Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
Diskusia

Pionierov smartfónov vytlačili dravce

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 54.211.180.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
117 príspevkov
9.8.2012 04:19 / zanghu (zive.sk) Reagovať 27 5 nahlásiť

veľkoobchod horúce iPhone prípad, doprava zdarma, dobrá kvalita, najnižšia cena, šialená predaj: http://brzu.net/02wx0...

9.8.2012 06:50 / sanders (zive.sk) Reagovať 18 34 nahlásiť

Ja sa nečudujem že systém android je najpoužívanejší systém v telefonoch keď ho napchaju do každého šerbla,ale systém od Apple IOS sa dáva len do jednej značky...:-)

9.8.2012 07:03 / pretoze (zive.sk) 22 29 nahlásiť

ziadny z vyrobcov s tym blbecek-friendly systemom nechcel mat nic spolocne, len Epl.

13.8.2012 04:03 / yintian (zive.sk) 2 0 nahlásiť

Rozmýšľate o kúpe Tablet PC? odkaz: http://xrl.us/bnkher... Každý, kto objednať tu / vedieť, či je to dôveryhodne?

9.8.2012 07:06 / a mohol si si vsimnu (zive.sk) 11 20 nahlásiť

ze spravne sa pise iOS, ty iDrucik.

9.8.2012 07:50 / miro j. (zive.sk) 15 27 nahlásiť

No ale ze kolko tych serblov je s kolkymi dizajnmi , a navyse tie serble sa daju este aj tweakovat a maju kopec funkcii ktore ten tvoj iOS dostal bud nedavno alebo nema vobec pritom su to bezne veci pouzivajuce sa roky rokuce... ;) Radsej ten serblik nez gayPhone ;)

9.8.2012 11:33 / abc (zive.sk) 1 16 nahlásiť

osobne ios nevnimam nejak moc negativne,ale tvoj vyraz GAYPHONE vystihuje uzivatelov do bodky,nie je to pre nich smart ,ale modny doplnok

9.8.2012 07:55 / 5 8 nahlásiť

ked tak velmi milujes ios od cisca :-D tak si pozri na toto video kde sef apple ukazuje novy iphone 5 v ruzovej farbe. tajne ho natocil nejaky zamestnanec apple a dal to na youtube www.youtube.com/watch?v=1f2hJImCDJs

9.8.2012 09:40 / sanders (zive.sk) 3 5 nahlásiť

jasne tajne ho natočil zamestnanec Applu tak trapnu vec čo si napísal to nemá obdobu

9.8.2012 20:18 / vs (zive.sk) 1 3 nahlásiť

trochu sa to trase lebo ten apple gastarbaiter z foxconu si pri tom asi honil...

9.8.2012 08:16 / pozyvam Ta na pivo, (zive.sk) 5 17 nahlásiť

mozes mi z toho ajfonu poposielat nejake videa cez BT. Ups, aha...

9.8.2012 08:52 / to je jedno (zive.sk) 21 6 nahlásiť

Poslem ti ho rovno cez iMessage, emailom, alebo ho do pocitaca dostanem Bump-om. Ale kym budes nad obrazkom iPhonu len onanovat tak na to neprides. PS: Vsetko je lepsie ako iOS - len potom netusim preco je Win Phone 7 jeho kopia vratane funkcii ktore na iOS niesu a teda chybaju aj vo W7. A Adobe a Android uz asi tiez pochopili ze flash je v telefone na 2 veci. S pozdravom ovca.

9.8.2012 08:57 / peter pan (zive.sk) 8 6 nahlásiť

dokonca ani tu pamatovu kartu (ktorych ma vacsina androidakov aspon desat v kazdom vrecku) nedas do najnovsieho a najlepsieho samsungu androidoveho...

9.8.2012 09:09 / ferdo39 1 8 nahlásiť

a prijmem to aj na iných OS ako W7, symbian, android cez ten tvoj iMessege? Aj ked nemám net? Budem iŠrotom ovládať smartTV?

9.8.2012 10:21 / peter pan (zive.sk) 4 1 nahlásiť

cez imessage nie ale nic ti nebrani stiahnut si jedno zo stovky im aplikacii, ktore su multiplatformove (whatsapp, viber, atd) ano, budes iphonom ovladat smarttv, samsung ma oficialnu aplikaciu na appstore, tak isto ako mozes androidom ovladat appletv... nejake dalsie otazky, rad pomozem :)

9.8.2012 10:47 / rr (zive.sk) 0 7 nahlásiť

cez iMessage by som neposielal nikdy nic ....

9.8.2012 11:36 / Stefi (zive.sk) 0 5 nahlásiť

WP7 je kopia iOS? LOOOOOOOOOOOOOL

9.8.2012 08:55 / peter pan (zive.sk) 7 8 nahlásiť

ty si jeden z tych co minimalne 3 hodiny denne stravia posielanim suborov cez BT, ze? poznam takych, je uplne jedno ako je telefon stabilny, user-friendly, ci na neho existuje vpodstate akakolvek aplikacia alebo kolko vydrzi baterka, to su pre nich totalne nepodstatne veci, pretoze jedine co od telefonu realne ocakavaju je posielanie suborov cez BT.

9.8.2012 09:51 / bekheir (zive.sk) 0 6 nahlásiť

nie je to vec na kazdy den, ale pouzivam to.. rychlejsie ako vytahovat pamatovku a prenasat ju do toho druheho zariadenia alebo posielat mailom (pokial by sa ten subor odoslal a na druhom poslal, ach jaj). proste by to vediet mohol a bola by to vyhoda pre zakaznika. alebo je snad bt file transfer v niecom zly? bluetooth iPhone ma, ked to nepouzivas tak to baterku nezerie, bola by to moznost. ale apple fanatici su schopni aj absenciu pamatovky brat ako vyhodu, pretoze ta len spomaluje system a vsetko sa vraj zasekava (neviem, mal som 32 GB karticku v tablete plnu fotiek, hudby, dokumentov a ziadne spomalenie sa nekonalo).

9.8.2012 10:32 / peter pan (zive.sk) 9 3 nahlásiť

je to kazdeho vec, ja som nikdy na ziadnom telefone nepotreboval posielat veci cez BT. dnes mam tolko moznosti, ktore su podla mna rychlejsie a pohodlnejsie. mail je extremne rychly, wifi je skoro vsade a 3g tiez dosahuje dostatocne rychlosti. aj ozaj potrebujem posielat nieco a nemam internet tak su aplikacie, ktore sa dokazu spojit cez wifi (aj na priamo) a poslat si subory. bt transfer nie je v nicom zly, akurat to ma take minimalne vyhody pre zakaznika, ze je az smiesne ako to kazdy radikalny odporca apple vyzdvihuje, ako keby sa bez toho nedalo zit. tak isto je to s pamatovou kartou, absencia nie je vyhoda, ale na druhu stranu to nie je ani extremna vyhoda. predpokladam ze 90% ludi si proste kupi pamatovku, strci ju do telefonu a uz nikdy nevytiahne. tak aky je to rozdiel ci si kupim telefon co ma 32gb pamat a k tomu 32gb kartu alebo si rovno kupim telefon co ma 64gb vstavanych? ze je to drahsie? ked uz idem vyhodit tolke peniaze za telefon, tak tych 100 eur hore dole ma nezabije (na alze rozdiel medzi 32 a 64gb iphonom 90 eur. 32gb sdhc karta 70 eur) ze ak ma slot na pamatovu kartu, tak mozem casom upgradovat? vacsina ludi aj tak meni telefony kazde dva roky (hlavne ten kto si kupuje high-end smartphony), tak co? proste ano, mat slot na pamatovu kartu je vyhoda, ale jeho absencia nie je zase taka nevyhoda aby spravila z iphonu isrot. (tak isto ako nespravila srot z najlepsieho smartphonu sucasnosti, galaxy s3)

9.8.2012 12:16 / 2 5 nahlásiť

Tak ja som fotil minulý týždeň na jednej akcii kamarátov mojim Galaxy S3 - uznali že to robí super fotky a teraz im ich chcem poslať. Bohužiaľ cez bluetooth to nejde tak sa musím serkať ináč... takže bluetooth nie je kravina, už to dávno mohli mať...

9.8.2012 12:58 / peter pan (zive.sk) 7 0 nahlásiť

ja som myslel ze dokonaly samsung vie posielat cez BT... asi nevie. tak isto som ale myslel ze vie posielat mailom alebo uploadovat na dropbox (alebo akekolvek ine uloziste, vez android je od googlu a ten ma google drive) ale viditelne asi ani to nevie, ked sa s tym musis serkat inac.. neviem si predstavit co je jednoduchsie ako poslat foto mailom, ale dat na dropbox a len poslat link, ved on tie fotky aj tak na konci bude chciet dostat do pc, nie? tak na co ich davat z telefonu do telefonu a potom do pc, ked to mozes dat rovno do pc cez internet (nech mi nikto nevravi ze kupi najpremakanejsi smartphone na trhu a nema k nemu datovy pausal)

9.8.2012 15:22 / Tri bodky... (zive.sk) 0 5 nahlásiť

S3 vie bluetooth, ale jeho kamosi asi mali iphony, tak mal (ale oni) smolu.

9.8.2012 15:33 / Tri bodky... (zive.sk) 0 1 nahlásiť

...(alebo oni)...

9.8.2012 19:45 / dfqwe (zive.sk) 0 5 nahlásiť

peter pan ty vies ho.vno o samsungu a komentujes.. vies ho.vno aj o apple a len snivas...

9.8.2012 19:42 / pexeso (zive.sk) 0 3 nahlásiť

nauc sa s tym smartfonom pracovat michalko lebo to nie je apple ishrot kde radsej nic nedavaju aby nebol niekto zufaly ze ma tolko funkcii a je zmateny....

9.8.2012 08:41 / T (zive.sk) 4 17 nahlásiť

ja s nim suhlasim android sa tisne do vsetkych sraciek, 3/4 ludi ani nevie co je to android a pouzivaju to ako hlupy telefon

9.8.2012 09:14 / Tamoadamo (zive.sk) 2 8 nahlásiť

T tak toto máš pravdu spýtajte sa číňana že aký ma os Tak vám na android alebo iné odpovie že to nikdy Ešte nepočul a povie vám že ho kúpil preto Lebo bol u operátora k paušálu za základnú Cenu a že je pekný a tak aj začal úspech Androidu... Telefóny za 1€ k paušálu no nekúp to aj keď je to blbost :-/ a prepad symbianu je pretože na trhu už niesu Skoro žiadne telefony so symbianom až na 808

9.8.2012 09:53 / bekheir (zive.sk) 0 0 nahlásiť

blbost.. tu v CR ma kazdy operator este minimalne 500, 603 alebo 700.. a povedzme si pravdu. ono ich v podstate ani viac nie je (701, 808), potom uz len 2 rocne starinky (C5-03, N8, C6, ...)

9.8.2012 11:32 / Tamoadamo (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Mi na SVK v Orange máme 1 a to starú Nokiu 500 takže a Samsungov asi 11 ak sa nemílim a Nokii dokopy asi 5 takže ....

9.8.2012 11:48 / bekheir (zive.sk) 0 0 nahlásiť

500 je stara: uved 3 novsie symbian telefony podla datumu uvedenia..

9.8.2012 17:59 / Tamoadamo (zive.sk) 0 0 nahlásiť

ziadna lebo v Orange je iba 500-ka asi tak no ...

9.8.2012 09:16 / Tamoadamo (zive.sk) 1 2 nahlásiť

T tak toto máš pravdu spýtajte sa číňana že aký ma os Tak vám na android alebo iné odpovie že to nikdy Ešte nepočul a povie vám že ho kúpil preto Lebo bol u operátora k paušálu za základnú Cenu a že je pekný a tak aj začal úspech Androidu... Telefóny za 1€ k paušálu no nekúp to aj keď je to blbost :-/ a prepad symbianu je pretože na trhu už niesu Skoro žiadne telefony so symbianom až na 808

9.8.2012 09:06 / ferdo39 1 15 nahlásiť

nebyť androidu, tak tu ľudia behajú zo symbianom, lebo predražený nepoužiteľný iŠrot by si nemohli dovoliť, resp. by ho nehceli pre zbytočne vysokú cenu

9.8.2012 09:20 / TamOadamO (zive.sk) 5 9 nahlásiť

V com je zlý symbian??? Dokáže všetko čo android Jediný rozdiel je v počte aplikácií pozrite sa na najnovšie Symbiany a potom uvidíte a ak ste nevedeli ten Vás milovaný androod nemal byť áno dotykový :-)

9.8.2012 09:22 / Tamoadamo (zive.sk) 1 1 nahlásiť

Ani dotykový nie ano dotykový :-D

9.8.2012 09:53 / bekheir (zive.sk) 3 1 nahlásiť

v symbiane je mizerna klavesnica.. inak system OK.

9.8.2012 20:54 / zx (zive.sk) 0 0 nahlásiť

v symbiane je lepšia klávesnica

9.8.2012 11:36 / abc (zive.sk) 3 2 nahlásiť

rozdielov je viac,minimalne hardwarovo patri do dekady minulej,dalej nemame o com diskutovat

9.8.2012 09:44 / sanders (zive.sk) 15 4 nahlásiť

podla teba išrot je predraženy?asi len podľa teba lebo si ho nemožeš dovoliť:-P:-P:-P:-P

9.8.2012 10:53 / 1 12 nahlásiť

Za cenu jedného iPhone si môžem kúpiť veľký plazmový TV + slušný digitálny fotoaparát + smartfón s Androidom. No nekúp to!

9.8.2012 10:45 / rr (zive.sk) 0 7 nahlásiť

sanders - mat na vyber je pre teba nevyhodne? ani logiku nemas o rozume ani nehovoriac...

10.8.2012 20:20 / 0 1 nahlásiť

nemas preklep?nechcel si napisat,ze citujem : Apple IOS sa dáva len do jednej SRACKY(namiesto znacky)????skus este raz...

9.8.2012 09:07 / Pjotr (zive.sk) Reagovať 3 10 nahlásiť

Ked som bol mlady, bol som tiez iovca a pouzival gayPhone, ale android mi otvoril oci a uz sa do stada nikdy nevratim.... ;-)

9.8.2012 09:15 / das (zive.sk) 4 5 nahlásiť

a teraz budes baca ktory hovory ovcam ako sa stat tiez bačom alebo ako sa to nema robit B-]B-]

9.8.2012 10:35 / Pjotr (zive.sk) 1 7 nahlásiť

Bohužiaľ, nie každej ovci sa dostane milosrdenstva, v niektorých je jablčné semä zakorenené príliš hlboko. Sú odmietavé a úzkoprsé. Také treba nechať na paši, aby bača nemal trávu po pás. Preto na záver upozornenie pre budúcich majiteľov Jabĺčka: Pozor Jabĺčko používa metódu násilnej indoktrinácie sledujúcu rozrušenie prijatých systémov hodnôt a názorovej orientácie jedinca za účelom dosiahnutia zmeny týchto hodnôt, až protichodného osobného presvedčenia.

9.8.2012 10:46 / peter pan (zive.sk) 4 4 nahlásiť

mi to pripomina cirkev, ktora najde svoju vieru a potom ju ide nasilim sirit do krajin, kde maju inu vieru, pretoze samozrejme ta ich viera je zla, ta nasa jedina je dobra... ty si mal iphone, potom si si kupil android a vyhovuje ti viac. tebe vyhovuje viac. automaticky to znamena ze kazdemu na vsete by mal tiez vyhovovat viac? preco proste nemozu niektori ludia mat iphone, niektori android, niektori windows phone bez toho ze by si navzajom nadavali a urazali sa, pretoze, samozrejme, ten ich system je ten jediny dobry a ostatni su len tupe stado, pretoze to este nepochopili... ja som mal iphone, teraz mam windows phone. zene som chcel tiez kupit windows phone, ale po tom co videla wp, videla android sa nakoniec predsalen rozhodla ze chce iphone a je s nim totalne spokojna. vyuziva vsetko co ma a je s nim naozaj spokojna. je kvoli tomu teraz tupa ovca? ja som tiez urcite podla teba tupa ovca, pretoze nemam vsemocny android, ze?

9.8.2012 11:12 / Pjotr (zive.sk) 3 3 nahlásiť

Severná Kórea má komunizmus a rada obmedzuje slobodu, myslíš že je to správne a normálne nechať tých chudákov trpieť? Keby si mal moc zmeniť to, neurobil by si to? Im to vyhovuje, lebo iné nepoznajú, pretože im to natiahli pred oči ako oponu. A nepovedal som tupá ovca, keď tak úzkoprsá, čo znamená majúca malý rozhľad. To jedno plusko máš odomňa za to, že si opustil Jabĺčko. B-]

9.8.2012 12:01 / peter pan (zive.sk) 5 1 nahlásiť

prepac, ale retardovanejsie prirovnanie som este nevidel. si napisal ze im vyhovuje, pretoze nepoznaju ine (co samozrejme pravda nie je, ine poznaju a nevyhovuje im to, keby mohli tak to zmenia), teda vlastne prirovnanim hovoris, ze kazdy kto ma iphone je s nim spokojny len preto, lebo android nepozna? ja z okolia poznam minimalne 10 ludi, ktory mali predtym android a teraz maju iphone, takze android poznaju a aj napriek tomu sa rozhodli pre iphone. a predstav si, nie su to blondave pipenky, ale vsetko IT specialisti. ale nie, samozrejme ty bude to bezvedomia nadavat na apple, pretoze apple je proste zly, iphone je isrot a bla bla bla... kto je tu realne ovca uzkoprsa? (pre tvoju informaciu, WP som kupil, pretoze sami nechcelo vyhadzovat mrte penazi za telefon, keby si mam vybrat bez ohladu na cenu, tak idem naspat k iphonu a androidu sa vyhnem velkym oblukom, tak pre tvoj dobry pocit verim ze tvoje plusko este pojde zmenit na minusko)

9.8.2012 13:29 / Pjotr (zive.sk) 0 4 nahlásiť

Ospravedlňujem sa ak moje prirovnanie nebolo dostatočne synonymné, ale verím, že väčšina chápe, ako to myslím. Zo skúsenosti viem, že užívatelia Jabĺčka trpia predsudkami k zariadeniam s iným systémom, najmä k Androidu aj keď nemali možnosť vyskúšať ho, ale hlavne preto, že nie je tak cool. Neviem si predstaviť IT špecialistu, teda ak je naozaj špecialista, nie len špecialista užívateľ, ako bez Jailbreak dokáže zmysluplne využívať iOS. Presne ako hovoríš, predražený telefón so 70% maržou v reálnej hodnote o 50% lacnejšieho Android smartphonu. Ako som už písal, nikoho nechcem nepresviečť, radšej ich nechám spásať trávu. ;-)

9.8.2012 13:36 / 6 0 nahlásiť

nevedel som doteraz cielova skupina smartfonov su IT specialisti. Na com ficis?

9.8.2012 13:50 / Pjotr (zive.sk) 0 5 nahlásiť

V ideálnom prípade má byť cieľová skupina akéhokoľvek výrobku čo najširšia. Nikto nenapísal, že cieľová skupina smartphonov sú výhradne IT špecialisti. Ale čomu sa čudovať, veď ty fičíš na a alzheimery. :-P

9.8.2012 14:03 / 7 0 nahlásiť

'Neviem si predstaviť IT špecialistu, teda ak je naozaj špecialista, nie len špecialista užívateľ, ako bez Jailbreak dokáže zmysluplne využívať iOS.' ak si tuto vetu napisal omylom, v nejakom anti iOS zachvate tak potom je to v poriadku :-D V ideálnom prípade má byť cieľová skupina akéhokoľvek výrobku čo najširšia. - dalsia perla. uz pls nic nepis ;-)

9.8.2012 15:25 / Pjotr (zive.sk) 0 4 nahlásiť

Tvoje adolescentské podpichovanie neberiem vážne a radšej sa zdržím akejkoľvek ďalšej reakcie na tvoje príspevky. ;-)

9.8.2012 19:44 / dfqwe (zive.sk) 0 7 nahlásiť

cielova skupina apple su d e m e n t i ktori napriek napisu SAMSUNG kupúia akekolvek zariadenie lebo si myslia ze je to apple - naposledy sused tak kupil chladnicku a myslel si ze je to novy ipad....

9.8.2012 14:07 / peter pan (zive.sk) 6 0 nahlásiť

no ja pracujem v nemenovanej firme, ktora vyvija nemenovany podnikovy system. pracujem ako vyvojar a nie som tu jediny vyvojar, ale co sa prejdem po openspace, tak mam pocit ze kazdy druhy ma iphone... ako je to mozne, ze programator dokaze existovat s iOS? dalej mi prosim ta nevkladaj slova do ust, nikde som nenapisal ze je predrazeny. galaxy s3 je o 90 eur lacnejsi nez iphone, lenze za cenu dostanes umelohmotnu placku, ktora tak isto ako iphone nema slot na pamatove karty a nevie posielat subory cez BT, akurat ten iphone je z trochu kvalitnejsich materialov, mesti sa ti do vrecka a aj napriek tomu ma vacsiu hustotu pixelov. nech si kazdy vyberie sam. no ale pome trosku realnejsie diskutovat, stale opakujes ze iphone je nepouzitelny a nechapes ako by ho mohol pouzivat niekto kto sa aspon trochu vyzna v IT, tak hod par realnych prikladov, co taky galaxy s3 s androidom dokaze a naopak iphone s ios nie...

9.8.2012 15:17 / Pjotr (zive.sk) 0 4 nahlásiť

A ako využívaš iOS na to aby si mohol vyvíjať podnikový systém? SGS3 nie je z umelej hmoty, ale jedná sa vlastne o polykarbonát, je cca 300 krát odolnejší ako konvenčné plasty. O tom, že SGS3 nevie posielať súbory cez BT nič neviem a neviem prečo by to neungovalo. Dokonca podporuje aj pamäťové karty SDHC do 64GB. Neviem, aké materiály sú na Jabĺčku kvalitnejšie :-D Veľkosť SGS3 je daná jeho veľkým displayom, čo ocenia ľudia, ktorý využívajú smartphone na prácu a nie len na telefonovanie. Hustota pixelov pri dnešních smartphonoch od strednej triedy absolútne dostačujúca na akúkoľvek činnosť. Nehovorím, že Jabĺčko je nepoužiteľné, videl som ako sa s ním dajú zatĺkať klince. Napr.: užitočnú funkciu All Share ;-)

9.8.2012 15:22 / 6 2 nahlásiť

sgs3 je vhodny na pracu? Na aku pracu je vhodny telefon? Vysvetli mi to prosim ta. Ak teda nemyslis tou pracou padlovanie, potom by som to chapal

9.8.2012 19:48 / hehe (zive.sk) 1 6 nahlásiť

nie kazdy ma mobil na to ked mu vola ocko ze chce pofajkat....telefon je najbeznejsia pomocka podnikatela biznismana ale chapem ze ty myslis na lopaty lebo ine ani nedokazes ako nejake vykopove prace..

9.8.2012 15:37 / Pjotr (zive.sk) 2 1 nahlásiť

http://www.youtube.com/watch... -)

9.8.2012 15:41 / Pjotr (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Škoda nezobrazuje to tu linky na videá :-( Dúfam, že tieto skrátené pôjdu. http://goo.gl/HlHLR... http://goo.gl/MjSCz... http://goo.gl/9XSLo... http://goo.gl/MjSCz... http://goo.gl/MjSCz...

9.8.2012 15:48 / peter pan (zive.sk) 4 0 nahlásiť

toto su akoze tie totalne prelomove funkcie? na prve dve videa existuje taka divoka alternativa zvana e-mail. a predstav si ten funguje aj ked vsetci s ktorymi chces shareovat nemaju 600 eurovy samsung galaxy s3... na to posledne video, samozrejme to funguje iba s kompatibilnym zariadenim, su s tym problemy (prehravanie mkv) a apple to malo davno pred galaxy s3, volaju to airplay a presne tak ako na tom videu si proste pustis nieco na iphone/ipade a bez zastavovania to presunies do apple tv (ktore stoji 100 eur a pripojis to k akejkolvek telke, nemusis kvoli takej blbosti kupovat kompatibilny televizor)

9.8.2012 16:15 / Pjotr (zive.sk) 0 4 nahlásiť

Netvrdím, že prelomové ale iOS to nedokáže. E-mail :-) to je jasné, ale takto elegantne vyriešené to nemá, no ale čo prípade, keď nie si v dosahu siete. All Share funguje cez BT, WIFI aj USB.

9.8.2012 16:38 / peter pan (zive.sk) 4 0 nahlásiť

obavam sa ze situacia "nie som v dosahu siete" je ovela menej castejsia nez situacia "nie vsetci moji kamarati maju samsung galaxy s3", co v takom pripade?

9.8.2012 16:48 / Pjotr (zive.sk) 0 4 nahlásiť

Túto funkciu majú všetky Samsungy rodiny Galaxy.

9.8.2012 20:25 / ewgf (zive.sk) 0 4 nahlásiť

jabukvice by nedovolili posielat fotky zo samsungu do jabukvicoveho telefonu bo by sa im vraj zaviril... blby jepeg a jabukvice su z toho hotove jak jobs z androidu....

9.8.2012 15:42 / peter pan (zive.sk) 5 0 nahlásiť

zase raz mi vkladas slova do ust, nikde som nepisal ze pouzivam ios na vyvoj podnikoveho systemu (aj ked ano, robime aj aplikacie pre ios, ktore pracuju s podnikovym systemom) za ten bt a slot na karty sa ospravedlnujem, o BT ze nefunguje som sa docital v tejto diskusii a ohladom karty som akurat vedel ze podporuje mass storage a myslel som ze to je myslene ako slot na kartu... na aku pracu? na pisanie mailov? taky velky displej je tam len kvoli tomu aby pubertaci mohli filmy pozerat. jedinu realnu vyhodu vidim pri browsovani ale na to mam ine zariadenia nez telefon tak browsujem skor tak nudzovo ked nemam po ruke nic lepsie. netusim co je all share, takze nemam k tomu co povedat, ako som cakal, zase len kopa kecov a nic k veci. asi sam vies ze iphone je uplne v pohode telefon, tak sa len snazis zakecat...

9.8.2012 16:46 / Pjotr (zive.sk) 1 7 nahlásiť

Ak nevieš, ako využiť väčší display, tak potom ti stačí ľubovoľná 2 palcová nokia. Uvediem príklad kde väčší display znamená väčší komfort a nie len na SGS3: blesková úprava napr. webu cez redakčný systém (CMS) bez toho aby som musel vyťahovať NTB, sledovanie kamerového systému, ak nie som pri PC alebo NTB napr. na dovolenke, GPS navigácia a určite sa nájdu ďalšie.Inak ja sa opýtam na akú kancelársku prácu nie je vhodný ak, nemám po ruke PC/NTB? Typické, nemám čo k tomu povedať, neviem čo to je, tak to musí byť kopa kecov. Jediný, kto začal písať od veci si bol ty o SGS3, že nemá BT a pamäťové karty. Presne, iphone, ako telefón na telefonovanie je v pohode. Myslím, že táto diskusia nebude mať konca. Pripadá mi to ako mlátiť prázdnu slamu. Toto je môj posledný príspevok a ďalšia návšteva v tejto diskusii je pre mňa už bezpredmetná. HOWK ;-)

9.8.2012 17:14 / peter pan (zive.sk) 5 1 nahlásiť

tak skonci, mas pravdu, je to o hubu pisat si s tebou, nech napisem cokolvek, ty odpises ze iphone je nah*vno... nic viac, nie preco, nie co je na nom zle, proste je zly a "howk" :)

9.8.2012 18:08 / 4 0 nahlásiť

podpisujem sa pod vsetko co napisal peter pan. a este dodavam. Pjotr si sfanatizovany blbecek

9.8.2012 19:49 / dsfr (zive.sk) 0 2 nahlásiť

uz si si nasiel dalsie Jabuko?

9.8.2012 20:26 / dbvs (zive.sk) 1 4 nahlásiť

on ti argumentuje a ty dristas peter panko kot

10.8.2012 12:21 / Fanda (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Ty blázne proč než napíšeš hovadinu že Galaxy S3 nemá paměťovou kartu nebo že nejdou posílat soubory přes Bluetooth, tak si o tom radši něco přečti a neplácej takové kraviny!3-[

10.8.2012 12:42 / peter pan (zive.sk) 2 0 nahlásiť

daj si studenu sprchu na ukludnenie. keby si nemal horucu hlavu, mozno si precitas aj dalsi moj prispevok zistit ze som sa pomylil a priznal si to. androidy ma nezaujimaju, neviem o nich vela, o tom ze nejde file transfer cez BT som sa docital v tejto diskusii od niekoho ineho, nemozem za to ze on mi predal chybne informacie. a to ze nema slot na pamatove karty som si zamenil s tym ze nema mass storage, stane sa :)

10.8.2012 12:41 / Fanda (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Peter pan, “vyvojar“ no takhle jsem se dlouho nezasmál, soudě podle těch blbostí co jsi tady vyplodil, tak možná jim tam nosíš svačiny nebo vytíráš podlahu a osobně myslím že ani to ne.:-D

10.8.2012 12:43 / peter pan (zive.sk) 2 0 nahlásiť

a mas realny zaujem napisat aj nieco konstruktivne, co sa ti nezda na mojich prispevkoch, alebo ides len bezhlavo urazat?

10.8.2012 14:24 / Fanda (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Mám zkušenost s de mentama tvého formátu, takže vím že diskutovat s tebou je jen ztráta času.Už to tady zkoušel Pjotr a nepochodil. Musím se jenom smát jak IT vyvojar tady plácáš a vlastně nic nevíš a jenom se zesměšnuješ.

10.8.2012 14:58 / peter pan (zive.sk) 3 0 nahlásiť

ja sa aspon snazim normalne diskutovat, na rozdiel od pana vsevedka, ktory ma skusenosti, pozna moj zdravotny stav aj moje realne zamestnanie ale nic realne k teme nepovie. v tvojich ociach sa zosmiestnujem ja, v mojich sa zosmiestnujes ty.

9.8.2012 11:41 / abc (zive.sk) 0 3 nahlásiť

spravne,kolko ludi ,tolko chuti,ale fakt,ze android momentalne ponuka zakaznikom v globale najviac moznosti sa neda upriet

9.8.2012 11:45 / 4 0 nahlásiť

upieram ti to :-))

9.8.2012 12:20 / das (zive.sk) 0 0 nahlásiť

preco niektore velke firmy nedaju do do systemu jablcko?? lebo apple by ich ihned zalaoval ze preco pouzivaju ich system nas system je originalny a nikto ho nesmie znehodnocovat :-/:-/:-/

9.8.2012 09:23 / Pjotr (zive.sk) 9 8 nahlásiť

Ked som z neho volal, vzdy sa na mna tak divne pozerali chlapi, ktory vlastnili tiez gayPhone 3-[ . Stale mi to vrtalo v hlave WTF ???? :-/ Raz sa jablko pokazilo a 1 den som pouzival Samsung a hla pohlady prestali :-D . Vlastnit gayPhone to je ako mat na krku cedulu som gáj. B-]

9.8.2012 10:51 / rr (zive.sk) 0 5 nahlásiť

iphone sa interne u apple volalo iapple JA-BUKO (citaj ja- bukbvica)

9.8.2012 20:28 / veru tak (zive.sk) 0 2 nahlásiť

tak tak

9.8.2012 10:50 / iSheep (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Teraz pouzivas uz len Aligator...

9.8.2012 09:28 / status (zive.sk) Reagovať 2 9 nahlásiť

ja som sa po niekolkych rokoch vratil k symbianu a to som pouzival iOS a aj Android a mozem povedat, ze symbian my vyhovuje najviac. Vratil som sa k Nokii, konkretne N8,maximalna spokojnost.

9.8.2012 09:48 / beee (zive.sk) 9 2 nahlásiť

...Ja som spravil to isté čo Ty, tiež som prešiel k N8 a jedno Ti poviem - NIKDY VIAC NOKIA!!!

9.8.2012 09:59 / majo (zive.sk) 2 2 nahlásiť

pokiaľ ide o androit ak nikdy sa mi nesalo že by sa chcel aktualizovať operačný system na novšiu verziu aj keď mal ten sarí muchy Párovanie kontaktov mobil počítač napr. se sa vôbec nedá porovnať s nokiou u ktorej to bolo lepšie. Jediný dôvod prečo som už viac nechcel nokiu je zamrzanie nokie pri každej somarine. a hlavne ak tam stiahneš s marketu aplikáciu to je už ko.

9.8.2012 10:11 / p (zive.sk) 0 4 nahlásiť

Badať, že AndtoiD si videl iba cez výklad. Podľa konštelácie tvojich viet by ti stačila Nokia 100.

9.8.2012 11:38 / abc (zive.sk) 1 0 nahlásiť

ja uz hovorim nikdy viac nokia od cias,ked zacali n95 davat do rozdielnych krabiciek a o kvalite radsej pomlcim

9.8.2012 09:47 / Jarko (zive.sk) Reagovať 6 2 nahlásiť

Nevidím nejaky rozdiel medzi iPhone a zbytkom teda až na kvalitu spracovania je o 50 percent pred konkurenciou a nemyslim ze sa to niekedy vyrovná Apple dal latku kvality žiaľ privysoko

9.8.2012 09:56 / bekheir (zive.sk) 0 0 nahlásiť

materialy OK, spracovanie uz az take slavne nie je.. ale to by sme mohli povedat aj o HTC One X/S/V

9.8.2012 10:01 / Pjotr (zive.sk) 0 7 nahlásiť

Zial, najcastejsi omyl uzivatelov jablkoveho pristroja a to je aj jeden s dovodou preco sa oznacuju za ovce. Kvalitativne na nas nikto nema :-D . Je pravda, ze kvalita jablka je dobra, ale medzi konkurenciou, ci uz android alebo symbian je viacej pristrojov, ktore su minimalne na tej istej urovni.

9.8.2012 10:53 / sa (zive.sk) 0 4 nahlásiť

"Apple dal latku kvality žiaľ privysoko" zial??? tebe ebe?

9.8.2012 11:05 / 0 1 nahlásiť

Dnešné smartfóny, vyššej triedy, bez ohľadu na použitý OS, majú podobné funkcie, vlastnosti aj parametre. Veľmi dôležitá je výdrž batérie a tým ich využiteľnosť. V tom zatiaľ vedie Motorola.

9.8.2012 13:30 / Jarko (zive.sk) 6 2 nahlásiť

Nie prečo by mi malo ?porovnaj si kvalitu ani jeden produkt konkurencie sa zďaleka nevyrovna síce cenou sa snažia to sa upriet neda ,ale nie je všetko o cene radšej si priplatim a mam top produkt co viem že kvalitou má nesklame

9.8.2012 14:04 / hg (zive.sk) 0 2 nahlásiť

ti stale nedoslo? preco ŽIAL???

9.8.2012 14:18 / Jarko (zive.sk) 4 1 nahlásiť

Pre mna je to jasne ,žiaľ preto že všetci by sa chceli vyrovnať nie ísť svojou cestou aj ked je jasne že iPhone je neprekonateľný co sa týka dotykoveho presvedenia ,tuna cesta nevedie kvalita sa neda okopirovat ,netvrdim že sa neda urobiť podobne kvalitný produkt ale to by cena nebola 600€ ale 1600€ takto sú Aplle pred konkurenciou

9.8.2012 14:35 / peter pan (zive.sk) 2 1 nahlásiť

alebo blbosti pises, ja si myslim ze iphone a taky galaxy s3 su velmi dobre porovnatelne zariadenia. akurat kazde idu inou cestou. zatial co apple ide na sirsiu verejnost (velkost taka aby vyhovovala co najviac ludom, userfriendly prostredie, mensia kontrola systemu), galaxy s3 je urcene skor narocnejsim zakaznikom, ktory od telefonu ocakavaju viac. to mas tak, niekto si radsej kupi skodu superb a niekto oktaviu rs. mozes realne povedat ze jedno auto je lepsie ako druhe? nie, pretoze kazde je urcene pre ineho zakaznika.

9.8.2012 20:31 / bsbd (zive.sk) 0 3 nahlásiť

stale si nevysvetlil to zial... pisal si o latke privysoko.. asi sam nerozumies ako skladas vety....je dobre ak konmkurencia dava latku vysoko aj pre uzivatelov aj pre pokrok.. od rady samsung galaxy apple len dotahuje.. kvalitou aj vykonom.. nestaci si nahovarat staci hodit mobil o zem a kvalita materialov je hned jasna...iOS nedokaze ani polovicu toho co android.. pret tie sudy lebo apple uz nioc ine nema a niekto ho preskocil o dost velku dlzku...

9.8.2012 23:03 / 0 3 nahlásiť

Jarko - Asi si ešte nebol so svojim iPhone v miestach so slabším pokrytím, potom by si iste ocenil jeho "neprekonateľnú" kvalitu.

9.8.2012 19:50 / dfqwe (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Tie o Jabukvacoch ci iOvciach su ovela srandovnejsie.. a pravdivejsie

9.8.2012 14:02 / aaa (zive.sk) Reagovať 1 5 nahlásiť

fuuha vsade tu citam ze priekopnikom bolo apple a tu zrazu ze je to inak "Pionierov smartfónov vytlačili dravce"

9.8.2012 15:33 / Tri bodky... (zive.sk) 1 7 nahlásiť

Tak apple sa velmi snazi presvedcit, ze vynasiel vsetko vratane kolesa, ale na to mu skocia len iovce.:-D

9.8.2012 19:54 / ttfg (zive.sk) Reagovať 1 6 nahlásiť

iOvce neviedol baca ale najvyssia iOvca ktora skapala... "I will spend my last dying breath if I need to, and I will spend every penny of Apple's $40 billion in the bank, to right this wrong, I'm going to destroy Android, because it's a stolen product. I'm willing to go thermonuclear war on this." ~Steve Jobs http://www.youtube.com/watch...

9.8.2012 20:50 / karol (zive.sk) Reagovať 3 5 nahlásiť

ďalšia diskusia bez konca. čo tu riešite? nemáte iné problémy? hlúposti, kto aký mobil ma. ja mám to, ja zas to, ale ty si *** lebo nemáš to čo ja. Ako deti.

9.8.2012 22:32 / ? (zive.sk) 0 2 nahlásiť

a ty riesis co?

9.8.2012 20:55 / zx (zive.sk) Reagovať 0 2 nahlásiť

hmmm, zaujímavé, všetci riešia, že WP sa moc nepredáva, ale medziročný rast má najvyšší ;-)

10.8.2012 00:42 / Zaklinac (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Jj, 115% YoY ;-)

10.8.2012 09:47 / crash (zive.sk) 1 1 nahlásiť

medzirocny narast o 100 % je zavadzajuce cislo moze to byt narast podielu trhu z 0,5% na 1 % :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

10.8.2012 21:56 / ä (zive.sk) 0 1 nahlásiť

aj 11.8. prid skontrolovat pocet minusiek na tvoje pitchoviny.....

11.8.2012 00:05 / crash (zive.sk) 0 0 nahlásiť

jasne ze pikovina .. ak mas 60 % podiel na trhu a chces ho priduplovat v percentualnych bodoch o 100 % aky budes mat vysledok ??? pocitaj do rana :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

15.8.2012 04:58 / yintian (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Android 4.0.4 Smartphone, lepší dizajn a nižšie náklady, tak horúce, takže perfektný. http://x.vu/276244...

17.8.2012 03:38 / yintian (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Wow, Bože môj, nie je lepší než tohle chytré telefóny, bláznivé predaja, rýchlo obsadené. http://www.dwz.cn/2HpA2...

20.8.2012 03:41 / yintian (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Na Android, najlepší spravodajský web. veľkoobchod najlepšie Android telefóny: http://x.vu/276672...

6.9.2012 04:43 / yintian (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

wow, to Funny Mini Fluorescent Beetle s diaľkovým ovládaním pre iPhone, iPad, iPod je tak jedinečný a populárne. je to úžasné dizajn, perfektné. http://www.chinagadgetland.com/funny-mini-fluorescent-be... ...

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.