Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
Diskusia

Apple uvoľnil nový systém iOS 6 pre iPhone, či iPad

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 23.22.204.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
75 príspevkov
19.9.2012 20:17 / Testy (zive.sk) Reagovať 5 4 nahlásiť

Vsetko krasne, keby aspon na den releasu zakupili dostatocnu prenosovu kapacitu... Clovek by povedal, ze firma s takymi ziskami bude vediet povedat, kolko zariadni predala, a odhadnut spickovu zataz (najma ked to niekto inteligentne naplanoval na americke doobedie a europsky vecer)

19.9.2012 20:23 / Merfi (zive.sk) 0 6 nahlásiť

Ja som tahal mimo pc a aktualizacia trvala asi 20 min. Ak si skusal ce itunes,tak s tym mali problemy uz aj pri vydani verzie 5

19.9.2012 20:26 / Meno (zive.sk) 3 7 nahlásiť

Stahoval som na 100 mbps linke cez itunes a mal som to za par minut,.

19.9.2012 20:27 / Testy (zive.sk) 2 4 nahlásiť

Skusal som obe varianty a neustale to pada... Zo zaciatku som si zabudol uvolnit miesto v pamati, takze som asi premeskal tu spravnu chvilu, kedy amici este len dostavali Twety, ze sa maju vykaslat na robotu a stahovat 600MB zaplat :D

19.9.2012 20:32 / Asd (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Bežne ťahám takyto súbor okolo 20 min. a teraz odhadovaný čas 14 hodín. A ide to strašne pomaly , keď toľko ľudí začne naraz sťahovať. Až zajtra nedá sa nič robiť

20.9.2012 07:52 / Testy (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Amici isli po 21. na obed, takze linky sa uvolnili :D

19.9.2012 20:43 / Cklasa (zive.sk) 1 4 nahlásiť

iPad2 kablom cez iTunes sa aktualizoval 25 minut, iPhone cez WiFi asi 50min.

20.9.2012 09:22 / apl (zive.sk) 0 1 nahlásiť

to je sice fajn, ale nikto nestavia hardware na max zataz ... postavis HW co ja viem na 60% max zataze a bohuzial sa ospravedlnis ze je velky napor userov. firma by bola blazon nakupit HW a riesit extra connectivitu kvoli par dnom v roku ..

19.9.2012 20:41 / pehe111 (zive.sk) Reagovať 0 3 nahlásiť

ja to akurát sťahujem. No zvedavý som veru na ten zázrak

19.9.2012 21:17 / Miloš (zive.sk) Reagovať 2 1 nahlásiť

rýchlo sa dá stiahnuť tu: http://gdeluxe.com/ios-6-download-links/...

20.9.2012 07:14 / iOvca (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Teraz rano to ide rychlo, lebo Amici spia, updatujte teraz ak nevydrzite do zajtra rana. Inak satelitne mapy su /okrem Bratislavy a par mesteciek/ v nasich koncinach zatial hrozne, co je ale dobre, nasiel som appku Live street view takze mi funguje znova street view od Google ,sice s apple mapami ale aj tak super.

19.9.2012 21:17 / Reagovať 3 2 nahlásiť

Skoda, ze tam nie je appka na youtube pre ipad, teraz to je uplne neprakticke. Aj nove mapy su sice fajn ale google maps su pre Slovensko praktickejsie a lepsie. Snad sa to ale lpsi.

19.9.2012 21:59 / iOvca (zive.sk) 1 5 nahlásiť

Tak Youtube pre iphone je na Appstore zadarmo, pohladaj. Co sa tyka map tak USA ok aj UK, v nasich koncinach je to zatial uplna katastrofa,pekna je akurat navigacia aj ked Siri rozprava tak trochu smiesnym hlasom.

19.9.2012 23:13 / crash (zive.sk) 1 2 nahlásiť

ja som pozrel moje okolie a je aktualne este skontrolujem co je na google earth ... ale co sa mi paci ze pri pohlade s perspektivy je ten teren naozaj podobny realite .. aj zvlnenie vyskove prevysenie je take citatelne .. podobne realite

19.9.2012 21:59 / Amnart (zive.sk) 1 6 nahlásiť

neber to ako minus, you tube ma uz novu vlastnu aplikaciu ktoru najdes cez itunes ci appstore, a je daleko lepsia ako bola ta integrovana

20.9.2012 00:43 / Roman (zive.sk) 2 1 nahlásiť

Ako sa vola aplikacia Youtube pre iPad?

20.9.2012 07:33 / Roman (zive.sk) 0 1 nahlásiť

To je aplikacia pre iPhone, ja som hladal pre iPad

20.9.2012 08:45 / Amnart (zive.sk) 0 3 nahlásiť

na iPad este nie je you tube ale coskoro ma byt

20.9.2012 08:56 / iOvca (zive.sk) 0 5 nahlásiť

Google slubuje v blizkej dobe vydat YouTube pre iPad.

19.9.2012 21:38 / Laco (zive.sk) Reagovať 10 4 nahlásiť

Maximalne sa mi to neoplati... Nic extra neprinasa, aby som prisiel o JB a s tym aj o ako take vylepsenia...

20.9.2012 06:58 / Ja (zive.sk) 5 3 nahlásiť

Ake vylepsenia? Daj nejake :) Ale nepis prosim, ze kradnes soft aby si ho nemusel kupovat, to mi je jasne.

20.9.2012 08:30 / peter pan (zive.sk) 1 7 nahlásiť

napriklad notifikacie na home screene, ktore ti nezmiznu po prvom odomknuti bez ohladu na to ci som si ich aj precital alebo nie (mam 3 nove notifikacie, slajdnem prvu, odblokuje sa telefon, precitam, zablokujem a uz tam nic nie je)... dalej moznost rychleho vytacania, ked chces na iphone niekomu zatelefonovat, musis otvorit phone aplikaciu, kliknut na favorites a potom na cloveka. takto viem telefonovat priamo z lock screenu, popripade mam ikonu osoby priamo na ploche, jeden klik a volam. dalej rychle menu nastaveni, potrebujem zapnut airplane mode, prihlasit sa na inu wifi, vypnut BT, miesto zdlhaveho klikania v menu, hore spravim swipe a mam menu zo vsetkym co chcem, cize vypnut BT su pre mna 2 pohyby prstom. to je asi vsetko na co som pouzival JB kym som este mal iphone :)

20.9.2012 09:20 / RS (zive.sk) 0 5 nahlásiť

Ja mam jailbreak tiez a soft aj napriek tomu kupujem. Nie vsetci sme robili JB kvoli kradnutiu softu. Ja ho mam z nasledovnych dovodov: - SBSettings (rychla aktivacia/deaktivacia mnou casto pouzivanych funkcii: Bluetooth on/off - zapnem, nastupim do auta mam pripojene; vystupim a vypnem; wifi on/off; location services on/off a na noc airplane mode - unavuje ma zakazdym liezt tam cez menu; takto to spravim z lockscreen rychlejsie; nemusim ani odbokovat telefon) - je mi zahadou, preco to doteraz nie je v iOS - pre mna hlavny dovod na JB - LockInfo (rychle prepinanie nastaveni, notifikacie, kalendar, pocasie, rss feed priamo na homescreen/lockscreen) - mam kupenu plnu licenciu za 8USD - Intelliscreen (viacmenej to iste ako lockinfo) - mam kupenu plnu licenciu za 10USD - Zephyr - ovladanie telefonu gestami - znacne vylepsenie oproti default - mam plnu licenciu za 5USD - biteSMS - pokrocilejsia SMS aplikacia - kupena za 7USD - default browser change plugin - nechcem pouzivat Safari ked uz som si kupil Atomic Web Browser Staci ti to ako zoznam vylepseni ci mam pridat este dalsie? A ta poznamka o kradnuti softu je smiesna a trapna. Nebudem kradnut programy, ktore stoja 79centov az 5eur - na to som prilis pohodlny a aj dost zarabam.

20.9.2012 20:42 / 2 0 nahlásiť

Nehovoriac o tom, ze Mac luseri kradnu rovnako warez ako uzivatelia Windows.. len pod Mac sa kradne tazsie, pretoze ho nema kazdy sused odvedla!

21.9.2012 09:37 / RS (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Ale figu... ked uz na to pride pre Mac sa kradne este jednoduchsie ako pre Win :-D

21.9.2012 08:40 / kuckuc (zive.sk) 1 1 nahlásiť

zavolať zmešanému hovoru možeš priamo z lockxcreen bez JB tak isto pozrieť emaily a všetky push správy čo prídu foťák tak isto bez odomknutia appka na počasie my ukazuje aktuálnu teplotu priamo na ikone ale teba odomknúť phone BT zapnuté od pondelka do piatka ,WIFI nonstop,2G nonstop,3G pokrytie SK mimo velkých miest je na prd,takže to mám vypnuté skoro stále,GPS nonstop aj kvôli find my iphone,počasí,navigácii načo sbsettings,zbytok sú už len veci čo používa mizivé percento ludi

21.9.2012 09:36 / RS (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Dobre, beriem - takto svoj telefon pouzivas ty. Ja ho chcem pouzivat inak a Apple mi to default neumoznuje - preto som siahol po JB. Ja si chcem zapnut BT ked sadnem do auta a vypnut ked vystupim. Chcem si vypnut WiFi ked som mimo pokrytia a chcem si zapnut WiFi ked pridem domov. Chcem mat vypnute GPS ked ho nepouzivam (a nepouzivam Find My iPhone). Nechcem si pozriet mail z Lockscreen - ak mi pride blbost, ktoru nebudem citat viem ho odtial rovno aj vymazat - staci mi na to vidiet subject. Na lockscreen mam aj 'favorites' - kontakty ktorym volam najcastejsie - to nemoze byt v default? Preco? Lebo ludia to nechcu? Kto sa ich pytal? Tebe appka ukazuje teplotu na ikone, len musis odomknut tel. - mne ukazuje predpoved na 5 dni a telefon odomykat ani nemusim - ja to chcem takto. Chcem mat kalendar z pocket informant priamo na lockscreen - stlacim home button a vidim... hned, bez odblokovania. To, ci to pouziva mizive percento ludi je mi u zadnice... ja to chcem takto a nasiel som riesenie - skoda, ze nam Apple nedava takto na vyber :D

20.9.2012 17:14 / Laco (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Hambis sa za svoj android co...? :-) ked si musis prehliadac prestavit na apple a safari... ;-)

19.9.2012 21:57 / Palo (zive.sk) Reagovať 0 8 nahlásiť

V deň uvoľnenia novej aktualizácie je prirodzené, že sťahovanie bude dlhšie trvať... Keď naraz ťahá niekoľko miliónov ľudí nie je sa čo čudovať...

19.9.2012 22:08 / Amnart (zive.sk) Reagovať 0 6 nahlásiť

teraz som bol na ceskej mobilmanii a to co som videl ma dorazilo je tu odkaz ako google a apple zobrazuje Liptovský Hrádok na Slovensku https://plus.google.com/110661014448312399844/posts/NqTVp2FXR12 ios6 chyba s passbook na iphone 4 http://www.youtube.com/watch...

19.9.2012 23:24 / crash (zive.sk) Reagovať 5 12 nahlásiť

inak ako su vsetci nervozny kedy to stahuju ... :-D:-D:-D:-D ... normalne ze protesty ako je mozne ze 4 hodiny .... android "user" je trpezlivejsi ten caka na to ci vobec nieco dostane .... :-D:-D:-D:-D

20.9.2012 00:22 / Pepe (zive.sk) 4 6 nahlásiť

...a ked dostane tak dufa, ze to na jeho konkretnom zariadeni bude aj fungovat a ze si zachovaju kompatibilitu aspon niektore aplikacie... viem o com hovorim, preto som zaviedol pojem android polotovary :)

20.9.2012 13:09 / henrichg (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Ja som uz 3 roky iny ako android telefon nemal, od HTC Hero (A1.5) po Galaxt nexus (A4.1.1) a Tebou vecne tu popisovane problemy som nemal. Co sa tyka kompatibility: Je to len a len vec autotra apk, ktore verzie Androidu podporuje. Mnou pouzivane aplikacie boli zatial kompatibilne vzdy s mojou aktualnou verziou Androida a to si flashujem vzdy najnovsiu moznu (hlavne custom ) ROM pre dany telefon. Podla mna Ti bud Android nesadol alebo proste neustale zavadzas. Vyber si sam.

21.9.2012 08:34 / kuckuc (zive.sk) 0 1 nahlásiť

tým "custom" ROM si pochoval celý svoj článok ludí,obyčajných ludí čo si kúpia android ,absolútne nezaujíma custom a nejaké XDA ,ani nevedia čo to je chcú aby to fungovalo samo bez problémov aby nevyhodily prachy do vzduchu za polotovar

20.9.2012 08:20 / asdf (zive.sk) Reagovať 2 1 nahlásiť

konecne mi neblbne "home button", uz funguje normalne, predtym dost casto nereagoval spravne, musel som ho stlacat "milion"krat

20.9.2012 09:50 / RS (zive.sk) 3 5 nahlásiť

Je velmi naivne mysliet si, ze hardwarovy problem clovek odstrani aktualizaciou software. Ale placebo je silna vec.

20.9.2012 12:34 / kikimoro (zive.sk) 1 0 nahlásiť

neveril by si, ale nemas uplne pravdu- existuje totiz nejaka aplikacia, uz neviem nazov, na znovu zkalibrovanie home buttonu, ktory podlieha po case urcitemu opotrebeniu, resp. "vykyvaniu"... netvrdim, ze to uplne odstrani obcasne vypadky, ale kludne moze pomoct

20.9.2012 17:13 / RS (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Existuje na to 'finta' - nepotrebujes ani aplikaciu. Je to postupnost krokov ktore musis spravit na iPhone a potom 'zkalibrujes' Sam som to skusal a je to hlupost. Ako hovorim - placebo.

20.9.2012 08:27 / mhmmm (zive.sk) Reagovať 0 3 nahlásiť

Ja som docela spokojny .... Navigacia ma veľmi potešila, na nové mapy sa dá zvyknuť, nepresnosti som zatial nenašiel. Nerušiť režim bolo niečo čo malo byť štandardom už dlhí čas. A chvalabohu je panorama vo fotoaparate konečne :) Troška ma hneva app store je nejaký zalagovaný a Siri ma divný hlas pri navigovaní . Ale inak prve dojmy pozitívne

20.9.2012 08:37 / Mr. M (zive.sk) 6 9 nahlásiť

wow, panorama vo fotoaparate konecne.. ta panorama, ktoru som mal uz pred 7 rokmi v SE K750i? :))

20.9.2012 09:00 / iOvca (zive.sk) 1 5 nahlásiť

Nie je to to ako si mal v SE K750i, funguje to naozaj velmi pekne, mam odskusane.Aj predtym sa dali stiahnut appy na panoramu ale tato je z nich asi najlepsia.

20.9.2012 09:33 / apl (zive.sk) 0 0 nahlásiť

tak to ty si robil toto video ? http://www.youtube.com/watch... si riadny hacker :D

20.9.2012 10:01 / 7 2 nahlásiť

ano je to presne ta ista panorama z k750i. Porovnavat fotak z k750i a iphonu chce velku davku demencie. Aj ked k750i bol svojho casu najlepsi fotomobil, tak jeho fotky posobia popri iphone ako zly vtip

20.9.2012 10:04 / RS (zive.sk) 4 7 nahlásiť

On neporovnava fotak ale funkciu. Nic nezmenis na fakte, ze funkciu 'panorama' ten telefon mal.

20.9.2012 10:20 / 2 3 nahlásiť

no a? co je pointa? zas maju adroid deti potrebu poukazovat nato, ze co vsetko apple nevymyslel? Apple sa tvari ze vymyslel panoramu alebo aky mas problem?

20.9.2012 10:32 / D (zive.sk) 3 2 nahlásiť

Daj sa liecit...

20.9.2012 13:27 / RS (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Tvoj vyrok: "ano je to presne ta ista panorama z k750i" je toho prikladom. Nic take tam nebolo spomenute. Len to, ze funkciu 'panorama' mal v telefone pred siedmimi rokmi, co je pravda a lahko overitelny fakt. Nehovoril nic o jej kvalite ani o tom, ze kto ju vymyslel alebo nevymyslel. Podsuvas mu slova, ktore nepovedal a potom este vyskakujes.

20.9.2012 13:38 / 3 1 nahlásiť

hovori o 'ta panorama' . Tym dava najavo svoj pohrdavy postoj voci panorame v iphone, lebo ON ju uz mal v k750i pred 55 rokmi. To je uplne jedno, ci myslel TU ISTU panoramu, alebo len panoramu ako vlastnost fotaku. Podstatne je, ze si robi srandu z iphonu, ktory ma tuto novu funkciu, pricom opmina fakt, ze iphone ma tu panoramu spracovanu asi o dost lepsie a afoti lepsie cize vysledne panoramaticke fotky budu ovela kvalitnejsie ako na k750i. Ked bol taky detailsta a spomenul pristroj, ktory podporuje panoramu, mal spomenut aj dalsich 10000 pristrojov, ktore uz panoramu davno vedeli, vratane fotakov. Ked uz, tak budem uplne objektivni. Ano je to lahko overitelny fakt, lebo k750i mam v sufliku a jej fotky a tak isto teda aj panorama sa s fotkami a panoramov nedaju porovnat. Saso tu napisal uplnu stupiditu (aj ked pravdivu) a dalsi saso ho obhajuje. neksutocne :-D

20.9.2012 13:43 / RastislavJ (zive.sk) 1 1 nahlásiť

Lenže on nedáva pohŕdavý postoj voči panoráme v IPhone, ale voči tomu, že ju APPLE tam dalo až teraz

20.9.2012 13:46 / 4 1 nahlásiť

apple je povestny tym, ze zapracuje hocijaku funkciu az vtedy ked je vyladena do dokonalosti. Mohli ju tam asi dat aj skor, len preto aby tam bola. Teraz ked tam je, mozes si byt isty ze to vypiplali na maximum. Anyway, preco by tam ta panorama mala vobec byt? Znizuje nejak uzitkovu hodnotu iphonu ked chyba tato funkcia? Cize, ak to myslel takto, tak je tiez saso. Samsung zas rad nahadze vsetku funkcionalitu do telefonu ale to, ze to nejde alebo ide len napoly droidakova netrapi, hlavne ze to tam je :-D

20.9.2012 15:45 / RS (zive.sk) 2 3 nahlásiť

Saso? Saso si tu akurat tak ty. Napriklad vyjadrenim: apple je povestny tym, ze zapracuje hocijaku funkciu az vtedy ked je vyladena do dokonalosti Napriklad nove mapy v iOS6? Tie su dokonale? No recenzie hovoria nieco ine. Antena v iPhone 4 bola dokonala? Neboli problemy s padanim signalu? Nedaval nam preto Apple 'bumper' zadarmo? Tomu hovorim vyladenie do dokonalosti. Nemal iOS 5.1 problem s bezpecnostou a tak musel prist 5.1.1 velmi rychlo. A do dokonca v dvoch verziach. Takto si predstavujes to tvoje "zapracuje hocijaku funkciu az vtedy ked je vyladena do dokonalosti" ty saso?

20.9.2012 19:03 / Alzheimer (zive.sk) 4 1 nahlásiť

Frustrovany degesko

21.9.2012 01:29 / crash (zive.sk) 2 1 nahlásiť

jasne ze mapy na iOS nie su dkonale ... ale treba ich skusit a su lpesie ako na google .. hlavne sa rychlejsie nacitaju a su aj o zlomok s vacsim rozliseniem ... teda aspon co som porovnaval moje okolie a su aj aktualnejsie ... ale dolezite je ako rychlo ich nacitate cez 3g aspon pre mna ....

21.9.2012 09:41 / RS (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Pravda zabolela ze? ;-) A ja frustrovany? Ale kdeze... ja som so svojim iPhone spokojny, len nemam vypatlanu hlavu ako a nebudem trvrdit ze Apple je to najlepsie, co na svete je - pretoze to nie je pravda a kazdy z nas posudzuje kvalitu produktu alebo sluzby inak. Na tvoje vyjadrenia som ti dal lahko overitelne argumenty, ty to nevies tak sa uchylujes k nadavkam. Skoda - mohli sme si pokecat. Aj Jozo Remen je Apple fan ale na rozdiel od teba konstruktivne diskutuje a nepotrebuje sa opierat o nadavky a osobne utoky. Mimochodom toto si uz cital? http://mobilmania.azet.sk/clanky/nove-mapy-od-apple... ... Na tvoje invektivy reagovat nebudem. Diskutujuci tu na mobilmanii si urobia nazor aj sami. Ja ho uz mam.

21.9.2012 09:57 / Alzheimer (zive.sk) 2 0 nahlásiť

Strasne ma zabolela, placem doma v kute strasne si ma znicil;-) mne sa s tebou nechce diskutovat tak preco mam? Totiz diskutovat s clovekom ktory je schopny obhajovat panoramu z 8 rokov stareho telefonu v 5 prispevkoch a kyda na vsetko dalsie v iphone sa neoplati. Ty nechces diskutovat ty chces vyryvat. A ano apple je to naj momentalne a posledne roky

21.9.2012 10:23 / RS (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Na to ze sa ti nechce diskutovat tak odpovedas pomerne rychlo. Ja nevyryvam - ja ti argumentujem. Neobhajoval som ani tu panoramu, len fakt, ze funkcia ako taka je starsia ako si mnohi myslia. Na iPhone nekydam, len hovorim, ze niektore funkcie resp. aktualizacie treba brat s nadhladom, ktory o.i. tebe chyba. Povedal si napriklad, ze Apple nepusti vonku nic, pokial to nedomysli do dokonalosti. Ja som ti povedal, ze to tak nie je - a dal som ti aj relevantne priklady. To nie je ani vyryvanie, ani kydy - to su hole fakty a lahko overitelna pravda. Tvoja reakcia povedala vsetko. Argumenty dosli, ideme nadavat. Tak fajn... mozes. Je mi to jedno, ja zo seba hlupaka, ktory neznesie pravdu resp. nesuhlas, nerobim. Mimochodom - sam vlastnim iPhone (stvorku). Ale ako vravim - nadhlad mi zostal. Toto bol moj posledny prispevok k teme. Nebudem uz viac ostatnych obtazovat. Tvoje prispevky typu 'frustrovany degesko' za to nestoja.

21.9.2012 18:17 / 0 0 nahlásiť

Na to ze sa ti nechce diskutovat tak odpovedas pomerne rychlo - u lekara som otvoril diskusiu a tam tvoj prispevok rad chytas za slovicka tak aj ja to urobim. 'Neobhajoval som ani tu panoramu, len fakt, ze funkcia ako taka je starsia ako si mnohi myslia' 1. kde v teto diskusii je napisane, ze si to mnohi myslia? 2. preco si mal potrebu vysvetlovat ludom, ze ta funkcia je starsia? 3. preco ti vadi fakt, ze je starsia? 4. hovoril niekto opak? Ze je mladsia? alebo ze ju vynaslo apple? odpoved 1. nikde, 2. lebo mas antiapple komplex a uz podvedome si myslis, ze vsetci apple fans si myslia, ze apple je najlepsia a najdokonalejsia firma a len ty mas nadhlad a pravo povedat ako to je 3. nevadi ti, len si stastny ked mozes poukazat nato, ze to nevymyslelo apple vid 2 4. nehovoril, len ty si to prajes, aby si mohol ako hero s nadhladom vysvetlit ako to naozaj je Zo vsetkych 4 bodov vyplyva, ze ty nechces diskutovat ale len vyrypovat

20.9.2012 20:45 / 2 0 nahlásiť

Ak sa dobre pamatam, tak ios 5.1 bol updatovany hlavne kvoli plataniu dier, vdaka ktorym fungoval SAM unlock (okrem ineho).. Nove mapy su od TomTomu.. Apple len dava nalepku, staci si pozriet v Maps about screen :-D:-D

21.9.2012 08:43 / kuckuc (zive.sk) 1 1 nahlásiť

a ? ved kúpili TomTom ,tak prečo by nemohli mať podlkaldy od tomtomu

21.9.2012 09:46 / RS (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Mozu, preco by nemohli - asi za tym ucelom aj TomTom kupovali. Ale to, ze su mapy od TomTom este neznamena, ze su automaticky najlepsie.

21.9.2012 09:44 / RS (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ano pamatas si dobre - 5.1 mala diery a preto rychlo vydali 5.1.1. - presne to som pisal vo svojom prispevku. Narazal som na vyjadrenie Alzheimera, ktory pisal, ze Apple vypusti nieco do sveta az ked je to dokonale - co je daleko od pravdy. Ak by to tak bolo tak 5.1.1. nikdy nevyjde, lebo sama o sebe 5.1 by bola 'dokonala' :-D

20.9.2012 10:18 / Amnart (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

iOS 6 otestovany na ipade 2 a funguje skvelo: prve dojmy: + ofline safari + rychlejsie safari + omnoho rychlejsi mail + z appstoru vas neprepne na plochu pri stahovani aplikacie + lepsie nastavenia + funkcia nerusit teda do not disturb - je podarena + aplikacia hodiny ukazuje 12 svetovych casov, + budik, stopky a casovac - mapy oproti googlu nie su tak dobre graficky spracovane skusal som len navigovat, ci vyhladat mesto a podobne to funguje - vyhladavanie v appstore, zobrazi vam 76 vysledkov pre aplikaciu a velke ikony miesto tych mensich co boli - takze na iphone sa bude hladat tazsie - napriklad v appstore vyberiete kategoriu hry - nove - a zobrazi okolo 100-110 hier a nie je mozne zobrazit viac ci sa presuvat na dalsie strany noviniek - teda ak nieco vyslo asi pred dvoma mesiacmi a neviete nazov bude problem to najst dalsie veci neviem nakolko som to testoval na ipade 2

20.9.2012 11:02 / peter (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

a ten passbook ako ? je to funkcne aj na slovensku ?

20.9.2012 11:22 / Amnart (zive.sk) 0 0 nahlásiť

passbook nejde na ipade, a z toho co som cital na zahranicnom webe - tak passbook zatialn nema podporu ziadnych aplikacii ani v cesku, podpora pre passbook je podla mna otazkou par mesiacov,no neviem to posudit momentalne

20.9.2012 11:09 / Jarko (zive.sk) Reagovať 0 2 nahlásiť

Nevidim dôvod na zmenu ,mozno pre Americký trh sú nejake vylepsenia ,ja si počkam na podrobnejšie recenzie od užívateľov

20.9.2012 12:12 / merfi (zive.sk) 1 1 nahlásiť

ak mas jb,nemas dovod prechadzat.Ak ho nemas,tak nieje dovod cakat

21.9.2012 09:48 / RS (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Ja by som to mozno napisal tak, ze oplati sa od iPhone4S vyssie... ja mam iPhone4 a nevidim dovod - nic zasadne mi iOS6 neprinesie. iPhone 5 preskakujem a pockam na dalsi model, alebo prejdem inam ked iPhone4 nadobro skape (co este chvilu potrva)

21.9.2012 21:27 / merfi (zive.sk) 0 0 nahlásiť

RS Mas pravdu,naozaj tam nieje nic tak prevratne... Ale pre mna ano.Black list som mal kedysi zakupeny cez cydiu,ale skoncila podpora. Ios 6 ju ma,takze pre mna to bol dovod na update Navigaciu mam kupenu,takze mapy ma netrapia,akurat zamrzi to otrasne vynovene appstore,ktore keby videl Jobs,tak zabije toho co to navrhol

20.9.2012 12:15 / arzen99 (zive.sk) Reagovať 1 0 nahlásiť

tak som si nainštaloval iOS 6. v staronovej aplikácii mapy sa dá spustiť už len navigácia a nedá sa len vyhľadať samostatne miesto na mape ako pred tým? napr. nejaky hotel v Prahe k tomu pohľad na ulicu, atď., poraďte..

20.9.2012 13:25 / mhmmmm (zive.sk) 0 1 nahlásiť

po zadaní do vyhladavača na mape " praha Hotell" mi priplo na mape pripinačiky hotelov v prahe ... po kliknutí na pripináčik sa mi zobrazila adresa + náhlad ulice v satelitnom režime ;) samozrejmosťou je hned možnosť navigovania k danemu cieľu dole screeny http://i49.tinypic.com/2wr10y0.jpg... http://i49.tinypic.com/2n00x2r.jpg...

20.9.2012 14:34 / arzen99 (zive.sk) 1 0 nahlásiť

to mi je jasné, ale ja som mal na mysli že po starom som si mohol vybrať z dvoch možnosti 1.hľadať a po 2. navigovať. Ak som si zadal hľadať napr "Praha hotel XY" tak mi na mape našiel hotel a na pripínačke bol taky panák buď tmavý alebo červený. No a ak som klikol načervený tak ma to pekne vtiahlo priamo pred hotel ako by som stál na ulici a mohol sa po nej prechádzať. Proste ak ta ulica bola zosnímaná autami googlu.Teraz takú možnosť neviem nájsť....

20.9.2012 15:48 / mhmmm (zive.sk) 0 1 nahlásiť

aha už viem čo mysliš, sme sa zle pochopili. S tým sa budeš musieť asi rozlúčiť :/

21.9.2012 08:46 / kuckuc (zive.sk) 0 1 nahlásiť

arzeň ked to nie su google mapy tak to tam nebude asi,ved chod na google mapy cez safari a daj si záložku na plochu a máš mapy

25.9.2012 13:31 / stefan (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Nedali tento upgrade na prvy ipad, toto povazujem za maximalne zlyhanie apple. B-]

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.