Diskusia

Ťažká rana pre Samsung. Na rade sú možno ďalší

159 príspevkov
25.8.2012 18:51 / Uzo Reagovať 24 41 nahlásiť

Som fanda applu ale toto je trochu moc. Sufam ze to samsung nepolozi na kolena. :(

25.8.2012 19:00 / alice Reagovať 2 14 nahlásiť

je divná doba ... Absurdnosť a nelogickosť? No a? http://goo.gl/KE4Xi... :-(

25.8.2012 20:06 / pfff Reagovať 50 42 nahlásiť

nič na tom nie je absurdné, samsung sa usvedčil sám z úmyselného kopírovania apple dokonca ho na to upozornil samotný google, požiadal ich o zmenu dizajnu samsung od začiatku vedome a účelovo parazitoval na apple, nemal snahu vyhbúť sa kolízii s jej najväčším zákazníkom pričom min. v oblasti dizajnu sa mohol ľahko odlíšiť, identifikovať alebo sa s apple dohodnúť na licencii (podobne ako androidovské-linuxové spoločnosti platia microsoftu) - ak platia zákony, trea ich rešpektovať. ak su zlé, treba tlačiť na ich zmenu, ale nekradnúť, nehrať na city keď prichytia pri ich porušovaní p.s. samsung peniaze dostane späť - v mnohých oblastiach je dominantný, pokus o zmenu z výrobného závodu v tvorcu im v oblasti tabletov nevyšiel - lož ma krátke nohy, ale majú všetko pre úspech - výrobu, inteligenciu, skúsenosti - len už nekopírovať, nekradnúť

25.8.2012 20:26 / pfff Reagovať 15 49 nahlásiť

doplním samsung je firma ktorá nemôže skrachovať môže zmeniť struktúru, ale vyrába všetko - aj najväčšie nákladné lode na svete, musel by tam byť skutočný truľo aby samsunk kľakol mať možnosť, radšej akcie samsungu ako apple - apple vyhorí nápadmi a končí, samsung nie Notable Samsung industrial subsidiaries include Samsung Electronics (the world's largest information technology company measured by 2011 revenues),[3][4] Samsung Heavy Industries (the world's second-largest shipbuilder measured by 2010 revenues),[5] Samsung Engineering and Samsung C&T (respectively the world's 35th- and 72nd-largest construction companies), and Samsung Techwin (a weapons technology and optoelectronics manufacturer).[6] Other notable subsidiaries include Samsung Life Insurance (the world's 14th-largest life insurance company),[7] Samsung Everland (the oldest theme park in South Korea)[8] and Cheil Worldwide (the world's 19th-largest advertising agency measured by 2010 revenues).[9][10] http://en.wikipedia.org/wiki/Samsung... proste samsung je schopný dodať človeku všetko (možno toaleťáky nevyrábajú), apple má len úzku špecializáciu v oblasti elektroniky, dosť závislú od nálady, módnosti, trendov - preto apple musel bojovať, chríniť to jediné čo má - know-how v malej oblasti spotrebnej elektroniky

25.8.2012 23:20 / q Reagovať 6 27 nahlásiť

takych to nemozu skrachovat tu uz bolo...

26.8.2012 00:28 / YGHY Reagovať 2 11 nahlásiť

rovnaku strukturu ma aj hyundai...je to vlastne konzorcium firiem rovnako ako samsung...podnikaju v tak roznych oblastiach ze ich nejaka miliarda nepolozi...B-]B-]B-]

26.8.2012 13:45 / Reagovať 9 12 nahlásiť

finta je len v tom, ze apple tie trendy a nalady urcuje - nie sa im prisposobuje :-) a este stale je je tam dost schopnych ludi v tom pokracovat aj bez jobsa (napr. ivy) ... a cook na celemoze z dlhodobeho hladiskabyt pre firmu este viac prinosom nez bol kontroverzny jobs... o buducnost jabka na trhu by som sa nebal...

27.8.2012 00:09 / pfff Reagovať 2 9 nahlásiť

ak z bežna poznáš históriu apple, mal by si vedieť že pár krát boli pred krachom - je to hlavne módna firma, ktorá vyvíja módne veci (nič v zlom, ale pracujú s náladami a tie sa dokážu zmeniť zo dňa na deň) taký samsung, toshiba, Mitsubishi, philips, thomson, siemens, sagem, ibm, a pod. možno aj foxconn a iné sú výrobné firmy s obrovským polom pôsobnosti ak by bola vojna, vyrábali by zbrane (v múzeu SNP ako dieťa ma zaujala stíhačka Mitsubishi, dúfam) im skrachuje jedna divízia, oblasť (ako siemensu mob. telefóny) ale podnikajú v x iných oblastiach (od šróbikov po raketoplány, medicína, chémia, potravinárstvo, stavebníctvo) v každom prípade, akcie apple sú riziko dokáže ich položiť úplne jednoduché kopírovanie, netrafenie sa do vkusu zákazníkov - nič nevyrábajú, všetko si dávajú vyrábať, oni dodávajú len know-how, ako vidno pri samsungu - ľahko okopírovateľné - apple bez samsungu by nemal čo predávať - stačí aby samsung nedodal pamäte, možno displej, accu, slúchadlo a apple má problém kým samsung stavia budovy, lode, chladničky, práčky, televízory, mobily, dodáva súčiastky všetkým... bez apple by len znížil produkciu. preto apple urputne bojuje o ochranu svojho duševného vlastníctva (pre ľudí ktorí to nechápu, zdá sa im to trápne, nezmyselné) - nič iné nemá

30.8.2012 11:00 / pantalone2 Reagovať 0 0 nahlásiť

Tak pozor! Aj korejske Daewoo bola ohromna firma, ktora vyrabala od obuvi a elektronickych cipov cez bielu a ciernu elektroniku, bezne auta a 100 tonove kolosy v baniach, stavebnu techniku, zeriavy, namorne tankery az po jadrove ponorky. Dnes je v haji, dotrhana na franforce.

25.8.2012 23:07 / Ja a Ty Reagovať 8 12 nahlásiť

tomu sa hovoria inovácie, niekto inovuje, niekto kopíruje, niekto ... o čo ide? že kopírovanie samsungu hnalo ku predu apple a profitovali z toho hlavne klienti

26.8.2012 00:10 / Reagovať 12 11 nahlásiť

a co ma z toho apple, ze z kradeze sikmookych profituju zakaznici?

26.8.2012 09:24 / Ja a Ty Reagovať 15 13 nahlásiť

nových odberateľov, nepochopím ľudí ako ty, znova ti napíšem profituje z toho klient, nejaký apple ani samsung ma nezaujíma, znova profituje z toho klient, čiže aj ty,... ale očividne si ako volič fica, budem ho voliť, aby mu bolo dobre, aj ked ma okráda,... preto si na strane apple, aj keby to stálo stopnutie pokroku a stále by si používal iP 1

26.8.2012 11:04 / Reagovať 10 8 nahlásiť

nie, mylis sa. klient z parazitov ako samsung profituje mozno, ale len kratkodobo. kedze samsung moze stlacit dole ceny konkurencie, lebo usetril za naklady na inovacie, ktore ukradol. ale z dlhodobeho hladiska je t pre klienta brzda, lebo kradezami a tolerovanim takehoto chovania na trhu sa inovacie brzdia. etste raz sa pytam: keby kazdy kradol od kazdeho napady, kto by potom investoval do inovacii a preco?? nikto. cize z toho neprofituje zakaznik z dlhodobeho pohladu lebo vyvoj je de facto zastaveny. ty si len myslis ze z toho profitujes lebo kupis galaxy s3 o 20 eur lacnejsie ako iphone. a myslis si ze ako vyhodne si nakupil. to je kratkozraky pohlad

26.8.2012 11:38 / Ja a Ty Reagovať 7 26 nahlásiť

omyl, profituješ z toho dlhodobo, každý rok príde nový iP, každého 3/4 roka nový samsung, teraz príde iP 5, ktorý musí prekonať S III, potom príde S IV, ktorý musí prekonať iP5 a takto dokolečka, takže z toho profituješ dlhodobo. ďalej o cene, apple by nikto netlačil napredovať, sám sa pozri aké obmedzené bolo iP1 3G, 3GS,... iP4 bol uvolnenejší,... nič neukradol, toľko stál vývoj obldžnika? nič, ... zas si to mýliš s vývoj nejakého motora, ale čo posúvalo motory ku predu? predsa inovácie,... Si myslíš, že samsung len tak zrazu použil niečo čo má apple? nie musel tiež prísť na to ako to vyrobiť, apple mu dal len nápad. Všetci sa snažia napodobiť SuperAmoled Plus a zatiaľ to nikomu nevychádza,... Pozri sa, kedy bol najväčší priemyselný a technologický boom? Ked neexistovali patenty, licencie,... dnes sa to všetko spomaľuje, lebo nikto na nikoho netlačí a patenty blokujú napredovanie. Inovovali by,... patenty existujú 1/100 z toho čo vzniklo pred nimi. Takže história ukázala, že opäť sa mýliš. PS: že ti potom nevadí, že apple kradne nápady iných, a mickro úpravou si ich potom dá celé patentovať.

26.8.2012 11:46 / Reagovať 16 5 nahlásiť

neviem ci si tak nechapavy alebo to len hras. Ty nechapes, ze keby bolo kradnutie patentov legalne tak apple serie na cely vyvoj mobilov a ziadny novy iphone nevychadza? Ziadny novy iphone, ziadny novy samsung...resp. ano ale dokola tie iste modely bez inovacie. Apple by sa vykaslal na cely vyvoj a inovacie a tak isto kazda ina firma od ktorej by ostatni len kradli drahe napady. Keby neexistovali patenty tak klucovi hraci v danom segmente trhu by sa ani nikdy do vyvoja nepustili, lebo je to neskutocne drahe a vlastne by to robili zadarmo pre ostatnych, co je nepriatelne. Podla mna nemusis mat 2 ekonomicke tituly aby si pochopil tieto jendoduche principy,m tak sa trochu posnaz ps. s tym obdlznikom (o ktory vobec v spore neslo) je to uz malinko trapne

26.8.2012 12:41 / ? Reagovať 2 11 nahlásiť

"Ziadny novy iphone, ziadny novy samsung...resp. ano ale dokola tie iste modely bez inovacie." A ty by si ich tie isté modely dookola kupoval!? A zákaznícky faktor si kde nechal? :-)

26.8.2012 12:49 / Reagovať 7 2 nahlásiť

prosim? co si sa chcel spytat? nevidim absolutne ziadnu logicku suvislost. skus znova, inak

26.8.2012 13:29 / Meveric Reagovať 2 11 nahlásiť

Ano ty ocividne vobec nechapes o com pisal a to je ten problem.

26.8.2012 13:58 / Merfi Reagovať 3 3 nahlásiť

Podla mna by vyvoj isiel este rychlejsie. Viac by sa utajovalo,ale vyvoj by isiel vpred.Kto pride prvy so super vecou vyhrava.To ,ze to niekto skopiruje sice znizi zisky,ale aj tak to nestaci len skopirovat.Musi sa to aj uviest do praxe a to tiez nejaky cas trva.

26.8.2012 14:13 / Reagovať 9 4 nahlásiť

ako sa prejavuje to, ze ten kto pride prvy vyhrava? apple prisiel so vsetkym prvy a ako vyhrava? Trva nejaky cas uvedenie do praxe? Ved uz par dni po uvedeni iphonu bol v samsungu hotovy dokument, ze co treba okopirovat a za par tyzdnov opajcovany produkt na trhu. To, ze tie okopirovane veci maju polovicnu uzitkovu hodnotu a nie su dotiahnute dokonca androidovym ovciam vobec nevadi. Hlavne, ze je to lacnejsie

26.8.2012 14:28 / ? Reagovať 1 12 nahlásiť

ale veď mobilné telefóny sa nezačali vyrábať len pre 5.rokmi!

26.8.2012 14:31 / Reagovať 9 1 nahlásiť

chalan, skus sa pls najskor zamysliet a potom napisat nieco k tebe ok? ved aj ked ti pani ucitelka zada temu na sloh, tak nepises uple na inu temu. ci?

26.8.2012 14:39 / ? Reagovať 0 20 nahlásiť

už len nad slovami "že apple prišiel so VŠETKÝM prvý" by si sa mal zamýšiet pred pokračovaním v prispievani k článku.

26.8.2012 16:42 / Ja a Ty Reagovať 2 6 nahlásiť

pekná kravina, apple prišiel zo všetkým prvým? a s čím napríklad? tie SW vychytávky, ktoré tu boli len ich apple vylepšil a patentoval? či čo si myslel?

26.8.2012 16:41 / Ja a Ty Reagovať 0 3 nahlásiť

presne tak, číňania okopírovali zuzanu do šrobika, ale stále nefunguje tak super ako naša. jo a drahšie je vývoj HW ako SW vychytávky

26.8.2012 14:50 / ? Reagovať 0 11 nahlásiť

Ty si písal; "Ziadny novy iphone, ziadny novy samsung...resp. ano ale dokola tie iste modely bez inovacie." Kto by podľa teba takéto modeli "dokola tie iste modely bez inovacie." kupoval? Zrozumiteľné?

26.8.2012 15:04 / Reagovať 10 2 nahlásiť

prepac, pytas sa ma uplne odveci hlupost nijako nesuvisiacu s povodnou temou. Nemam zaujem sa s tebou bavit aj vzhladom na tvoju gramatiku a stylisticku a mentalnu uroven. bye

26.8.2012 15:15 / ? Reagovať 1 12 nahlásiť

tebe s jasnou diagnózou v nicku nie je čo prepáčiť. Došiel argument, tak útočis na osobu!

26.8.2012 15:20 / Reagovať 15 1 nahlásiť

daj si este 3 plusky, ty osoba :-D

26.8.2012 15:23 / ? Reagovať 1 7 nahlásiť

nemám za potreby, na rozdiel od teba.

26.8.2012 16:46 / Ja a Ty Reagovať 0 2 nahlásiť

prichádzali by nové modely, ale nie tak rýchlo a nie s takými vylepšeniami. myslím, že prvý digitálny foťák mal kodak, ale neprerazil s ním. A na 15 rokov nič, potom to niekto skopčil, vylepšíl a prerazil s ním, potom začali aj iný vyrábať digitálne foťáky a pteraz sa predbiehajú kto bude lepší. Tam kde je najviac hráčov na trhu, tam sú najlepšie veci a vyberie si každý. na boj smartov ostal apple a samsung, apple ponúka 1 zariadenie pre vrchnú vrstvu, samsung desiatky pre masy,... ale už to nie je ono. Teraz nebude musieť apple bojovať. Napr. bude rozdelovať USA verziu a EU verziu. prečo napr. na niektoré trhy nepríde to čo na naše a naopak? v USA sa môže stať, že bude ochudobnený, ale rovnako drahý iP ako v EU, to sa nestane, ale mohlo by sa, lebo v USA by samsung nemohol predávať, ale v EU samsugn predáva, tak apple musí s ním bojovať

26.8.2012 17:28 / Alzheimer Reagovať 13 3 nahlásiť

To je uplne v poriadku ked niekto zoberie ineho cudzi napad a vylepsi ho k dokonalosti (konieckoncov to robi aj apple). Je to ale v poriadku len ak je to pravne a patentovo ciste. Samsung ale nic nevylepsuje, len kopiruje 1:1 vsetko co urobi apple. Ani sa nesnazia nic vylepsit a ani skopirovat to dokonale nevedia. To neprinasa ani zakaznikovi nic a ani konkurencii a ani trhu. Ziadna pridana hodnota, len prizivnictvo

26.8.2012 17:55 / Matey22 Reagovať 3 5 nahlásiť

"Samsung ale nic nevylepsuje, len kopiruje 1:1 vsetko co urobi apple. Ani sa nesnazia nic vylepsit a ani skopirovat to dokonale nevedia" Asi preto Samsung vyraba pre Apple suciastky, Apple si ho vybralo preto ze nic nevie... :-/ iPhone by bol bez Samsungu len krabicka bez procesoru a displeja, dolezite vsak je, ze zo zaoblenymi rohmi :-) P.S. Dufam ze si myslis, ze Samsung skopiroval Super AMOLED plus (najlepsi displej na trhu) od Applu

26.8.2012 18:07 / Reagovať 9 3 nahlásiť

dalsi uplne mimo temu. Milujem ked dojde typek a zacne na hocico argumentom: ale ved samsung vyraba suciastky pre apple!! no a? sa zobud, to je uplne ina tema ty super amoled

26.8.2012 18:29 / :-) Reagovať 1 4 nahlásiť

Každý je tu i.diot, len ty si špecialista na iVŠETKO.

26.8.2012 20:10 / Matey22 Reagovať 0 7 nahlásiť

Ja milujem typkov ktori nieco nepochopia, ale hned zacnu utocit na jeho autora V tvojom predchadzajucom "prispevku" si pisal, ze samsung nevyrobil nic vlastneho, tak som ti chcel dat dokaz, ze samsung vyraba a zdokonaluje vlastne veci Dochadzaju ti argumenty, myslím ze by si to mal zabalit

26.8.2012 20:14 / Reagovať 6 1 nahlásiť

ako ti tu kolega napisal tak samsung vyraba, apple navrhne. Vidis v tom rozdiel, alebo ti pomozem?

26.8.2012 18:18 / aaas Reagovať 2 4 nahlásiť

Suciastky pre apple robi plno firiem z celeho sveta aj z USA. A neviem co tu trepes super amoled a apple do kopy, kedze ziadne amoled v apple veciach nie su. Osobne ani tie amoledy rad nemam, nechutne presytene farby. A to nevravim preto, ze ich robi samsung, proste nemam rad presytene farby ani na tv, displejoch, fotkach atd.

26.8.2012 20:27 / Matey22 Reagovať 1 4 nahlásiť

Ano, suciastky robi mnoho firiem, ale samsung vyraba klucove suciastky (displeje retina a procesory v iPhone 4S). A samsung nielen vyraba ale aj navrhuje (procesor Apple Cortex A5 pouzivany v iPhone 4S je premenovany Samsung Exymos 4 a vyraba ho pre apple samsung). Tym chcem povedat len, ze ak by samsung zastavil dodavky tychto suciastok (http://goo.gl/eGvSR... - posledny odstavec) hrozila by Applu kriza.

26.8.2012 20:40 / Reagovať 6 1 nahlásiť

ked to nebude pre apple robit samsung tak to budu pre nich robit ini robotnici. Aky v tom vidis problem? Inak v tej tvojej poslednej vete citim taku radost z toho, ze samsung ma 'moc'nad applom. Zda sa mi ze sa do toho nejak moc vzivas

26.8.2012 21:02 / xsarahdi Reagovať 2 6 nahlásiť

Boooože ty si kus chuja 3-[ Sťahovaciu notifikačnú vymyslel a navrhol APPLE však??? Apple sa iba inšpiruje ale Samsung kopíruje ...však??? Ako píšem iChuj nevidí ani na koniec nosa...

26.8.2012 21:29 / Reagovať 4 0 nahlásiť

chuja mas v kolonke "otec"

26.8.2012 18:21 / Cklasa Reagovať 0 4 nahlásiť

povedal si dobre - samsung vyraba. Ale nenavrhuje :-D dostanu hotove plany a makaju. Nie, amoled samsung neskopiroval od Apple, Plati licencne poplatky firmam Kodak, Sumitomo a UDC :-D

27.8.2012 11:42 / abelardoo Reagovať 2 0 nahlásiť

ako si prisiel na to ze SUPER AMOLED plus je najlepsi displej na trhu? Si este nevidel RETINU na iPad3?

27.8.2012 12:27 / Matey22 Reagovať 0 2 nahlásiť

Mnohe testy to dokazali, ano retina na iPad 3 je tiez skveli displej ale Super AMOLED plus ma vyhody v mensej spotrebe a ovela mensom zahrievani

28.8.2012 16:15 / toto urcite nebola k Reagovať 0 3 nahlásiť

o akej kradezi to meles? ked zacnes vyrabat televizor ktory ma stvorcovy/obdlznikovy tvar tak kradnes? ak hovoris o kapacitnom dotyku displeja tak kradnes ak zacnes vyrabat aj ty take? ved musis vytvorit technologiu na to, procesy a postupy, tie neukradli. Aj ked vyrabas softver, teda ak mas vobec sajnu, tie riadky kodu treba napisat, to neukradnes a tipujem ze ten zdrojak neukradli. Kradez je ked vo fabrike kde sa montuju doobeda apple tak po obede sa montuju ine fake iPhoney z rovnakym softverom a hardverom. Preto je to chory sudny spor. Ak uz sa da patentovat aj napad. tak skoda ze si niekto nedal patentovat dopravny prostriedok so 4ma kolesami = auto a potom by musel kazdy vyrobca auta(cize spotrebitel = my) platit za napad.

25.8.2012 19:13 / exe Reagovať 18 22 nahlásiť

preco? nemyslim si zeby ho to polozilo, ale nech sa aspon zamysli ci sa oplati kradnut (klonovvat) to by sa zislo zaviest aj na mnohe cinske vyrobky B-]

25.8.2012 19:30 / Dave Reagovať 12 13 nahlásiť

Áno, samsungu sa oplatí radšej kradnúť a klonovať, prečo? Netvrdím že nieje inovativny, ale Bada je výtvor samsungu, kde je? Tento system nemal nikdy šancu, keby to bol možno open source..Tizen je tiež odložený, načo je niekomu system ako android keď origoš android tu už je, samsung začal byť chamtivý, tak mu treba..

26.8.2012 12:49 / ? Reagovať 0 7 nahlásiť

Prečo až sa neoplatilo? Vieš koľko firiem by zaplatila miliardu, aj viac aby sa stali svetovou jednotkou v predaji svojich zariadení? Čo keď to bola zo strany samsungu taktika ktorú očividne dotiahla do úspechu, nech sa na to pozerám akokoľvek, je predsa svetovou jednotkou v predaji mobilov! ;-)

26.8.2012 12:54 / ? Reagovať 5 0 nahlásiť

Takýto úspech zadarmo nie je, a kebyže to je aj vďaka kopírovaniu apple, ešte až sa aj poďakovať mohli.

25.8.2012 19:16 / laza Reagovať 0 10 nahlásiť

Preco by ich to malo polozit? Divizia Samsung Electronics mala za posledny rok profit 12miliard $. Pocitajme, ze maju zisk 30dolarov na kus SGS II a SGC III ... podla oficialnych sprav predali min. 10milionov kusov z prveho a z druheho minimalne 20mil. ... tak uz len toto im zaplatilo tu pokutu.

25.8.2012 19:17 / Joer Reagovať 38 34 nahlásiť

Si fanda, ja som fanda-ale priznajme si aj ostatni co kritizuju Apple, Samsung sprosto kopiroval vsetko. Obal, balenie, vzhlad kablov, nabijaciek atd., marketingovu strategiu-umiestnenie svojich vyrobkov na plagatoch, weboch atd. preco Apple nezaluje Acer, Asus, HP, Dell, Sony, Nokiu za vzhlad? Pretoze otrocky nekopiruju vsetko ako Samsung. este aj tn cinsky smartfon co teraz vysiel na trh ako poriadne delo, sa snazi byt iny. Ale Samsung sa ani neunuval aspon v zaciatkoch nico zmenit. Sam som stal polhodinu v Naydome a porovnaval produkty Apple a Samsungu. A keby som nebol Applefan, ale obycajny BFU, tazko by som ich rozoznal od seba na prvy pohlad. Takze nech Samsung zozenie dobrych vyvojarov, dizajnerov a zacne makat. Ono ohanat sa ze Apple haji obdlznik s oblymi rohmi, je smiesne. Apple nehaji obdlznik, Apple hajil cele svoje portfolio, dizajn systemu, balenie, dizajn marketingu atd. co ale prinesie tato vyhra, dnes tazko posudit. Ale aspon je to precedns pre ine firmy, aby nekopirovali otrocky inych. A o sa Androidu tyka, urcite by kazdeho nastvalo, keby vam v spravnej rade sedel niekto, kto vynasa vase myslienky, vase navrhy na roky dopredu a potichucky zatial kuchti nieco s vasich myslienok u seba doma. A popritom este zlanari jedneho s vyvojarov iOS od Applu a ten velkohubu vyhlasuje ze ide na dochodok, ze si potrebuje oddychnut a zatial uz je zamestnany u Google. Inac, dobry clanok na toto tema je tu: http://jablickar.cz/samsung-moc-lzi-a-korupce/... Pravdive su hlavne posledne 2 odstavce a posledná veta. A co to prinesie v obchodnom vztahu Apple a Samsung? Myslim si ze nic, Apple plati keš a dopredu na 3 roky , a takeho zakaznika si ani Samsung nemoze dovolit opustit. V konecnom dosledku len Apple jaksi dostal spat svoje peniaze, alebo ako nejku zlavu na dodavky od Samsungu.

25.8.2012 19:21 / .... Reagovať 9 46 nahlásiť

Joer, ruku na srdce, slavny iPhone nie je vykradnute PDA-cko? :-D

25.8.2012 20:01 / Joer Reagovať 32 8 nahlásiť

Nie je, mal som PDA od Palmu, mal som Newtona posledny model. Iphone je proste iny, je to vylepseny iPod s pridanym telefonom a iOS. Neviem ci som sa tu alebo niekde inde nezaoberal pred vyjdenim iPhona, akoby mohol vyzerat Newton v dnesnej dobe , s dnesnymi moznostami. Som rad ze do roka som dostal odpoved v podobe iPhonu. A co sa tyka PDA- Apple predal licenciu na PDA Palmu, takze tak. Inac- mozem povedat ze to bol riaden sunt. Zosynchronizovat to s Apple mi dalo riadnu fusku, tukat do titernych ikoniek stylusom, tiez riaden priekak. To Newton bolo ine kafe.

25.8.2012 22:12 / mn Reagovať 14 15 nahlásiť

ofcaaaaaaaaaaaaaaaaa

26.8.2012 09:01 / gigigigigi Reagovať 1 9 nahlásiť

serte uz na tie hadky, raz je na spici jeden potom iny..

31.8.2012 19:27 / Nespoznaný Reagovať 0 0 nahlásiť

Možno to bol šunt (nepoznám), ale ak bol pre teba šunt, len preto, že nešiel zosynchronizovať s Apple, prečo nepremýšlaš, či nebola chyba práve v tom Apple, ktorý je uzavretý, obmedzený a zámerne si nerozumie s inými zariadeniami než Apple. Apple mi už ani nepríde ako firma, ale skôr ako sekta (spoločnosť s myslením obmedzeným). Ak je Apple životný štýl, som rád že nenosím iShit vo vrecku. Musel by som sa hambiť, zaškatulkovať sa ako obmedzená ovca. Čistý americký konzum.

25.8.2012 19:30 / truhliq Reagovať 14 11 nahlásiť

Velmi sa mi paci , ze smiesna hovadina ako "pruzinkovy efekt" je predmetom patentu. Presne som nad tym vela krat premyslal, ze tento "pruzinkovy efekt" ti dava z uzivatelskeho hladiska pocit , ze presne vies ze si dosiel na koniec. A toto vsetci ostatni tupo skopirovali. Tento strasne jemny detail, ktory je z uzivatelskeho hladiska super podstatny a vplyva na moje podvedomie :) T.

25.8.2012 21:39 / JaroB Reagovať 2 26 nahlásiť

A sťahovaciu notifikačnú lištu odkiaľ zobral APPLE ??? Každý sa inšpiruje iba Samsung kopíruje???

26.8.2012 11:38 / asad Reagovať 1 4 nahlásiť

Stahovacia lista bola uz na WM, len sa nezapinala stahovanim ale to notifikacne centrum uz tam bolo.

26.8.2012 01:18 / Reagovať 5 23 nahlásiť

Viete čo je tragické? Toto: "Súd ďalej odmietol všetky obvinenia vznesené voči Apple." Ako keby súd povedal, že s vašimi technologickými patentami si vytrite zadok a Apple je nám bližší. Čiže použil dvojaký meter. Za toto by som tých sudcov postrieľal.

26.8.2012 09:26 / boris11 Reagovať 1 11 nahlásiť

sudcov nestrielaj lebo rozhodovala porota zlozena z obycajnych ludi a preto to dopadlo takto pri trivialnych ale za to lahko viditelnych patentoch applu rozhodli ze samsung kopiruje ale technologicke patenty samsungu ktore si tak lahko nevedeli predstavit tak tie zamietli

26.8.2012 14:15 / j Reagovať 1 2 nahlásiť

za tie patenty uz davno dostal samsung zaplatene od intelu, od ktoreho apple kupuje cipy. to mas ako by si si kupil auto a automobilka by od teba chcela este poplatok

27.8.2012 11:45 / abelardoo Reagovať 0 0 nahlásiť

Nemáš pravdu - súd povedal, že Apple kupuje produkty od Intel, ktorý ich má licencované od Samsung a riadne za ne platí. Samsung teda nemôže za jednu vec poberať licenčné poplatky 2X. To povedal súd!!!!

25.8.2012 23:09 / Ja a Ty Reagovať 1 10 nahlásiť

ty si priznaj konečne to, že vďaka samsungu apple napredoval a teraz na také rýchle napredovanie zabudni, takže toto rozhodnutie poškodilo aj teba ako klienta apple

26.8.2012 00:14 / Reagovať 16 4 nahlásiť

nie, jeho ako klienta apple nic neposkodilo. Lebo apple investuje do vyvoja a inovacii miliony dolarov a keby to fungovalo tak, ze oni investuju zbytocne lebo pride nejaky sikmac a vsetok dlhorocny vyvoj ukradnu za par sekund tak vtedy by apple zakaznik tratil, lebo apple by sa na cely vyvoj vykaslal. Keby nefungovali tieto zakony tak apple v zivote neinvestuje ani cent do vyvoja. Vdaka bohu, ale su ako tak chraneni a tym padom sa apple zakaznik nemusi bat, ze to apple zabali. Keby tu bola anarchia a system by naozaj povoloval zlodejom beztrestne kradnut napady, tak NIKTO by nebol motivovany ZADARMO investovat do vyvoja pre inych darmozracov a vsetko by stagnovalo. Ti, co tu pisete, ze zakaznici tymto tratia mate totalne kratkozrake videnie. Btw. jedna otazka: ako apple vdaka samsungu napredoval? To myslis vazne alebo ako vtip? Ved samsung nikdy nic nove nepriniesol. A ked aj mozno ano, tak zacalo to fungovat az vtedy ked to apple implementoval

26.8.2012 01:22 / Reagovať 6 18 nahlásiť

"tak NIKTO by nebol motivovany ZADARMO investovat do vyvoja" Akože zaoblené rohy bolo treba vyvíjať? Dlho a náročne a za veľké prachy? Obdĺžnik tiež? Nad rolujúcim textom si výskumníci Applu tiež veľmi zapotili hlavy. Ty si riadny degeš. Problém je, že si triviality dáva Apple patentovať. A súhrnu trivialít potom hovorí "nezameniteľný dizajn".

26.8.2012 07:22 / abrakadabra Reagovať 9 3 nahlásiť

nie, zaoblene rohy netreba vyvijat. akurat z hladiska dizajnu nie je jedno, ci ten roh ma polomer 0.5cm alebo 2cm. ludskemu oku lahodil dizajn iphonu (pre rypalov : ano lahodil, dokazom je pocet kopii tohto dizajnu) a samsung sa ani netrapil skusat svoj vlastny dizajn. proste stavili na osvedceny, dnes uz nazyvany "nezamenitelny dizajn" :-)

26.8.2012 09:29 / Ja a Ty Reagovať 2 9 nahlásiť

a čo na tom obdlžniku našpekulujú, jeho tvar je daný mld rokov ;-)

26.8.2012 08:45 / asd Reagovať 1 8 nahlásiť

Zaoblene rohy neboli vobec uznane a tam to applu nepreslo a taktiez sud uznal, ze dizajn iPadu nie je tak unikatny aby si zasluzil ochranu. Takze sud rozhodol spravne.

26.8.2012 09:28 / Ja a Ty Reagovať 3 9 nahlásiť

ale na čo by to robil, keby nebol konkurečný produkt, ktorý by ho prekonal, si zapamätaj konečne v tej hlave, že nové a lepšie produkty prichádzajú iba preto, lebo konkurencia bud spravila rovnaký produkt ale lacnejšie, alebo spravila lepšé produkt. Keby bola nokia jediná an trhu, tak nemáme tak skoro farebný displej, ved prečo by to robila. apple má ho vno dlhoročný vývoj, je to vývoj 6 mesiacov, ale je to skôr inovatívny na prvkoch, ktorú sú tu dlhé roky, len sú vylepšené a práve to zabezpečuje konkuirencia. Normálny ľudia sú na strane konkurencie, aby profitovali s konkurečného boja, nenormáílny ľudia ako ty sú na strane apple, lebo apple sú chudáčikovia a by by si rád ešte používal iP1. TOTALNE sa mýliš, ale to je u teba normálne, naštuduj si historiu, kedy boli boomy,... a vďaka čomu,... bol tvojho zmýšľania by tu mal byť iba OR, lebo T a O2 ho poškodzuje, opakovaním služieb

25.8.2012 23:09 / regre Reagovať 7 8 nahlásiť

"...preco Apple nezaluje Acer, Asus, HP, Dell, Sony, Nokiu za vzhlad? Pretoze otrocky nekopiruju vsetko ako Samsung. este aj tn cinsky smartfon co teraz vysiel na trh ako poriadne delo, sa snazi byt iny. ..." Pretoze Samsung je najvacsia konkurencia pre apple... Ked samsung kopiruje vzhlad tak potom aj Asus, Nokia, HTC, atd..

26.8.2012 09:30 / Ja a Ty Reagovať 2 12 nahlásiť

nie, lebo tie spoločnosti nie sú pre apple konkurencia ľudia opäť sa zobudte, bez konkurencie ako samsung, by ste používali max. iP 2

25.8.2012 19:25 / Dave Reagovať 41 7 nahlásiť

Ver tomu že toto samsung na kolená položí. 1miliarda?to už je teda dobrá pálka! Platí staré pravidlo: tam kde sa dvaja bijú, tretí víťazí- Windows phone....

25.8.2012 20:41 / marek Reagovať 1 14 nahlásiť

cisty zisk samsungu v 1 kv 2012 - 3,7 miliardy eur

26.8.2012 20:29 / csaba Reagovať 0 5 nahlásiť

APLE KRADOL, tak ako kradnu vsetci v it, ale to len preto lebo US patentovy urad je banda id - io -tov ! uz som pouzival tablet od compaqu ked jablko este ani nvedelo co to je ! a vyzeralo to presne ako ipad, len bol hrubsi /DESAT ROKOV DOZADU/ ... takze, co bolo skor : vajce alebo sliepka ? toto je len chory system zavedeny fas - isti - ckou USA /lebo demokracia tam uz nie je 50 rokov/ a vsetky patenty by mali platit max jeden-dva roky, potom free !

25.8.2012 19:15 / Meno Reagovať 70 19 nahlásiť

Je dobre, ze Apple vyhral. Tieto veci si proste musi chranit.

26.8.2012 09:32 / Ja a Ty Reagovať 2 12 nahlásiť

apple vyhral a svet používateľov, čiže aj ty prehral. to čo ti ponúka apple dnes je vďaka konkurencií,. čiže nokia prišľa a farebnými displejmi, tak ich musela mať aj konkurencie a musela ich mať lepšie. prišli dotykáče, tak konkurencia ich musela mať tiež a lepšie,... veľa vecí čo pridal apple je vďaka konkurencií, sám vieš, že iP je a bol obmedzený na používanie, je veľmi uzavretý a konzervatívny, ale vďaka konkurencií pridávajú nové veci, ktoré má konkurencia roky,...

26.8.2012 10:22 / Peter Reagovať 0 6 nahlásiť

s farebnými displejmi prišiel Ericsson ;)

26.8.2012 11:43 / Ja a Ty Reagovať 1 10 nahlásiť

vidíš, ale rozšírila ho nokia ;-), operátori ponúkali hlavne nokie,... keby ich mohol predávať iba ericsson, tak kde by sme boli? všetci výrobcovia by mali čiernobiele, iba E by mal farebné ozruty, ... s 256 farbami,... len konkurencia dotlačila farebné displeje ku dokonalosti. Kde by apple priniesol retinu, keby samsung nepriniesol superamoled, kde by samsung priniesol superamoled plus, keby apple nepriniesol retinu,... je to kolotoč a bez neho by sme prehrávali my klienti samozrejem aj firmy, ved na čo by sme si kúpovali šunty, by všetkým stačila iP 3G, lebo nič lepšie by nebolo a nikto by neprinášal každý rok niečo nové, ale možno po 5 rokoch

26.8.2012 11:48 / sowiet Reagovať 2 6 nahlásiť

nechcem sa hádať, ale nebol prvý siemens S10? Aspoň ten si ako prvý farebný pamätám.

26.8.2012 14:33 / j Reagovať 0 3 nahlásiť

presne ako vravis

26.8.2012 16:48 / Ja a Ty Reagovať 1 1 nahlásiť

a kde je dnes siemens s mobilmi? v prdeli, nevedel napredovať, inovovať, predbehli ho iný, keby im ostal monopol na farebné displeje, tak asi máme ešte lopaty podobní S10, 3610i,...

26.8.2012 17:08 / sowiet Reagovať 0 3 nahlásiť

sak sa nehadam, ja som osobne nikdy siemens nemal, moj prvy mobil bo ericsson A1018s :-) Ale tu bola otazka o prvom mobile s farbenym displayom a tu to prvenstvo proste patri siemensu, tak ako prvy mobil motorole. apropo, dnes su vsetci povodny "velky" vyrobcovia mobilov na vedlajsej kolaji, vid motorola, nokia, alcatel, a taky ericsson uz mobily ani nevyraba.

25.8.2012 19:15 / Reagovať 25 16 nahlásiť

Podla mna si to zasluzia.

25.8.2012 19:16 / Stevo Reagovať 0 11 nahlásiť

Nevyznam sa v prave USA, ale podla dostupnych sprav sa Samsung asi chysta odvolat: http://edition.cnn.com/2012/08/25/tech/mobile/ap... ... http://www.bbc.com/news/technology-19381096...

25.8.2012 19:31 / crucifix Reagovať 0 10 nahlásiť

Samsung sa rozhodne odvola, otazka je ci tejto tragikomedii pomoze opravny prostriedok. Vznikne jeden absurdny precendens, kde bude kazdy zalovat kazdeho a zdaleka neostane len pri mobilnych telefonoch.

25.8.2012 19:19 / crash Reagovať 26 17 nahlásiť

ved uvidime ake to bude mat dalsie dosledky ... samsung sa snazil kopirovat jablko ale ak poznate dobre ipad a samsung galaxi tab 10.1 okrem presneho radiusu zoblenia rohov balenia nabijacky tvaru konektoru podobneho ovladania podobnych, ikoniek ... su tieto dve zariadenia funkcnostou dost odlisne ... skoda ze samsung nedokazal okopirovat stabilitu.... funkcnost spravy napajania ...... bo nato treba uz rozum nie len obkreslovat :-D:-D:-D:-D:-D .... ....

25.8.2012 19:38 / dddd Reagovať 2 9 nahlásiť

ten komentár pána redaktora sa mi páči ;-)

25.8.2012 20:24 / cbv Reagovať 4 15 nahlásiť

uznavam, ze samsung kopiroval dizajn telefonu a zasluzil si po prstoch, no toto je kus vela. Ale ze apple kopiroval technologie co je podla mna troska dost a este dostane odmenu je vela aj pre silnejsie povahy. Inak v mojich ociach system USA uz dlho upadava a este teraz ked si tam clovek moze patentovat ikonku a ziadat miliony... asi si tam pojdem patentovat portret a bude od kazdeho cloveka co ma portret v akejkolvek podobe (foto na dokladoch a pod.) pytat 99c a su milionar :D

25.8.2012 22:46 / klajn Reagovať 4 18 nahlásiť

ja si idem patentovať vzor zubná pasta/gel/ + balenie. No uznaj, takmer každý neautorizovaný neoriginálny klonový výrobca vyrába dentálnu pastu vo forme pasty (gelu), naplní ju do vytláčacej tuby, tú uzavrie vrchnákom a celé to dá do kartónovej krabičky s názvom výrobku, firmy, s logom a popisom produktu. Veď to bije do očí ako sa všetci opičia - bez nápadov a licenčných poplatkov! Však ju kludne mohli baliť napríklad do vreca, do sklenej flaše, volne ložené do vagónov a vážené na osobný odber na vedrá... ale nie, oni museli presne do posledného puntíka odozerať nápad cudzej firmy. Zrušiť všetkých a zakázať predaj skladových zásob - to je to čo z toho okrem pokút vytlčiem.

26.8.2012 09:46 / Reagovať 12 6 nahlásiť

Ja viem ze si chcel byt vtipny a originalny a ze si to chcel korunovat nejakym doteraz nevidanym prirovnanim. Skutocnost je vsak taka, ze patent na zubnu pastu v tube existuje uz vyse 100 rokov. Takze je dnes pravdepodobne premlcany a volne dostupny bez licencnych poplatkov. A ano. Predtym si nase stare matere miesali zubnu pastu doma v kybli. Mat v tych casoch tubu, to bolo nieco ako dnes iphone:)

26.8.2012 11:51 / klajn Reagovať 0 7 nahlásiť

"vtip" je v tom že apla akoby aktívne detektívne hladala medzery, kde si nikto nezaregistroval patent na bežné predmety/tvary/pohyby... a tam sa nato vďačne vrhne presne po vzore balenia a prevedenia pást (ktoré by niekto vykonal v súčasnosti). Možno ich právnici nakoniec vymyslia samoospravedlňujúce klučky nato, aby sa nalepili na už vypršané/uvoľnené patenty z minulosti, s tým že si ich invenčne zaregistrujú na seba.

26.8.2012 13:37 / Reagovať 0 1 nahlásiť

Nie, skutocny vtip je v tom, ze prave teraz je okolo teba urcite hned niekolko priemyselnych vzorov, alebo predmetov "bezneho vzhladu", ktore podliehaju patentovemu pravu (ci uz platnemu, alebo vyprsanemu). Samozrejme nikto tuto vedomost od teba ako zakaznika neocakava a je teda uplne pochopitelne, ze ti vdaka neznalosti tato bezna prax pride "vtipna". Vobec bych sa necudoval, keby koncom 19. storocia bolo free-cool-a-in bojovat na namestiach za to, aby mohli pasty v tubach vyrabat a predavat vsetci. Ved predsa je to zrejme a moralne pravo, mat moznost dodat zakaznikom pastu v tube, aby si tu vlastnu, nemuseli miesat kazdy tyzden v kybli.

25.8.2012 20:36 / julka Reagovať 13 36 nahlásiť

koncim s vyrobkami apple! kazda slusna, poctiva a pracovita rodina by nemala mat ani jedno zariadenie od apple, vsetko vyhodit! naopak mala by mat aspon dve zariadenia od samsungu!

25.8.2012 20:41 / zemiak Reagovať 14 12 nahlásiť

Samsung zdaleka nie je slusna firma, podplacanie domacich politikov je u nich na dennom poriadku.

25.8.2012 21:19 / laza Reagovať 1 17 nahlásiť

chces snad povedat, ze to nerobi kazda jedna velka firma? alebo co si myslis o com je lobbing?

27.8.2012 00:14 / pfff Reagovať 2 1 nahlásiť

takže obhajuješ páchanie trestného činu (úplatky, podplácanie, nekalé obchodné praktiky, okrádanie daňovníkov cez predražené zákazky) máš rovnaký názor aj na vraždy, zamorovanie prírody, nezákonne transplantácie, výskumy, narábanie so zvieratmi - výsmech zo zákonov?

27.8.2012 00:41 / ? Reagovať 0 1 nahlásiť

určite nemá, ale žiaľ tak to funguje, a nič s tým nenarobí(me) :-(

27.8.2012 08:45 / laza Reagovať 0 1 nahlásiť

Kde som nieco obhajoval? Pointa prispevku bola objektivita: t.j. uviest veci na pravu mieru. Pokial tu istu alebo podobnu nekalu cinnost robi kazda firma a nie len v tomto odvetvi, tak potom (aby si to tento krat pochopil tak ti to vyzvihnem - nasleduje klucova pasaz) ukazovat prstom len na jedneho hriesnika nie je fer. Merajme rovnakym metrom. ;-)

25.8.2012 20:47 / Reagovať 6 3 nahlásiť

No ty si troll ako vyšitý :D

25.8.2012 21:13 / lapiduch Reagovať 4 9 nahlásiť

len si prečítajte ,najdete na nete ako sa chova k zamestnancom SAMSUNG ako sa zvýšil výskyt rakoviny pri výrobe polovodičov u zamestnancov,že maju zakazane protestovať a vyjednávať o lepších podmienkach,zakazane odbory,podplacanie politikov a atd.

25.8.2012 20:42 / zemiak Reagovať 5 6 nahlásiť

Nic hrozne sa nedeje. Apple ma svoje vitazstvo, Samsung mu bude platit par dolarov z kazdeho zariadenia takisto, ako plati Microsoftu za Exchange protokol. Nikto neskrachuje, Android nekonci.

25.8.2012 20:45 / user Reagovať 3 26 nahlásiť

Ako inak mohol dopadnúť americký súd?

25.8.2012 20:59 / jyl Reagovať 5 15 nahlásiť

patentovat si obly tvar...no, v tej amerike je vsetko mozne. pracoval som v am. firme 8 rokov a ti manazeri co vyvadzali, tak to je pre europana silna kava - nas povazovali za ludi, ktori pred dvoma dnami zisli zo stromov a museli nam "drvit" (okrem ineho) do hlavy, ze ked ideme dole schodami, musime sa drzat zabradlia - co na tom, ze to zabradlie tam nebolo? proste v krajine neobmedzenych moznosti su ako vidiet zo sudneho rozhodnutia obmedzene, vlastne skoda slov...

25.8.2012 23:01 / ampan Reagovať 0 6 nahlásiť

ono to je tým, že americký systém je postavený na súdnych rozhodnutiach

25.8.2012 21:05 / šarik Reagovať 4 9 nahlásiť

Pokud rozsudek nenabyl právní moci a nestal se vykonatelným, je zbytečné to tady rozebírat a propadat panice.

25.8.2012 21:37 / Richard Reagovať 2 6 nahlásiť

Patentová ochrana je nezmysel a mala by byť zrušená. Doplácame na to všetci.

25.8.2012 23:03 / panam Reagovať 0 6 nahlásiť

ono treba rozumieť patentovej ochrane - patentova ochrana ti zaručuje na istý čas monopol, otázka je, aký dlhý má byť ten monopol, aby sa nezastavila evolúcia

25.8.2012 21:55 / dll.exe Reagovať 3 13 nahlásiť

Na rade su Cinske Huawei a ZTE! Cinske firmy Huawei a ZTE zkopirovali produkty a ukradli technologie EU/USA firmam Alcatel-Lucent, Nokia Siemens Network, Ericson a Cisco a Lucent. Huawei je okrem toho nelegalne dotovany cinskou vladou a ma vo svojich produktoch tajny pristup pre cinsku armadu. Krajiny ako Rusko, India, Australia, USA zakazali predaj casti Huawei/ZTE HW. Huawei a ZTE na drzovku predavaju plagiaty aj do Europy a tym padom Europske firmy ako NSN, Ericsson, AL krachuju a musia prepustat v EU.

25.8.2012 22:23 / pp Reagovať 2 5 nahlásiť

Aj Apple sa vyrába v Číne,firma ide tam kde sú lacnejšie pracovné sily.

25.8.2012 22:53 / H Reagovať 4 2 nahlásiť

RTCW, daj sa liecit ty psychopat.

25.8.2012 22:13 / j Reagovať 10 10 nahlásiť

apple ukradlo aj nazov aj logo a ofce to nechcu priznat

26.8.2012 14:15 / Reagovať 3 3 nahlásiť

veru že tak,názov aj logo ukradli anglickým Beatlesákom. ..ale na každého raz príde,tie ich predražené hračky sa nakoniec prestanú predávať lebo o ne stratia ludia záujem. Ved načo dávať za mobil 800€, ked si s takými istými parametrami môžem kúpiť mobil za 500 €

25.8.2012 22:23 / bfd Reagovať 2 15 nahlásiť

apple ukradlo samsungu technologicke aptenty za ktore nechcelo platit a tak to chcelo kompenzovat patentami na obdlznik ... ako vidno amerika je krajina neobmedzenych moznosti,,, staci aby zlodej loga a nazvu - jablko a apple corps... krrical ze ho okradaju a uz ma vyhrate... ze je on sam najvacsim zlodejom to uz sudy nezaujma.... rasizmus nacionalizmus a hlavne to ze kto komu ma platit o tom bol rozhodnutie sudu... americky sud nerozhodne aby americka firma mala platit azijskej NIKDY!!! sudca vie ze by skoncil niekde oziareny poloniom a ano by sa apple nemuselo snazit... tienova vlada by sa o to uz postarala...

26.8.2012 14:34 / j Reagovať 4 0 nahlásiť

ach boze ty ked si kupis jazdene auto, platis este navyse nejake peniaze automobilke? apple kupil cipy od intelu. intel platil za patenty samsungu. cize samsung uz dostal zaplatene! apple a apple corps sa financne vyrovnali. k tomu ostatnemu: vies o tom ze verdikte nerozhodol sudca? vies o tom ze sudca v tomto spore bola zena? vies o tom ze sudkyna ma korejske korene? vies o tom ze CEO samsungu bol odsudeny za podvody, uplatky... (2008) v roku 2009 bol omilosteny korejskou vladou aby pomohol financovat olimpiadu 2018?

25.8.2012 23:04 / crash Reagovať 25 10 nahlásiť

jablko ponuka uzivatelom prijatelne prostredie .. jednoduche ... clovek pomerne lahko dosiahne to co potrebuje ..... samsung sa snazil dosiahnut cez vizualne podanie to ze dokaze to co jablko ..... ludia v tejto diskusii maju pomerne komplexny prehlad i ked aj vela emocii .... bezny zakaznik pride do obchodu a verte ci neverte je strasne malo vzdelany ... alebo nema az taky prehlad o tom co kupuje .... samsung sa snazi toto zneuzit a ponukat dost vazny nedorobok na trh ... jablku to samozrejme ukrajuje z trhu tak sa brania ..... chcel by som zdoraznit ze pri praci .. pri fakt praci co zaraba peniaze pouzivam ipad aj SGS tab 10.1 ... kazdy na uplne iny ucel ....nic nieje dokonale ale ten SGS som 3 dni do zadu takmer vyhodil s vysky 2000 m nad zemou ..... je to brak .. na vsetko ostatne okrem netu a par stupid hier .... este aj ked skoncite vecer surfovanie po nete musite si dat pozor na to ako ho vypnete aby rano nebol mrtvy

25.8.2012 23:11 / H Reagovať 2 3 nahlásiť

fagot.

26.8.2012 00:43 / YGHY Reagovať 1 7 nahlásiť

Chces mi snad povedad ze malo vzdelany ludia si kupuju mobil za 500 euro...to ako fakt...?

26.8.2012 09:02 / crash Reagovať 6 2 nahlásiť

malo vzdelany mozno neni uplne spravne slovo ale nemaju prehlad o tabletoch pripapadne nevedia co mozu od toho zariadenia ocakavat ... neda sa to v skratke povedat ..

26.8.2012 00:50 / SerabDordze Reagovať 2 1 nahlásiť

A v com sa podobajú a kopírujú výrobky Samsung Galaxy S3 a tablet Galaxy Note 10.1 ? A ako uz tu niekto spomenul: čo ťa notifikacna lišta? Že by kopírovanie od Androidu?

26.8.2012 08:41 / asd Reagovať 0 1 nahlásiť

Notifikacna lista uz bola na windows mobile, len sa nezapinala tak ako na droide, ze ju stiahnes prstom dole. Takze neni to ani vymysel androidu.

26.8.2012 18:33 / Cklasa Reagovať 0 0 nahlásiť

Google sice podal ziadost o registraciu patentu na notofikacnu listu, no zatial nebol schvaleny. Ak by Apple aj chcel zaplatit licencne poplatky, tak nema komu.

1.9.2012 13:46 / Nespoznaný Reagovať 0 0 nahlásiť

Keď je zákazník až tak málo vzdelaný že nevie prečítať obrovský nápis SAMSUNG a ide kúpiť telefón za 600€ tak má chodiť nakupovať s dozorom, preto že je nesvojprávny. Keď idem kúpiť niečo za také peniaze, tak si o tom niečo zistím. A ak nevie použiť internet, tak je to lama, ktorej ani do rúk takéto hračky nepatria. Keby sa chcel SAMSUNG tváriť ako Apple, tak nedá z každej strany obrovský nápis SAMSUNG, ale niečo okrúhle, čo by z diaľky pripomínalo Apple. Z diaľky z ktorej nerozoznáte kruhové tlačidlo od obdĺžnikového. A to už je vzdialenosť pri ktorej sa nedá rozoznať či niekto telefonuje, alebo si prikladá kalkulačku k uchu.

25.8.2012 23:39 / MtC Reagovať 0 13 nahlásiť

...no neviem, ci prebehla nejaka dohoda o jurisdikcii kalifornskeho sudu, ale v zasade - co sa dalo cakat od americkeho sudu, ak sa sudi americka spolocnost s korejskou?

26.8.2012 09:09 / fry Reagovať 0 10 nahlásiť

v prvom rade rana pre celý svet. vzhľadom na miesto konania procesu bol výsledok vopred jasný. amici si podržali amikov. nič viac sa k tomu nedá napísasť. bolo to tak vždy a bude to aj naďalej. a ak nepomôže súd, vyšle sa armáda a tá už správny výsledok zabezpečí.

26.8.2012 09:31 / grupensexUSA Reagovať 2 6 nahlásiť

nestrannost sudu bola urctite dodrzana! to ako keby americky sud rozhodoval ci fero zo zahoria alebo jano z texasu ma krajsiu zenu! ako asi rozhodne ked s janom z texasu a s jeho zenou chodi po fajronte do trojky!

26.8.2012 09:50 / Štefan Reagovať 1 9 nahlásiť

Už sú trápny tí blbci od apple.

26.8.2012 10:45 / xxx Reagovať 0 3 nahlásiť

najde sa tu niekto kto dokaze polopatiskticky vysvetlit ako tie patenty funguju? Ak si ako firma zaregistrujem okruhle tlacitko, stvorcove tlacitko, kosostvorcove tlacitko... skratka vsetky tipy tlacidiel tak vsetky firmy na svete ked daju do svojej aplikacie tlacitko tak mi budu platit???

26.8.2012 11:46 / asd Reagovať 1 1 nahlásiť

Nie. Mozes si to dat v US systeme patentovat, patent ti je priznany. Ale skumanie patentu sa zacne, az ked firma A co ma ten patent, zacne vymahat nejake poplatky. Ty sa mozes branit tym, ze to predsa existovalo este pred schvalenim patentu a potom sa nasledne skuma az platnost patentu. Ak dokazes, ze to bolo davno pred tym a nie je to nejaky novy vymysel, patent nie je platny a nemoze si to vymahat. I ked to mozne je divne, ze sa ten patent skuma az po tom ak su namietky v podstate je to takto dobre.

26.8.2012 13:12 / sunm mung lung Reagovať 1 5 nahlásiť

Kedže Samsung je dodávateľ drvivej väčšiny nadôležiteščích súčiastok pre Apple, tak v tom nevidím žiadný problém..... Alebo je to celé divadlo pre pre nás, alebo môže Samsung zastavením dodávok do mesiaca položiť celý Apple. :-))

26.8.2012 13:39 / Seraphim Reagovať 3 4 nahlásiť

Samsung môže poškodiť Apple aj inak, ak zastaví dodávky hardvéru. Apple okukáva inde, kopíruje iných, no ak niekto od nich dačo okuká, tak sa súdia do krvi. Od Apple by som nič nekúpil, hoci hračičky majú skutočne krásne a dobré. Ostatne, kopíruje v podstate skoro každý a je to skôr na dobro veci, posúva to ľudí a ich produkty vpred. http://www.youtube.com/watch...

26.8.2012 14:43 / Reagovať 3 0 nahlásiť

Dodavky hardware sa nezastavuju lusknutim prstu. Keby to spravili, tak by mali na krku dalsi sud a tentoraz o usly zisk Applu. Myslis, ze im ta jesitnost za to stoji? :) Inak ten TED je pekna prednaska. Akurat Samsung zostal iba pri tom "copy". Vysledok tych ostatnych cinnosti je napriklad tu - http://goo.gl/QmqSy... :)

26.8.2012 14:53 / Merfi Reagovať 1 1 nahlásiť

Hlupost.Ak by im zastavili dodavky,ktore maju zaplatene dopredu,celili by takej zalobe,ze by ich to polozilo.

26.8.2012 15:37 / jirka Reagovať 4 6 nahlásiť

Ještě že čoboláci můžou jezdit dělat k nám za český koruny...do fabrik na linky!! A kdepak sou čoboláci kteří ve 92 vykřikovali že bez nás jim bude líp ... ? Jaké tabletky? Vždyť mám pravdu! A zase čoboláci jsou tady! se nechte léčit a táhněte. Jsou mezi náma lidé, kteří oduzují jiné za jejich názor, za to, že si dovolují vystoupit z davu a chovat se nekonvenčně! Ti co nás neustále napadají jsou lidé denně zaboření ve stránkách. Myslím si, že obvzlášť alzheimer je podivná osobnost a mněl by co nejrychleji navštívit pschiatra aby ten určil nakolik je nebezpečný pro své okolí. Usuzuji tak z mnohých jeho vyjádření na tomto fóru.

26.8.2012 15:58 / Reagovať 2 7 nahlásiť

A helemese :D Pepík sa nám to rozdrapuje ... Keby ste si to zariadili ako my tak máte Tatry ... Kukni na nás .. Sandálkový pepík sa vyberie na túru a všetko je tak ako má byť ... keby ste boli lepší ako my nemali by sme nárok ísť k vám a pracovať .. lebo by ste nás nepotrebovali .. ale keď je niekto šikovnejší .. hmm čo ti poviem :D zle si sa narodil :P

26.8.2012 18:09 / Cklasa Reagovať 3 4 nahlásiť

A co ty robis na slovensku? makas vo VW za eura, co? :-D

26.8.2012 16:06 / Rudo Gruber Reagovať 1 2 nahlásiť

Mne to pripona sudny spor Mercedesu s TOYOTou, ked pred ccal25r. TOYOTA drzo okopcili drahy Mercedes S; TOYOTA tento ich "klon" predavala s modelovym nazvom Lexus za cca. 1/2cenu oproti originalu. Mercedes sice dosiahol sudnou cestou: ze TOYOTA musela zacvakat mastnu pokutu + zastavit vyrobu tejto kopie Mercedesu ............................... ale de facto TOYOTA bola aj tak v pluse a "zalozila" znacku LEXUS... ;-)

26.8.2012 16:49 / M2 Reagovať 4 4 nahlásiť

Nokii nič nehrozí. WP dobyje trh mobilov. Víťazom budú Lumie!

26.8.2012 18:46 / abc Reagovať 1 3 nahlásiť

Je zjavne ze domaci sud podrzal domacu firmu ...

26.8.2012 21:17 / JaroB Reagovať 0 1 nahlásiť

A ja naopak Verím a Dúfam, že sa začne poriadna vojna proti Apple a zapoja sa v záujme Androida aj zatiaľ nečinné spoločnosti ako napr. SONY ktorého sa Apple bojí ako čert kríža lebo Apple kopíroval práve od nich. ešte aj sám veľký SJ priznal,že sa inšpiroval u Sony a uznáva ju ako najlepšiu spoločnosť na zábavu.

26.8.2012 21:38 / xsarahdi Reagovať 1 0 nahlásiť

Pekné čítanie....ako "možno" Samsung vlastne vyhral v tomto spore :-D:-D:-D http://www.mojandroid.sk/android-komunita/tema-tyz... ... NIEČO na tom pravdy môže byť B-]B-]B-]

26.8.2012 22:44 / Cklasa Reagovať 3 1 nahlásiť

Podla toho, ako sledujem svetove media, tak z toho nevyznieva, ze je samsung "rovnaky" ako Apple (co je akurat tak zbozne zelanie samsung-fans). :-D Navyse im hrozi, ze ak sa nedohodnu, tak na americkom trhu dostanu zakaz predaja. A ak sa dohodnu a zacnu platit licencne poplatky, tak ich cena pojde hore, cim stratia komparativnu vyhodu. No a ludia si radsej priplatia par drobnych za original, ako platit usvedcenemu imitatorovi B-]

26.8.2012 21:51 / pH Reagovať 1 1 nahlásiť

jasna sprava. apple vitayi v patentovych sporoch, mozem si odtrhnut nozicky z mojho notebooku (lebo aj tie ma patentovane, aj kopec dalsich hovadin uz davno pred apple pouzivanych, ale nikto nebol taky ***** aby si samozrejmosti patentoval....

26.8.2012 23:07 / quazak Reagovať 1 0 nahlásiť

necital som celu diskusiu, ale len jedno chcem povedat. patenty jednoznacne brzdia vyvoj, su zname pripady, kedy bohata firma, ktora investovala do vyvoja zamerne kupila patent od malej firmicky a dvadsat rokov ho drzala v sufliku aby mohla predavat svoju staru technologiu kym sa jej nevratili naklady.

26.8.2012 23:12 / iqlogic Reagovať 1 1 nahlásiť

Ľudia hádate sa tu či je lepší Apple alebo Samsung, ale zabúdate na to, že takýmito primitívnymi súdmi sme ukracovaný najmä my - zákazníci ... pokuta môže priniesť vyššie ceny zariadení a zákaz predaja zas menšie možnosti výberu ... Celý súd bola jedna veľká fraška a bolo jasné, že vyhrá Apple ... Samsung kopíroval to je jasné, ale len veľmi málo z vymenovaných zariadení je podobných iPhonu ... Patentový systém je postavený na hlavu a rozhodne potrebuje zmenu!!!

26.8.2012 23:55 / crash Reagovať 0 1 nahlásiť

patenty brzdia rozvoj ??? naco by niekto investoval do vyvoja novych veci ked mu to moze niekto lopnut rovno zadara .... troska sa uz ovladajte v tom vasom uvazovani ... apple dava vsetky zarobene prachy do dalsieho rozvoja ... pozrite sa na to kedy vyplacalo jablko dividendy a potom kecajte .... jablko potiahlo poriadne dlhu snuru v v rozvoji ...lidri sa casto menia a pride cas ked niekto vystrieda jablko ale zatial ten cas este neprisiel......

27.8.2012 00:24 / pfff Reagovať 0 0 nahlásiť

veď jasan, o brzdení vývoja vďaka ochrane výsledkov duševne pracujúcich píšu manuálne pracujúci ono robotník si za hodinu kopania vypýta 5-10€, ale ak by sa dozvedel že ten kto vyprojektoval celú stavbu, má 10-20€ za hodinu, povie že on by to zvládol lepšie a lacnejšie, všetci projektanti sú darmožráči čo nič nerobia... z praxe pikoška: vraj vývoj nového lieku stojí cca 500 mil. USD - dôvod prečo len veľmi málo farma firiem na svete vyvíja nové lieky, potrebuje dotácie a prečo drtivá väčšina farmafiriem vyrába len generiká, lieky po vypršaní 20r patentovej ochrany.. dôvod prečo je a bude problém s antibiotikami, prečo na niektoré choroby sa nevyvíja liečba

27.8.2012 09:14 / iqlogic Reagovať 1 5 nahlásiť

Nič v zlom, ale Samsung toho vyvíja podstatne viac ako Apple ... Apple pozbiera hotové súčiastky, dá si ich vyrobiť a je hotovo - v podstate len dizajnuje ... Samsung vyvíja NAND čipy, displeje, CPU a mnohé mnohé ďalšie súčiastky, na ktorých je aj iPhone postavený ... vďaka Applu tu možno máme teraz trh plný dotykáčov, ale prakticky neobjavil nič, čo by tu už nebolo ;-)

27.8.2012 03:31 / bufang Reagovať 0 0 nahlásiť

doprava zdarma kompletný obrazovka zhromaždenie pre Samsung, je to najlepšia voľba pre nás chrániť Samsung telefón, tak v pohode a vzrušujúce, šialená predaj, Nenechajte si ujsť: http://ick.li/HHhVnu...

27.8.2012 03:53 / yintian Reagovať 0 0 nahlásiť

wow, nový životný štýl, tento Solar Powered Bluetooth Handsfree Car Kit Speakerphone je tak zvláštne, tak roztomilý. naozaj perfektné. http://www.chinagadgetland.com/solar-powered-bluetooth-h... ...

27.8.2012 08:04 / fry Reagovať 2 4 nahlásiť

Do poroty federálneho súdu bol dosadený okrem Hogana aj strojný inžinier, softvérový inžinier, predajca bicyklov či stavbár, ktorý nedokončil vysokú školu. Sedem z deviatich porotcov potvrdilo, že nikdy predtým takýto post nezastávali a nemajú so súdnymi pojednávaniami žiadne skúsenosti.Všetci jej členovia pochádzali z kalifornského Silicon Valley, kde sa v roku 1976 zrodil Apple.Apple mal na súde aj psychologickú výhodu. Sídlo spoločnosti je len 20 kilometrov vzdialené od súdu toto je len pár ukážok toho, ako bol súd zostavený a v podstate zmanipulovaný. typická ukážka americkej arogancie. len skutočne zadubená ajon ovca môže tvrdiť, že súd bol spravodlivý. tie citácie som stiahol s internetového vydania denníka sme. a po nete sa toho vyskytuje podstatne viac.

27.8.2012 14:55 / hammer Reagovať 0 0 nahlásiť

http://samsungcopiesapple.tumblr.com/... je uz koniec leta ... este ti stale trva snezna slepota?

27.8.2012 10:03 / USA vs World Reagovať 0 0 nahlásiť

Pardon, mozno to nechapem v spravnych suvislostiach - ale netyka sa rozhodnutie americkeho sudu len USA a teda Samsung moze pokojne pokracovat v predaji vo zvysku sveta ? Alebo je uz automaticky rozhodnutie na pode USA zavazne pre cely svet ?!

27.8.2012 17:12 / JaroB Reagovať 0 0 nahlásiť

Ak to bude právoplatné...ak tak niekedy na budúci rok / Samsung sa odvolal/ bude to platiť samozrejme len na území USA a nikde inde / nás sa to netýka/ :-D A dovtedy budú už všetky dotknuté modely minulosťou...

28.8.2012 03:40 / maicai Reagovať 0 0 nahlásiť

Vysoko kvalitný a originálny zadný kryt puzdro pre iPhone4s. $ 19.95. Najvyššia zľava dnes, to je vaša najlepšia voľba. nenechajte si ujsť: http://baseurl.de/7f... tam je ešte nejaká dokonalá Samsung púzdro

30.8.2012 03:59 / yintian Reagovať 0 0 nahlásiť

Denna Mini Universal Solar Batteriladdare är avsedd för laddning iPhone, iPod, mobiltelefoner och andra USB-enheter som helst och var som helst. det är sa unik och speciell, sa perfekt. Missa inte. http://www.chinagadgetland.com/universal-dual-solar-pane... ...

10.9.2012 05:26 / yintian Reagovať 0 0 nahlásiť

Táto vysokokapacitné Solárna nabíjačka s puzdrom je prispôsobený určený pre nabíjanie zariadení iPhone a iPod kedykoľvek a kdekoľvek. Veľká kapacita batérie a solárna nabíjačka je to lepšie. je to tak lacné, tak dokonalý, úžasný! http://www.chinagadgetland.com/high-capacity-2100mah-sol... ...

12.9.2012 04:15 / yintian Reagovať 0 0 nahlásiť

iPhone 5: lepší výkon, rovnaký dizajn. tak krásne, tak dokonalé! http://www.chinagadgetland.com/superlight-purple-and-pin... ...

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich prevádzkovateľ
portálu. Spravodajská licencia vyhradená.

PRIHLÁSENIE

Ak chcete komentovať, musíte sa prihlásiť do siete médií Azet.sk.
Chcete sa prihlásiť?

Áno Nie

Ak nemáte ešte prihlasovanie meno, zaregistrujte sa.

MIGRÁCIA ÚČTOV

Pokiaľ ste využívali pôvodné prihlásenie na Živé.sk a MobilMania.sk, preneste si svoje konto - hneď po úspešnom zaregistrovaní a prihlásení pod Azet kontom.

Viac informácií o migrácii a redizajne môžete získať na tejto stránke