Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
Diskusia

HTC má nové smartfóny s Windows Phone 8

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 54.89.21.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
82 príspevkov
19.9.2012 15:04 / Badak (zive.sk) Reagovať 4 23 nahlásiť

Zeby sa konecne vyrobcovia zariadeni s OLED displejmi zobudili a pridali moznost zobrazovat stale na zamknutej obrazovke hodiny? Z obrazku to tak posobi. Skoda ze tuto uzitocnu vec, a vpodstate hlavnu vyhodu technologie OLED, vyuzivaju jedine starsie Symbian nokie.

19.9.2012 21:42 / 0 4 nahlásiť

aj tie najnovsie. Nokia sleeping screen, velmi uzitocna vec.

19.9.2012 22:47 / RVM (zive.sk) 2 7 nahlásiť

Nokia sleeping screen je aplikacia, ktoru si dodatocne instalujes a ktora ti to urobi trochu zaujimavejsie. Zakladne zobrazovanie hodin a datumu je ale v Symbianoch uz out-of-the-box.

20.9.2012 00:04 / 5 2 nahlásiť

no chlapi naviem kolko chcete mat telefony ale tymto tempom vam o dva roky odide displej.:-|

20.9.2012 00:39 / RVM (zive.sk) 0 8 nahlásiť

Ja mam uz takmer 2 roky staru N8 (s permanentne zapnutymi hodinami) a displej zatial funguje bezchybne.

20.9.2012 05:54 / Zaklínač (zive.sk) 1 11 nahlásiť

Mozem potvrdit, aj ked som mal N8 kratsie ako ty. Tie hodiny sa totiz kazdu minutu posuvaju na obrazovke nizsie, takze sa displej neposkodzuje.

20.9.2012 07:19 / weiss (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Presne a aj intenzita svietenia sa mi zda nizsia.

20.9.2012 14:49 / RVM (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Ano intenzita svietenia je nizsia a hodiny priebezne menia svoju poziciu. Ono AMOLED displeje vraj maju tendenciu casom vyblednut, nemam to ale ako otestovat. Musel by som svoju N8 (aby som bol presny, mam ju od 19. decembra 2012) porovnat s novou N8. Pri porovnani s 808 alebo Lumiou 800 sice N8 nema tak jasny displej, ale to moze byt aj pouzitim novsich technologii v pripade tychto novsich modelov (N8 nema ani ClearBlack filter este).

24.9.2012 09:12 / 550 (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Cestuješ v čase ? :-D ( od 19.dec. 2012) ????

25.9.2012 17:21 / RVM (zive.sk) 0 0 nahlásiť

ok, bolo to 2010 :)

19.9.2012 15:41 / VVV (zive.sk) Reagovať 27 6 nahlásiť

jedna z hlavnych veci, ktore sa mi na wp8 nepaci je to hnusne zosikmene logo

19.9.2012 16:27 / robo (zive.sk) Reagovať 28 9 nahlásiť

Neviem, či práve WP8 je cesta, ktorou by HTC mohlo konkurovať. Ja dúfam, že to bude nejaká novinka s androidom.

19.9.2012 17:05 / mabrik (zive.sk) 25 25 nahlásiť

Mne bohate staci win na PC a NTB, v mobile to by som uz nezvladol.

5.10.2012 18:21 / wtf (zive.sk) 0 0 nahlásiť

no nahodou je to dobre tatko ma htc hd7 je to good ma to vyhody i nevyhody .. a ja mam ten novy lumia

19.9.2012 22:48 / RVM (zive.sk) 5 8 nahlásiť

No prave HTC sa velmi s Androidom nedari. Istu dobu slavili uspech s povodnym HTC Desire, ale potom sa na kona dostal Samsung. Problem je, ze HTC nema velke sance ani vo WP. Jednoducho nemaju technologie, ktorymi by sa u svojich modelov odlisili oproti konkurencie.

19.9.2012 16:43 / Reagovať 9 34 nahlásiť

Osobne by som privital moznost volby systemu pri kupe telefonu. Mnohym sa pacia urcite telefony no odradza ich od kupy prave Windows phone alebo aj Android. Pevne verim, ze o par rokov ta moznost volby bude tak, ako to je pri notebookoch ci desktopoch. :-)

20.9.2012 09:14 / rofl (zive.sk) 4 0 nahlásiť

a co si tam chces akoze nainstlalovat? ved nic ine nie je

20.9.2012 11:43 / mmx (zive.sk) 0 4 nahlásiť

Autor tym chcel povedat, ze ak sa mu paci nejaky telefon, bolo by super, ak by si ho mohol kupit a sam sa rozhodnut, ci tam da iOS, Badu, Android, WP8 alebo cokolvek ine - proste by to fungovalo. V momentalnom stave si vzdy limitovany tym, co je v telefone nainstalovane, pretoze spolupraca OS-HW nefunguje, nehovoriac o formatoch ukladania rôznych dat. Uplne idealne by bolo, ak by sa dal telefon pouzivat s rôznymi systemami - na co mam dnes naladu, to si spustim.

19.9.2012 17:34 / Martin (zive.sk) Reagovať 2 49 nahlásiť

Pripada mi to ako kopia Nokie (farebny kryt) a Sony (dolny farebny pas). Len tym, ze Ballmer prisiel osobne na konferenciu HTC mi pride ako podraz voci Nokii.

19.9.2012 17:41 / VVV (zive.sk) 16 10 nahlásiť

farba krytu? are you kidding me? :-D ..cely windows phone 8 je o farebnosti, aby sa telefon zosuladil s dlazdicami a potom to vyzera efektne, ze aj telefon aj dlazdice su rovnakej farby

19.9.2012 18:06 / R1S0 (zive.sk) Reagovať 4 9 nahlásiť

poprosim 8s celu v matnej ciernej bez tych strasnych zvyrazneni repra a fotaku...a maximalne za 230-240 eur.a beriem. inak z objemu predstaneych dat a hw dost tazke sklamanie...ale ako vidime,ani nokia ani samsung tych strojov viac nepredstavili.... :-(

19.9.2012 18:21 / das (zive.sk) 20 5 nahlásiť

a to je všetko ziaden android?? som zdrveny :-O:-O:-O

19.9.2012 18:25 / R1S0 (zive.sk) 1 21 nahlásiť

jaaaj ludia,rozmyslajte..... ktory somar predstavi android na wp8 akcii? alebo wp8 na android akcii? :-P

19.9.2012 18:38 / Laco (zive.sk) 8 28 nahlásiť

sklamanie z hw??? toto nie je android... preco kazde decko si mysli, ze cim viac pasikov, tym viac adidas? Inac radsej nokiu... korejcanov nemusim...

19.9.2012 18:45 / R1S0 (zive.sk) 1 11 nahlásiť

sklamanie z hw v tom zmysle,ze predstavili iba 2 masiny.... ;-)

19.9.2012 19:47 / Laco (zive.sk) 0 5 nahlásiť

tak to nabuduce napis takto... ;-)

19.9.2012 19:52 / R1S0 (zive.sk) 2 0 nahlásiť

nenapadlo ma,ze to moze byt takto vnimane :-) koniec koncov v druhej casti vety je ista navaznost na pocet zariadeni :-)

19.9.2012 21:29 / sowiet (zive.sk) 0 6 nahlásiť

HTC sú Čínania z Taiwanu :-))

20.9.2012 17:16 / Laco (zive.sk) 3 0 nahlásiť

oooooo... ci cinan, ci korejcan, jeden pes... jeden kradne lepsie, ako druhy... (nemam na mysli apple-samsung spor...)

20.9.2012 20:59 / revrox (zive.sk) 0 0 nahlásiť

HTC je z Taiwanu ;-)

19.9.2012 18:22 / :-D (zive.sk) Reagovať 3 26 nahlásiť

HTC a MS budu viest kampan na WP8 spolu, ako bolo povedane na tlacovke. Zda sa, ze niekto vy*ebal s Nokiou :-D :-D

19.9.2012 19:37 / Dano (zive.sk) 1 10 nahlásiť

Pekne napisane... Na druhej strane to bolo prave HTC ktore Microsoftu pomohlo s predajom WP7.x,ako jedine ponuklo hned na zaciatku tusim 4 modely ci kolko a pridalo potom este dva.Takze si podporu od MS plne zasluzia...

19.9.2012 22:50 / RVM (zive.sk) 6 4 nahlásiť

Prave Naopak. Nokii sa hodi ak HTC aktivnejsie vstupi do kampane a pomoze spopularizovat WP.

19.9.2012 18:43 / Reagovať 7 14 nahlásiť

Nic proti Nokii ani MS ale vlasne MS takto oklamal Nokiu. Firma HTC priniesla na trh takmer totozne telefony s Nokiou po HW stranke a je takmer iste, ze cena bude v pripade HTC lakavejsia... Vlasne to, co robilo Nokiu vynimocnou za posledne dva roky, bolo spojenie s MS a exkluzivita na ich OS, takto sa z Nokie stava len dalsia znacka ktora ponuka WP7 a 8 a nic vynimocne na nej nieje. Zaujat mozu asi fakt uz len drobnosti, uvidime :)

19.9.2012 23:00 / RVM (zive.sk) 5 17 nahlásiť

To co pises hrozi skor HTC. Oni su typicky assembler, poskladaju komponenty a daju na trh. Ziadne vlastne technologie. Nokia sa dokaze bez problemov odlisit, nakoniec toho roku predstavili jednoznacne najviac HW inovacii spomedzi vyrobcov smartfonov. Rovnako tvrdit, ze Lumia 920 a nove HTC su "takmer totozne" je nezmysel. V tom HTC mas vsetko technologie, ktore su dnes beznym standardom v high-end modeloch. V L920 mas ale navyse 4G LTE, displej s vyssou obnovovacou frekvenciou ovladatelny aj nechtami ci v rukaviciach, bezdrotove nabijanie a najma fotak s optickou stabilizaciou obrazu.

19.9.2012 18:59 / Testy (zive.sk) Reagovať 5 1 nahlásiť

Zda sa mi to, alebo to HTC 8S vyzera ako mladsi a tensi surodenec HTC Touch Diamond 2? :)

19.9.2012 19:30 / JaroB (zive.sk) Reagovať 0 2 nahlásiť

Inak tá veľkosť sa mi u 8X nejak nepozdáva, rozmery má ako ONE X a má pritom iba 4.3" displej oproti 4.7 v ONE X.

19.9.2012 19:39 / apl (zive.sk) Reagovať 0 2 nahlásiť

ow, velice vydarene .. ten dizajn sa mi velice paci, taky sviezi .. chcel som kupit One Xku ale je prilis velky. hladal som nieco mensie ale v ponuke boli zase znacky a modely ktore ma neoslovili. teraz ked vidim 4,3 .. parada :) drzim palec s hojnou predajnostou :)

19.9.2012 19:58 / R1S0 (zive.sk) 0 8 nahlásiť

pozor! one x- 134 × 70 × 8,9 mm, 130gr 8x - 130 x 66 x 10 mm, 130gr nakresli si to na papier a uvidis,ze to nie je az o tolko mensia masina.cize velmi sa neorientovat podla uhlopriecky displeja... ;-)

19.9.2012 20:37 / mmx (zive.sk) Reagovať 5 15 nahlásiť

Dalsie farebne krabicky do nekonecneho radu rovnakych telefonov. To uz skutocne vyrobcovia nedokazu ponuknut nic nove? OK, Nokia ma aspon nejake hw inovacie, ostatni nic. Preco napr. nikto nedava hw spust na androidy? Preco nikto neponukne mini displej so stale zobrazenym casom? Informacne ledky by si tiez zsluzili vacsiu pozornost, rovnako tak stereo reproduktory, odolnost voci prachu a vode atd atd.

19.9.2012 20:43 / mmx (zive.sk) 1 12 nahlásiť

Jo a vacsie baterie samozrejme...

20.9.2012 07:31 / aaa (zive.sk) 4 5 nahlásiť

Hardverove spuste maju bezne xperie, ono sa treba pozerat inde ako len po samusngu. Minidisplej s casom je otras a zbytocnost,ked mam teelfon vo vrecku tak ho musim vytiahnut a pozret nan a ci pri tom stlacim tlacidlo to ma nezabije, v robote divam stale na monitor, v aute mam hodiny a na ruke mam hodinky, nepotrebujem daslie na telefone. Stereorepraky? Ok ale v podstate zbytocnost, staci ak je klavlitny jeden. Ono ludia sa uz dost rozmaznali a cakaju pomaly kazdy mesiac daco nove, ale to sa neda stale.

19.9.2012 22:05 / bekheir (zive.sk) Reagovať 1 5 nahlásiť

"Na štvorcový palec v jeho prípade pripadá 432 pixelov." hustota pixelov na stvorcovy palec? ach jaj.. ak by to bolo tak, tak by to znamenalo necelych 21x21 pixelov na palec :-D

19.9.2012 22:42 / H (zive.sk) 6 2 nahlásiť

mas pravdu, ale tvoj prepocet je komplet naho.vno.

20.9.2012 09:23 / bekheir (zive.sk) 0 6 nahlásiť

preco? ak je podla mobilmanie 432 pixelov na stvorcovom palci, tak to znamena, ze na ploche o rozlohe palex krat palec na nachadza dokopy 432 pixelov. 432 pixelov na tejto ploche rovnomerne dostanes tak, ze kazda strana toho stvorca bude "dlha" presne druhu odmocninu z tych 432. aspon tolko moj nazor - napises, kde je to chybne?

20.9.2012 10:43 / aaa (zive.sk) 0 3 nahlásiť

mas to dobre nevsimaj si ho

19.9.2012 22:05 / farmer (zive.sk) Reagovať 3 6 nahlásiť

To, ze sa podobaju, je podla mna v pohode, len mohli aspon vlastne farby vymysliet. Ale to prehlasenie MS je fakt podraz voci Nokii, ktoru si medzi inym zmluvne uviazali k tomu, aby nokia mapy, drive, suite a dalsie spristupnili pre vsetky WP telefony. Toto v kombinacii s tym, ze sa podobaju a urcite daju nizsie ceny sposobi definitivny koniec Nokie. Uz sa ani nebudem divit, ked sa nokia drive premenuje na windows drive..

19.9.2012 23:04 / RVM (zive.sk) 2 4 nahlásiť

Nemyslim ze to bude pre Nokiu tak zle. Ta ich doterasia kampan do znacnej miery u ludi stotoznila znacku Nokia a Lumia s WP. Navyse HTC neprinasa nic nove. Vsetko co tam mas, su technologie, ktore su dnes beznym standardom v high-end modeloch. V L920 mas ale navyse 4G LTE, displej s vyssou obnovovacou frekvenciou ovladatelny aj nechtami ci v rukaviciach, bezdrotove nabijanie a najma fotak s optickou stabilizaciou obrazu.

19.9.2012 23:42 / H (zive.sk) 3 0 nahlásiť

predbezne ceny htc v EU: S - 299 eur X - 550 eur + celkom slusny dizajn. tam mas odpoved, aku vyhodu ma htc.

20.9.2012 00:34 / R1S0 (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Fuuha,myslim,ze DOST prestrelene ceny....

20.9.2012 00:45 / H (zive.sk) 2 1 nahlásiť

si to porovnaj s nokiou. a tie ceny budu klesat. su to novinky.

19.9.2012 22:26 / Lukas (zive.sk) Reagovať 1 7 nahlásiť

Vzhľadovo zo všetkých strán mi pripomínajú NOKIE LUMIE asi to bude tentokrát súd HTC vs.NOKIA

19.9.2012 22:50 / qwe (zive.sk) Reagovať 7 2 nahlásiť

Super dizajn. Konecne HTC prislo s niecim inym a zaujimym. Uz sa neviem dockat. Idem do zltej farby.

20.9.2012 14:55 / kuckuc (zive.sk) 0 1 nahlásiť

presne pretože,tý čo robia telefony z prírodou , nemajú ani šajn o dizajne a preto S ativ a sgs3 vyzerajú ako vyzerajú,ešte že ten ativ ma umelú hmotu vzadu z initácie hlníka

20.9.2012 23:38 / judzin (zive.sk) 0 4 nahlásiť

vzhlad ???? ved to kopia Nokie so vsim vsudy ! material display .....

19.9.2012 23:00 / Zaklínač (zive.sk) Reagovať 3 4 nahlásiť

Hoci znacku htc nejak extra neoblubujem, uznavam, ze tieto telefony sa vydarili. Dizajnovo super! Zvlast ocenujem odklon od Amoledu a priklon k LCD.

20.9.2012 23:39 / judzin (zive.sk) 0 2 nahlásiť

vzhlad ???? ved to kopia Nokie so vsim vsudy ! material display, este aj te kriklave farby .....

19.9.2012 23:19 / hulvat (zive.sk) Reagovať 1 6 nahlásiť

s tym PPI je to uz trapne. Prisiel tu Apple s nejakym retina a odrazu pri kazdom telefone sa uvadza uz aj PPI. Doteraz sa maximalne uvadzalo rozlisenie. Nehovoriac o tom, ze PPI je kazdym modelom vyssie a tu uz je PPI = 432 a co som si pozeral na nete, tak ludske oko pri vzdialenosti v ktorej telefon drzime neviem rozlisit viac ako 300 PPI. Takze je to podobne ako ked si niekto hrdo kupi aparaturu s akustickym pasom 20Hz az 24kHz a pritom je taky hluchy, ze uz pri 17-18 kHz nic nepocuje.

20.9.2012 00:17 / crash (zive.sk) 1 2 nahlásiť

uplne presne si to vystihol .. tak ze ak ludske oko ma moznosti 300 ppi a pripalis k tomu 10% pre istotu tak to musi byt v pohode .. :-D:-D:-D:-D .... inak s tou aparaturou nemas az taku pravu .. ak si jemne hluchy nastava pri tej hranicnej frekvencii utlm a ten si doladis .... cize si tu frekvenciu das hlasnejsie ... :))) ale dobre prirovnanie si dal teda skoro :))

20.9.2012 01:51 / qwer (zive.sk) 0 5 nahlásiť

ked si tu frekvenciu das hlasnejsie nic ti to nepomoze, jedine co mozes spravit je zvysit si tlak vnutri ucha natlakovanim eustachovej trubice, aby si si nasponoval bubienok. Tak budes pocut o nejaky ten kHz vyssie ;) BTW, ja pocujem zhruba do 17,5 kHz a vyssie frekvencie mi nechybaju, aspon netrpim bolestami hlavy :D

20.9.2012 07:29 / Dave (zive.sk) 2 1 nahlásiť

Ale tak apple sa už svojou retinou nechvastá, ppi bolo už prekonané myslîm značkou oppo finder?ani lumia 920 sa nemá začo hanbiť..ale v podstate máš pravdu, aj u telky je to tak že od 200mhz človek už nevidí rozdiel..

20.9.2012 09:35 / Diego (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Mal si asi na mysli 200Hz, len bo 200 mHz by bola mega ultra super telka :-)

20.9.2012 11:19 / RastislavJ (zive.sk) 2 0 nahlásiť

Malé m je mili teda by to bolo 0,2Hz. Mega je veľké M, teda 200MHz. keď už rozlišuješ malé a veľké písmená.

20.9.2012 12:34 / Krtko (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Ale kdeze chlape mas to uplne zle. Keby si si aspon priznal chybu. Lebo ziadne mega ani mili hz televizory neexistuju ani nexistovali. Co existovalo, boli televizory s obnovovacou frekvenciou 60Hz, alebo 100Hz. Pri 60Hz si videl "blikanie". Pri 100Hz uz nie. Takze ziadne mili Hz, ci co.:-D

20.9.2012 12:41 / RastislavJ (zive.sk) 2 0 nahlásiť

Krtko najprv sa nauč jednotky a potom začni hľadať chybu

20.9.2012 15:04 / kuckuc (zive.sk) 0 1 nahlásiť

je to neštandartné ale je to tak mHz je milihertz čiže DAVE napísal blud a je to 0,2 Hz MHz je megahertz ako maju vysielače FM radíí napr. 94,2 MHz funradio

19.9.2012 23:23 / Ris.K.O (zive.sk) Reagovať 1 4 nahlásiť

Tiež fandím Nokiám ale keď príde bežný užívateľ ktorý nemá "prehľad" a uvidí nokiu a vedľa nej htc ktoré vyzerá takmer rovnako a bude o stovku lacnejšie nemyslím že bude uvažovať nad tým kto ako inovoval čo priniesol ale v prvom rade ho bude zaujímať cenovka. Jasná vec že ľudia ktorý sledujú dianie vedia o rozdieloch ale treba sa na to pozerať aj z tohto pohľadu.

20.9.2012 00:43 / RVM (zive.sk) 2 3 nahlásiť

Tazko povedat do akej miery rozhoduje cenovka. iPhone sa tiez nepredava kvoli nizkej cene. Dalsia vec je, ze HTC nikdy nepatrilo medzi lacnych vyrobcov. Ich Androidy vzdy patrili medzi tie najdrahsie.

20.9.2012 02:40 / lol (zive.sk) 4 2 nahlásiť

to Máš pravdu ale pre mňa bolo HTC zaujímavejšie s Androidom , Aj ked osobne preferujem nokiu ale určite by som nechcel nokiu s wp , mám nokiu zo symbian belle a má všetko čo potrebujem a maximálne som spokojný , chcel som si kúpiť či už ne aké nove htc alebo nokiu ale vyzerá to tak že ešte rok počkám a budem dúfať že na trh príde aj niečo rozumnejšie ako je telefon s wp . Aj ked symbian už je odpísaný nadobro žial . Možno stohoto víde spolupráca ako pre pár rokmi sony s ericssonom tak možno HTC-NOKIA určite by to bolo zaujímavé a hlavne ak by upravili ten wp 8 tak ešte by som aj uvažoval na kúpou lebo to menu a podobne je hrozné naozaj a uplna pecka mix hta a nokie s ubuntu fungujúcim na gnome aj unuty z podporou efektov compiz a spravca synaptic s terminálom a uplna pecka =) a ešte ku tom klavesnica ako je na nokii e7

20.9.2012 15:06 / kuckuc (zive.sk) 1 2 nahlásiť

nemáš dosť telfónov z tým beta OS ???

20.9.2012 05:58 / Zaklínač (zive.sk) 3 6 nahlásiť

Uvidime. Na druhej strane v USA takmer nikto nekupuje tel za hotove, ale u operatora, takze tam v cenach nemusi byt ziaden rozdiel. Myslim, ze 920 urobila dost velky rozruch (sudiac podla zahranicnych for) a ludia ju kupovat budu. Sam som na to zvedavy.

20.9.2012 08:56 / freeman (zive.sk) Reagovať 1 3 nahlásiť

Výbavou nová Nokia 920 nesklamala. Ale otvorene priznávam, že v podobe HTC 8X som si predstavoval Nokiu 920. A nie to "pádlo" s váhou kladiva ktoré nám Nokia prezentovala. :-/

20.9.2012 12:03 / Zaklínač (zive.sk) 2 4 nahlásiť

Kolko myslis, ze by vazilo toto htc, keby malo vsetky technologie, ktore ma 920? Ver, ze velky rozdiel by to nebol.

20.9.2012 12:36 / RastislavJ (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Otázne je koľko ľudí presvedčia tie funkcie, aby si kúpilo tú Nokiu a nie HTC.

20.9.2012 13:21 / Zaklínač (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Myslim, ze sa obe spolocnosti pochvalia, kolko ich predali.

20.9.2012 23:07 / iqlogic (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Môžem vedieť aké je to HD rozlíšenie??? Pretože 432ppi je už celkom slušné číslo a nejak si ho neviem predstaviť v spojení 720p a 4,3" displeja :-)

21.9.2012 09:06 / bekheir (zive.sk) 0 0 nahlásiť

podla prepoctu pri zachovani pomeru stran ako na one s by to mohlo byt 1620 x 910.. ale vzhladom na to, ze sa jedna zrejme o preklep (vsade inde sa pise o 342 ppi), tak tie prepocty uz nebudu potrebne :-D

20.9.2012 23:34 / judzin (zive.sk) Reagovať 0 12 nahlásiť

Dalsie NECHUTNE kopirovanie NOKIE !!! material na telefon, vrchne sklicko so zaoblenim ...... To len opat potvrdzuje ze NOKIA je lidrom vyvoja a technologii v mobilnom svete

25.9.2012 10:22 / aaaya (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

oh, môj bože. tu hot predaj iPhone 5, HTC Náhradné diely, vysoká kvalita 49ccm Plynový / Elektrický Powered Mini Dirt Bike, Mini Pocket, kvalitné elektronika, počítače, Samsung, mnoho zaujímavých videohry, a iné nové príchodu výrobky, tak nádherné a úžasné, my sme všetci tu, oveľa lepšie ako vaše, budete si vybrať niektorý sa vám páči tu: http://baseurl.de/d2...

26.9.2012 04:44 / mantouya (zive.sk) Reagovať 0 1 nahlásiť

oh, môj bože. Tento kryt antény pre radar HTC tak dokonalý a horúce teraz, to je náhrada za Radar HTC, Ak máte poškodený kryt antény, budete ju potrebovať k replace.free dopravou + 14.99 dolárov, nenechajte si ujsť: http://c7r.de/K536...

3.10.2012 13:29 / DiegoSanchez (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Celkom som zvedavy ako budu posobit na zivo, proste na omak :-)

12.10.2012 12:48 / lendo (zive.sk) Reagovať 0 2 nahlásiť

to asi darmo budem cakat na windows phone 8 s uhloprieckou do 4 palce, zadnym 8mpx a aspon nejakou prednou cam? to fakt chcem tak vela_?

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.