Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
Diskusia

OSN chce ukončiť patentové vojny. Prednosť majú dostať inovácie

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 54.90.158.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
104 príspevkov
3.8.2012 11:34 / Jozef Remen (zive.sk) Reagovať 45 13 nahlásiť

Ta impotentna OSN, o ktorej snad uz ani nik nevie, ci vobec existuje? Banda uradnikov, ktori vedia vydavat rezolucie a listy „jak se moc moc na vas zlobime“ (Team America) ale nevie ucinne zastavit napr. vrazdenie v Sudane? Ked namiesto vyslania vojska vydavaju rezolucie? Ked tot v byvalej Juhoske dokazali poslat vojsko, ktore ale nemalo ziadne pravomoci a nemohlo nic, iba sa pozerat? Ehm…

3.8.2012 12:47 / BobiBolivia (zive.sk) 7 39 nahlásiť

Impotentny si tu jedine ty aj s tvojim prispevkom... ja chvalim, ze sa OSN pokusi nieco s tymto patentovym bordelom urobit... zaroven si treba drzat nadhlad. Takze si chod zase sadnut za svoje nahryznute jablcko a prestan fnukat. B-]

3.8.2012 14:07 / _PM (zive.sk) 43 8 nahlásiť

Az si raz zalozis firmu do ktorej vlozis svoje know-how, cas a peniaze na vyvoj produktu a nasledne ti to nejaka sikmooka nula ukradne a preda za lacnejsie, som zvedy ako sa budes tvarit ked skrachujes. Nemas predstavu o tom, co obnasa vyvoj. Apple ukazal cestu. Este aj Microsoft dokazal vymysliet nieco nove v podobe Windows Phone 7+ (po vsetkych strankach) a nekopirovat bezhlavo original. Samsung je len banda plagiatorov.

3.8.2012 14:20 / ivek (zive.sk) 0 44 nahlásiť

Apple si dáva patentovať aj veci čo tu dávno boli - len si ich nikto nepatentoval. Sú aj veci čím sa apple inšpiroval resp. to tu bolo skôr.

3.8.2012 14:31 / _PM (zive.sk) 36 1 nahlásiť

"Apple si dáva patentovať aj veci čo tu dávno boli - len si ich nikto nepatentoval" - Ano o tom su patenty. Patentovat pantentovane sa neda. "Sú aj veci čím sa apple inšpiroval resp. to tu bolo skôr." Inspirovat sa a bezhlavo okopirovat su rozne veci. Nepliest si to. Priklad: Microsoft sa inspiroval a zmenil Windows Phone. Samsung bezhlavo okopiroval a v den uvedenia predstavil kopiu iPadu. (Fotky su uz notoricky zname daj si do google). Apple nezaluje Microsoft.

3.8.2012 14:46 / ˘ (zive.sk) 4 17 nahlásiť

_PM ked teba bezhlavo kopirovali mala ta kopirka (rozumej tvoja matka) pred ocami maximalne asi tak koniec vtaka a mozno pupok nejakeho barana ... ale okopirovala to velmi dobre...cely ty!

3.8.2012 14:50 / BobiBolivia (zive.sk) 0 17 nahlásiť

Chod na cerstvy vzduch a prebud sa zo svojho mokreho sna o bozskom Apple. Patentovat si nieco je jedna vec - druha vec je nieco si patentovat a vydavat to za SVOJE B-] Ad fotky iPad vs. Samsung - iPad je viac do vysky, Samsung do sirky... oba su obdlznikove, alebo Samsung mal urobit lichobeznikovy tablet ? :-D Pripadne mi sem v skratke napis, kde vsade vidis podobnost ty B-]

3.8.2012 15:14 / pfff (zive.sk) 14 0 nahlásiť

Google varoval Samsung pred kopírovaním dizajnu Apple Publikované pred 4 dňami: 30.07.2012 Popri bojoch na súdnych dvoroch medzi spoločnosťami Apple, Google a Samsung sa na povrch dostávajú aj iné, zaujímavé dokumenty. Posledný z nich hovorí o tom, že spoločnosť Samsung už v minulosti bola upozornená zo strany spoločnosti Google na kopírovanie dizajnu spoločnosti Apple. Bo­lo to ešte v roku 2010, keď si Google všimol podobnosť tabletov Samsung "P1” (Galaxy Tab) a "P3” (Galaxy Tab 10.1), ktoré boli až „príliš podobné" iPadu a požadoval „rozlíšiteľnosť dizajnu vo vzťahu k iPad". Google dokonca požiadal Sam­sung, aby tablety boli výrazne odlišné, a to najmä z prednej strany. Ďalším zaujímavým faktom je vyhlásenie z roku 2011, že Samsung vlastní produktovú radu, ktorá vyzerá podobne, ako starší rad produktov iPhone. Išlo o produkty Galaxy S. Dôležitým bodom, ktorý usvedčuje v sporoch spoločnosť Samsung je aj dokument, ktorý hovorí, že v siedmych z tridsiatich obchodov, pri ktorých došlo k vráteniu tabletov spoločnosti Samsung zákazníci tvrdili, že si ich zakúpili v domnienke, že ide o iPad. Tento sporný bod bol aj predme­tom žaloby Apple proti Samsungu. http://www.itnews.sk/spravy/spotrebna-elektron... ... ale zas čo tí hlupáci v tom google môžu vedieť o podobnosti, patentoch. mali by sa učiť na sk diskusiách ako funguje svet, tu je najviac odborníkov na všetko na 1B binárny

3.8.2012 15:31 / BobiBolivia (zive.sk) 0 21 nahlásiť

"... v siedmych z tridsiatich obchodov, pri ktorých došlo k vráteniu tabletov spoločnosti Samsung zákazníci tvrdili, že si ich zakúpili v domnienke, že ide o iPad." Zakaznik pride do obchodu, popozera tablety, a povie si: - "Tento bude urcite iPad - tento chcem." Vzadu (pripadne vpredu) je samozrejme vyrazena znacka Samsung, no zakaznik je lenivy sa poriadne pozriet - vsak tablety treba vediet rozoznat aj z 15 metrov, nie ? Predavac ochotne presvedci zakaznika, ze: - "Ano, toto je iPad, nauzasnejsi tablet vsetkych cias, tento musite mat !!" Zakaznik cely nateseny vysoli par 100viek EUR za "Samsung iPad" (krabice su doslova na nerozoznanie, dokonca aj napis Samsung je rovnako dlhy a velky ako Apple :-D) a ide domov. Doma si to cely nateseny rozbali a: - "Ale ved toto je Samsung Galaxy, ja som chcel Apple iPad !! To ako sa mohlo stat, ze som si kupil Samsung ?! Okamzite ho idem vratit..." Vazeni, ak na tomto je postaveny argument Apple, tak si chodte dat studenu sprchu, vezmite si stan, nejake veci, a vypadnite na mesiac do prirody, prec od techniky... B-]

3.8.2012 15:40 / pfff (zive.sk) 8 0 nahlásiť

ako som napísal, celý svet by sem mal chodiť po rady, riešenia, návody tu vyriešené všetko na počkanie, až okamžite či už pred položením otázky nič nie je problém

3.8.2012 20:49 / EDFS (zive.sk) 0 12 nahlásiť

AK MA PRIEMERNY ZAKAZNIK APPLU iq AKO OVCE CO TU TOTO OBHAJUJU TAK SA NECUDUJEM ZE SI KUPIA VYLESTENY PLECH A SKUSAJU SA S NIM PRIPOJIT NA WIFINU... IDEM DO EMERIKY PREDAVAT COKOLVEK CO JE STOVREC A MA OBLE ROHY.. DOKONCA AJ KED BUDEM TVRDIT ZE TO JE TACKA POD PIVO OVCE SI TO KUPIA LEBO TO PREDSA MUSI BYT IPAD AK TO MA OBLE ROHY NA OBDLZNIKU...

4.8.2012 02:22 / sq (zive.sk) 9 1 nahlásiť

vypni si caps lock blbecku

4.8.2012 02:52 / dwq (zive.sk) 2 9 nahlásiť

kvoli komu? kvoli tebe ko ko te?

3.8.2012 16:42 / Ivek (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Ja nevravím že samsung nekopíruje apple -povedzme si otvorene je to do oči bijúce - príklad len svoice - skoro podobný design ako apple ale nepáči sa mi ako apple ide aj po ostatných firmách ktorý podľa môjho názoru nekopírovali. A najviac sa mi nepáčilo ako mal apple niečo proti odomikaniu androidu - myslím to na ics : doteraz som nepochopil čo to má spoločné s apple a jej slide to unlock ... .Skôr apple okopiroval to že sa dá spustiť foťák s odomykacej obrazovky

3.8.2012 17:08 / 0 8 nahlásiť

ak chce apple zakladat nieco na tom kto co kopiruje nemalo by kopirovat v prvom rade apple... do oci to bije co vsetzko a od koho pokradlo!

3.8.2012 19:49 / solo (zive.sk) 0 6 nahlásiť

Notifikacna lišta , odomykanie foťaku zo zamknutej.. ja som mal v roku 2005 obly telefon nie trojuholnikovy. Alebo co este. Kto vymyslel 4kolesa na aute a jakto ze kazda automobilka to tak robi. A ktovymyslel tenku telku a preco taku telku robi vela vyrobcov. A koho bol napad zalozit hypermarket a preco je tak vela retazcov. Preco mam do prdky viacej triciek s kratkym rukavom a su roznych znaciek. Nejde mi to do hlavy. Ale mam pocit ze je za tym ohryzene jablko. A kurnik ja som predsa zahryzol do jablka uz v roku 90.:-O

3.8.2012 14:22 / kero (zive.sk) 0 8 nahlásiť

Dufam, ze si uvedomujes, ze pises blbosti ... ked nie tak mi ta je luto ... x dalsich vyrobcov pouziva obdlznik :) a nesudia sa ... preco ? Pretoze neohrozuju ich poziciu ;)

3.8.2012 14:37 / _PM (zive.sk) 16 0 nahlásiť

Oni sa nesudia o obdlznik. http://www.cultofmac.com/116250/samsung-does-not-c... ... Je v tom viac.

3.8.2012 14:47 / ukzjh (zive.sk) 0 14 nahlásiť

tak si nastuduj v ktorych bodoch vyhrali a ostatne sud zamietol... nemaju nic iba tvrdenie ze obdlznik je ich-.....

3.8.2012 14:56 / BobiBolivia (zive.sk) 1 9 nahlásiť

Tak rovnaky styl otvarania krabice... to je normalne na zrusenie celeho Samsungu :-D:-D:-D Nabijacka... k**** zobudte sa :-D Beznemu zakaznikovi je absolutne jedno, ze sa ta nabijacka podoba na tu od Apple... bezny zakaznik potrebuje spolahlive nabijanie, a nie iny tvar, lebo Apple :-D

3.8.2012 16:58 / PMJ Pezinok (zive.sk) 1 15 nahlásiť

ako si vobec dovoluje samsung vyrobit nabijacku ktora sa zasuva dvoma kolikmi do zasuvky na 220V!!!! Ved to do oci bije ako sa tie koliky podobaju aj rozmerovo aj tvarom na tie od applu!!!!!

4.8.2012 04:23 / wladas13 (zive.sk) 4 0 nahlásiť

230V uz 23 rokov;-)

4.8.2012 13:24 / dwsd (zive.sk) 1 3 nahlásiť

asi si to v zasuvke nikdy nemeral.....

4.8.2012 15:21 / wladas13 (zive.sk) 1 0 nahlásiť

hej, ani 400V som nikdy nemeral ked som si myslel ze ho meram a merak ukazoval 400 tak som sa potom prebudil s nohou v serbli

4.8.2012 15:40 / ppt (zive.sk) 0 2 nahlásiť

380 ked uz....

4.8.2012 13:25 / jt (zive.sk) 0 6 nahlásiť

ako si dovoluje samsung v europe pouzivat nabijacku na 230 V ked toto predsa pouziva apple!

5.8.2012 00:10 / kero (zive.sk) 0 1 nahlásiť

a cult of mac .... je najpodarenejsi NESTRANNY zdroj informacii ;) ach jaj .... ovecka

3.8.2012 14:17 / Jozef Remen (zive.sk) 22 3 nahlásiť

OSN s tym moze urobit velke kulove. OSN nema vobec ziadne pravomoci ani dosah na sukromne firmy, ani na legislativu danej krajiny. USA obzvlast. Myslis si, ze ked OSN vykrikovala nieco proti utoku na Afghanistan, ze USA sa zlakli a nesli tam? Zastavilo ich nieco? A ty si myslis, ze ta sama OSN pritlaci USA k zmene patentoveho prava, a to v KAZDOM state USA zvlast? Alebo, ze donuti nejaku sukromnu firmu spravat sa podla svojich rozhodnuti, a nie podla legislativy danej krajiny, kde sidli? :D :D :D :D :D Rehlim sa doteraz nad naivitou tu prispievajucich. Uz aby skoncili prazdniny, nech to ide hajde do skoly :D

3.8.2012 14:49 / + (zive.sk) 1 13 nahlásiť

ty stale spominas skolu akoby si v nej este bol alebo len nedavno vysiel.. ja uz ani neviem ako vyzerala... ale mozno tam chodis nahanat malych chlapcov.. od osoby s tak nizkym IQ by sa to dalo aj cakat....

3.8.2012 12:52 / rofl (zive.sk) 3 25 nahlásiť

apple fan zase nemoze prelusknut ze by niektore "genialne" apple patenty zrazu neboli patentami? a zistilo by sa ze su to uplne hlupost ktore brzdia vyvoji ?

3.8.2012 14:18 / Jozef Remen (zive.sk) 15 1 nahlásiť

aj ty mi vysvetli, ako OSN donuti sukromnu firmu, alebo USA k zmene zakonov :D Prosim, moc prosim o vysvetlenie a nazorny popis takehoto procesu :D

3.8.2012 15:17 / pfff (zive.sk) 0 9 nahlásiť

vydá rezolúciu pod ktorou sa podpíšu krajiny a následne svoj záväzok premietnú do vnútorných zákonov

3.8.2012 17:49 / Jozef Remen (zive.sk) 11 0 nahlásiť

buehehehe he. Rezoluciu. Jasne :D. A vsetci kvoli nej padnu na zadok, tak? :D SMe se pobaviliiii.

3.8.2012 20:51 / Jaboooo Jaboooo Jabo (zive.sk) 0 8 nahlásiť

Remen a ty vies vobec co je OSN alebo si to len kdesi zacul?

4.8.2012 06:28 / Jozef Remen (zive.sk) 5 1 nahlásiť

OSN je organizacia, ktora stratila zmysel. Je bezzuba, plna uradnikov a pozierajuca verejne zdroje. Mozem vediet, co dolezite vdaka OSN za poslednych 10 rokov vzniklo, comu zabranili alebo co urobili pre dobro ludstva? Ich zmysel je rovnako zasadny, ako EU parlament. Nic, len banda byrokratov. Ten EU parlament ma (nanestastie) aspon dosah na krajiny EU. Aky dosah ma OSN na legislativu krajin? Myslite napr. rezoluciu o dodrziavani ludskych prav a nakladani s vojnovymi zajatcami, na ktoru USA hodili bobek? To len tak napr.,aky dosah maju. Aky dosah ma OSN na diktatorov v roznych krajinach? Aha, uz viem - necha ich recnit v komore.

4.8.2012 13:27 / APN (zive.sk) 0 8 nahlásiť

ty tu prides aj o pol roka skontrolovat ci ti rastu minuska? o politike vies presne take iste jalove ako o apple...

3.8.2012 16:59 / hehe (zive.sk) 0 8 nahlásiť

Zbombarduju Jobsov hrob na zaklade jeho vyjadrenia ako chcel znicit konkurenciu jadrovymi zbranami. Ked nic ine tak preventivny utok to nazvu.....

3.8.2012 13:38 / lolo (zive.sk) 1 18 nahlásiť

impotentny si tak ty spolu s bandou pravnikov co nemaju nic na praci len sa vrtat v patentoch a zalovat za trivialne funkcionality a geometricke tvary aby odstavili konkurenciu. Patenty uz davno nesluzia svojmu povodnemu ucelu.

3.8.2012 13:54 / dfgdsg (zive.sk) 3 15 nahlásiť

Impotent robil asi Remena....Semeno nebolo ale k o k o t ostal...

3.8.2012 14:07 / ˘ (zive.sk) 2 12 nahlásiť

Do juhosky mali poslat Remena - umlatil by k o k o t om (rozumej vlastnym telom) kazdeho kto ma nieco ine ako to spravne Jabukove....

3.8.2012 11:41 / msxx Reagovať 2 20 nahlásiť

Ja to hovorím už roky, že tie patenty sú americká blbosť, ktorá nemá žiadny význam.

3.8.2012 11:49 / xxx-faik (zive.sk) 1 18 nahlásiť

Ja len dufam, ze zacnu riesit aj ine oblasti ako telco, napr. IT, medicina a pod. lebo toto co sa dnes deje ohladom patentov je chore. Vyvoj a inovacia sa jednoznacne spomaluje a brzdi.

3.8.2012 12:48 / 5 5 nahlásiť

na druhej strane tu inovaciu robia firmy, ktore pocitaju s tym, ze sa im tie naklady do toho vlozene minimalne vratia....kto to bude platit potom, ked nebude mat zarucene, ze sa mu to vrati?

3.8.2012 13:57 / ˘ (zive.sk) 2 11 nahlásiť

Mas pravdu! Vyvijat tvar obdlznika so zaoblenymi rohami je velmi narocne a inovativne! Kolko vyvojarov vlastne musis zaplatit aby dokazali vtvorit nieco take genialne?! A napad so sklom od okraja po okraj? Fuuuha to si nedovolim ani predstavit kolko to stoji namahy zapatentovat take nieco co tu bolo davno predtym....

3.8.2012 14:24 / Ivek (zive.sk) 1 6 nahlásiť

Zabudol si na posúvanie obrázkov v ios - to tiež muselo dať námahy :-D

3.8.2012 15:57 / luk (zive.sk) 4 0 nahlásiť

no ked to je vsetko take jednoduche, preco s tym potom ako prvy neprisiel Samsung, ktory mobily a ich OS vyvyja podla mna predsa len o trosku dlhsie ako Apple. hm? Apple nikdy neprisiel ako prvy s prevratnymi myslienkami, ale ako prvy ich dokazal dostat do skutocne pouzitelnej, blbuvzdornej podoby...

3.8.2012 17:07 / hrt (zive.sk) 1 6 nahlásiť

apple iba ukradol a pozmenil mas pravdu....

3.8.2012 12:03 / maxos (zive.sk) 7 3 nahlásiť

Hmm americka blbost a preto apple zaluje samusng v nemecku, anglicku, holandsku, spanielsku a boh vie kde este :-/

3.8.2012 11:43 / p (zive.sk) Reagovať 6 16 nahlásiť

Dufam, ze to prinesie vytuzene ovocie a taky ako Apple dostanu po prasine. 3-[

3.8.2012 12:28 / Jozef Remen (zive.sk) 17 6 nahlásiť

preco len Apple? Ci snad ine firmy, Google, HTC, Moto, Samsung, Nokia, a dalsich nevynimajuc snad v tomto nejdu?

3.8.2012 12:48 / BobiBolivia (zive.sk) 2 8 nahlásiť

Dalsi expert :-D Ako v tom ide Nokia ? Daj mi nejaky priklad sporu, kde sa tak hlasno rozpravalo o patentovej vojne Nokia vs. niekto B-]

3.8.2012 12:55 / M2 (zive.sk) 1 5 nahlásiť

a zabudol si doplnit o patent "slide to unlock" ci "obldznik" nie o klasicke 2G/3G/4G ci ine technologicke patenty :)

3.8.2012 13:02 / BobiBolivia (zive.sk) 1 5 nahlásiť

Tak tak :-) Som zvedavy, s cim na mna tento nas Applexpert na teplu vodu vyrukuje B-] Jo, a poprosim nejake seriozne patenty, nie s****y B-]

3.8.2012 13:48 / x-men (zive.sk) 0 0 nahlásiť

http://www.google.sk/search...

3.8.2012 13:59 / ˘ (zive.sk) 0 7 nahlásiť

nemyl si patenty na technologie s patentami na bezne tvary.....

3.8.2012 14:15 / Jozef Remen (zive.sk) 13 2 nahlásiť

nemyl si patent s priemyselnym vzorom, blbecku

3.8.2012 14:34 / BobiBolivia (zive.sk) 2 11 nahlásiť

Dat si patentovat priemyselny vzor je zhruba to iste ako si patentovat bicykel s pedalmi vpredu, a vsetci ostatni si musia dat pedale bud pramo ku kolesam, alebo vymysliet nieco ine B-] Nieco dalsie nebude ?

3.8.2012 14:35 / BobiBolivia (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Aj majster sa utne... chcel som napisat "... s pedalmi v strede..." :-/

3.8.2012 17:12 / 1 11 nahlásiť

K o k o t jak remen.. nastuduj si americke patentove pravo a sudne spory applu a pochiopis ze to co sa u nas nazyva priemyselny vzor ci design je v USA predmetom patentoveho prava.. ty ale nepochopis lebo nemas cim.. ani nastudovat ani pochopit.... k r e t e n e .. ale uz viem preco si zavisli od Jaba.. ak dvaja robia deti a piju krabicove vino potom sa narodi Remen.. a mozno aj teplosom lebo u teba je podstatnym len to co si - k o k o t takze kludne si mohol byt vytvorom dvoch buzikov alebo jedneho ozrateho HandJobsa .. jeden k o k o t staci aby vytvoril takeho k o k o t a ako je Remen.. k o k o t jak Remen

3.8.2012 14:33 / BobiBolivia (zive.sk) 0 4 nahlásiť

To ze nevies do Googlu zadat "Nokia", to necham tak B-] K tym sporom: - Nokia vs. Apple - spory sa tahali par rokov, nakoniec to bez velkeho humbuku zavreli dohodou, Apple bude platit poplatky; - Nokia vs. Google Nexus 7 - Wi-Fi patenty, neviem presne, coho sa tykala zaloba, no podstatny je pristup Nokie - ziadne zakazy predaja, ziadne vykrikovanie, proste "Zaplatte si licenciu, a je to vyrovnane." Druha vec, ja som chcel nejake priklady od nasho experta na teplu vodu Jozefa Remena, nie teba B-] Ale budiz, dal si mi priklad, ale este stale mi nikto nenapisal, kedy sa Nokia snazila o nejake zakazy predaja a nejake obmedzovanie v niekolkych krajinach, a kedy sa Nokia sudila o absurdity, ako je tvar atd. B-]

3.8.2012 14:39 / Jozef Remen (zive.sk) 15 2 nahlásiť

konkretne pripad Nokia vs. Apple bol o zakaze vyroby a dovozu iPhone do USA a vyzadovanie poplatkov za kazdy dovtedy predany kus iPhone. Okrem toho, zalobu rozsirili aj na iPad aj Mac. Ale v pohode, Nokia ani ine firmy nevyuzivaju patenty ako to len pravo umoznuje, oni su uuuuuplne nevinni a dobrucky, Google specialne a nanajvys. Iba ten zly, zly, zly Apple robi take nieco, ze si dava patentovat veci. Zite v sladkom sne. Dolezite je proti niekomu/niecomu bojovat, ciel sme uz nasli, tak co sa trapit s premyslanim, ci je to take cierno-biele. Kedysi boli mladi zapaleni komunisti a proti zlemu kapitalizmu, potom proti zlej atomovej energii a za pseudo eko GreenPiss, potom proti MS, teraz proti Apple. Ja to chapem, idealy a triedny boj je v takom veku normalna vec. Z toho vyrastiete a budete sa stavat pragmaticky. Zakony umoznuju patentovat si, co patentovane nie je a pouzivat tieto patenty voci konkurencii. No a co? Na moralku vam v businesse kazdy prdi a tak je to spravne. Business je vojna, nie cajovy dejchanek, tak sa z toho preberte a chodte radsej na cerstvy luft :)

3.8.2012 14:53 / BobiBolivia (zive.sk) 0 6 nahlásiť

Mas spisovatelsky talent - skoda, ze totalne mimo moje polozene otazky B-] Nokia to nakoniec aj tak vyhrala, ale boli to technologicke patenty, nie tvary, nie funkcnost, nie UI... Ad "Na moralku vam v businesse kazdy prdi a tak je to spravne." - a ja mam ist na vzduch hej ? :-D:-D:-D

3.8.2012 17:14 / 0 8 nahlásiť

Remen nemyl si tecnologicke patenty s nazorom applu ze ma narok na obdlznik....

3.8.2012 17:53 / Jozef Remen (zive.sk) 10 1 nahlásiť

ak im to pravo umoznuje, tak preco nie? Priemyselny vzor nie je obdlznik, za priemyselny vzor bol zobraty design iPadu ako celok. Ze ty to tu neuveritelne zjednodusujes, aby to sedelo do kariet je ina muzika. Este raz, ak to pravo umoznuje, tak na nejake subjektivne dojmy ti kazdy prdi. A tym je vec vybavena. Mozes sa aj na hlavu postavit a nadavat na Apple, kolko chces. Este raz, business je vojna a ak je mozne vyuzit vsetky prostriedky na znicenie konkurencie, tak ich pouzit treba. A kludne sa aj pokakaj. Ja sa bavim na vasom prskani a nenavisti. Ja som pragmatik. Ak by zakon umoznil konkurenciu vystrielat a niektora firma by tak spravila, vobec by mi to nevadilo. Kseft je kseft :D

3.8.2012 20:55 / jkhk (zive.sk) 0 9 nahlásiť

Remene tak si nastuduj sudny spor v nemecku a ktore body podla toho sporu priniesli applu vyhru ty pako... nic ako celok iba oble rohy a sklo od okraja po okraj a este aj to malo byt bez napisu a SASMUNG tam mal napis ! ty prd vies o com tu tocis...iba ukazujes ako h o v n o vies a zbiars minuska ty mentalny masochysta...

6.8.2012 08:51 / kero (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Gugl ma tiez patenty to je jasne preto sa spajali s Motorolou (kedze Motorola bola je a bude primarnym zdrojom technologickych patentov v oblasti mobilnej komunikaice) ale kedze Apple nema technologicke patenty tak sa aspon snazi ohanat zaoblenymi hranami a sklom .... co je logickejsie ? Dat patent na inovaciu a patentovat si datove a radiove prenosy aby sme vobec boli schopni uskutocnit hovor, alebo si davat patentovat hrany ???

3.8.2012 14:14 / sanders (zive.sk) 0 2 nahlásiť

napríklad nokia vs.motorola

3.8.2012 14:32 / BobiBolivia (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Nejaky priklad ich sporu by nebol ? Prva strana vysledkov vyhladavania "patentovy spor Nokia vs Motorola" mi vyhodil X vysledkov "apple vs motorola" alebo opacne B-]

4.8.2012 14:48 / 1 0 nahlásiť

nokia to už má zbalené...B-]

3.8.2012 13:58 / ˘ (zive.sk) 2 15 nahlásiť

Jedine apple ma tu drzost tvrdie ze obdlznik je ich a ma na to vyhradne pravo.... OSN by malo nariadit bombardovanie Jobsovho hrobu a bol by pokoj!

3.8.2012 14:16 / sanders (zive.sk) 11 4 nahlásiť

Ty máš v hlave asi pekne nasrané

3.8.2012 17:18 / few (zive.sk) 0 7 nahlásiť

sanders nie kazdy ma tvoj osud... ale ty by si bol rad keby si tam aspon nieco mal....nie len fotrovho vtaka vzdy ked ma na to chut a strka ti ho do tvojej hlavy cez kazdy otvor co na nej najde...... to bol draho vykupeny iphonik ked si to fotrovi prislubil zato ze ti ho kupi....

4.8.2012 02:54 / × (zive.sk) 0 5 nahlásiť

sanders meno mas take preto lebo mala tvoja mater piesok v pitchi ked ju baran poebal?

3.8.2012 20:57 / htdr (zive.sk) 0 8 nahlásiť

Jobsa mali napichnut na papek a ukazovat ho detom v skole aby vedeli ako to vyzera ked je niekto k o k o t

3.8.2012 12:21 / lt (zive.sk) Reagovať 3 4 nahlásiť

Apple dostava na frak od Korejcanov, tak to OSN zacina riesit ? Heh .. a tie ostatne veci, ktore drzia USA v ruke nic ?

3.8.2012 12:44 / martin (zive.sk) 12 2 nahlásiť

Hlavne Korejci by mali uz nieco vymysliet a nie prizivovat sa na druhych. ci su to patenty, zamestnanci alebo dodavatelia.. ZDIERAJU A NEPLATIA.

3.8.2012 12:56 / M2 (zive.sk) 0 11 nahlásiť

Neklam - apple pouziva skutone patenty Samsungu napriklad na 3G cast iPhonov a zaroven od tych zlych korejcov odobera polovicu komponentov v iPhone

3.8.2012 14:03 / ˘ (zive.sk) 1 14 nahlásiť

keby si nebol tupa ofca tak by si vedel ze apple porusuje technologicke patenty samsungu ale co sa tyyka technologii tam je to trosku ine ako u designu.. u technologii musis predat licenciu ak ich niekto chce pouzivat.. applu sa nechcelo platiit tak si vymyslell ze obdlznik je ich jedinecny design a ako protivahu chce zarabat (alebo tlacit na dohodu o vzajomnom vyrovnani) na sudoch na to co musi samsungu platiit za skutocne vyuzivanie technologickych patentov. ofce ani nevedia kolko patentov apple ukradlo samsungu a drzo ich vyuziva.. a nie su to fazulky ked sa tvrdi ze stvorec s oblymi rohami je vyhradne napadom applu... tu sa jedna o skutocne fungovanie zariadenia a nie hranie sa na to ze som majitelom obdlznika ako tvaru .....

3.8.2012 13:51 / Amnart (zive.sk) Reagovať 2 1 nahlásiť

budu riesit ako lepsie spehovat ludi, a ako z nevinnych spravit extremistov a podobne cele to osn su spinavci vrazdia nevinnych pre ropu a vraj mierova organizacia asi tazko preco sa pchali do iraku, pakistanu, afganistanu, líbye, egypta a vsade kde je ropa

3.8.2012 14:05 / ˘ (zive.sk) 0 8 nahlásiť

mas plusko! preto otrebuju pri stole apple ktore amlo v iOS IQCarrier a smsky idu cez ich stredisko (pre istotu). Apple ma v tom dlhorocnu tradiciu aj co sa tyka ukladania polohy uzivatela... FBI, CIA by vedeli o tom rozpravat keby chceli....

3.8.2012 14:13 / _PM (zive.sk) 6 1 nahlásiť

A to pisu ludia, ktori pouzivaju Chrome prehliadac, podporujuc tym firmu, ktora by o spionazi mohla ucit agentov CIA/FBI.

3.8.2012 14:52 / Amnart (zive.sk) 1 1 nahlásiť

PM safari zas odosiela udaje cez itunes z iphonu a ipadu tak neviem ci len chrome spehuje :D

3.8.2012 17:16 / 0 7 nahlásiť

a co ked pisem z google chrome? apple malo IQ Carrier a samo vytiahlo na android ze je tam! Pritom applke to malo priamo v iOS a v androide to najdes jedine ako pridavok od providera ty chmuľo!

3.8.2012 14:35 / swenak (zive.sk) Reagovať 8 3 nahlásiť

Asi tomu nerozumiem. Ako výrobca: Ak mi bude dovolené beztrestne a bez zaplatenia použiť niečo, čo je vymyslené a niekto vývoj už zaplatil, čo ma bude núťiť vymyslieť niečo iné, inovatívne? Nič. Jednoducho použijem existujúce, nebude ma to nič stáť a teda zisk bude lepší, ako u toho, čo zaplatil vývoj. Ako spotrebiteľ? Všetko bude +- rovnaké, pretože inovatívne stojí peniaze a to sa nebude nikomu chcieť, myslieť dlhodobo a počítať so ziskom až za 5 rokov. Lepšie bude rýchlo niečo dať na trh, lacnejšie, ako koknurencia. Samozrejme, budem kupovať lacnejšiu verziu, pretože nebude platit viac inému len preto, že v cene má aj vývoj. Výsledkom bude napr. to, že časom sa budú predávať len lacné veci - kópie (kde v cene nie je vývoj), teda neinovatívne a firmy, ktoré sa snažili inovovať buď skončia, alebo prestanú inovovať a teda neostane ani "zlodejom" nič na okopírovanie. Kde je teda tá inovácia?

3.8.2012 14:38 / _PM (zive.sk) 8 1 nahlásiť

Plne suhlasim. Diskutujuci vyssie by si mohli precitat.

3.8.2012 14:46 / Osiris (zive.sk) 8 1 nahlásiť

nepochopia...

3.8.2012 14:59 / Amnart (zive.sk) 3 0 nahlásiť

ale oni nechapu princip patentu, ak nieco vymyslim co nie je alebo navrhnem a niekto iny spravi to iste a nazve to inym menom tak ja som ten d... ktory bude zalovat ??, patent sluzi na ochranu prav vynalezcu, navrhara ano ide o to ze ked niekto vynajde 3G siet mal by mat za to poplatky, ale ked niekto spravi iOS a android prevezme 90% veci z ios + spravi aj svoje veci do operacneho a bude sa tvarit ako majster sveta s tym androidom, nechcem sa s nikym hadat, ale aj mna by nastvalo ze ked spravim softver, tak niekto mi ukradne z neho vsetky vyhody a bude to predavat slide to unlock, tap to zoom, ci multitouch mal prvy apple google to pusto okopiroval apple pouzil 3G technologiu, ale tu pouzivaju skoro vsetci, kopu ludi nechape naco patent je a ja som napriklad navrhol odev, nedam prachy na patent lebo je to drahe, ale ide z principu o to ze ked moj odev uz existuje - dal som ho usit a vysit, a nejaky bulo by ho okopiroval a spravil podobny tak by ma to nastvalo

3.8.2012 15:08 / BobiBolivia (zive.sk) 0 4 nahlásiť

Slide to unlock - alternativy ? Tap to zoom - alternativy ? Multitouch - alternativy ? Napis mi k tymto 3 bodom alternativy take, aby to nebolo zbytocne komplikovane, ale maximalne jednoduche, ucinne a privetive k uzivatelovi, t.j. ziadne dalsie zbytocne prvky na displeji, na bokoch zariadenia atd. :-) Dostanes plus a pochvalu, ked sa ti to podari... pripadne minus za tupe odpovede :-D

3.8.2012 15:47 / Amnart (zive.sk) 3 1 nahlásiť

tap to zoom a multitouch ma android, odomykanie na androide 4 na nadstavbe touchviz 3-4, teda tou gulou do hora je na styl slide to unlock

3.8.2012 16:04 / BobiBolivia (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Ciarkam si dalsie omylom kliknute plus :-( Povedal si mi vsetko to,. co si uz raz povedal vyssie... ale stale si mi nedal alternativy B-]

3.8.2012 20:27 / Jozef Remen (zive.sk) 10 1 nahlásiť

ano, ale KTO s tym prisiel ako prvy? Preco to Samsung predtym nenapadlo? Ty to povazujes za trivialne, lebo to uz POZNAS. Ale napadlo by ta to sameho od seba? Este raz, ak to bolo tak trivialne vymysliet a je to jediny sposob, PRECO s tym nikto neprisiel pred Apple? To ako ma Apple svoje jednoduche ovladanie, priamociare niekomu darovat? Len pre to, lebo ty a dalsi si myslite, ze je to jediny sposob, ktory vlastne ani nebolo treba vymyslat? Lebo si to myslite spolu s pravnikom Samsungu? Alebo pravnikmi z Google? Nech si idu vlastnou cestou. Ale netrvajte na tom, ze Apple nema pravo si tieto SVOJE vynalezy a zlepsenia chranit. Su to ICH objavy a nikto iny na to nema pravo len preto, lebo nedokaze prist na nic lepsie. Apple nemieni byt niekym, kto pre niekoho bude vylepsovat GUI a komunikaciu s uzivatelom.

4.8.2012 02:57 / apple records (zive.sk) 0 8 nahlásiť

pred apple nikoho nenapadlo vyrobit mobil co je obdlznikom a ma oble rohy? remen tak tomu uverri naozaj len k o k o t jak remen..

5.8.2012 23:37 / crash (zive.sk) 2 0 nahlásiť

ty musis byt dost pribrzdeny ked si si nevsimol ze jablko navrho radius zaoblenia rohov tabletu a genialny samsung napadlo zaoblit ten ich nedorobok tak isto ... android je samo o sebe nestastie .. a ak ste nic ine ako android neskusali ani nic ine neskusajte ... prislo by sklamanie

3.8.2012 14:55 / felix0 (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Ale podstatné je, že tieto patentové vojny nie sú pre dôležité technologické postupy a princípy ale pre tvar tabletu, spôsob odomykania .... toto nie je kopírovanie inovácií ale ničenie konkurencie ....

3.8.2012 17:21 / 0 7 nahlásiť

vysvetlim - ako vyrobca by si bol rad ze musis platiti za tvar kruhu ked chces vyrabat kolesa? a niekomu kto kolesa zacal vyrabat 5-6 rokov dozadu a len drzo kopiruej co vymslel niekto iny? ked platit tak inym a nie applu! apple je len zlodej co krici ze ho okradli!

3.8.2012 14:48 / janickovo (zive.sk) Reagovať 0 7 nahlásiť

Takze ponaucenie z plodnej diskusie je ze vsetci co nemame apple sme impotenti:-D:-D Ha ale ja mam z kauflandu plny kosik apple a teraz piste kto je frajer a idem zazalovat apple lebo ich znak sa podoba na moje apple z kauflandu a teraz piste co tu bolo skor.

3.8.2012 14:54 / swenak (zive.sk) 1 1 nahlásiť

Tie jablká si snáď vymyslel? Alebo aspoň vypestoval, vyšlachtil? Navrhol si tvar jablka a dal si ho patentovať ako vzor? Ak by bol boh, tak dajme tomu, ten by sa mohol rozčúlíť, že Apple má jeho výtvork ako znak, ale to je tak všetko, právne by asi neuspel, pretože v dobe, keď boh navrhol jablko, nebol svetský patentový úrad :-)

3.8.2012 15:16 / janickovo (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Joj lol vsak to bola sranda:-DB-]

3.8.2012 17:25 / 0 7 nahlásiť

a co apple records? staci si ako chujo nasadit lenonky aby som mohol ukradnut logo aj nazov apple od apple records? asi tak prisiel Jobs registrovat logo apple - Hej ludkovia ja som Lennon a tunaka mam nove logo mojej firmy...uz jedno mam u Apple records a osobne mi nemnoze vadit ze budem mat druhe tak naramne podobne... nasadil lennonky a stare rifle a z playbacku pustil Yelloe submarin... a ticho si sepkal - ak mi to prejde môžte mi vylizať" kto vie o com je rec ten vie kde ja pravda o celom apple a vizionarstve Jobsa.. zlodej a chrapúň!

3.8.2012 17:37 / 0 8 nahlásiť

podla teba potom plati ze moze ktokolvek pouzivat logo apple lebo iba boh by sa mal pravo stazovat.....tak nech kua ide apple do pipky s obdlznikom a aj svojim logom....

3.8.2012 17:22 / 0 9 nahlásiť

no ak si kazde jedno pred zaplatenim nedal nahryznut starej babke co sedela v kase tak nie si IN a nemas skutocne apple....

3.8.2012 21:50 / Markoman (zive.sk) Reagovať 1 0 nahlásiť

konecne.

3.8.2012 22:59 / kolibrik (zive.sk) Reagovať 0 1 nahlásiť

no to by tak bolo amerikancami zmanipulovane a ovladane OSN chce aby patloši z aplu sa zadarmo dostali ku vsetkemu a potom to predavaju za zlodejsku cenu ! A kery tuppec tam dal na vyhy jablko s chladnickou ked vacsinu patentou aj tak vymysleli vo FINSKU ?????

4.8.2012 03:03 / few (zive.sk) Reagovať 0 4 nahlásiť

k tymto clankom date poznamku a vypnete diskusiu? to su ovce uz aj v redakcii MM?? Samsung GALAXY Note a GALAXY S III v jednej z hlavných úloh počas otváracieho ceremoniálu Olympijských hier v Londýne 2012 Tento text je tlačovou správou, ktorá je publikovaná v plnom znení. Redakcia nenesie zodpovednosť za jej obsah. (tlačová správa)

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.