Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
http://www.zive.sk/top-produkt-2014
Diskusia

Windows Phone 8 je oficiálne dokončený

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 54.204.94.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
82 príspevkov
17.9.2012 09:15 / Zaklínač (zive.sk) Reagovať 7 28 nahlásiť

Na WP8 som velmi zvedavy, uz aby bol na trhu.

17.9.2012 09:36 / Sting (zive.sk) 12 5 nahlásiť

Ale na starsie telefony sa instalovat nebude dat. To znamena ze asi velku dieru hned neurobi...aj ked asi si ho vyskusam

17.9.2012 10:40 / ja (zive.sk) 5 6 nahlásiť

bude, len to bude kus osekanejsia verzia WP8

17.9.2012 10:50 / lamaaa (zive.sk) 2 11 nahlásiť

nie nebude, na stare telefony bude len aktualizacia WP 7.8, ktora prinesie akurat par vylepseni ale NEBUDE to aktualizacia na ziadne nove ani osekane jadro, bude to stale WP7.x

17.9.2012 11:30 / blablabla (zive.sk) 1 12 nahlásiť

99 percent uzivatelov to aj tak ani nezisti ;)

17.9.2012 13:36 / bekheir (zive.sk) 3 2 nahlásiť

zistia to hned ked kamarat s WP8 bude mat nejaku zaujimavu funkcionalitu alebo aplikaciu a oni s "akozeWP8" nebudu mat nic, len prefarbeny podvozok

17.9.2012 13:41 / H (zive.sk) 0 4 nahlásiť

s linuxom ta to fakt nemusi zaujimat. btw, ako je android so spatnou kompatibilitou? funguju ti vsetky appky z androidu 4.1 na prvom androide?

17.9.2012 13:54 / Sting (zive.sk) 2 1 nahlásiť

Mna skor zaujimala spatna kompatibilita WIN8M so starsim HW...ta neexistuje bohuzial...

17.9.2012 13:58 / H (zive.sk) 0 4 nahlásiť

a mna zas zaujima ta androidova. je to totiz presne ten isty pripad. nemam rad, ked sa povie A a nepovie sa B.

17.9.2012 14:11 / Sting (zive.sk) 2 1 nahlásiť

Nuz JB sa na niektore starsie instalovat bude dat ako to byva s Androidom a iOS 6 sa da na nainstalovat na 3 roky stary 3GS aby sme povedali aj C

17.9.2012 14:24 / H (zive.sk) 0 2 nahlásiť

ale mna zaujima kompatibilita s prvym androidom. zase nie je taky stary system.

17.9.2012 14:31 / Sting (zive.sk) 3 0 nahlásiť

podla toho ako ich developer urobi. Ja si niektore nemozem na 4.1.1 ani nainstalovat ale s tym uz si vyrobca OS vela do cinenia nema

17.9.2012 14:46 / H (zive.sk) 0 2 nahlásiť

to je dopredna. mna zaujima spatna. zoberies telefon s prvym androidom a skusis tam narvat sucasnu appku. fakt ma to zaujima.

17.9.2012 14:54 / Sting (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Nuz tipujem ze Hello world by mohol bezat :-)

17.9.2012 15:06 / bekheir (zive.sk) 2 0 nahlásiť

preco s prvym? to je X rokov.. tu sa jedna o jednu jedinu generaciu, ktorej najvyssi model sa v EU zacal predavat v podstate az bolo ohlasene, ze to bude len predrazene tazitko bez buducnosti. alebo mas nejaky tohorocny spickovy model (vlakovu lod), ktotry nedostane 4.1? HTC ano, SAM ano, LG ano...

17.9.2012 15:22 / H (zive.sk) 0 2 nahlásiť

tak ze by som sa pozrel na kompatibilitu napriklad pri desktopovych win. tam kompatibilita funguje hadam 15 rokov naspat. uz by si mohol pochopit, ze prechod medzi 7.8 - 8 je medziplatformovy. kompatibilita by isla urobit, ale za cenu velkych kompromisov v moznostiach, vykone a vselibarscom este. pri tych par aplikaciach, co nebudu plne kompatibilne sa to jednuducho neoplati, tak ako sa to neoplati pre android. bolo by to plytvanie zdrojmi. 99% aplikacii najblizsie dva tri roky fungovat bude. wp7 je dva roky stara platforma s par percentnou penetraciou.

17.9.2012 15:32 / Sting0 (zive.sk) 2 0 nahlásiť

Tak toto si tym chcel povedat? Nuz...suvislo hovoris...az mi je to divne...

17.9.2012 15:44 / H (zive.sk) 0 0 nahlásiť

ale ako je to v skutocnosti s kompatibilitou androidu 1.6 - 2.1 a dneskom, fakt netusim. je mozne, ze nieco spatne funguje. fakt neviem.

17.9.2012 16:26 / bekheir (zive.sk) 2 1 nahlásiť

"wp7 je dva roky stara platforma s par percentnou penetraciou." takze kaslat na ludi, ktori si za 500 € kupili vlajkovu lod vyrobcu... ja by som pochopil, keby W8 nefungoval na tzv. prvej generacii WP7 zariadeni (optimus 7, omnie, ...), ale pri novinkach? co vyrobili pri lumii 610 ani nejdem spominat, velky omyl.. mam rad WP, paci sa mi ten system, mal som L800 aj optimus 7.. ale s tymto pristupom MS a Nokie pojde najma ta NOkia velmi rychlo do.. niekam.. staci nestihnut vianoce

17.9.2012 16:30 / H (zive.sk) 0 4 nahlásiť

napisem to este raz. 99% aplikacii bude pouzitelnych spatne najblizsie dva roky. po dvoch rokoch aj tak vacsina ludi telefon vymeni. ak sa budu zvysovat predaje, tak percento ludi, ktori budu mat problem s nekompatibilitou wp7 -> 8 bude az neskutocne male. vies. malokto bude existujuce aplikacie prepisovat tak, aby boli nekompatibilne so 7.8 jednoducho to muselo prist. lepsie skor, ako keby to urobili o rok-dva.

17.9.2012 17:42 / bekheir (zive.sk) 3 0 nahlásiť

to je tvoja domnienka.. 99 percent to nebude ani zdaleka.. ano, je pomerne lahke urobit z WP8 aplikacie WP7 aplikaciu.. ale nebud naivny, ani zdaleka kazdy vyvojar to robit nebude..

17.9.2012 17:48 / H (zive.sk) 0 1 nahlásiť

skusim este raz: nikto nebude robit z existujucich, opakujem z existujucich aplikacii cisto wp8 aplikacie. na co by to pre boha robil.

17.9.2012 23:06 / bekheir (zive.sk) 1 0 nahlásiť

a kto hovori ze z existujucich? a to pocet aplikacii neporastie? lebo teda ak mam pravdu povedat, nic extra v tom markete nie je...

17.9.2012 23:07 / bekheir (zive.sk) 1 0 nahlásiť

a ked budu robit novu aplikaciu, tak urcite sa budu snazit vyuzit moznosti WP8.. alebo niekto robi aj dnes aplikacie tak aby fungovali aj na W3.1?

17.9.2012 17:51 / starablazkova (zive.sk) 1 1 nahlásiť

to mas jedno, mobil ti aj tak viac ako 2 roky nevydrzi tak naco by ti bola aktualizacia...

17.9.2012 23:09 / bekheir (zive.sk) 2 2 nahlásiť

jasne.. ved lumia 900 je uz vybehovka.. vlajkove tazitko od byvaleho vyrobcu mobilov.. ako sa len volal? nikita? nokerla? nie, uz viem - nokia

17.9.2012 14:34 / iqlogic (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Tu nejde o samotnú inštaláciu OS, ale o podporu nových aplikácií a funkcií ... čo máš z toho, že nainštaluješ iOS6 na 3GS keď bude brutálne osekaný?

17.9.2012 14:41 / Sting (zive.sk) 2 3 nahlásiť

mozno prave to ze app pre iOs 6 mi pobezia vo vacsine pripadov to "brutalne" osekanie si myslel Siri? Skus sa jej opytat nieco po slovensky :-)

17.9.2012 15:10 / bekheir (zive.sk) 2 1 nahlásiť

a preco ma to s linuxom nemusi zaujimat? jaj pardon, zabudol som.. aby som nieco z toho lumiackeho tazitka dostal, musim pouzit superspeci program.. alebo (ako radili ludia promujuci priamo pre nokiu) poslat mailom - super efektivne, najma v pripade FHD videa ci desiatok fotografii..

17.9.2012 15:24 / H (zive.sk) 0 4 nahlásiť

s linuxom ta to zaujimat nemusi, lebo wp nepouzivas. je mi fakt zahadou, preco ludi najviac trapia veci, ktore nepouzivaju, nechcu pouzivat a nemaju radi. zda sa mi to je.bnute.

17.9.2012 16:06 / 2 0 nahlásiť

v tom pripade nechapem preco si strceny v kazdej apple diskusii (a 100 dalsich podobnych pripadov)

17.9.2012 16:07 / H (zive.sk) 0 2 nahlásiť

hadam to bude tym, ze mam apple stroje dlhsie ako ty. ti z jedneho pisem.

17.9.2012 16:10 / 2 0 nahlásiť

tak potom som si ta asi pomylil s nejakym apple hajterom, ktory ma podobne unikatne a napadite meno ako ty

17.9.2012 16:11 / H (zive.sk) 0 0 nahlásiť

nepomylil a nie som hejter.

17.9.2012 16:14 / Sting0 (zive.sk) 0 0 nahlásiť

kliiiid B-]

17.9.2012 16:28 / bekheir (zive.sk) 2 0 nahlásiť

ahaa.. mam jedine PC s linuxom, takze nepouzivam WP.. co ak sa mylis? mal som L800 aj optimus 7, mam N500 - a prekvapenie, ani jeden z tychto telefonov nejde zmysluplne pouzivat / updatovat bez Win PC - takze prekvapenie, asi budem mat aj ten.. ale vsevedko povedal ze ma to nemusi zaujimat.. P.S.: zamerne nespominam veci ako user agent mod.

17.9.2012 16:32 / H (zive.sk) 0 2 nahlásiť

myslim to tak, ze na linuxe si s wp ani neskrtnes. ci vlastnis ine pocitace, netusim. useragenta si menia male deti. o tom snad nebudeme debatovat.

17.9.2012 16:36 / Sting0 (zive.sk) 2 0 nahlásiť

useragenta si menia aj developeri...a niektorych stranka ani nepozna ako ten moj

17.9.2012 16:45 / H (zive.sk) 0 0 nahlásiť

hej, pravda. tak ale kolko devs sem chodi.

17.9.2012 17:43 / bekheir (zive.sk) 1 0 nahlásiť

netusis, ale blbe reci mas. klasicky slovak

17.9.2012 12:23 / Zaklínač (zive.sk) 1 1 nahlásiť

Ved iste, ze nebude. Ani diery nemusi robit, staci ked stupne na taky share, ktory bude zaujimavy pre developerov.

17.9.2012 14:30 / ixo (zive.sk) 5 2 nahlásiť

do pol roka bude další wm, ktorý nebude kompatibilny s tými dnešními a zas budú nové fony a tak to pojde dokol, pokiaľ to bude mať kto kúpiť potom majú problém vydať vyladený systém s nejakým normálnym fonom

17.9.2012 14:50 / Sting (zive.sk) 2 1 nahlásiť

Ja ich dokola skusam od verzie 1.0 a mal som niektore releases ktore sa ani nedostali von a mozem povedat ze ...stale nic :-P Zato Android 4.1.1 na Google Nexus tablete ma milo prekvapil B-]

20.9.2012 12:59 / ING (zive.sk) 0 1 nahlásiť

prepac ale co skusas od verzie 1? nebodaj WP? to ta musim sklamat lebo WP a dokonca ani WM vo verzii 1 neexistovali volalo sa to uplne inak ale to d.ebil nepochopi... a android 4.1.1 ta milo prekvapil? ako ze ho nemusis 3 krat do dna restartovat?

20.9.2012 13:12 / Sting0 (zive.sk) 3 0 nahlásiť

skusal som mobilne verzie windows od uplnych zaciatkov bez ohladu na to ako sa volali (tie prve tusim Pocket PC Phone edition) a preslo mi cez ruky desiatky zariadeni... A android 4.1.1 na Nexus 7 ma milo prekvapil ...co k tomu chces dodat? Proste je to nieco porovnatelne s iOS konecne. Len mi chyba viac kontentu...

17.9.2012 09:54 / McJobs (zive.sk) Reagovať 8 25 nahlásiť

funkcionalita: Jelly Bean > WP8 > iOS6 jednoduchosť: iOS6 > WP8 > Jelly Bean elegancia: WP8 > iOS6 > Jelly Bean

17.9.2012 10:02 / M2 (zive.sk) 1 18 nahlásiť

No neviem pri jednoduchosti ... podla toho co. A hlavna vyhoda WP8 moze byt paradoxne Metro ... pardon ModernUI, kedze styl iOS je uz od 2007 okukany a chce to nieco nove.

17.9.2012 11:13 / Amnart (zive.sk) 16 0 nahlásiť

suhlasim, ale iOS 6 vedie este v oblasti dizajnu, pekne menu nastaveni, ikonky, pekny appstore

17.9.2012 10:33 / crash (zive.sk) Reagovať 21 4 nahlásiť

Windows Phone 8 je oficiálne dokončený ... dokonca su pripravene aj prve zaplaty :-D:-D:-D:-D:-D

17.9.2012 11:35 / milan.ko (zive.sk) 0 11 nahlásiť

Do not feed the troll.

17.9.2012 14:08 / crash (zive.sk) 4 0 nahlásiť

neber to zas tak osobne .. bol to len pokus o humor :-D:-D:-D:-D

17.9.2012 12:46 / iqlogic (zive.sk) Reagovať 1 16 nahlásiť

No neviem, ale poniektorí diskutujúci by si mohli uvedomiť, že časy Windows 95 a WM sú preč a Microsoft robí viac než kvalitné OS :-) Nestabilitu a pády by som skôr hádzal na primitívne správanie ľudí ... keby niektorí jedinci mali taký bordel doma ako v PC, museli by doslova hľadať cestu z obývačky do kuchyne ... Na desktope mám Windows 7 tretím rokom, na notebooku takmer rok, priateľka ho má na notebooku vyše 2 rokov a žiadne problémy ... Tak ja už fakt nechápem, čo ľudia s tými Windows robia, že sa stále sťažujú :-|

17.9.2012 13:14 / mabrik (zive.sk) 12 1 nahlásiť

"Microsoft robí viac než kvalitné OS." Ale no. Preto uz vydal na W-XP 3 service packy na W7 SP1 a x oprav na oba systemy?

17.9.2012 13:20 / iqlogic (zive.sk) 1 10 nahlásiť

Trošku sa zamysli nad tým, čo si napísal ... jedná sa totiž o podporu OS a neustále hľadanie a opravovanie chýb či bezpečnostných dier ... ja som nepísal, že Windows je dokonalý, ale že je kvalitný a to je obrovský rozdiel ... Mimochodom myslíš, že na OSX alebo Linux nevychádzajú rôzne updaty a záplaty? :-)

17.9.2012 13:23 / H (zive.sk) 0 8 nahlásiť

toto je argumentacia cloveka, co ma hlavu v zachodovej mise. kazdy jeden system dostava patche. win, linux, osx, unix. ja by som nebol rad, keby moj system nedostaval zaplaty. vedel by som, ze to nie je kvalitou systemu, ale nekvalitou supportu.

17.9.2012 13:38 / bekheir (zive.sk) 0 4 nahlásiť

v linuxe (BSD, solarise, ... dosad sam) je o snad ine?

17.9.2012 14:12 / crash (zive.sk) 8 3 nahlásiť

WIN 7 je prvy OS co nema problemy sam so sebou .... :))) inak ak na tom zacne robit nieco cim ho zatazis tak ma rovnake neduhy ako vsetko co bolo pred tym :-D:-D:-D:-D:-D:-D

17.9.2012 14:37 / iqlogic (zive.sk) 2 6 nahlásiť

Neboj, raz z toho vyrastieš ... len ti to bude asi chvíľu trvať ;-)

17.9.2012 19:50 / crash (zive.sk) 2 0 nahlásiť

uz nevyrastem ... MS to nestihol a opustil som ich :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

17.9.2012 20:12 / crash (zive.sk) 5 0 nahlásiť

cely MS som opustil len kvoli jednej veci .. ktoru doverne poznas .... NEVEDEL SOM ULOZIT ASI 4 HODINOVU PRACU .... jednoducho to neslo .. do polky zaplneny disk a ten OS vypisoval ze neni dostatok miesta na disku .. nebolo ho dostatok ani na USB kluci a ani na externom disku .. jednoducho sa to nedalo ulozit .... ze to poznas ....???? a pozna to kazdy co pouziva tento OS .. vtedy som sa nasr.... a kupil som iMAC co stal o 500 eur viac ako zostava v co by som poskladal doma z agemu ... alebo co by mi poskladal clovek co do toho vidi omnoho lepsie ako ja ... tak ze premyslaj o tom kto z coho musi vyrast .... ..500 eur bolo navysenie o 20% a + k tomu balik softu .. WIN 7 som uz mal v tom case kupeny ... kupenu mam aj vistu a aj XP dokonca aj office a este aj WM 6CE ... ten dokonca 2x .... MS predava odpad dokola odpad len preto to moze robit ze je ten OS strasne zakoreneny v kazdom segmente .... ale chce to cas a konkurencia to dorovna ....

17.9.2012 20:18 / H (zive.sk) 0 2 nahlásiť

podaj si niekedy sportku. stavaju sa ti take veci, co sa inym nestavaju.

17.9.2012 20:24 / crash (zive.sk) 3 0 nahlásiť

ano je to mozne .. fakt som menej zrucny co sa tyka pocitaca .. nedokazal som toto prelusknut ... fakt sa to stavalo iba mne?? .. zaujimave ze sa mi to stavalo pri roznych OS od MS na roznych pocitacoch ... tak ze ked podam sportku zrejme neuhadnem ani jedno cislo ...???

20.9.2012 13:05 / ING (zive.sk) 0 1 nahlásiť

s najvacsou pravdepodobnostou bol a je problem medzi stolickou a klavesnicou... si jediny komu sa to stalo... s WIN uz pracujem nejaku domu, presne od W3.11 a nikdy sa mi to nestalo a nestalo sa to nikomu koho poznam

17.9.2012 20:27 / Zaklínač (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Teraz bez akehokolvek pokusu o flejm - na Win uz robim hooodne dlho ale toto sa mi este naozaj nestalo. Netvrdim, ze mi nikdy Win nezmrzol (aj ked 7cka este nikdy), ale co sa tyka prace, programy, ktore umoznuju auto-save - nie je problem, ktore auto-save nemaju, tak sejvujem rucne kazdu chvilu. Stratit 4 hodinovu pracu sa mi teda nemoze stat. Inak moja velmi dobra kamaratka ma Mac a hadaj co? Tiez jej obcas zmrzne.

17.9.2012 20:33 / aaa (zive.sk) 0 2 nahlásiť

To bola asi.skor chyba softu v ktoro si to robil ako os. Myslim ze sa mi raz v zivote stalo ze sa mi nedal ulozit dokument v coreli ale to preto ze padol corel, dokazil aj povodny subor. No co staci castejsie ukladat ebo vytvarat zalozne kopie ked robis dolezitu vec a hotovo.

17.9.2012 21:03 / crash (zive.sk) 2 0 nahlásiť

presne treba robit stale save .... na WIN ... ale ak sa troska nechas uniest tym co robis lahko na to zabudnes .... padaju aj aplikacie od jablka ... aj aperture aj FCPX ... len po tom ako to padne spustis tu aplikaciu a je to tam kde si skoncil .. je to jednoducho nieco co ta zaskoci ...... teda ak si pred tym robil cez okna ... prostredie v OSX je niekde uplne inde .. ina dimenzia .. ale neberte ma moc vazne .. ja sa sustredujem len na take konzumne veci retus fotografii nejake 3D konstrikcie a strihanie videa ... som len pouzivatel co potrebuje pocitac k praci ... je kopec veci co ma zaskocila pri jablku ... resia celkom zaujimavo prepojenie cez mobil pocitac mail atd ... do toho ten cloud ..... spravim tabulku v numbers .. hodim ju na cloud a editujem ju z mobilu ... vola mi niekto z iP cez face time a prijmem ho cez pocitac ... posielam sms a najde tu najlacnejsiu alternativu ked sa da .. pripomienky posielam klientom rovno do ich kalendaru na mobile ... nejako sa stavam asi poradna OVCA .. ze :))

17.9.2012 21:30 / iqlogic (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Ale veď tie isté veci sa dajú robiť aj mimo OSX :-)

18.9.2012 12:33 / H (zive.sk) 0 2 nahlásiť

jezis to su strasne kecy. ale fakt priserne.

17.9.2012 21:20 / iqlogic (zive.sk) 0 2 nahlásiť

S nedostatkom miesta som to nejak nepochopil ... hádam vieš koľko miesta máš zaplneného a koľko budeš potrebovať na dokončenie práce, či nie? A danú vec nepoznám absolútne vôbec ... nikdy som nemal problém s uložením čohokoľvek ...

18.9.2012 08:59 / crash (zive.sk) 2 0 nahlásiť

ok v pohode .. skus si to ten problem dat do googla zistis

18.9.2012 12:32 / H (zive.sk) 0 2 nahlásiť

aky problem si ma dat do google? akoze alzheimer ma problem?

17.9.2012 23:02 / acmm (zive.sk) 0 2 nahlásiť

to nie je chyba OS. to je tvoja demencia, strel si facku. a ked ti prave MAC pomohol, alebo aspon si to myslis, tak si sa pod to este aj podpisal :D kvoli takymto zbytocnym vymletym parazitom je bohuzial dnesny trh tam, kde je.

17.9.2012 19:54 / crash (zive.sk) 5 0 nahlásiť

inak to slovne spojenie viac nez kvalitne ... toto jednoduch nejde spojit s MS .... keby si napisal ze MS vsetko co mohol viac nez kvalitne doondil a este sa aj nasilu napaskoval medzi cloveka a pocitac tak to berem ...

17.9.2012 23:24 / iqlogic (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Už si tie kecy nechaj ... čo také MS "doondil"? No rýchlo vymysli si zas nejakú blbosť ... B-]

18.9.2012 09:05 / crash (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Win 3.11 ,win 95. win 98 Win NT , Win milenium ci ako sa to volalo , win XP uz trska troska po SP lepsie , Vista prepadak za to by mali vracat prachy , win 7 ( konecne vola co funguje dobre pri nespustenych aplikaciach ) tak ze je toho podla mna dost co DOONDILI ... normalne zaujimava vec ze su este na trhu :-D:-D:-D:-D

19.9.2012 13:58 / def (zive.sk) 2 0 nahlásiť

toto:http://aktualne.atlas.sk/nemci-varuju-nepouzivajte... ...

19.9.2012 13:59 / def (zive.sk) 1 0 nahlásiť

...doondil:-P

24.9.2012 04:44 / CoF (zive.sk) 0 0 nahlásiť

to je pekny blud no chcel by som vedet ako mi ohrozi bankove konto a aj keby sa mi niekto dostal do bankoveho konta tak sa moze akurat len pozret kolko mam na ucte a to je asi tak vsetko...

17.9.2012 15:26 / nope (zive.sk) 3 3 nahlásiť

Este viac smajlikov daj, 6 je malo.

17.9.2012 17:01 / def (zive.sk) 3 1 nahlásiť

toz nemoze byt kazdy genialny ako ty a tvoja priatelka

17.9.2012 23:28 / iqlogic (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Čo je geniálne na tom udržiavať si poriadok nie len v domácnosti, ale aj v PC? V konečnom dôsledku ti to ušetrí čas, nervy a niekedy aj peniaze ;-)

20.9.2012 13:11 / ING (zive.sk) Reagovať 0 1 nahlásiť

dalsia diskusia sa nam tu zmenila na vojnu apple vs google vs MS... tak vas prosim id.ioti chodte sa hrat do svojho piesku, tu sa chcu rozpravat inteligentny ludia o WP8 a nie o tom ze nejake dieta pri tvorbe pokecovej profilovky si to nevedelo ulozit a stratilo 4 hodinovu pracu

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.