Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
http://www.zive.sk/itanketa
Diskusia

Nový iPhone je takmer tu! Čo očakávame?

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 184.73.104.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
188 príspevkov
7.9.2012 07:40 / :) (zive.sk) Reagovať 8 45 nahlásiť

.. teraz ste to pokazili, ako budete gradovat titulku zajtra pozajtra a dalsie dni az do 12teho ? ps: clanok som necital, len titulku a rovno pisem comment, pretoze tam nemate co dat ..

7.9.2012 10:34 / + (zive.sk) 11 5 nahlásiť

je to takmer tu, uz je to coskoro tu , o chvilu to tu bude, uz len 11 dni, uz len 10 dni, uz len 9 dni.... uz len 1 den...., uz je to tu! a iovce zacnu pisat aky je uzasny vecsi display a ako je uzasne za aj oni maju veslo (aj ked to tak uz nikdy nenazvu)

7.9.2012 12:28 / merfi (zive.sk) 2 6 nahlásiť

Ak to bude mat tento prezentovany rozmer,tak hikat budu len hnupi ako si ty. Teda ludia,ktori ked vidia jablko,tak im dviha tlak ;-)

7.9.2012 07:54 / tedi (zive.sk) Reagovať 71 95 nahlásiť

I iphone zaspal dobu. Samsung Ho uz davno prevalcoval. Zbytocne kopiruju.. lepsi uz nebude

7.9.2012 08:00 / Mufti (zive.sk) 40 47 nahlásiť

Celkom ma zaujíma v čom zaspal dobu ? :-D

7.9.2012 08:16 / :) (zive.sk) 22 47 nahlásiť

nebodaj cakas normalnu odpoved bez urazok ?

7.9.2012 08:20 / ferdo39 50 65 nahlásiť

napr, že medzi 4 a 4S nie je žiadny rozdiel, kde je tá inovatívnosť? Mezdi 4S a 5S bude tiež min. rozdiel. Prečo je tomu tak? Apple si sám odpovedal, je už neschopný bojovať na trhu, preto prešiel na súdy, nedokáže držať krok zo Samsungom, nevie inoovať, alebo už nemá čo ukradnúť a dať si patentovať. Veď aj preto, že samsung má líderskú pozíciu na všetkých trhoch

7.9.2012 08:42 / Mufti (zive.sk) 34 16 nahlásiť

neviem ako ty ale medzi 4 a 4S je obrovský rozdiel, veľa ludi to nevie pochopiť lebo lebo 4S vyzerá úplne tak isto ako 4 aj keď mne sa osobne 4 4S nepáči Mňa len zaujíma ake reči ste všetci mali pri 3G a 3GS kde akože tiež neni moc veľký rozdiel

7.9.2012 09:45 / ferdo39 13 17 nahlásiť

ja určite nie, samozrejme ani medzi 3G a 3GS nie je žiadny rozdiel. Je to ako NB s 3G modulom a NB bez 3G modulu. mezdi 4 a 4S je aký veľký rozdiel? Je to ako NB zo slabšou (napr. i3 s integrovoau grafikou) HW a NB s lepšou HW (i7 zo 680M). Všetko ostáva, len HW je výkonejší.

7.9.2012 09:53 / hahmm (zive.sk) 22 34 nahlásiť

Tak to sa velmi mylis... . Ocividne nevies o iphonoch nic. medzi 3g a 3gs boli obrovske rozdiely (doska,procak, ram, kompass,.... ), tak isto ako medzi 4 a 4s su obrovske rozdiely (fotak, procak, Siri, 1080p, zato,ze to nema iny obal tak je to iste ? Si dost naivny.

7.9.2012 10:37 / th (zive.sk) 20 34 nahlásiť

obrovsky rozdiel??? apple nevidi rozdiel ani medzi napisom samsung a apple..... okrem obych rohov na obdlzniku si uz patentuju aj jednotlive pismenka abecedy ....

8.9.2012 07:22 / mino678 (zive.sk) 11 6 nahlásiť

Keď vymysleli nové písmo, prečo by si ho nechránili ? Nie každý musí žiť na Slovensku alebo v postkomunistickej európe.

9.9.2012 13:39 / sheddow (zive.sk) 1 6 nahlásiť

akurat, ze vela veci nevymysleli, len si to dali skratka prvi patentovat a teraz z toho tazia. o tom je ich politika

10.9.2012 02:37 / apple skap! (zive.sk) 2 3 nahlásiť

o akom novom pisme to hovoirs? apple si patentuje tvar obdlznika to nie je nove pisnmo ale ako keby si si ty patentoval jednotlive znaky abecedy.....

7.9.2012 11:11 / lol (zive.sk) 15 41 nahlásiť

Akoze nic v zlom ale napisat ze je obrovsky rozdiel medzi iP4 aiP4s koli fotaku ktrory ma len o 3Mpx viac to uz co je ? To royhodne nie je ziadny "obrovsky" rozdiel Siri si naistaluju aj ti co maju iP4 pomocou Cydia ale aj keby to nebolo mozne Siri ani v Amerike prakticky nikto nevyuziva na ulici pri beznom hluku nepochopi ani 60% otazok, prikazov... Povedat ze Siri je "obrovsky" rozdiel medzi iP4 a iP4s ak si Slovak a aj ked vies po Anglicky no nemas prizvuk je totalny nonsense pre Slovaka je Siri nevyuzitelna Jediny skutocny a pouzitelny rozdiel medzi iP4 a iP4s je procesor a tam to konci.

7.9.2012 13:40 / Wtfff (zive.sk) 6 8 nahlásiť

presne tak..... :-/

7.9.2012 22:27 / Hahmm (zive.sk) 16 3 nahlásiť

Dalsi co nema paru, len neznalec povie, ved su to len 3mpx.

8.9.2012 00:06 / ferdo39 0 15 nahlásiť

pri tej čočke si apple a iný výrobcia mobilov môžu napísať aj 20 Mpx, kvalitu optiky to nevyrieši

12.9.2012 11:40 / rr (zive.sk) 0 0 nahlásiť

bude k tomu novemu iphone aj prcka aby to LTE vobec fungovalo? ako vtedy ked apple doprcalo antenu ale tvrdlio ze ich iovce nevedia drzat spravne mobil v rukach a za cas rozdavalo prcky na mobil zdarma????? PS a druha prcka pre siri aby ju ofce v tom mobile nenabuchali?

8.9.2012 00:04 / ferdo39 9 9 nahlásiť

ty to voláš obrovské rozdiely ja update HW proste iOvca sa nezaprie ;-)

7.9.2012 08:44 / :) (zive.sk) 12 18 nahlásiť

medzi 4 a 4s je skutocne minimalny rozdiel .. prakticky len softwareom lakali ludi na prechod na dalsiu verziu. ako to bude dalej, neviem .. nepracujem v apple a ani mema odtial info aky bude dalsi phone. ty zrejme ano ..

7.9.2012 08:49 / crash (zive.sk) 16 17 nahlásiť

jasne 4s ma posunuty pupak na vypinanie zvonenia .. to je presne ten minimalny rozdiel .... hlupak povie vidi zhodnoti a komentuje :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

7.9.2012 09:45 / 3 18 nahlásiť

Aký prevratný rozdiel je medzi 4 a 4S? veď nič dokopy nevylepšili

7.9.2012 09:49 / ferdo39 1 10 nahlásiť

ešte si nám nepovedal, aký je to ten inovatívny rozdiel? potom výrobcovia NB majú inovácie každý týždeň :-D

7.9.2012 09:54 / hahmm (zive.sk) 7 4 nahlásiť

co ma NTB s telefonom ? ked si na fore o autach tak porovnavas lode a vlaky ???

8.9.2012 00:07 / ferdo39 0 6 nahlásiť

prirovannie, ale tebe to nič nehovorí tak potom samsung má inovácie každý týždeň, lebo vydáva rôzne mobily s rôznou HW konfiguráciou podľa iOviec inovuje :-D

7.9.2012 10:35 / crash (zive.sk) 8 5 nahlásiť

ja som reagoval na to ze je to to iste .. nie ze je tam nejaka inovativnost ... nejake zasadne inovacie uz aj tak nehrozia okrem hlasoveho ovladania a to je skor zalezitost softu .. mozno pridaju nejake dalsie senzory napriklad baro vlhkomer teplomer infrakamru stroboskop alebo meter :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

8.9.2012 00:08 / ferdo39 1 3 nahlásiť

hlasové ovládanie je tu dávno, ale samozjrem iOvce ho ešte nemajú, tk neexistuej ;-)

8.9.2012 07:26 / mino678 (zive.sk) 4 2 nahlásiť

Majú inovácie každý týždeň a tak to aj vyzerá. Výsledok je že všetci nakoniec kopírujú Apple. Ale sú pritom slepí ako aj Ty. Never tomu čo len vidíš.

12.9.2012 11:41 / rghre (zive.sk) 0 0 nahlásiť

bude k tomu novemu iphone aj prcka aby to LTE vobec fungovalo? ako vtedy ked apple doprcalo antenu ale tvrdlio ze ich iovce nevedia drzat spravne mobil v rukach a za cas rozdavalo prcky na mobil zdarma????? PS a druha prcka pre siri aby ju ofce v tom mobile nenabuchali?

7.9.2012 09:47 / ferdo39 4 9 nahlásiť

ja som nepovedal, že mám info z apple, možno z google ;-) ja na takéto dohady, ako as vždy napíše 100 článkov pred predstavením nedávam,... apple si prísne stráži novinky, čiže pokiaľ to nie je predstavené, neverím ničomu. To bolo kecov o iP5 pred rokom a nakoniec prišla update 4 ;-) Ale rozdiel medzi 4, 4S a 5 bude min. len kozmetické úpravy, tzv FL

7.9.2012 10:38 / 14 10 nahlásiť

je uplne jedno aky je rozdiel medzi 4 a 4s a 1500s aj tak si ho nikdy nekupis a budes odkazany len na knucanie a trollovanie v diskusiach B-]

8.9.2012 00:10 / ferdo39 4 4 nahlásiť

preto mám mobil, ktorého hodnota je 2 krát väčšia ako iP 5 :-D, ale máš pravdu odpad ako iP5 nikdy mať nebudem. už si si poliečil komplex? Ty si odkázaný na OT, nikdy k téme, nikdy konštruktívna diskusia, ale čo by sme čakali o primitíva

8.9.2012 00:16 / 2 2 nahlásiť

diskutovat s tebou? neblazni :-D

7.9.2012 13:22 / 1 4 nahlásiť

Ešte si môže dať patentovať obdĺžnik so skosenými a ostrými rohmi, aj čiernu farbu na MT.

7.9.2012 10:35 / ę (zive.sk) 1 2 nahlásiť

aj ty si zaspal ze sa takto pytas?

7.9.2012 12:19 / Vlado (zive.sk) 4 9 nahlásiť

Tak uz vieme cim apple zaspal dobu a teraz este povedz, cim ju ostatni predbehli

7.9.2012 13:20 / tomo (zive.sk) 34 9 nahlásiť

Prosim ťa čo tu taraš?Apple bude svetovov značku a kde je Samsung?Teraz ked stiahnu Samsung z predaja tak bude uplne niekde kde nokia.A druha vec ked si nemal iphon tak netrep nesmysli tu. Kup si Iphon a potom uvydiš čo jeto!!!Ale možna nemas peniaze na apple iba na posraty samsung:D

7.9.2012 18:49 / Carlo (zive.sk) 3 23 nahlásiť

Cudujem sa, ze ty mas peniaze na "iphon". Ani posraty pravopis ti nejde, a to ani zdaleka, takze predpokladam, ze si bud este maly Jozko na zakladke alebo neschopny mantak v monterkach, s cibulovym chlebom v jednej a sofokofolou v druhej ruke. Neprispievaj radsej!

8.9.2012 00:11 / ferdo39 2 2 nahlásiť

mám mantákov v monterkách a zarábajú 2-3 tis. € mesačne, pravopis nevedia, ale vedia chlastať :-D a aj makať ;-)

7.9.2012 23:12 / ok (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Nauč sa pravopis :-)

8.9.2012 00:13 / ferdo39 1 3 nahlásiť

jasné, klasika iOviec, nemáš na apple a preto tu nadávaš :-D S3 stojí 20 € :-D, ale vo sne. Preto má Samsung v USA väčšie zastúpenie ako apple ;-)

7.9.2012 15:59 / Matthew (zive.sk) 5 8 nahlásiť

Samsung meni obchodnu znacku na iSung.B-]

9.9.2012 13:46 / sheddow (zive.sk) 0 1 nahlásiť

apple ma patentovane aj male i pred nazvom, takze to pouzit nemozu.

9.9.2012 21:02 / Jaro P. (zive.sk) 3 2 nahlásiť

Jediný poriadny telefon na trhu, ktory nema ziadnu konkurenciu, no a Samsung s tym odpadom a "linuxovym" androidom si musi pockat ale 10 rokov aby bol tam, kde bol kedysi iphone 3GS, nie este iphone 5.

13.9.2012 02:24 / iuliu (zive.sk) 0 0 nahlásiť

z ioviec si uz nemusime robit srandu ! DNES SI Z NICH APPLE UROBILO PITCHU !

7.9.2012 08:15 / Kratos (zive.sk) Reagovať 48 27 nahlásiť

Iphone dobu nezaspal ten tu dobu stvoril bol tu prvy svojho druhu a bude tu este dlho po tom co samsung strati svoju poziciu lidra v androide a prevalcuju ho nove cinske modely ca polovicne ceny

7.9.2012 08:20 / m4x (zive.sk) 39 22 nahlásiť

Máva niekto z Vás chuť "oščať/opluť" vyklad firmy Samsung pri prechode okolo obchodu / stánku?

7.9.2012 08:23 / ferdo39 19 20 nahlásiť

a potom si sa zobudil, nebyť konkurencie, tak tu máš dnes odpad iP 2. čo s tým má cena? že apple je nanažraný a 50% ceny do marketingu pre ovce, je jeho problém. Apple stratil dych, 4, 4S a 5 sú na jedno kopyto, klasický update HW, pri 5 trošku zväčšenie displeja. nič nové, nič inovatívne, žiadne ukradnuté patenty,... nedokáže ísť s konkurecniou a dobou. Ked stvoril prvý stroj, tak bol zaostalí a obmedzený, všetko čo bolo u iných bežné, iP nemal a dal to o pár generácií,.... ty musíš na niečom kvalitnom šľapať

7.9.2012 08:24 / ferdo39 3 3 nahlásiť

*zaostalý

7.9.2012 09:53 / 5 22 nahlásiť

A ešte by som napísal, že aj tá zmena konektoru je hlavne kvôli tomu, aby zase na niečom zarábali. Ostatní výrobcovia sa dohodli na používani microUSB, len Apple musí byť iný.

8.9.2012 00:14 / ferdo39 2 10 nahlásiť

iOvce to volajú inovácie a radi to zaplatia ;-)

7.9.2012 08:47 / Amnart (zive.sk) 6 18 nahlásiť

tak si zisti co vsetko priniesol iphone 4 a prides na to ze nielen dobehol trh ale aj predbehol, - mal najtensi mobil, a najlepsi displej, hardverovo bol na tom dobre, priniesol gyroskop, unikatny dizajn zo skla, a bol aj vyhlaseny za mobil roka tak aky mas problem si priznat ze aj apple robi dobre mobily samsung galaxy s 2 bol mobil roka 2011 iphone 4 mobil roka 2010 ako odpoved ti to musi stacit

7.9.2012 09:52 / ferdo39 12 23 nahlásiť

a v čom ho predbehol? takže o 0,1 mm tenší mobil ako konkurencia je fakt bomba :-D HW bol na tom priemerne, žiadna raketa gyroskop tu dávno bol :-D Sklenené mobily tu dávno boli, len boli cenovo vyššie, že si o nich nepočul, neznamená, že neboli On bol vyhlásený za mobil roka asi ako O2 za operátora roka z 1350 čitateľov mm :-D Nikdy som nepovedal, že nerobí dobré mobily, ani, že nerobí dobré zariadenia, len je okolo toho bublina oviec. Ja mám jablko zo stromu suseda a ty zo stromu apple. Ty stále tvrdíš, že máš lepšie jablko, aj ked máme rovnaké jablká. Toto je problém, apple je priemer, ako je samusng, ...

7.9.2012 10:04 / hahmm (zive.sk) 9 11 nahlásiť

vsetko tu uz bol, len kde si sa ty vzal, chalan, nechces ist robit riaditela zemegule ? Chyba nam tam iniciativny, turbo chlap

8.9.2012 00:15 / ferdo39 4 2 nahlásiť

stačí, že už riaditeľa zemegule robíš ty. Tam nám tu všetkým ty iOVca povedz čo tu nebolo?

8.9.2012 07:33 / mino678 (zive.sk) 6 7 nahlásiť

Počuj ty slovenský Hulán čo sa tu rozdrapuješ? Nájdi si nejakú diskusiu o Samsungu a tam píš o tom aký je to len priemer. Lebo ty si nadpriemer. Ale každému dôjdje v čom. Tento článok evidentne nebol/nie je pre teba. Radšej sa odtaľto strať, kazíš tu vzduch. Človek si chce v kľude prečítať čo sa tipuje v očakávaniach na nový iPhone a ty tu robíš bordel jak malé decko v obývačke.

7.9.2012 10:25 / RS (zive.sk) 2 35 nahlásiť

Najtensi mobil? Moja Nokia E71 panboh jej daj vecnu slavu :-D bola tensia. Unikatny dizajn? To je subjektivna vec. Mne sa zdal unikatny dizajn Nokie 3210 ktora bola prva bez anteny, alebo LG, ktory mal priehladnu klavesnicu. Takisto Motorola StarTAC bola prelomova. Inovativne veci, tu boli uz pred Apple len ich trh odmietol. Jozef Remen svojho casu pisal, ze Apple prisel ako prvy s tym, ze tichy rezim sa aktivuje posuvnikom na boku. Poradil som mu aby si pozrel Palm Treo (600/650/750), ktore to mali davno pred iPhone. Nechap ma zle, Apple robi kvalitne produkty a sam vlastnim iPhone 4 dva roky (okrem toho mam Macbook Air a budem mat aj iPad, pretoze ho chcem a pride mi to ako najlepsia volba medzi tabletmi) a este ho dlho mat budem, ale je nezmysel pozerat sa na veci optikou typu Apple alebo nic, najma ked dobre vieme, ze bez inovacii od inych firiem by ani Apple nebol tam kde je (a naopak).

7.9.2012 12:18 / Amnart (zive.sk) 0 12 nahlásiť

no apple v podstate tazi z uspechov inych firiem, vidi projekt - je to novinka - kupi firmu - a mame siri, mame navigaciu a podobne ale na tych prezentaciach sa tvaria akoby na tom makali roky :-D

7.9.2012 19:29 / branob (zive.sk) 1 2 nahlásiť

A myslíš, že iní to nerobia? Google kúpi firmu a máme Android. Je to zlé?

8.9.2012 00:17 / ferdo39 1 1 nahlásiť

nie, zlé je duševné vlastníctov ala patenty, a zlé je to čo spravila sudkyňa, zlé je to, že je zákaz predaja samsungov, zlé ... prehral hlavne klient apple

10.9.2012 02:47 / apple skap! (zive.sk) 0 1 nahlásiť

ine je kupit a ine je ukradnut a utekat patentovat! ani len nazov fiormy ten skveyl Jobs nevymyslel aj ten ukradol.... iovce cusia lebo fakty o sudoch a pokutuach ohladom tohoto Jobsovho podvodu sa daju lahko dokladovat....

7.9.2012 09:09 / Kratos (zive.sk) 16 12 nahlásiť

No to skor vyzera ze ty slapes na niecom nekvalitnom radil by som ti zmenit dilera a asi aj teleron.no nemislim ze apple je nenazrany vsetky top modely kazdeho vyrobcu maju cenu okolo 600 eur tak to potom su nenazrany vsetci.a to ze iphone vyzera stale rovnako znamena len to ze vyzera nadcasovo preco menit zasadne dIzaj?na jednej strane niektory tvrdia ze apple si dal patentovat obdlznik a na druhej sa stazuju ze ten telefon uz 5 rokov stale vyzera rovnako.tak keby sa aj dramaticky zmenil dizajn iphonu stale by to bol obdlznik ale uz iny ako ten terajsi takze nieje obdlznik ako obdlznik auto tiez nieje obdlznik na kolesach ale kazda znacka sa snazi zachovat si nieco co ju charakterizuje a dramaticky to nemeni ale len upravuje

7.9.2012 09:56 / ferdo39 6 8 nahlásiť

vieš, keby tu stále niekto nekrákal aký je bombastický, inovatívny, kultový, tak nenapíšem ani pol slova. jedine čo robí aj spraví teraz je, že ponukne lepší HW, nič viac, ale kultový redaktori a iOvce o tom budú písať ako vesmírnych zázrakoch a neskutočných veciach. Sám si to napísal, apple nerobí nič, len robí update HW ako to robí stovka iných výrobcov pri svojich zariaeniach. Prečo nei je taký ošial pri MBP, Air,...? no lebo tvar je daný a robia iba HW update podľa napredovania spoločností, ktoré vyrábajú CPU, GPU, RAM, HDD?... to isté platí pre mobily, ... žiadne zázraky. Proset výrobcovia CPU, GPU, RAM,... vylepšili svoje zariadenia a apple ich namontuje. čiýe lepšie HW je výsledokom Apple? NIe je to výsledom samsungu a neviem koho ešte,... proste firiem čo vyrábajú HW.

7.9.2012 10:40 / 5 5 nahlásiť

mne sa zda, ze krakat v diskusiach medzi prvymi zacnes vzdy ty podobnych 5 stale sa opakujucich nickov. Zvlast pokial ide o apple. Oprav ma ak sa mylim

7.9.2012 12:39 / crash (zive.sk) 7 4 nahlásiť

samozrejme toho trulina rozoznas po prvej polvete :-D:-D:-D:-D:-D

8.9.2012 00:19 / ferdo39 2 2 nahlásiť

iOvcu rozornáš okamžite, je to ak O2 fantik, žiadne fakty, žiadna konštruktívna diskusia, výsmešky, urážky, OT, ... proste iOvce sa nezaprú

8.9.2012 00:18 / ferdo39 4 1 nahlásiť

skús niečo k téme

7.9.2012 13:26 / bekheir (zive.sk) 1 5 nahlásiť

nezabudni na nove "ikonicke" sluchadla :-D

7.9.2012 09:48 / 2 16 nahlásiť

Samozrejme.. preto predal Samsung už 20 miliónov kusov S3... vlastne on ide dole vodou... vedel som, že ovečky to nemajú v hlave v poriadku ale toto je perverz doslova.

7.9.2012 11:20 / lapiduch (zive.sk) 4 2 nahlásiť

20mil. za 100dní čo je viac ako kvartál,prvý kvarál predaja novinka a super truper plasták,predposledný kvarál a čakanie na nový iphone a predaj 26milionov pre androprdákov a robodeti je to pokles

7.9.2012 15:48 / 4 4 nahlásiť

A čo keď je to plast? Ty si hladkáš mobil zadnú stranu alebo o čo ti ide? Trápny argument s plastom lebo nemáš čo iné napísať. S3 je inovatívny mobil a ajfon 5 ho len dobehne nič viac.

7.9.2012 16:46 / lapiduch (zive.sk) 5 3 nahlásiť

popísal si svoju činnosť z SGSIII šúchanie zadnej strany tak toto je perverz ako si napísal ako vyšitý neviem čo tu hulákaš a píšeš chobotiny,nepáči ,nepozeraj ,nečítaj ,šúchaj samsung medzi nôžkami

7.9.2012 08:18 / ferdo39 Reagovať 2 10 nahlásiť

neverím, že to nepísal kultový redaktor ;-)

7.9.2012 08:19 / aaa (zive.sk) Reagovať 4 25 nahlásiť

vsetko sme tu uz 100x videli, nic nove, zív nuda, 3 roky stary dizajn uz nudi asi kazdeho :-D

7.9.2012 08:50 / Amnart (zive.sk) 2 15 nahlásiť

suhlasim to co ocakavam ja som tu uz snad aj tri krat pisal, tento clanok je spojenim cinskych suciastok za dva tyzdne, ale budete pani redaktori nasrani ked zistite ze iphone bude vyzerat uplne inak, krmite tu ludi len suciaskami z prototypu, apple ma desiatky prototypov a ten pravy iste nebude nikto ukazovat obchodne embargo to zakazuje a ten kto by to spravil by bol bez prace a s pokutami a zalobami, tak sa uz spamatajte a prestante klamat ludi

7.9.2012 08:42 / wired (zive.sk) Reagovať 0 22 nahlásiť

Ja ocakavam,ze bude vyzerat uplne rovnako ako jeho predchodca.alebo si apple patentoval novy tvar?trebars trojuholnik? :-D

7.9.2012 08:51 / Amnart (zive.sk) 0 16 nahlásiť

este je v hre aj kruh :-D

7.9.2012 10:04 / Busy (zive.sk) 0 18 nahlásiť

Zda sa ze Apple si patentoval tvar obdlznika s pomerom stran 16:9... To zase bude sudnych sporov, hlavne s vyrobcami monitorov :))))

7.9.2012 08:53 / crash (zive.sk) Reagovať 21 5 nahlásiť

mne uplne staci ak sa iP posune dopredu len HW v ramci pokroku technologie .. ziadnu bombu zmenu neocakavam .... neni ani dovod ... cim neskor vydu z nejakou vychytavkov tym neskor to bude mat aj samsung :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

7.9.2012 09:47 / 12 18 nahlásiť

Samozrejme... lebo S3 je vlastne kópia 4S že? :-D Apple s iPhone 5 len dobehne S3... ale to si nepriznáš lebo to by si išiel proti filozofii oviec.

7.9.2012 10:04 / crash (zive.sk) 4 4 nahlásiť

tvoja radost z toho ze mas ikonku mikrofonu je fajn ale siri to zrovna nie je :):)

7.9.2012 10:39 / htr (zive.sk) 1 2 nahlásiť

tebe by bolo treba ikonku "apple postihnuty" .... JaBukvičák po slovensky

7.9.2012 13:07 / Merfi (zive.sk) 7 9 nahlásiť

Predtym si tvrdil,ze Apple Samsung nikdy nedobehne,tak si trochu protirecis nie? Prestan sa spravat ako X-ovca a bud rad,ze ma Samsung co kopirovat.Nielen od Apple. A snad sa dockas,ze kupia trochu kvalitnejsiu kopirku a prestanu vyuzivat otrasne plasty. Ano tie nekvalitne plasty,za ktore ma tu sfukla nemenovana X-ovca,pretoze su na S3 UDAJNE velmi kvalitne. Takze takto doskriabany S3 je po mesiaci pouzivania http://www.ulozisko.sk/obrazky/547302/Obrazok.jpg...

7.9.2012 13:47 / 4 4 nahlásiť

Merfi - Pozrel som si ten obrázok. Majitel toho doškriabaného telefónu ho asi nosí vo vrecku spolu s klincami, inak si to neviem vysvetliť. Ja mám tiež Samsung, ale nosím ho v púzdre a nie ja na ňom ani jediný škrabanec. Aj iPhone sa dá zničiť drastickým zaobchádzaním, tak ako každý MT.

7.9.2012 13:53 / Merfi (zive.sk) 3 4 nahlásiť

Pavel Ja som chcel len ukazat,ze akykolvek kvalitny plast je vzdy len plast.Predok je ako novy.Osuchany je len ta zadna cast. A suhlasim s tebou,ze znicit sa da kazdy telefon.Ale po mesiaci by takto doskriabany nemal byt

7.9.2012 10:38 / hrthr (zive.sk) 3 6 nahlásiť

konecne by apple malo mat vlastny nazov a logo nie to co ukradli beatles a ich nahravacej spolocnosti!

10.9.2012 02:39 / apple skap! (zive.sk) 0 0 nahlásiť

minuska dali ti co suhlasia s kradnutim ak kradne apple? hm....

10.9.2012 09:07 / mmm (zive.sk) 0 1 nahlásiť

mne staci... ziadnu zmenu neocakavam... cim neskor... vidim ze jablcko uz meni aj myslenie ludi...

7.9.2012 08:53 / Reagovať 0 11 nahlásiť

iPhone 4S L - the longest iPhone yet.

7.9.2012 09:05 / PLaso (zive.sk) Reagovať 1 13 nahlásiť

akoze super novinka nano sim karta..na ktoru rit mi to je mna uz serie ze som musel rezat na micro sim akoze k comu je to dobre to niekomu vadi klasicka velkost sim karty???inak ten udajny iphone 5 vyzera otrasne

7.9.2012 09:10 / 0 5 nahlásiť

Je to dobre pre operatorov. Ich zakaznici maju stazene prehadzovanie sim kariet. Tj. O2 simku si nepychnem do najnovsieho iPhone lebo sa uz nebude dat orezat.

7.9.2012 22:32 / Hahmm (zive.sk) 2 0 nahlásiť

Preco ma sgIII micro sim, ked je tak velky a ma tolko miesta? SgIV bude mat uz nano sim

7.9.2012 09:20 / crash (zive.sk) Reagovať 5 1 nahlásiť

budu aj nove mapy ... pozeral som si ich minuly tyzden ako idu na 4S a je to podstatne lepsie ako od google .. tu som cakal od jablka skor fail ..... ale je to omnoho lepsie .....

7.9.2012 09:24 / PLaso (zive.sk) 3 4 nahlásiť

najlepsie mapy a navigaciu budu mat aj tak nove lumie

7.9.2012 09:57 / crash (zive.sk) 3 1 nahlásiť

a kde si to mozem pozret nech mam sancu zhodnotit??

10.9.2012 02:49 / apple skap! (zive.sk) 1 0 nahlásiť

sa nevyrabaju v cine a ani na zachodocgh v texase sa nepodsupuju "uniky" ako to robi apple... ovce aj take marketingove tahy potrebuju.... v apple ked sa niekdo vy se rie na zachode aj to ma marketingovy vyznam ak sa to ovce "nahodou" dozvedia...

7.9.2012 10:01 / Amnart (zive.sk) 1 0 nahlásiť

ahoj je v mapach aj slovensko?, aky mas dojem z ios 6 dik

7.9.2012 09:40 / sonyboy (zive.sk) Reagovať 1 58 nahlásiť

Pani, pani... mam Samsung Galaxy SIII, ktory by som zrejme nedrzal v ruke nebyt fy Apple a ich iPhone... tak isto by ludia milujuci iPhone nedrzali v ruke 4S taky ako vyzera dnes v prostredi konkurencneho boja! Budem to opakovat stale, konkurencny boj firiem je pre nas koncovych uzivatelov to najdolezitejsie... prinasa inovacie, nove technologie a nizsie ceny... Preto milujem Apple, preto milujem Samsung. Je uz len na nas, ktory produkt od akej firmy si vyberieme a tieto hadky o to, ktory telefon alebo firma su lepsie su smiesne... ako hadky 4 rocnych deti na piesku o anglicaky... Jedine co nenavidim su ich patentove spory, ale to uz je iny pribeh.

7.9.2012 09:50 / Reagovať 1 2 nahlásiť

Moja otázka: Jožko Remeň kde si? Čakám komentár hodný tvojho mena... píšeš prejav?

7.9.2012 09:57 / ferdo39 2 4 nahlásiť

preposlal to do apple na schválenie :-D

7.9.2012 16:50 / lapiduch (zive.sk) 2 6 nahlásiť

nikto tu nevidí finálny produkt predstavený Apple tak o čom tu vy dvaja trolkovia ,robodeti trepete ste sa stretli Blbí a Blbší znova spolu

8.9.2012 00:20 / ferdo39 3 0 nahlásiť

iAmen od iOvce ;-)

7.9.2012 20:16 / marec (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Jozko je na dovolenke takze nemoze si svoj nazor napisat :D takze troska strpezlivosti a dockate sa aj jeho nazoru ked sa vrati....B-]

7.9.2012 10:06 / Busy (zive.sk) Reagovať 1 9 nahlásiť

Podla mna sa tesite zbytocne. Ten tien cisla 5 sluzi len na uputanie pozornosti, a v skutocnosti bude predstaveny iba iPhone 4GS :-) :-)) :-D

7.9.2012 10:07 / Tomáš (zive.sk) Reagovať 0 16 nahlásiť

:-D Hrozne sa na Vás smejem a veľmi ma zaujíma koľko máte rokov. Veď toto dospelý človek nemôže byť schopný písať. Naozaj by ma zaujímalo čo z apple vyvoláva u "Samsungáčov" tak neskutočnú závisť.Mám Iphone ale takisto sa mi velmi páči samsung galaxy SIII. Teraz ide iba o to či príde od apple niečo lepšie ako "estrojka" alebo nie. Bavíte sa o telefóne o ktorom neviete absolútne nič. Keď bol na rade iphone 4s všetci ste sa tu hádali o nových displayoch o tom že ipad mini bude hlúposť a podobne.Absolútne nič s tých informácií nebola pravda. Tak isto ako môže Apple tretíkrát po sebe vydať rovnaký smartphone a ajtak bude mať obrovský úspech a predaj tak môže aj veľmi prekvapiť. Treba si počkať do stredy. Hádate sa úplne zbytočne. Nehádžete hrach na stenu a doprajte si občas aj trochu úcty navzájom. Veď niesme zvery. Pekný deň.

7.9.2012 10:27 / Breznew (zive.sk) 3 10 nahlásiť

Mam iphone4s som snim spokojny a je jedno aky bude novy iphone ostavam u 4s.mne ige hlavne o ios pokial ho budu aktualizovat na 4s nema u mna cenu ho menit za dalsi model. Iphone pouzivam hlavne koli dovere nebojim sa vlozit cislo svojej platobnej karty a nakupovat aj platene aplikacie mam aj samsung s2 ale tam stahujem len free veci jednoducho tam nieje dovera. Poznam vela ludi co maju androidy ale stahuju len free veci a to je podla mna ten zasadny rozdiel medzi ios a androidom nie hardware ktory je porovnatelny ale ta dovera zakaznika v ten os ktory pouziva a je ochotny utratit peniaze za obsah

7.9.2012 20:13 / Merfi (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Breznew Tiez cakam co pozitivne ios6 prinesie.Ale uz dnes viem co prinesie negativne. Uplne odstranenie google:-/

7.9.2012 10:08 / T (zive.sk) Reagovať 12 9 nahlásiť

Nový iPhone je takmer tu! Čo očakávame? Vadnú skladačku z hlavne čínskych súčiastok rôznych výrobcov z čínskeho Foxconnu a patentové vojny hnilého jablka.... Jablko pôjde dolu vodou. Apple ovce vo veku Jobsa vymierajú........ B-]

7.9.2012 10:29 / crash (zive.sk) 2 7 nahlásiť

kokos ale ved minule si pisal ze je to hracka pre deti ....:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

7.9.2012 10:43 / T (zive.sk) 8 3 nahlásiť

Vadná skladačka, alebo vadná hračka máš to isté...Crashiphone..B-]

7.9.2012 10:33 / McJobs (zive.sk) 2 12 nahlásiť

Väčšina iPhonistov aj tak neprejde ku konkurencii, lebo ma natlačene na svojom Apple ID aplikacie za nemale prachy. Taky Samsungista nema problem prejsť inde.

7.9.2012 10:46 / T (zive.sk) 12 5 nahlásiť

Väčšina Iphonistov neprejde na iný systém, lebo by sa stratili.... Ste staré konzervy ako Zaklínac a M2 na WP..... Raz to krachne a nebudete mať na výber dedkovia.... MS aj Apple idú dole vodou. Vivat Linux a linoxové OS.... Sú aj bezpečnejšie a nemajú oproti APPLE a MS systémom backdoor CIA a FBI.... . B-]

7.9.2012 11:20 / Zaklinac (zive.sk) 1 4 nahlásiť

Ty si nam tu chybal. Konzerva :)

7.9.2012 13:15 / kimi (zive.sk) 3 11 nahlásiť

"Apple ide dole vodou", pricom momentalne je to firma s najvacsou trhovou kapitalizaciou na svete (nedavno predbehla aj Google +Microsoft + Amazon dokopy)...kua, tieto prispevky treba zaramovat :)

7.9.2012 10:47 / Breznew (zive.sk) 2 4 nahlásiť

Presne si to vystihol ja ako iphonista ktory uz investoval svoje peniaze za aplikacie nemam chut a vlastne zatial ani dovod prachadzat inam.presiel by som jedine v pripade ze by sa na trhu objavilo daco o triedu lepsie ako mam ja a to tu nieje zatial.mne sa napr pacia aj nove lumie s wp8 pretoze su ine ako zbytok na trhu tak kludne sa moze stat ze svoju s2 v ktorej mam len free ucet vymenim za lumiu ale iphone s platenymi aplikaciami by som nemenil

7.9.2012 11:41 / T (zive.sk) 13 1 nahlásiť

Ešte aké sú to tie super platené aplikácie? Naštvané vtáky? Alebo Orange GO? Lebo dedovia Iphonisti s malými penziami vraj platia aj za to čo je zdarma v Androide...... :-D

7.9.2012 16:54 / lapiduch (zive.sk) 2 7 nahlásiť

oni platia lebo ich 0,79€ nezabije ako teba chudáka , robodieťa čo plače ,že zas išli hore rožky a pivo a tak aj vyzerá tvoja debata na mobilanii,bludy a sprostosti,čo môžme od chudáka čakať (nie nemyslím chudáka finančne ale mozgovo)

7.9.2012 15:24 / jakubkollar (zive.sk) 1 4 nahlásiť

Za posledné mesiace, keď sa nachádzam v USA, som videl asi 4 telefóny, ktoré neboli iPhone. Tak neviem, či Apple vymiera. To isté vidím v Stockholme. Ak nie iPhone, tak Samsung alebo ešte možno htc, inak tu nič iné nevidieť.

10.9.2012 02:54 / apple skap! (zive.sk) 1 0 nahlásiť

no ja si pamatam ze ked nejaka socka setrila na iphone tak aj ked nevolala tak sa tak tvarila aby kazdy videl ze an to ma.. na kredit uz ale nemala... hehe a to si nemusel ani nikde cestovat.. mozno take ovce su aj vo svete ze ukazuju na co akoze maju... ved aj tu je to v kazdej diskusii ze ovce si mylsia ze telefon je o tom na co mas ... a ako tu krakaju tak aj robia.... ked uz na to maju tak nech to vsetci vidia....a nemaju ani na poriadny pausal.. stacia diskusie kde taky prachatyx apple fans uz nemaju ani par euro na poriadny pausal... ci na internet ktory by chceli zadarmo.. to je prava tvar apple ovci...

7.9.2012 10:13 / Fefe (zive.sk) Reagovať 1 14 nahlásiť

Očakávam, že už prestanete písať o novom iPhone, ktorý je takmer tu. A budete o ňom písať až po ofic. predstavení. Tieto recyklované informácie nikoho nezaujímajú.

7.9.2012 11:04 / michal (zive.sk) Reagovať 5 17 nahlásiť

mne sa paci ako androidaci vkuse skacu do apple...iovce sem iovce tam...sa zamyslite nad sebou..nie aby ste ukazali co je vobec na androide alebo samsungu dobre..furt len co apple "ukradol"

7.9.2012 15:50 / 11 4 nahlásiť

Neni to skôr naopak? Androidáci majú v p... Apple... Apple onanisti hľadajú stále chyby a zámienky na útok.

7.9.2012 16:01 / 2 13 nahlásiť

Androidáci majú v p... Apple... :-D:-D:-D:-D:-D:-D ano moc dobre to je vidno pod kazdym apple clankom, napriklad aj tu. 90% je tu androidakov co si masiruju svoje ubohe ego

10.9.2012 02:55 / apple skap! (zive.sk) 0 0 nahlásiť

michal ty tupelo a co tak nazov apple a logo jablka? najdi si kolko platilo apple (jobsove) pokut ked ukradlo nazov aj logo a drzo patentovalo .....

7.9.2012 11:10 / . (zive.sk) Reagovať 7 1 nahlásiť

ked o 2 tyzdne najdu Jonathana Iva (sefdizajnera jablka) v kaluzi krvi, tak na cele bude mat krvou napisane: "MICRO USB!"

7.9.2012 11:25 / Reagovať 6 12 nahlásiť

Aspon bude mat co Samťung kopirovat.....

7.9.2012 11:35 / wired (zive.sk) 3 4 nahlásiť

ano iste nieco,co uz samsung pouzil skor len si to nedal patentovat.

7.9.2012 22:35 / Hahmm (zive.sk) 3 1 nahlásiť

A urcite pride iOS s niecim co mal handroid uz pred 50 rokmi :-))))

7.9.2012 11:47 / T (zive.sk) 16 10 nahlásiť

Haha Apple kradne veci z Linuxu a open source softwarov a necháva si to patentovať..... Napríklad soft na 1 mieste bol dávno v balíčkoch v linuxových distribúciách..... Apple kradne 3G technológie Samsungu inak by si sa z 3G siete ani nedovolal.... Apple platí za používanie patentov skrachovanej Nokii. Samsungu platiť nechceli, tak ich zažaloval Apple za tvar, keď si Samsung pýtal peniaze za svoje 3G patenty v Iphonoch a Ipadoch..... Keď otvoríš ten Iphone, alebo Ipad nájdeš tam súčiastky Samsungu, zbytok z Číny a display Sharp - poskladané v Číne...... Hlúpa Apple ovca...Bé bé bé..... :-D

7.9.2012 16:55 / lapiduch (zive.sk) 2 4 nahlásiť

zaver a celé to písalo nejaké 12 ročné decko ???? :-D

7.9.2012 12:22 / Reagovať 9 10 nahlásiť

ach jo, pani, sledujte agentury..... je jasne dokazane, ze tuntung kopiroval a kradol..... Tak sa to uvadza v spravach... Tungtung kradol. Rozumiete tomu slovu?????

7.9.2012 12:33 / wired (zive.sk) 9 11 nahlásiť

zaujimave,ze kradol iba v amerike vsakze?? :D chytro predavaj svoj ip4s,aby si mohol hned mat ip5 ako spravna iOvca :D

7.9.2012 14:21 / Breznew (zive.sk) 6 6 nahlásiť

Kradne skoro kazdy ale je treba mat aj daku hranicu a tamtung a celkovo aziati to uz az moc prehanaju.Tak ako kopiroval tamtung apple tak pred pad rokmi obslahol aj televizory od sony ktora snim mala tiez sudne spory.

7.9.2012 14:51 / wired (zive.sk) 4 4 nahlásiť

az na to,ze samsung mal mobil podobny iphone skor ako apple.len asi nepocitali,ze si niekto patentuje zaobleny obdlznik atd.

7.9.2012 16:57 / lapiduch (zive.sk) 2 5 nahlásiť

ktorý F700 ? ved jhe to blud samy to potrvdili ,ale tebe to ťažko vysvetlovať prečo to nezačal predávať skôr ? prečo ? prečo ich prvý Android telefón vyzeral ako zlý vtip na Blackberry a zrazu dotykovky

10.9.2012 03:01 / apple skap! (zive.sk) 1 0 nahlásiť

ani sud ked apple prehralo v spore o nazov firmy a logu nie je pravda? tak si pohladaj na nete ked mas hlavu vymletu... naco sa bavit co komu Jobs ukradol ked od zakladu - ukradol aj nazov aj logo ale kedze Beatles boli Briti sud dopadol tak ako dopadol... aplle zaplatilo pokutu a nazov a logo ktore ukradol im nezrusili.... keby takto ukradol nazov a logo nejaky aziat tak by firma apple nemohla existovat.. lebo je to zlodejska firma s praktikami maleho decka co zoberie cudziu vec a okamzite si ju podpise svojim menom! ako male decko na piesku v skolke.. a kto to nevidi ma este mensie IQ ako to male hnusne decko co nic nedokaze a tak to ukradne... presne ako Jobs...

7.9.2012 16:04 / R1S0 (zive.sk) Reagovať 1 5 nahlásiť

Hmmm,niekolko mesiacov sa dozvedame,ze samsung ma naslapany HW preto,aby stihal plynule lagujuci android,a ze ajfoun nic take vdaka megabomba odladenemu SW nic take nepotrebuje.... a teraz citam,ze dostane viac ram,stvorjadro atd..... :-D

7.9.2012 16:59 / lapiduch (zive.sk) 2 2 nahlásiť

finálny produkt ? vidíš to niekde ? šedý zákal ?

7.9.2012 17:10 / 2 2 nahlásiť

nebud k*r dobre to napisal

7.9.2012 17:23 / lapiduch (zive.sk) 3 3 nahlásiť

no vidíš kolega ma iP4 jednojadro (ja mam docomo sharp) a nič mu nelaguje na rozdiel aj od takej SGSIII

11.9.2012 16:13 / 0 0 nahlásiť

nejedna sa o to ci to tak je alebo nieje, jedna sa o tie marketingove hovadiny

7.9.2012 19:42 / SerVác (zive.sk) Reagovať 5 12 nahlásiť

O čom sa tu vlastne hádate? Čo kto priniesol revolučné? Čo teda priniesol revolučné Samsung GS3? Teda okrem ovládania očami, čo je podľa mňa kravina. Ale vy už viete že je revolučnejší ako iPhone. Nechápte ma zle, ja iPhone nemám a ani nechcem, ale hádate sa len bez argumentov ako malé deti. Zatiaľ sa predviedla len nokia a uvidíme čo prinesie iPhone, i keď ja osobne si myslím že príde s niečím zaujímavým ako to má apple vo zvyku. Áno, firma ako apple má drahé produkty a ak niesi za nich ochotný zaplatiť, tak nezaplať, čo ťa na tom štve, to tak nadávaš aj na ferrari a rolls royce? A apple má drahý marketing, ale bohuvďaka to má aj svoj účel. Apple zmenil počítačový svet. Už nie sú počítače len HW preteky, ale začalo sa uvažovať konečne aj o ovládaní, uživateľskom prostredí a rôznych malých vychytávkach, ktoré sú jednoducho príjemné, ako napr magsafe port na notebookoch. Môžte nadávať že vám to netreba, ale to neznamená že to krok späť, len existujú ľudia, ktorí si na tie drobnosti nepotrpia. Jediné čomu pri tejto firme nerozumiem sú tie ich nezmyselné konektory. A Samsung je revolučný? V čom? Teda ja na nich nemám zlé srdce, podľa mňa robia dobré výrobky, ale pod pojmom revolučný si predstavujem skutočne niečo revolučné. Samsung má nadupaný HW ktorý iPhone alebo Nokia nepotrebuje, a ktorým ho čoskoro predbehnú číňania. Ak budete hľadať, na nete nájdete kopec podobných mobilov za nižšie ceny ako napr xiao mi alebo meizu. V samsungu sg3 sa jedná len o evolúciu. Nokia priniesla vážne zaujímavé modely, ktoré ju buď vykúpia alebo pochovajú, to ukáže čas. A nokia ako jediný výrobca mobilov má neskutočné množstvo patentov, ktoré ešte len čakajú svet elektroniky. Aký bude iPhone 5 nik z vás nevie a všetci ste múdri, uvidí sa to až o týždeň. A čaká nás ešte Blackberry ak sa nemýlim, človek si povie nič moc, ale sľubujú perfektný OS (i keď mne osobne to pripadá ako vydarenejšia kópia meego). A nech to dopadne akokoľvek, pre človeka ktorý chce Samsung je skvelou správou že IPhone bude lepší, a pre človeka čo chce iPhone je skvelou správou že ďalší samsung bude lepší. Pretože v konkurenčnom boji sa musia viac snažiť, čo sa odrazí na budúcich zariadeniach. Takže aj iPhone 5 bude vážná pecka, tak sa máte na čo tešiť androiďáci, lebo po ňom príde Samsung GS4.

7.9.2012 19:56 / SerVác (zive.sk) 2 1 nahlásiť

Ja si počkám až niekto urobí niečo ako lumia 920 s os Blackberry 10 a veľkosťou displaya pod 4" :D možno by som sa zmieril aj s tým WP8, ale toho displaya je škoda

7.9.2012 20:34 / T (zive.sk) 12 3 nahlásiť

Múdry si ako Fico pred voľbami..... hahaha:-D Apple zmenil pc svet - hahaha..... PC svet zmenili Linuxové distribúcie. Tam komunity sledujú čo naozaj ľudia chcú.... Apple má drahé produkty, lebo má drahých právnikov..... Samsung vyrába aj súčiastky do mobilov.... Apple nevie nič vyrobiť a dáva to skladať do Číny Foxconnu... Samsung ponúka množstvo mobilov s rôznymi platformami. Apple ponúka 1 krám s obmedzeným OS, ktorý nevie pracovať ani s kartami a nevie základné veci.... Ďaľšia Apple ovca..... Bé bé bé..... :-P

7.9.2012 21:02 / Zaklinac (zive.sk) 0 6 nahlásiť

A jeho vetu, ze iP nema ani nechce, si si precital? Je to najrozumnejsi prispevok v celej diskusii, ale ty si tak obmedzeny, ze to nevidis.

7.9.2012 21:05 / lapiduch (zive.sk) 1 6 nahlásiť

"PC svet zmenili Linuxové distribúcie" ktoré to distribúcie sú ? kedy Linus prišiel z prvou ? a čo sa zmenilo za 20 rokov ? ty si tragéd , úplný ale úplný tragéd,do hlupáka ti je škoda nadávať to nepochopíš

7.9.2012 21:09 / SerVác (zive.sk) 2 16 nahlásiť

Koľko máš rokov? 13? Apple nezmenil svet? Prečo po ňom opakujú ostatní výrobcovia ak nezmenil svet? Ja som nikde nespomenul hw, je mi jasné že apple nieje o hw. To je presne to, prečo si niekto kúpi Rolls Royce namiesto nejakého pretekárskeho okresaného športiaku, lebo má rád pohodlie, nepotrebuje ďalšie trápenia a problémy, má dosť vlastných. Až apple priniesol skutočne dotykové mobily a tablety. Áno, boli pred tým, ale prečo ich nik nechcel? Lebo sa nedali ovládať, boli nepohodlné a to presne apple rieši. Preto teraz po ňom mnohé firmy opakujú. Linuxové komunity sledujú čo chcú ľudia? To nemyslíš vážne, akí ľudia? Apple a microsoft robia softvér pre masy, pre človeka ktorý môze byť maliar, murár, elektrikár, spisovateľ, gitarista a aj tak to vie ovládať, nemusí byť IT. Ak skutočne robia tak šitý softvér na mieru, tak prečo má linux 1% podiel na trhu preboha a to je dokonca zadarmo?! Necháp ma zle, ja som tiež mal linux niekoľko rokov, a unixy sa vo veľkom používajú, ale napr na servroch. Dúfam že niesi taký linuxák, čo má rok ubuntu a už vykrikuje aké je to bezchybné a aký je odborník na všetko. Pochop, že nikdy, a zvýrazňujem slovo NIKDY nemôže byť voľne šíritelný softvér na takej úrovni ako komerčný, lebo potom by komerčný neexistoval ak by si to nikto nechcel kúpiť. To je ako keby si si mohol kúpiť auto napr Fabiu alebo si kúpiť podvozok z citroenu, motor z tatry a akosi to doma poskladať v garáži. Bežný človek si kúpi fabiu, sem tam si zanadáva že to a to nieje podľa jeho predstáv ale nebude si rok skladať vlastné auto v garáži. Apple má drahé produkty, lebo môže. To je jediný dôvod, keby sa mu predávali telefóny za $100 000, tak ich predáva za tú sumu. O tom je trhový mechanizmus, keď sa predávajúci a kupujúci dohodnú na cene, za ktorú sú ochotní kúpiť a predávať. Ty ak na to nemáš peniaze ale nechceš dať, tak nedaj, veď nik ťa nenúti, či núti? A niekto má milióny, možno je bohatý dedič, a nieje to spravodlivé a kúpi si apple telefón a čo? Budeš ty mať horší život keď on si to kúpi? Alebo ako sa ťa to dotkne že ťa to tak serie? A áno, hw ako som spomenul nieje prioritou applu. Ak chceš môžeš si kúpiť nadupaná acer, alebo si môžeš kúpiť macbook. A sú ľudia čo si kúpia macbook a sú ľudia čo si kúpia acer, jedna aj druhá firma má svojich zákazníkov, je to o tom čo komu vyhovuje. Aké je lepšie auto? Tatrovka alebo porsche? Niekomu môže pripadať porsche, jasné že do roboty nechce ísť na tatrovke, ale keď potrebuješ preniesť tonu kameňov, porsche ti bude nanič. Je to o prioritách zákazníka. A zjavne apple pozná tie priority a preto sa mu produkty predávajú, resp. si našiel svojich zákazníkov. Áno, samsung ponúka množstvo mobilov a čo? to je niečo revolučné? Bentley vyrába možno tri modely a volkswagen asi 40. Čo by si chcel radšej? Bentley alebo VolksWagen? Ak volkswagen tak ver, že sú ľudia čo chcú bentley, a len preto že tebe sa to nepáči, neznamená že je to blbosť, čo im to chceš zakázať kúpiť? Samsung ponúka badu, o tom sa asi baviť nebudeme, WP čo je v pohode, a android. Niekomu android vyhovuje, inému nie. Ja by som nechcel android, pokiaľ nebude jednotný. Ak by napr. všetci výrobcovia mali len čistý android 4.0 tak by to malo význam, ale táto zlátanina je pre mňa neatraktívna. Uvedom si, že existujú ľudia, ktorí majú dosť problémov v živote a nenudia sa, tak nepotrebujú si ďalšie zbytočné vytvárať dolaďovaním nejakého nefuknčného systému. Preto ľudia nemajú linux, nechcú si písať v terminály aj keď to vedia, chcú niečo fuknčné. A k apple ovci, mám počítač lenovo s Win7 a telefón nokiu s hw klávesnicou. A iphone si nekúpim ak nebudem donútený.

8.9.2012 06:30 / :) (zive.sk) 1 3 nahlásiť

pekne spisane .. plne suhlasim. bohuzial, tuto to moc nema zmysel pisat. vela ludi nedokaze ocenit to co si napisal .. dokonca si ani uvedomit :/ ludia chcu citat nadavky, masovo ohovarat, ponizovat kazdeho okolo seba .. bohuzial. ps: pracujem na vlastnej online sluzbe, zaroven aj pre svk .. ale tam sa nebudem hrat ako tito studaci na mm.sk. tvrde pravidla, nic k teme zmazat a po case sa vytvori skupinka ludi, co aj ma co povedat. genialne funguje napr.stackoverflow s ich moderovanim ..

7.9.2012 20:33 / Martin (zive.sk) Reagovať 4 4 nahlásiť

Vcera som sa hral s mobilom Samsung Galaxy S III.To je ten mobil z ktorebho ma vacsina apple haterov na forach priam orgazmus.No a mozem prehlasit, ze moj iphone 4 sa oproti tej lopate s tym androidom nemusi nijako hanbit .....Srat na fotak o par megapixelov lepsi a displej o par pixelov kvalitnejsi nic take pozoruhodne som na tom mobile nenasiel, aby som ho menil za moju 4ku.Tak nepiste tolko dristy a vyskusajte si ten apple.Ale kolko ludi tolko chuti, len nechapem tych dusevnych mrzakov co maju neustale potrebu kopat do apple.Ta ich modla a tou je teraz S III ma nijak neohurila.Aj ked podla mudrlantov z for mala.

7.9.2012 20:40 / T (zive.sk) 3 4 nahlásiť

Tvoj Iphone 4 nevie pracovať s kartami..... Nevie zobraziť flash.... Asi ani nevie preniesť súbory cez bluetooth a bez itunes si ani neprdne.....Iphone 4 bol najporuchovejší krám zo všetkých Iphonov.... Mňa neohúril ani Iphone 4S a mobilní opovia na západe dávajú Iphone zdarma k paušálom.... Mrzáci sú s Apple.... Staré konzervy...... Apple ovce - bé bé bé.... B-] Apple se však s tímto požadavkem trochu přepočítal, protože Samsung obratem zveřejnil interní zprávu Applu, a hovoří naprosto protichůdně. Na začátku roku 2011 totiž Apple nechal interně kolovat dokument s průzkumem amerického trhu za rok 2010, kde zjišťoval, proč uživatelé dávají přednost androidu před iOS zařízeními. Odtajněná zpráva Applu: proč uživatelé upřednostňují Android před iOS Téměř polovina dotázaných odpověděla, že to bylo kvůli tomu, aby zůstali u svého operátora. Důvodem nejspíše bude fakt, že iOS zařízení měla dříve potíže s komunikací mezi různými sítěmi (zmiňuje se FaceTime, iMessage apod.). Třetina dotázaných věřila značce Google a s ní spojenou platformou Android a 30 procent dotázaných preferovalo větší displej. Marně byste však hledali zmínku o designu zařízení a například na posledním osmém zveřejněném místě je s 25 procenty podpora nových technologií. Zdroj: http://m... obil.idnes.cz/proc-uzivatele-uprednosnuji-android-pred-ios-fop-/mob_tech.aspx?c=A120814_161717_mob_tech_ham

7.9.2012 20:58 / :) (zive.sk) 5 5 nahlásiť

clovece uz sa preber .. vytahovat flash ako argument je hodny cloveka co si 5rokov neprecital nic a zije v minulosti. omg ..

7.9.2012 21:06 / lapiduch (zive.sk) 0 2 nahlásiť

to je tupec škoda na neho reagovať

7.9.2012 21:15 / wired (zive.sk) 0 0 nahlásiť

a ty si pri citani jeho prispevku skoncil pri slove flash?

8.9.2012 06:33 / :) (zive.sk) 0 2 nahlásiť

uprimne ? ano .. ak sem chodis istu dobu, lubomir mi je nesympaticky. asi 2-3x sa stalo ze napisal nieco s cim som aj suhlasil. co sa tyka mobilov pise furt to iste dookola .. takze ked som nasiel slovo flash, skoncil som ..

8.9.2012 06:34 / :) (zive.sk) 1 1 nahlásiť

oprava: ak sem chodis istu dobu, poznas jeho vyroky, lubomir je mne osobne nesympaticky.

7.9.2012 22:37 / Hahmm (zive.sk) 4 1 nahlásiť

Moj iphone vie pracovat s kartami v texam holdem mu ide jedna radost. Apple hatters fck U.

7.9.2012 20:49 / T (zive.sk) Reagovať 5 2 nahlásiť

Apple OVCÉÉÉÉ Apple omezuje odběr komponent od Samsungu Je to důsledek dlouhodobých sporů nebo Apple jednoduše nechce být závislý na jednom dodavateli? Paměti pro nový iPhone budou od Toshiby. Apple snížil zakázky na paměťové čipy pro nové iPhony od svého hlavního dodavatele a zároveň konkurenta jihokorejského Samsungu. Uvedl to zdroj agentury Reuters. Účastníci trhu spekulují, že ve vztahu obou firem začíná převažovat soupeření před spoluprací. Zejména od nedávného rozhodnutí amerického soudu, že Samsung má Applu zaplatit miliardu dolarů za zneužití patentů. Tvrdé patentové bitvy Applu a Samsungu jsou pikantní mimo jiné právě v tom směru, že jihokorejská firma je klíčovým dodavatelem součástek pro výrobky amerického konkurenta. Samsung pro iPhony a iPady vyrábí mikroprocesory, displeje i paměťové čipy. Vrchní producent procesorů Podle listu Korea Economic Daily teď Apple v případě paměťových čipů omezuje od Samsungu odběr – jak DRAM čipů, tak NAND čipů. Pro první várku iPhonů 5, který má být představen příští středu, si Apple pro dodávku těchto čipů vybral japonskou Toshibu a Elpida Memory a korejský SK Hynix. „Samsung je dál na seznamu dodavatelů paměťových čipů pro nové iPhony. Zakázky od Applu se ale snižují a Samsung musí nahradit odbyt jinde, hlavně ve vlastní divizi mobilních zařízení,“ uvedl zdroj Reuters. http://www.mobilmania.cz/clanky/apple-omezuje-odbe... ...

7.9.2012 23:14 / mentol999 (zive.sk) Reagovať 2 4 nahlásiť

ľudia kľud. Nieje to je jedno? Kto chce apple nech má aj najpriek jeho chybám( nemá budík, rádio, BT, pam. karty, usb, nefunguje z Pc bez iTunes, a atď ) ale má zase štýl a pohodlný a rýchly SW. Kto chce Andriod nech má napriek jeho chybám nemá budík a je zalagovaný a potrebuje veľký výkon aby ako tak fiča( tým pádom baterka je v prdeli. )l. Ale zase je to otvorený systém a konektivita je na úplne inej úrovni ako iOS. Ja som symbianista a čo? Pre mňa je to naj systém ktorá fičí pre mňa na 100%. Bodka. Pekný deň prajem.

7.9.2012 23:30 / Martin (zive.sk) 4 1 nahlásiť

Sorry ale moja 4ka ten budik ma :) to bluetooth, flash a pripojovanie k pc nejak ozeliem.Ked pises symbian po mojich skusenostiach zo symbianom v nokii N91 a SE vivaz ako aj dalsich ludi s tymto systemom ktory mrzol jedna radost (vrchol bol ked som prevzal Vivaz zo zarucnej opravy a nefungovalo tlacitko na prijatie hovoru po nahrati noveho softu !!) sa mi pri zmienke na tento system otvara nozik vo vrecku :) na akom mobile ho pouzivas?

7.9.2012 23:53 / mentol999 (zive.sk) 1 5 nahlásiť

Budík nemáš, Nastav budík aby ti zvonil o minútu a vypni si mobil. Budíku sa nedočkáš. A symbiam mám na nokii n70, n95 8gb a teraz na nokii n8. Ďalšia voľba je nokia 808. naschváľ som si počkal z n95kou a vynechal dotykový symbian s60, musím uznať bol naprd z ovládaním ale symbian 3, anna, belle sú na tom dosť dobre. a tá konektivita je taká o akej môže snívať každý mobil.

7.9.2012 23:59 / mentol999 (zive.sk) 1 1 nahlásiť

a este aj e51. a na tak starých mobilich mám hot spot napr.

8.9.2012 06:39 / :) (zive.sk) 0 3 nahlásiť

ty moc dlho nespis asi :D

8.9.2012 18:00 / lapiduch (zive.sk) 6 1 nahlásiť

kto vypína mobil aby ho ráno budil? ked vypneš PC zapne sa ti sám v určitom čase ? ako sa možu smartphony,aj andrpoid aj WP zapnúť pri budíku ked je systém vypnutý ? rozmýšlaš vôbec otvor svoju nokijku a pozri sa prečo tam má malú baterku ako maju hodinky? aby išie ten budík normálny človek si da android iphone a ine do Letového režimu a má klud v noci a ráno ho to zobudí

9.9.2012 01:40 / mentol999 (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Nehnevaj sa ale tel za 15€ to dokáže ale za 600€ a viac nie? Dokážu to všetky dumpphony, Symbiany, Bada OS a čo som dosť prekvapený aj lumia 800ka. A čo keď máš iba jednu paličku baterky a ptrebuješ vstávať a nemáš nabíjačku. iPhne má dosť problém potom. Android si s tým skvôr porad´kedže usb nabíjačka je viac rozšírená.

9.9.2012 07:36 / :) (zive.sk) 0 0 nahlásiť

kazde riesenie ma nejake vlastnosti. dumbphone nevyuzijes na veci, na ktore smart ano a opacne. co sa rozculujes ? no tak sa neda a co ? viem s tym zit ? ano .. viem zit s dumbom ze sa neda browsovat, citat maily, pustit ako GPS s mapou atd ? zvykol som si na to pohodlie takze nie .. ja si vyberam smart. ak je pre teba zivotne dolezity budik pri vypnutom stave tak vies co mas robit. len neviem o co ti ide ? potrebujes verejne uznanie ? ci ? ano, ja ked nemam nabijacku pri sebe musim vzdy nahanata niekoho v robote ci to ma pri sebe. ked som mal pred tym nokiu som zase nahanal ludi co mali nokiu bo mi uz nesedel connector z ineho mobilu. v tomto smere neevidujem moc zmenu .. stale nahanam niekoho :)

8.9.2012 12:05 / palo (zive.sk) Reagovať 0 6 nahlásiť

ehm, co takto konecne niekto spravit verziu telefonu 1.5cm hrubu s tym zeby tam bola poriadna bateria na tyzden???? no ma normalny clovek problem uniest 200g hmoty? pre aky dovod musia byt telefony co najtensie a co najlahsie, ak ma vydrz 3/4 dna?

8.9.2012 12:31 / Palo (zive.sk) Reagovať 3 4 nahlásiť

V Banskej Bystrici coskoro pribudne novy Apple reseller takze apple hateri co vy na to?

8.9.2012 12:48 / Mathyk (zive.sk) 1 2 nahlásiť

áno, a kde bude, v Europe? je to isté?

8.9.2012 14:56 / Aquilaheliaca (zive.sk) Reagovať 0 1 nahlásiť

Vdaka za sumarizacny clnok. Urovnou, strukturov a obsahom predbehol nie jeden zahranicny internetovy magazin. (este zmenint jazyk a citanost stupne minimalne o 100%) - aj ked je fanj ze aj na slovensku vie niekto pisat.

8.9.2012 20:11 / Miro (zive.sk) Reagovať 3 1 nahlásiť

No podporujte tych co im tam pracuju 16 hodin denne siknaci (Príspevok bol upravený z dôvodu porušenia pravidiel, pozn. red.)

8.9.2012 21:50 / lapiduch (zive.sk) 0 1 nahlásiť

teraz po slovensky

8.9.2012 23:55 / Martin (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Príspevok bol odstránený z dôvodu porušenia pravidiel, pozn. red.

9.9.2012 07:38 / :) (zive.sk) 2 1 nahlásiť

hlavne ze sa staras do financii cudzich ludi .. asi budes financny poradca. dakujem neprosim .. taka zbytocna profesia vo svete ako medziclanok = politik v biznise ..

8.9.2012 23:16 / judzin (zive.sk) Reagovať 2 3 nahlásiť

Tento tyzden ma news NOKIA a nie dohady a este nepodlozene o smradlavych jablkach !! uz neviete ako sa podliezt ??? a uplatit ???? (Príspevok bol upravený z dôvodu porušenia pravidiel, pozn. red.)

9.9.2012 17:59 / Reagovať 4 2 nahlásiť

Hah je sranda si citat tie pripecene komentare ako ze Apple zaspal dobu. Pane boze zobudte sa len nikdo z vas si neche priznat ze Apple je najlepsi a vzdy aj bude kde sa nanho moze hrabat Samsung ? akurat tak obkukavat od Apple a davat to do svojich mobilov. Su to chudaci. Ak budu dalej pokracovat sudy tak Apple odkupi cely posrany samsug. Ale sak uvidime ked vinde iPhone5 ako sa tu vsetci ktori tu drbali na Apple zatvaria...

11.9.2012 15:58 / eqw (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Apple je najlepsi v jednom - kradnuti napadov a patentovani si ich ako svoje vlastne. Drzo ukradlo aj nazov firmy a logo a aj ked su prehralo logo a nazov im nezakazali pouzivat! To je o zakonoch v USA - kto viac zaplati ten moze kradnut a hlavne nech je to americka firma proti inej... to je potom jasne komu daju sudy za pravdu... Beatles majau spolocnost s nazvom apple a kedze to boli Briti tak ako inak mohol sud v USA rozhodnut ked im Jobs pre nedostatok fantazie ukradol nazov a logo jablka??? Jobs nevymyslel nikdy nic.. len kradol a kradol.... nic proti tomu ale ked tvrdi ze su to jeho napady tak je ako male decko na piesocku co zoberie kamaratovi kyblik a este pred jeho ocami si ho podise ako dokaz ze je to jeho kyblik... Jobs mal jediny dobry napad z vlastnej hlavy - ze si rakovinu liecil sam. O jedneho zlodeja a klamara menej...

10.9.2012 22:37 / etella (zive.sk) Reagovať 0 1 nahlásiť

No co by sme ocakavali dalsi taky uplny sh itt ako aj predtym !!! Rozlisenie hrozostrasne nic nove podstatne a vynimocne ani v techonologiach !

11.9.2012 13:55 / Diego (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Ak bude mat design, tak ako sa predpoklada, podla "uniknutych" fotiek tak je to dobry prepadak, roky takmer ziadne inovacie designu, stale rovnake menu, proste Apple umrel zo svojim kapitanom, len este nevie, ze sa potapa pekne za nim :-|

11.9.2012 15:53 / zj (zive.sk) 0 1 nahlásiť

iovce potrebuju stale rovnake menu a rovnaky tvar.. by boli uplne stratene keby sa nieco zmenilo... prehod dve ikonky na ine miesto a iovce su zufale skoro az k samovrazde....

11.9.2012 15:52 / hrtf (zive.sk) Reagovať 0 2 nahlásiť

Aby apple nemuselo platiit samsungu za LTE vymyslelo si patent na obdlznik.... ako sa setri ked kradnes a nechces za to platit... vymysli si ******** ako to robil JOBS.. apple je uzasna firma ktora sa enhanbi ukradnut logo nazov a studentovi celu appku aj s ikonkou.... Apple je este zlodejskejsia firma ako cinsky vyrobcovia fejkov... oni aspon drzo nepatentuju napady inych ako svoje vlastne! (Príspevok bol upravený z dôvodu porušenia podmienok, pozn. red.)

12.9.2012 11:39 / rehzre (zive.sk) Reagovať 0 1 nahlásiť

bude k tomu novemu iphone aj prcka aby to LTE vobec fungovalo? ako vtedy ked apple doprcalo antenu ale tvrdlio ze ich iovce nevedia drzat spravne mobil v rukach a za cas rozdavalo prcky na mobil zdarma????? PS a druha prcka pre siri aby ju ofce v tom mobile nenabuchali?

13.9.2012 02:23 / jz (zive.sk) Reagovať 1 0 nahlásiť

z ioviec si uz nemusime robit srandu ! DNES SI Z NICH APPLE UROBILO PITCHU !

13.9.2012 04:11 / Predaj kožené puzdro (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Táto výška kvalitné puzdro štýle kožené puzdro pre iPhone 5 je tak dokonalý, že chráni prístroj pred poškodením, nečistotami a prachom. Vnútorná vrstva je vyrobená z mäkkého materiálu, ktorý zabraňuje poškriabaniu. tak úžasný, doprava zdarma + 8,99 dolár: http://x.vu/279140...

13.9.2012 05:01 / yintian (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Tento Mini Univerzálna Solárna nabíjačka je určená pre nabíjanie iPhone, iPod, mobilné telefóny a ďalšie zariadenia USB kedykoľvek a kdekoľvek. je to tak užitočné a perfektné, úžasné tovar. http://www.chinagadgetland.com/universal-dual-solar-pane... ...

14.9.2012 05:31 / yintian (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

stáhni farebné nášivka dizajn Ochranný Späť puzdro pre iPhone 5. tak lacné, tak krásna, je to perfektné. 2,80 dolár + doprava zadarmo. http://www.chinagadgetland.com/colorful-applique-design-... ...

19.9.2012 05:12 / yintian (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

iPhone5: lepší výkon, rovnaký dizajn. http://www.chinagadgetland.com/colorful-air-jacket-desig... ...

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.