádzať stále nové a nové len GSM mobily) 2. LTE mestá 1800MHz (zbytočne na neefektívnu GSM, priamo sa s tým počíta) 3. 3G mestá 2100MHz 4. 800 Mhz - môže aj nemusí byť LTE, ale ak LTE tak na pokrytie slabo osídleného územia ako príklad ako to vidia výrobcovia Samsung Galaxy S II LTE I9210: 2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 3G Network HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100 HSDPA 900 / 2100 4G Network LTE 800 / 1800 / 2600 výrobcovia počítajú s LTE na 1800MHz, telefonica len šaškuje ak má voľné 1800MHz ale nechce ho využiť, 800MHz nie je nevyhnutné pre LTE, len chcú najradšej zadarmo licenciu na 800MHz aby postavili riedku sieť, chválili sa vysokým pokrytím ale priepustnosť ich nezaujíma, oni budú mať LTE pri 1800MHz by museli investovať viac, ale priepustnosť by bola výrazne vyššia, s 800MHz sa počíta naozaj len na veľkých plochách s malým počtom obyvateľstva, ibaže oni to budú chieť dať aj na mestá proste divadielko, ak chceli testovať, mohli s LTE na 1800MHz pokryť Bratislavu (kde ešte stále asi využívajú národný roaming) - bonitná klientela, viac drahších mobilov, sídla zahraničných firiem, skôr či neskôr nevyhnutnosť - mali by aj LTE pre reklamu a aj ako prvý funkčnú dátovú sieť pre najnáročnejších - to by museli chcieť investovať, teda ak majú voľné nevyužité 1800, nie len šaškovať

24.7.2012 22:43 / oňúr (zive.sk) 0 4 nahlásiť

jáj zase stratég riaditeľ zemegule a minister zemetraseňá v jednom. vieš o tom kulové. aká škoda že zatiaľ tu dennodenne šaškuješ len ty. šašo

24.7.2012 22:48 / pfff (zive.sk) 4 0 nahlásiť

máš smutný život retardovaného, k veci nikdy nič lebo si retardovaný, ale urážanie to ti ide, lebo si retardovaný a len opakuješ to čo ti druhí dennodenne vravia

24.7.2012 22:59 / oňúr (zive.sk) 0 4 nahlásiť

len premýšľam prečo ti v gebuli utkvelo slovo "retardovaný" keď si ho v jednej "vete" dokázal použiť opakovane tri krát. tri krát a dosť. hmm. žeby si to slovo musel dennodenne počúvať ?

24.7.2012 23:35 / pfff (zive.sk) 4 0 nahlásiť

oňúr - lokálny shit writer

27.7.2012 16:31 / Peter (zive.sk) Reagovať 3 1 nahlásiť

Ta samozrejme ,zase len Blava a okolie :(

30.7.2012 15:02 / jan z terchovej (zive.sk) 0 1 nahlásiť

ta jasne ze v tej blave. Inak je to Bratislava. A co by si chcel, mali by to byt Chonkovce, alebo Rusky Hrabovec, ci Snina alebo Sobrance?

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich prevádzkovateľ
portálu. Spravodajská licencia vyhradená.

PRIHLÁSENIE

Ak chcete komentovať, musíte sa prihlásiť do siete médií Azet.sk.
Chcete sa prihlásiť?

Áno Nie

Ak nemáte ešte prihlasovanie meno, zaregistrujte sa.

MIGRÁCIA ÚČTOV

Pokiaľ ste využívali pôvodné prihlásenie na Živé.sk a MobilMania.sk, preneste si svoje konto - hneď po úspešnom zaregistrovaní a prihlásení pod Azet kontom.

Viac informácií o migrácii a redizajne môžete získať na tejto stránke