Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
Diskusia

Galaxy S IV: Nevýrazný dizajn, pútavé funkcie

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 54.161.202.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
245 príspevkov
15.3.2013 02:49 / Iwo1 (zive.sk) Reagovať 11 44 nahlásiť

Mám S2 a zatiaľ nemám dôvod meniť :P. Opravte si tú predposlednú vetu o dostupnosti...:)

15.3.2013 05:15 / Palo 36 (zive.sk) 7 85 nahlásiť

Bohužial všetko už bolo vymyslené tak v najbližšom období sa revolúcia nedá očakávať! Dizajn minimálne zmeny, softwérovo už nie je čo ponúknuť ani ďalšie funkcie...lebo ak hej pojdu na úkor iných zariadení a priznajme načo nám to všetko je v mobile? Len na parádu, 1000 app aj tak nik reálne nevyužíva, hlavne že sú v mobile (:

17.3.2013 01:08 / Matej (zive.sk) 0 4 nahlásiť

http://www.youtube.com/watch... PLANOVANE STARNUTIE PREDMETOV

15.3.2013 07:51 / . (zive.sk) 7 156 nahlásiť

Za hlavny prinos S-IV povazujem....skore zlacnenie S-III :-D

15.3.2013 10:19 / Manobb (zive.sk) 6 103 nahlásiť

Asi tak. Snáď už každý súdny človek musí pochopiť, že v súčasnosti sa títo giganti len predbiehajú, kto z nich akú väčšiu hovädinu vymyslia (rozumej kvázi nové funkcie). Však im je už dávnejšie jasné, že už vešmi nie je čo vymyslieť a je potrebné len skvalitniť hardvér (lepšia baterka, lepší displej, kvalitnejší obal) ... Prečo asi nejdú touto cestou ? Rozmýšľajte ...., proste nechcú prísť o zisky, ktoré by sa skvalitňovaním materiálov a výdrže pohltili = ich zisk by bol nižší ... Tak Vás kŕmia kvázi novými funkciami a snažia sa Vás presviedčať, že práve teraz a práve iba to dnes potrebujete = musíte si kúpiť ich nový super bomba špica mobil. A toho divadla okolo toho ..... P.S.: Viete v čom bola žiarovka iná ? Na nej sa nedali vymýšľať blbé funkcie (kvázi vychytávky) = nebol taký odbyt, tak znížili kartelovou dohodou jej životnosť z dovtedy bežnej životnosti 1500 hodín na 1000 hodín. A to len preto, aby mali zaručený stály odbyt a ich zisk bol permanentný. Dnes sa to robí tak, že vymyslia každý rok novú "vlajkovú loď". Paralely ? Ľudia sa nebúria a netrvajú na skvalitňovaní výrobkov = predlžovaní doby ich skutočného úžitku a výdrže, ale iba slepo podliehajú marketingovým oblbovačkám a svoje peniaze (ktoré by inak mohli využiť na oveľa šlachetnejšie ciele = napr. v rodine a s rodinou) dávajú dobrovoľne (častokrát čakajúc ako ovečka i niekoľko dní pred zahájením akcie) ... Zamyslite sa nad sebou a nad tým, kde končí ten priemyselný odpad a aké gigantické množstvá ho je vďaka našej spotrebiteľskej mánie a blbosti, či nezodpobvedanosti voči ďalším generáciám. ;-)

15.3.2013 10:26 / Manobb (zive.sk) 8 45 nahlásiť

Ešte jeden úryvok: "Podľa predstaviteľov firmy to bude investícia do "životného spoločníka", ktorý "zlepší väčšine ľudí každodenný život"." ... tak toto je jasný príklad chorého výplodu súčasného marketingu. Nahrádzať živého človeka ako partnera/spoločníka neživou vecou (je úplne jedno, že teraz je to mobil). Vec nikdy nenahradí človeka z jednoduchého dôvodu: Vždy zostane len neživou vecou, ktorej klonov môžu byť desiatky miliónov !!! Človek je však vždy jedinečný a dlho aj zostane. P.S.: Ja by som doprial marketingu i vedeniu firmy "S", aby oddnes mali možnosť mať len svojich vlastných spoločníkov SIV a aby boli už navždy izolovaní od ostatných ľudí. Potom by možno pochopili trápnosť svojej vety "o životnom spoločníkovi". ;-)

15.3.2013 11:05 / dano11111111111 (zive.sk) 49 17 nahlásiť

daj si na mesiac oddych od PC uz ti to hrabe na hlavu a potrebujes ZIVEHO SPOLOCNIKA :-)

15.3.2013 11:12 / Furty (zive.sk) 0 9 nahlásiť

Urcite s tebou suhlasim. Mobil bol urceny na to, aby bol clovek dostupny ked ho niekto potrebuje. Za niekolko rokov prislo strasne vela inovacii, doplnkov (urcite vela nezmyselnych, ktore su len marketingovym tahom na vacsinu populacie). Druha strana je zase to, ze jedno zariadenie vie nahradit plnohodnotne viac inych, co globalne by malo byt pre ludi lacnejsie a ekologickejsie. Ak je niekto technicky viac zalozeny, chce mat plno veci stale pri sebe tak tie inovacie a smartfony asi vyznam maju. Minimalne volanie, navigacia, internet, slusny fotoaparat, atd. Potom su veci ktore su len zabavky na 5minut (dual camera, panorama, hlasovy asistent bez slovenciny, smart stay..) A potom vychytavky specializovane pre uzsiu skupinu ludi (sportTracker, ladicka nastrojov, barometer a rozne senzory vyuzitelne v prirode, "bezdotykovy touch" je super kvoli rukaviciam ak to bude funkcne..

15.3.2013 12:15 / Manobb (zive.sk) 2 30 nahlásiť

mobil ako pomocník - to beriem mobil ako spoločník ? - to je už prehnané ... spoločníkmi majú byť ľudia a nie veci I keď dnes sa stačí pozrieť na zastávku MHD, či pár minút pred prezentáciami na poslucháčov a čo vidíme ? Ľudia sa medzi sebou už takmer ani nerozprávajú a takmer všetci len klikajú, klikajú a klikajú ... Preto je možné pripustiť, že ľudia prijímajú tieto marketingové žvásty za svoje, keďže sa podľa nich aj správajú (česť výnimkám). Však i niektoré štúdie poukazujú na to, že pomaly aj komunikácia doma z izby do izby už prebieha elektronicky a nie osobne face to face. Niečo začína byť v neporiadku a pomaly ale isto sa z ľudí stávajú otroci vecí (= z pomocníkov sa stávajú "spoločníci", či skôr príkazcovia zneužívajúci závislosť ľudí) Viem, viem, pre niekoho to môže byť ťažko stráviteľná teória, ale však ani závislák si sám od seba nechce priznať, že je závislák ... ;-)

15.3.2013 13:02 / aeon (zive.sk) 1 10 nahlásiť

onehda, par rokov pred masivnou "mobilizaciou" sme to zvykli poeticky volat Matrix... a teraz, ked to mame, nie je to vobec, ani trochu poeticke, je to Zombieland :-O

12.4.2013 12:09 / Furty (zive.sk) 0 0 nahlásiť

mobil - spolocnik... tie tvoje priklady su dnes realita ale nie preto ze je mobil spolocnik.. je to mozno obycajna zavislost. ja tiez dost tukam do mobilu, sice poviem si, ze "nieco si citam na nete" a je fajn vyuzit cas cakania na nejake prijmanie informacii.. ale mozno aj toto je zavislost ze stale nieco prijimat, nove poznatky, suvislosti.. potom si clovek asi naozaj ani neoddychne, nezrelaxuje a tiez sa to da povazovat za zavislost. prisli hracie automaty, prisla zavislost, prisli aj opatrenia a liecenia. podobne to skonci mozno s tymito elektronickymi hrackami. tychto 10rokov je tu evolucia mobilov, preto su tu aj rizika ktore sa mozno nepredpokladali. Dalsia generacia uz pride s poznatkami ze to moze skodit a ten osial opadne a veci sa vratia do normalnejsich kolaji :)

16.3.2013 15:46 / pítr (zive.sk) 1 4 nahlásiť

Som rád,že nie som jediný kto to takto vníma..plne súhlasím B-]

15.3.2013 08:07 / stefan (zive.sk) 12 38 nahlásiť

Mám galaxy s i9000 už štvrtý rok, na ňom najnovší firmware 4.2.2 a nevidím jediný dôvod ho meniť. Má všetko čo od smartfónu očakávam. Tieto ich novinky mi prídu len ako ťažba peňazí od bohatých a "múdrych" :-D Veď ale tak kto sa chce baviť nech sa bavká :)

15.3.2013 14:24 / 5 13 nahlásiť

Ty vieš cestovať v čase?. Lebo ja mám tiež Samsug Galaxy S (i9000) a v lete v júli to budú ešte len 3 roky, čo sa dostal do predaja a mal som ho medzi prvými (okamžite ako ho v Ageme naskladnili). Asi blúzniš, lebo teraz je to vlastne 2 roky a 8 mesiacov.

15.3.2013 14:44 / stefan (zive.sk) 7 8 nahlásiť

Ako pisem, bude stvrty rok teraz v Juli co ho mam, kupil som ho v Anglicku cez Amazon hned ako vysiel na trh. Tak nemudruj. Tu na SK o nom len snivali. Je to podareny mobil, som s nim spokojny.

15.3.2013 14:48 / stefan (zive.sk) 1 12 nahlásiť

Ok obody, mas pravdu, zle som to ratal :) Bude to 3ti rok ako pises. :-|

15.3.2013 16:28 / hrt (zive.sk) 9 15 nahlásiť

jedna iovca inde napisala ze ma i9100 uz 5 rokov.. neries

15.3.2013 16:28 / dwq (zive.sk) 11 14 nahlásiť

apple s tym eSkom bolo co??? toto ma aspon kopec novych veciciek....

16.3.2013 15:42 / no.... (zive.sk) 6 5 nahlásiť

Marketingové ťaháky vyšli Samsungu na 1 s hviezdičkou, ale s opačným efektom. Konečne spravili pokrok ohľadom prístupu k zákazníkom a dali najavo že S IV nie je rozumná resp. nutná a žiadúca investícia...

16.3.2013 23:02 / 963 (zive.sk) 3 1 nahlásiť

si sa nejako zaplietol ty ovca

15.3.2013 03:03 / pfff (zive.sk) Reagovať 9 36 nahlásiť

telefón zaujmavý, skoro až "sexy" smejem sa ale jednému a to už dlho minulý rok mobilmania.sk vyhlásila koniec pamäťovým kartám v mobiloch v rozsiahlej analýze kde prorokovali mikro malé kapacity zab. pamäte bez možnosti rozšírenia a všetky dáta presunuté do cloudu no a tento top mobil roku 2013 má 64GB zabudovaných + 64GB cez microSD microSD nie cloud

15.3.2013 03:15 / Palmex (zive.sk) Reagovať 157 155 nahlásiť

Ja si myslim,ze vyrobcovia uz dosiahli maximum.HTC,SONY,SAMSUNG,APPLE,LG...proste uz len hladaju ako ludi oblbnut.ja osobne si myslim,ze mobil nad 4" je uz tablet a nie mobil.viem,ze ma vyminuskujete,ale toto cudo S4 je pre bezneho cloveka nepouzitelny.

15.3.2013 04:01 / ved (zive.sk) 45 134 nahlásiť

ak merias meter 20 a ruky mas jak panenka tak ti bude velky aj klasicky eriksson 628

15.3.2013 04:16 / Palmex (zive.sk) 121 101 nahlásiť

mam 185cm/98kg a kazdy mobil nad 4" povazujem za velky.som obycajny clovek a pisem len svoje co si myslim.pre mna osobne je S4 uplny nepouzitelny luxus.pracujem na cnc a tu by mi taka velkost zavadzala.kupit S4 moze clovek co nehladi na peniaze lebo kupa S4 znamena kupit mraky veci co bezny uzivatel nevyuzije a nepotrebuje.4 jadra a 2g ram je super.asi to bude svizne delo.baterka sa este ukaze aka bude.no a ja som uz za mlada mrkal ocami na zeny,baby,slecny... urcite nebudem robit opicky do mobilu aby mi nacital fasabuk,spustil film,alebo zacal vybrovat medzi vackami.pre mna je to zaujimavy ale neprakticky a nepouzitelny,predrazeny smartfon.

15.3.2013 08:53 / fry (zive.sk) 69 24 nahlásiť

hovoríš presne to, čo si myslím aj ja. ovládanie gastami a mrkaním je nepodstatná vec a vo svojom mobile som to úplne odstavil. tiež neviem, na čo by som s4 vlastne použil.

15.3.2013 16:27 / hehe (zive.sk) 12 63 nahlásiť

uz podla nicku co si si dal ze "Palmex" si uplne jasny pripad...

15.3.2013 20:35 / dg (zive.sk) 4 48 nahlásiť

Myslim si ze vyrobcov mobilov nezaujmaju ujovia co maju prsty kratsie ako penis krtka.... a prave taki tu vyplakavaju ze sa im to zle drzi....Ved si kupte nieco ine Samsung sa netrapi vasim problemom menejcennosti.. a ako vidno aj apple uz s tou velkostou obrazovky zmenil nazor...

15.3.2013 20:46 / Palmex (zive.sk) 40 15 nahlásiť

Samsung sa moze akurat od apple ucit ako sa robi dobry smartfon.preto ich nikdy neobehnu lebo jedine co maju od apple viac je viac jadier a viac palcov na skle.je to asi tak vsetko.teda este mozes robit na mobil retarda a on ti porozumie a spusti co by si chcel.

15.3.2013 20:53 / gvew (zive.sk) 8 54 nahlásiť

Ano, navod je takyto - chudak Jobs bez napadov oebe Wozniaka o prve prachy - to je taky betatester prveho oebu. potom ukradjhne nazov Apple komplet aj s logom nahravacej spolocnosti Apple Corps.... Este predtym sa ale ide inspirovat k takym ako IBM a "brigadovat" do HP... o ludovh v ATARI a jeho inspirovanim sa od nich co sa tyka posrateho obliekania sa ani nehovoriac... Samsung robil mobili davno predtym ako Jobs tento napad "vymyslel"... dotykovy display? PDA s dotykacom a funkciou telefonovania uz robili aj cinania ked sa o tom applu ani len nesnivalo.. a patent na oble rohy??? Ako ten posledny od Apppu na bezdotykove nabijanie - ukradnut napad inych pozmenit ho, utekat patentovat a vyhlasit ze na oble rohy a bezdotykove nabijanie mam patent predsa ja!!! Apple nikdy nic nevymyslelo. Vsetko ukradlo a mierne upravilo tak aby to bol samostatny patent co je v USA velmi jednoduche.. napriklad aj snaha applu patentovat bezdotykove nabijanie do hocicoho len aby to bol samostatny patent.. Poebane apple s poebanym Jobsom zakape ked nebudu tupci ako si ty... Lebo jedine co vie apple dobre je to ze zaraba na hlupakach na tom co nakradlo inym!

15.3.2013 21:02 / Palmex (zive.sk) 10 1 nahlásiť

prepac ale nechal som sa uniest a napisal som kravinu.nemam rad ked mi niekto chce masirovat nieco co nemusim.keby sa dalo zmazem si ten prispevok.

15.3.2013 21:04 / } (zive.sk) 5 29 nahlásiť

Nic nemaz. Ludia musia vediet ze aj retard sa medzi nami najde.. zvycajne na ulici vytiahne iPhone....

16.3.2013 09:47 / Palmex (zive.sk) 2 10 nahlásiť

Vidim,ze slovaci sa nezapru.prajem vam tu prijemne pisanie.

16.3.2013 11:15 / Palo (zive.sk) 4 7 nahlásiť

Ty si co? Ty nie si slovak? Arabožid ako Jobs? Sedelo by to!

16.3.2013 16:41 / Palmex (zive.sk) 3 14 nahlásiť

som slovak,ale je mi z vas zle.taky hnoj ako dokazete tvorit na diskusiach to sa snad uz ani hnojom nazvat neda.staci aby niekto napisal svoj nazor a ide ho par urazencov ztiahnut z koze.hned urazate a ine necitam len iovca,ovca...atd no ale to sme my slovaci (nie vsetci) sme narod sedlace...

16.3.2013 18:50 / Manobb (zive.sk) 3 11 nahlásiť

Netráp sa, musíš byť nad vecou. S niektorými diskutujúcimi proste nepohneš, potrebujú si iba kopnúť = odventilovať sa. Dnes si vybrali Teba. ;-) Inak, môžem s Tebou čiastočne súhlasiť, keďže hoci nepracujem na CNC, ale dosť cestujem a príde mi ako zbytočný luxus mať pri sebe lopatu (rozumej telefón s veľkým displejom a veľkými rozmermi), keďže: 1.) telefóny nie sú cenovo prijateľné (ja viem, je to subjektívne hľadisko, ale pre mňa je zbytočným luxusom dať za dobrý mobil viac ako 333 Eur /do 10000 Sk po starom/) 2.) pokrytie signálom na použiteľný mobilný internet je katastrofálne (keďže veľa cestujem BB+ZA kraj = opäť mínusové body na kúpu prístroja) 3.) ak by aj bolo pokrytie, ceny za 3G net sú pre paušalistov - jemne povedané, diskriminačné (rozumej predražené) Resumé: Operátori nechcú rozvoj mobilného internetu (berú ho stále iba ako luxusný prídavok k hlasu), tak nevidím zatiaľ dôvod, aby som si kupoval predražený smartfón, ktorého použiteľnosť v teréne je diskutabilná a veľmi individuálna. Však ak nie som na cestách, som k dispozícii s pevným pripojením ... ;-) P.S.: Ak sa však dohodnem s operátorom a ten mi dá 2GB za 3,50 Eur rovnako, ako to núkal Easyčkárom vo februári, tak potom aj ja prehodnotím možnosť kúpy smartfónu (kandidáti: iP4s, SGNoteII, SGSIII a najnovšie ma láka SEXperiaZ)

16.3.2013 23:07 / - (zive.sk) 17 3 nahlásiť

Prides do diskusie o prcka a budes vypisovat ze vsetky su ti velke? Tak s tym nieco rob !!!! a Nevypisuj tu pitchoviny! Kup si maly mobil ked chces! Ty si ako Janko Sedlak co nema na ferrai a tak hlada vsetky dovody preco ho nechce.. napriklad aj take ze sa s nim nedaju orat zemiaky! TY C N C !!!!

17.3.2013 09:47 / Rodeo (zive.sk) 1 7 nahlásiť

Súhlasím s Tebou. Niektorí sopliaci si svoj komplex riešia následovne: čím menší vták, tým musí mať väčší display na MT.

20.3.2013 01:30 / tesco (zive.sk) 1 0 nahlásiť

suhlaism s tebou - Palmex je k+k+t

16.3.2013 23:05 / - (zive.sk) 7 3 nahlásiť

Hnoj si ty a staci par tvojich prispevkov.. nemusis dookola presviedcat o tej svojej pravde. Kto ma iny nazor je hnoj... Si typicky sedlak co by nemal mat pristup na internet. Este ze si si priznal ze si sedlak

17.3.2013 10:46 / Palmex (zive.sk) 1 5 nahlásiť

:-D hrdina za PC.Uz si dnes tahal kacera po dvore?

20.3.2013 01:32 / er (zive.sk) 1 1 nahlásiť

tebe by kazdy nabil p i č u ty si tahal ockovho pimpasa?

20.3.2013 02:30 / Palmex (zive.sk) 0 5 nahlásiť

Tvoj prispevok vravi o tebe vsetko.Radsej ta mal tatko utriet do vreckovky.

19.3.2013 15:48 / Thr (zive.sk) 1 3 nahlásiť

Neries to moc, vacsinou sa jedna o jednoho a toho isteho spamera. Uraza kazdeho co nie je ako on a ma ine nazory. Mimochodom suhlas s tym co pises. 5" uz nie je telefon, skutocne si neviem predstavit jeho prakticke vyuzitie na telefonovanie.. Tieto lopaty vacsinou vidim u mladych teenegerov a sem tam nejaka pubertiacka spuli donho pery pre lepsiu foto. Cest vinimkam ale je pre mna raritou to vidiet aj u normalneho dospeleho jedinca nad 25r

20.3.2013 01:27 / Palmex (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Ak ma niekto pracovne vyuzitie na taky fon tak prosim.Nas technik ma Note II a vyuziva ho naozaj k praci.To plne chapem a nemam ziadne vyhrady.Ked,ale citas diskusie,tak naozaj zasnem.Kupi si mobil,alebo sa upise na 24 mes len preto,ze mu na tom neseka NFS.Ved ked chcem hracku tak si kupim PSP a tam su hry na inej urovni,ale hlavne stoji 250€.Stale verim tomu,ze 4" je tak akurat do ruky.

20.3.2013 01:32 / } (zive.sk) 2 0 nahlásiť

dajte si rande mastubation party nad jobsovou fotkou

15.3.2013 06:42 / 35 21 nahlásiť

Hlupost. Sice mam nieco pod 1,8m., ale uz vela krat som videl ludi vyssich ako ja ako ten telefon prehmatavaju a posuvaju v ruke aby dotiahli na vrchnu cast displeja alebo pouzivali druhu ruku. Tieto teoreticke reci s vyskou su na dva veci. Netvrdim, ze sa to neda dotiahnut prostom bez posuvania telefonu v ruke az na okraj. Ale nemyslim, ze to ma nejaky suvis s velkost dlane. Robia to aj ludia s vacsimi rukmi ako ja.

15.3.2013 10:08 / Sheddow (zive.sk) 13 51 nahlásiť

nechapem tieto vecne argumenty s jednou rukou. co ste vojnovi veterani ? kde prosim vas je pisane, ze mobil je mobilom ak sa da ovladat jednou rukou? mas dve ruky, tak ich pouzi...

15.3.2013 20:37 / thtrh (zive.sk) 5 33 nahlásiť

oni su tak zvyknui z honenia ked si najdu poriadnu babenku pochopia....

21.3.2013 18:05 / Jaro (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Nikdy si necestoval MHD, alebo autobusom, kde si sa jednou rukou musel drzat aby si sa nezdrbal na zem? Nikdy si nebol na party kde by si v jednej ruke stale mal pivo? Nikdy si nutne nepotreboval za volantom napisat kratku sms? Neviem teda ako ty, ale ja vacsinu casu ked pouzivam telefon, tak ho potrebujem pouzivat prave jednou rukou ;-)

15.3.2013 16:26 / dwq (zive.sk) 7 35 nahlásiť

takze aj cicinu mas podla toho.. lutujem ta... prestahuj sa k liliputom ked uz aj cinania a japonci nemaju s tymto problem a to akych malych ftakov maju!

15.3.2013 03:47 / htrhrt (zive.sk) Reagovať 3 48 nahlásiť

Galaxy S IV a S II: Ktorý je ktorý? ebe Vam? ste S2 nikdy nevideli?

15.3.2013 21:12 / jž (zive.sk) 5 8 nahlásiť

pisu clanky o niecom co nikdy nedrzali a ani naobrazku nevideli S2 ma uplne ine tlacidlo! na obrazku nie je S2 ... ale clanok pisala iOvca co komentuje najma to co nepozna....

15.3.2013 05:19 / Refael (zive.sk) Reagovať 12 19 nahlásiť

Nečekal jsem na rozdíl od jiných diskutujících žádné zázraky od SGS 4, ale doufal jsem v změnu technologie displeje, nikoliv standardní vypalovací AMOLED(proto má nedůvěra v AMOLED), jaký mám na své SGS II. Čekal jsem, že Samsung přinejmenším něco udělá s tím vypalováním. Kromě vypalování jsem s ním ovšem spokojen. Ale dávám za pravdu těm, kteří říkají, že S-LCD 3 od HTC a IPS od LG jsou už defakto na stejné úrovni kvality jako AMOLEDy, ale hlavně se nevypalují. Jenom díky tomu jsem zklamán po představení SGS 4. Ovšem u mě proti HTC One hovoří chybějící slot na microSD a proti LG Optimus G Pro(má hw vše, co požaduji) hovoří tradiční sw a fw nepodpora. U Xperie Z mi zadní hrana nepříjemně řezala do dlaně a její displej není vynikající, který po vlajk.lodi požaduji. Tak teď nevím.

15.3.2013 16:25 / dwq (zive.sk) 13 10 nahlásiť

tebe ten amoled asi mozog vypaluje ! nepi cesky alkohol kup si kvalitny slovensky ten cesky ohrozuje nielen zivoty ale aj zdravy rozum!

15.3.2013 06:22 / :) (zive.sk) Reagovať 10 53 nahlásiť

nic som necakal a presne to som dostal

15.3.2013 16:23 / ntgrf (zive.sk) 10 11 nahlásiť

Si z a b i l ! Ty uz necakas ani to ze raz dostanes rozum... a podla toho co tu neustale vypisujes ho ani nikdy nedosrtanes! citujem: :) nic som necakal a presne to som dostal

16.3.2013 23:09 / kuz (zive.sk) 4 1 nahlásiť

ta tebe mohol apple predat aj pvy iphone stacilo tam dopisat velke S a zabit Stevka Zlodeja!

15.3.2013 06:46 / kivi (zive.sk) Reagovať 3 18 nahlásiť

670 €??? A to sú len odhady... WTF? :-O

15.3.2013 07:19 / Heny (zive.sk) 2 26 nahlásiť

Ceny tychto mobilov su totalne prestrelene, ked zoberiem, ze za uvedenu cenu mozem v Nemecku kupit dva Nexusy 4.

15.3.2013 07:34 / free (zive.sk) 2 44 nahlásiť

mne cena nevadi len ta velkost. neviem si predstavit v lete v kratasch kde si dam taku lopatu. preco to nespravia okolo 4" a o 3-4 roky bude 7" displej ? kedy sa zastavia ?

15.3.2013 09:46 / Antonov (zive.sk) 3 12 nahlásiť

Samsung ponúka 8 palcový telefón. V diskusii sas ma snažili presvedčiť, že nie som normálny keď sa mi to nepáči.

15.3.2013 09:50 / .. (zive.sk) 0 3 nahlásiť

aký?

15.3.2013 17:22 / Antonov (zive.sk) 3 0 nahlásiť

http://goo.gl/EJCLR... - Tento

15.3.2013 16:31 / dwq (zive.sk) 4 4 nahlásiť

ruske meno rusky rozum

15.3.2013 17:21 / Antonov (zive.sk) 2 0 nahlásiť

Napríklad tento - http://goo.gl/EJCLR...

15.3.2013 17:48 / Antonov (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Ps, ak si klikneš na mobilmániu a zadáš so vyhľadávača názov článku, nájdeš ho v zozname publikovaných. Bola tam aj diskusia o tomto "telefóne", rovnako ako aj na žive. Dotyčná diskusia už ale bola zmazaná.

15.3.2013 22:00 / jt (zive.sk) 4 4 nahlásiť

zas to okopiruje apple od samsungu a bude tvrdit ze je to naopak.. ako tie smarthodinky, oble rohy, ci najnovsie ten patent applu na bezdotykove nabijanie....

15.3.2013 08:14 / stefan (zive.sk) 0 52 nahlásiť

V orange na 2 ročnú viazanosť bude asi lacnejší o 10€ :-D

15.3.2013 11:01 / crucifix (zive.sk) 4 16 nahlásiť

v telekome drahsi o 10 :)

15.3.2013 07:38 / ololol (zive.sk) Reagovať 17 32 nahlásiť

Zas dalsi vytvor z dielne ala plastovy samsung.... Hnusny dizajn. 3-[

15.3.2013 07:44 / matisek (zive.sk) 4 5 nahlásiť

http://www.mp3.sk/samsung-galaxy-s4-i9500-1... ... tu ho maju za 630 eur

15.3.2013 17:54 / peter (zive.sk) 0 0 nahlásiť

dnes už 699eur na mp3.sk, htc one to isti

15.3.2013 16:32 / dwq (zive.sk) 7 6 nahlásiť

hlinik musis nalakovat aby sa neosuchaval a ked sa osuchava lak je to pre iovce opat vyhoda...

15.3.2013 16:58 / 2 4 nahlásiť

To si kde videl hlinik lakovat?:-D Povrch hlinika sa upravuje chemicky a to anodizaciou, kedy sa na celom povrchu vytvori tenka vrstva Al2O3, co je po diamante najtvrdsi nerast a chrani takto povrch pred mechanickym poskodenim.

15.3.2013 22:03 / jzt (zive.sk) 6 5 nahlásiť

hej eloxovany znie lepsie ako IPS ked nazvu Retina! iOvca zobud sa!!! Nastuduj si co je to hlinik a co je to eloxovany hllinik... a o tvrdosti toho co pises sa presvedcil nejeden uzivatel iPhonu... aj ja! tak nepindaj a priznaj si co je skutocne apple! isiel z domu a je mu tam lepsie - u nejakej blbej iOvci je mu skutocne dobre... hodia sa k sebe ako tvoj mozg s tvojimi vedomostami... a uz sme pri vakuu .. napis ake je tvrde! natvrdle jak ty?

16.3.2013 10:34 / W8 (zive.sk) 2 1 nahlásiť

ty si mentál ale taký silný asi ako Kentán z Montage - tebe len jedno DRŽ HUBU !!! ty si musle mať strašné detstvo to otec či dedo ťa obťažovali a teraz musíš ty všetkých tu ?

16.3.2013 23:10 / Ţ (zive.sk) 4 3 nahlásiť

Mylsi ze ked ti to otecko s dedom robil naraz ze ma taky osud kazdy? Ty si nemal na vyber apreto mas rad ked ti to aj apple nalinkuje tak ako ti to do huby linkoval tvoj dedo s fotrom a pekne naraz!

18.3.2013 11:39 / W8 (zive.sk) 2 1 nahlásiť

to si popísal vlastný rodinný život,zaujímavé pekná rodinka nečudujem sa tvojím výprdkom čo tu produkuješ :-D

20.3.2013 01:34 / } (zive.sk) 0 1 nahlásiť

ty si naozaj myslis ze kazdy to ma take tazke ako ty? ale tebe sa to fajcenie vlastnemu dedkovi vlastne aj paci.. len to nepirznas......

16.3.2013 23:58 / H (zive.sk) 2 0 nahlásiť

hlinik sa lakuje uplne bezne. inac tvrdit, ze Al2O3 je najtvrdsi nerast po diamante je komicke same o sebe. Al2O3 nie je nerast. je to oxid hlinika. chemicka zlucenina. v mohsovej stupnici tvrdosti sa v beznej forme nenachadza. cestne druhe miesto uz dost dlhy cas drzi korund. co je nerast, Al2O3, ale krystalizujuce v trigonalnej sustave! to si fakt myslis, ze ifon je pokryty tenkou vrstvou korundu alebo rubinu?

20.3.2013 01:36 / hehe (zive.sk) 0 0 nahlásiť

o si mysli ze ho potahuju semenom Jobsa a preto ho denne olizuje

15.3.2013 07:49 / Pista (zive.sk) Reagovať 10 39 nahlásiť

Cena je krokom spat. Vzdy som si cenil ako dokaze Samsung za relativne malo ponuknut relativne vela. Ale toto jednoducho tych penazi hodne nie je. Za taku ciastku uz zacnem premyslat nad iPhonom... .

15.3.2013 07:55 / erer (zive.sk) 17 12 nahlásiť

Chceš sklenený telefón?

15.3.2013 19:53 / miso (zive.sk) 4 5 nahlásiť

iphone5 nema o nic menej skla ako galaxy s4

16.3.2013 12:44 / Effe (zive.sk) 1 6 nahlásiť

Kapánek si sa sekol, o 180 stupňov. Vzhľadom na to že iP5 má telo z hliníka a je menší ako S4 tak má výrazne menej skla ako S4. Bavíme sa samozrejme o "skle" na displayoch. Či myslíš že S4 má na displayi plexisklo ?

17.3.2013 13:50 / miso (zive.sk) 1 0 nahlásiť

sorry, som si to po sebe neprecital :) myslel som to tak, ze iphone5 ma menej skla ako galaxy S4 ;-)

15.3.2013 16:33 / hrt (zive.sk) 9 4 nahlásiť

nepremyslaj a ber! na ulici mam aspn prehlad kto je aky cocot podla toho aky mobil vytiahne!

16.3.2013 23:22 / 1-cestovna.sk (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Iphone 4s je za stejnu cenu

15.3.2013 08:02 / Reagovať 9 32 nahlásiť

To si radšej počkám na novú LUMIU verím že za takú istú cenu a možno aj lacnejšie dostanem telefón ktorý sa vyrovná SG4 /nemyslím tým počet jadier/ a dokonca bude vediet aj fotit pohladné fotky :-D

15.3.2013 11:07 / dano11111111111 (zive.sk) 29 4 nahlásiť

mobil s Windowsom? ty si truba

15.3.2013 16:33 / dwq (zive.sk) 3 3 nahlásiť

cistemu vse ciste a iovce nech si zeru hoci travu....

15.3.2013 18:05 / winterfresh (zive.sk) 10 5 nahlásiť

Lumia je zaujimavy mobil, ale vyzera skor ako detska hracka tym vysokolestenym plastom a navyse ked otvaraju mobilne okna aplikacie kludne si mozes odskocit...O ponuke apps ani nehovorim.

15.3.2013 18:20 / Zaklínač (zive.sk) 0 6 nahlásiť

Máš predsa aj matné verzie každého modelu. A že otvaraju aplikacie pomaly??? To si sa musel spliesť..

15.3.2013 22:12 / tz (zive.sk) 7 4 nahlásiť

NOKIA JE MRTVA ide za ericssonom... bohuzial...

15.3.2013 08:04 / Marko (zive.sk) Reagovať 19 35 nahlásiť

Tolko povyku pre nic Hrdy majitel LUMIE 920

15.3.2013 08:23 / Ivek (zive.sk) 2 26 nahlásiť

Jak nič - ja tam pridaný teplomer :D

15.3.2013 11:02 / Testy (zive.sk) 3 9 nahlásiť

A vypnutie prehravanie videi, ak sa na displej nepozeras - to budu mat babenky riadne nervy, ked im to bude permanentne pauzovat hudobne videa z Youtube :-D Zlata Lumia 920 B-]

15.3.2013 11:08 / dano11111111111 (zive.sk) 14 5 nahlásiť

pise hrdy majitel kociek z windowsu :-D

16.3.2013 00:11 / Testy (zive.sk) 0 1 nahlásiť

ano, presne tak a? B-]

16.3.2013 03:53 / kzu (zive.sk) 4 4 nahlásiť

tie fukcie sa daju vypinat nie ako ked apple nadiktuje jedine spravne riesenie.. vtedy ani mmsky netreba a dokonca ani telefonovat ked poserie antenu iOvce iOvce....

15.3.2013 08:32 / Peter (zive.sk) Reagovať 3 3 nahlásiť

"... ktoré rieši hlavne oblasť bespečnosti firemných dát ... " Chlapci sú nebeSpeční.

15.3.2013 08:42 / ING (zive.sk) Reagovať 12 25 nahlásiť

uz ked vysla S3 tak som si povedal ze je to najskaredsi model aky som kedy videl... ako sa sikmooky poucili? vidali to iste len s vacsim displejom... ale samOvce si kvoli nemu ruky polamu

15.3.2013 16:35 / htrt (zive.sk) 7 5 nahlásiť

este ze tvoj nazor nezaujma ani tu ovcu co ta vykotila na luke....

16.3.2013 10:35 / W8 (zive.sk) 2 4 nahlásiť

tvoja mam chcela srať a vypadol si ty

16.3.2013 23:12 / } (zive.sk) 6 0 nahlásiť

Myslis ze kazdy sa vykotil na svet ako ty? Aj ocko ti nahovoril ze to kazdy ocko kazdemu synovi kazdy vecer naklada do zadku a obcas do papule? Uz sa zobud! Ak ti apple nahovori ze to ma tak byt lebo to ma apple tak tomu uveris lebo tebe aj foter toho nahovoril a pritom je to na basu co ti robil.. chudaaaaak!!!

17.3.2013 11:12 / W8 (zive.sk) 0 3 nahlásiť

ale ťa to žere ,davaj bacha pukne žilka síce svet sa poteší o de8ilka menej :D

15.3.2013 08:43 / matko.l (zive.sk) Reagovať 4 4 nahlásiť

Mrzí ma to plastové telo oproti HTC One, umiestnenie reproduktora na spodnej strane a samozrejme tá cena. No som zvedavý aj na výdrž batérie, Čína dáva do svojich výtvorov min. 3000mAh - A cena pri podobnom výkone O 100-200€ menej, len keby ich pustili na európsky trh monopoly - no kto by potom kupoval smartphony za 600€.

15.3.2013 16:36 / ger (zive.sk) 4 2 nahlásiť

mas pravdu napisu 3000mAh na nalepku a skutocne je to 1800 .. bezna prax cinanov ved sa tam robi aj iphone

15.3.2013 08:50 / zxcvb (zive.sk) Reagovať 3 16 nahlásiť

nič nevŕzga ani nepraská.... co mate stale s tym vrzganim ??3-[

15.3.2013 09:02 / rura (zive.sk) 17 18 nahlásiť

Milujem komentare niektorych mudrlantov ....ano ano zly samsung fuj fuj lebo je plastovy lebo je lopata a hlavne preto ze si ho nemozte dovolit vsak ? Vela ludon vyhovuje velky display a nevadi im plast lebo si mobil beru na kontrakt na dva roky a potom ho supnu do "zberu" a vezmu novy ...malo kto pouziva jeden mobil 10 rokov ..mozno na slovensku to je inak ale co uz ....

15.3.2013 09:53 / 3 10 nahlásiť

Tak ja mam fon 8r :-D Nie preto ze si nemozem kupit novy,ale preto ze robim na stavbach a tento padol do blata,prsalo na neho,niekedy ho vyklepem od prachu a dokonca ho presiel aj bager ;-) Jedine co od mobilu ocakavam je zavolat si a napisat sem-tam sms.

15.3.2013 10:23 / rura (zive.sk) 7 16 nahlásiť

Tak ked chces telefon pre bagristov ,neviem preco kritizujes a komentujes telefon ktory nie je pre teba , tento fon je samsung galaxy S 4 a nie je odolny tak co tu traposis... Niektorych ludi fakt nechapem ..ste jak stare babky....

15.3.2013 17:23 / DEWW (zive.sk) 3 3 nahlásiť

keby si nebol blby ako rura pochopis...

15.3.2013 16:38 / htrjhntr (zive.sk) 3 3 nahlásiť

ten bager ta presiel spolocne s tym mobilom? minimalne tvoju hlavu urciteeeee

15.3.2013 11:10 / dano11111111111 (zive.sk) 8 8 nahlásiť

mudri si kupia kovovy telefon ktory po pade na zem ma ohnuty kovovy ram a neda sa uz opravit niajako iba VYMENOU CELEHO RAMU toto chcu majitelia iphonov. jeden pad a kup si dalsi telefon

15.3.2013 11:27 / 2 3 nahlásiť

ten ram o ktorom pises sa mi ohol, nie pri pade ale pri naraze na motokarach. Jeho vymena ma stala tusim 20 eur

15.3.2013 11:53 / Merfi (zive.sk) 3 8 nahlásiť

Dano nevies o com pises.Ani pri brutalnom pade na zem sa ti na Iph neposkodi ram natolko,aby bola nutna vymena.Ak by ti to vadilo po estetickej stranke,je tam cena do 20 eur. Ak sa ti nieco podobne stane na Galaxy s,s2,s3,tak mas smolu.Ten ich ramik je lepeny aj s disp a ak ho chces menit,tak v pripade s2 rataj s minimalnou cenou 100eur a s3 130eur.A to ti pisem nakupne ceny a nie ceny za ktore to zozenies aj s vymenou;-) Samsung je priemerne drahy telefon,ale s katastrofalne drahym servisom

15.3.2013 14:13 / Memorex25 (zive.sk) 4 4 nahlásiť

Ale opravia ti to na iphone iba neoriginal, pretoze autorizovane servisy iphony a ipady neopravuju! Takze napr. padnuty iphone v zaruke, praskne sklo (majitelia vedia rozpravat) a autorizovana oprava 200€ s tym, ze telefonu nic nie je, oni ti dajudruhy fon (repasovany zo servisu) ako novy a ty si im za vymenu krytu zaplatil 200€ a oni maju tvoj funkcny fon :) Cize zarobia dvakrat :)) Vedia to proste... Padnuty ipad stoji MIN 300€, opakujem, plne funkcny, "len" rozbite sklo... Takze dakujem, ja sklenene/kovove a podobne materialy mozem zvysoka ;) Ale ved kazdy nech si vyberie :)

15.3.2013 14:33 / 2 6 nahlásiť

autorizovany servis ti taketo opravy neurobi. Preto mas moznosti len take, ze to das do neautorizovaneho, kde ta praca vyde od 10-50 eur (ziadnych 300) alebo ak nie si uplne lavy tak si to urobis doma sam (mas plny youtube takychto videi). Ak treba telefon opravit v zaruke tak dostanes uplne novy kus, ziadny repas

15.3.2013 16:39 / htrhr (zive.sk) 7 4 nahlásiť

iPhone sa nikdy nerozbije!!! ty hlupa iOvca co tu pises kraviny ze sa ti rozbil! Kazdy vie ze je nerozbitny!!!

15.3.2013 17:52 / Tommy (zive.sk) 2 3 nahlásiť

Iphony opravujem uz dlhsie a do 30€ pri rozbitom kryte alebo displeji sa nikdy nedostanes

15.3.2013 22:05 / z (zive.sk) 8 4 nahlásiť

skutocny iphone sa nemoze rozbit ani ked do neho strelis! uz tu jeden o tom pisal najdi si to! je to potiahnute nejakym nerastom co je najtvrdsi vo vesmire!!! ako to chces rozbit? kupujete nejake fejky ci co?

16.3.2013 16:29 / namor (zive.sk) 1 3 nahlásiť

Ten bol dobrý. :-D

15.3.2013 10:47 / 5 5 nahlásiť

Ak si pozeral Predstavenie S - IV tak si mohol zistit ze su vymenne kryti a to vrzka no neviem ci to uz aj nebude prskat ale od samsungu sa da cakat vsetko.. B-]

15.3.2013 16:40 / gregre (zive.sk) 4 3 nahlásiť

samsung ti aj zhori v aute ked ho pouziva iOvca ktora potom prizna ze ho uvarila v mikrovlnke aby bola zaujmava!

15.3.2013 17:27 / Merfi (zive.sk) 2 2 nahlásiť

Gregre To nikto netvrdi.Ale je rozdiel,jed ma ten pad vychazda na 25€ a ked je to az 140€ Ceny disp na ebay 25€ iph4s,140€ S3

15.3.2013 22:07 / gew (zive.sk) 5 2 nahlásiť

a ty si myslis ze to su origo ???? ale mas pravdu urobit fake Retiny co je obycajne IPS je jednoduchsie a lacnejsie.. to ma byt argument? ved aspon vidis o kolko to apple predrazuje...

16.3.2013 08:11 / Merfi (zive.sk) 2 2 nahlásiť

Nie nieje.Tak ako nieje original ani S2,S3.A co je potom podla teba dobry argument?Ked ti dam na stol zapnuty Iph a S2,S3 s prehodenym disp,tak nezbadas rozdiel Takze ak mas usetrit cez 100€ a pre teba to nic nieje,tak si idealny kopec ;-)

15.3.2013 08:53 / zxcvb (zive.sk) Reagovať 3 5 nahlásiť

pockam na smart s dual boot Win 8 /Android telefonovat mozem aj s Nokiou 6110

15.3.2013 09:45 / Vlado (zive.sk) 0 9 nahlásiť

Ake je pre teba vyuzitie 2 systemov? (nic v zlom, len cisto moja zvedavost)

15.3.2013 08:53 / Fero (zive.sk) Reagovať 3 12 nahlásiť

Samsung sa strapnil uz pri predstavovani SG3, proti telefonu nic nemam, vadi mi prezentacia firmy, nasilu tlacenie na Amazing pilu. Odporucam pozriet aj minulorocnu prezentaciu, kedy ludia vobec nereaguju na vtipy, nikto nesmeje, nikto nerobi wow, len marketingove bytosti na podiu su v nemom uzase.:)

15.3.2013 10:57 / :) (zive.sk) 2 8 nahlásiť

ved to .. ked v uvode vyliezol na podium, roztiahol ruky a nikto nic. caka a nikto nic .. potom sa asi rozsvietil napis Applause a spustilo sa to :D

16.3.2013 03:55 / klop (zive.sk) 4 4 nahlásiť

JOBS roztahuje aj zadnicu a nikto uz nic... uz nikdy nic a moze roztahovat aj tie zlodejske paprce aj tu prazdnu hlavu co mu nedovolila vymysliet ani nazov firme a aj ten musel ukradnut....

15.3.2013 11:11 / dano11111111111 (zive.sk) 10 5 nahlásiť

tlacenie na Amazing pilu????? si sa pomylil a vosiel si na prezentaciu Apple

15.3.2013 16:42 / hehz (zive.sk) 12 4 nahlásiť

ucia sa od apple .. trapnejsie uvadzanie predrazenej sracky tazko niekto prekona ako to robieval klamar a zlodej Jobs...

16.3.2013 03:56 / jtz (zive.sk) 2 4 nahlásiť

curva to bola ten jobs

16.3.2013 10:38 / W8 (zive.sk) 1 4 nahlásiť

sam sebe odpovedáš to aj doma sa sam zo sebou bavíš ? asi hej ty si my ale qoqotko :-D

15.3.2013 08:55 / zxcvb (zive.sk) Reagovať 5 7 nahlásiť

necelých 670 eur.... Bugatti Veyron stoji necelych 16 milionov eur :-P

15.3.2013 09:05 / . (zive.sk) 0 5 nahlásiť

Az na to, ze cena 670E bude ovela blizsie k realite ako 16mega eciek za Veyron. Cenu Veyronu si prestrelil cca 16 nasobne. Podla teba bude stat S-IV cca 42 eur v plnej cene? (670:16) :-P

15.3.2013 09:58 / 0 8 nahlásiť

16 milionov EUR ??? :-O 16 000 000 x 30 = 480 000 000 byvalych slovenskych penazi ! To je skoro pol miliardy !!! Za tu sumu mas uz lietadlo ! Veyron stoji okolo 1,1- 1,3 miliona eur,teda okolo 33 000 000 - 39 000 000.

15.3.2013 08:58 / miki (zive.sk) Reagovať 12 17 nahlásiť

Stránka tech.sme.sk priniesla titulok: "Samsung ukázal najlepší smartfón na svete." Ozaj, spomína si ešte niekto vôbec na IPhone 5?

15.3.2013 09:12 / Enki (zive.sk) 3 22 nahlásiť

Tak S4 si svojich zakaznikov urcite najde ale neverim ze v predajoch prekona S3 ktora teraz po zlacneni bude stale dobrou volbou.

15.3.2013 09:24 / esvk (zive.sk) 11 22 nahlásiť

toto má od najlepšieho veľmi ďaleko, radšej odporúčam LUMIU. :-))

15.3.2013 10:46 / ING (zive.sk) 7 12 nahlásiť

chcel by som len upresnit ze Lumiu 920, pretoze to je najlepsi telefon na svete

15.3.2013 14:42 / esvk (zive.sk) 0 5 nahlásiť

správne

15.3.2013 11:12 / dano11111111111 (zive.sk) 16 4 nahlásiť

KOCKACI MILUJU LUMIU. MA KOCKY VSADE

15.3.2013 15:27 / ING (zive.sk) 1 9 nahlásiť

kokos ty si uz aky troll :-O uvedom si ze sa len strapnujes

15.3.2013 16:41 / hrthtr (zive.sk) 4 3 nahlásiť

a ty tymto prispevkom co? nahanas jeho sympatie?

16.3.2013 03:57 / kut (zive.sk) 4 1 nahlásiť

INGusko teplosko

15.3.2013 09:43 / iPhone 5 (zive.sk) 11 18 nahlásiť

Ja mám iPhone 5 a som max spokojný Kvalitná , elegantna konštrukcia B-]smartfon ktorý si cenu udrží atd iný nechcem keby aj tak určite nie Samsung radšej Lg alebo BB

15.3.2013 11:13 / dano11111111111 (zive.sk) 9 0 nahlásiť

ze on chce BB Robil si uz niekedy s BB?????/ vadnejsi system som este nevidel.

15.3.2013 11:14 / dano11111111111 (zive.sk) 3 1 nahlásiť

a aj LG este nevyrobilo dobry telefon. mal som L5 a sekal OVELA viac ako wildfire s/obi dva na 4.0.4/

15.3.2013 18:13 / winterfresh (zive.sk) 3 2 nahlásiť

Mat a pouzivat ip5 v SR pri cenach datovych sluzieb a podpore operatorov je riadny adventure.

15.3.2013 19:05 / Merfi (zive.sk) 0 6 nahlásiť

Preco

16.3.2013 23:03 / Winterfresh (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Pretoze jenunnas neskutocne drahy a ziadne zaujimave dotovane ponuky. Pokuzivat iPhone u nas a napr. V US je nebe a dudy. Dostupne sluzby, datovy cennik atd.

17.3.2013 09:38 / Merfi (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ja som dostal Iph4s za 189€ a k tomu podla seba7 s 50% zlavou.A nemam problem s pouzivanim Iph na Slovensku.Faktury max 21-22€

15.3.2013 09:50 / insoul (zive.sk) 6 15 nahlásiť

urcite spominam. a pamatam si ako vsetky samsung ovce nadavali na iphone ze maju stale rovnaky dizajn a iba zvacsili displej.... hmm a co spravili pinpongaci teraz ? :D :D :D

15.3.2013 12:18 / Merfi (zive.sk) 1 4 nahlásiť

Insoul A opravnene nadavali ak na cenu Iph.Ale Samsung ju uz dorovnal,takze musia hladat nove argumenty. S cenou dielov vyhrava jednoznacne Iph.System robia iba na svoje tel,takze lepsia vyladenost je pochopitelna,opravy realizuju vymenou za novy kus,material pouzivaju kvalitnejsi,jedina nevyhoda je absencia sd karty a bez jb uzatvorenost systemu.Co je zase pre laika vyhoda,ak si niekto pri rootnuti odmaze boot

15.3.2013 14:22 / pista7 (zive.sk) 2 4 nahlásiť

Nepritomnost SD karty je tiez pre laika vyhoda, co asi malokto chape - laik si totiz vrazi do telefonu kartu s najlepsim pomerom cena/kapacita, ktora moze mat prenosove rychlosti v reale do 5MB/s. Potom sa bude stazovat ze zly zly zly telefon pomaly. Nehovoriac o to, ze sa musi aktivne zaujimat o to, kde co ktora aplikacia uklada, co je daaaaleko nad ramec chapania bezneho uzivatela.

15.3.2013 18:09 / winterfresh (zive.sk) 1 1 nahlásiť

Myslis ten smartphone co sa ho na za 4.Q predalo najviac na svete?

19.3.2013 16:11 / Thr (zive.sk) 0 0 nahlásiť

By si sa divil, ale vela ludi.. Z jedneho pisem teraz.. Cakal som co predvedie samsung a hmmm nic... Rovnaka lopata ako minuly rok s este vacsim zelenym displejom..

15.3.2013 09:23 / Djfetak (zive.sk) Reagovať 3 8 nahlásiť

No, naozaj uz je moc velky tento telefon, akurat ku nemu kupit uz len kabelku az to mam kde nosit... Kazdopadne je fajn, ze vysiel, aspon pojde cena SGS3 vyrazne dolu.. Chvilku to sice potrva, ale s mojou SGS2 este chvilku pockame :D

15.3.2013 09:25 / ... (zive.sk) 6 7 nahlásiť

Je menší než S3

15.3.2013 12:30 / Steve (zive.sk) 0 4 nahlásiť

A tak ako pise diskutujuci nado mnu, SIV je mensi ako SIII napriek vacsej uhlopriecke: The S4 is somehow smaller than the Galaxy S3 at 136.1 x 69.8mm. It's a 5-inch handset, which is exactly the same height as its predecessor (5.38 x 2.34 x 0.5 inches). It also appears to be unbelievably thin - considering the amount of tech stuffed inside - with the Samsung Galaxy S4 measuring a svelte 7.9mm. It's a whole gram lighter than its predecessor too, at 130g.

20.3.2013 01:38 / } (zive.sk) 0 0 nahlásiť

ovcam od jobsa nevysvetlis...

15.3.2013 09:30 / Amnart (zive.sk) Reagovať 9 23 nahlásiť

nie je to revolucia ale podla mna je S4 daleko lepsi ako S3 - ovladanie pohybom oci - vela moznosti pri foteni - 13mpx fotak, konecne po 2 rokoch novy chip na fotenie - 2GB ram - takze sa da robit podstatne viac veci a stale ostane dost volnej ramky - lepsia grafika SGX 544 MP3, pretoze mali 400mp bola stara grafika a nestacila na nove hry myslim si ze ked ma niekto galaxy s2 tak s4 bude dobra volba ti co maju S3 tak ostanu spokojni s S3

15.3.2013 09:54 / Gf-SVK (zive.sk) 5 12 nahlásiť

No nic takze si este nejaky ten cas pobudnem s SII kym bude S5 a hranaty "come back" B-] Na S4 je najvacsie zlo design zadneho foto lebo to vypada ako NOKIA zo sedemdesiatehodruheho :-/

15.3.2013 10:05 / sargis (zive.sk) 2 9 nahlásiť

No, to su uzitocne zlepsenia: - pohyb oci - je fajn, ale na citanie je lepsia kniha/Kindle a pri mobile nezaspavam ako v reklame, niekto mi vola, pise, zoberiem mobil, vykonam potrebne a je to...pokial mi to necita myslienky na napisanie mailu/SMS a nemozem listovat galeriou pohybom oci dolava, tak je to ficura pre 1% uzivatelov - z fotenia mobilov som uz vyrastol ale kedysi som robil cez 50 foto denne:-), aktualne na momentky staci auto rezim - uvidime, ma ten isty ako Xperia Z, zavisi na soft spracovani - ano, to je zlepsenie - hry su dobre, ale kym nebude v kazdej cakarni a dopravnych prostriedkoch vela dostupnych zasuviek, hranie hier na mobile doma je trosku nezmysel :-) Celkovo si myslim, ze ludia cakali zazrak, ale 90% veci co ma S4 tu uz bolo a tak sa dostavilo sklamanie.

15.3.2013 10:47 / Feanto123 (zive.sk) 2 10 nahlásiť

Malo sa to volať SG 3S a vec by bola jasná :-).

15.3.2013 10:45 / o (zive.sk) 1 27 nahlásiť

suhlasim. a to si este nespomenul ovladanie vtakom. vytiahnes vtaka, telefon to zaregistruje a spustit ti predvoleny stream :-)

16.3.2013 03:58 / kut (zive.sk) 4 4 nahlásiť

jobsovu zadnicu ak zisti ze si iOvca

16.3.2013 23:13 / Palo (zive.sk) 2 0 nahlásiť

trefa

15.3.2013 10:05 / 123 (zive.sk) Reagovať 4 13 nahlásiť

U mna je max. 4", co sa este pohodlne ovlada jednou rukou a vojde do kazdeho vrecka. Tamtung sice vypustil Galaxy S mini, ale to je iba zamaskovany lowend s vysokou cenou. Uvidime, aky bude mini II. Smutne je, ze vsetci sutazia s uhloprieckou a neurobia 4" model, co sa aspon blizi highendu. Ze by ho nikto nekupoval? Nuz nech vyrobia porovnatelne 5" a 4" modely a uvidime. Pripada mi to rovnaky marazmus, ako honba za megapixelmi u fotakov...a kvalita obrazu v prdeli na tych pidi-snimacoch.

15.3.2013 10:37 / Steve (zive.sk) Reagovať 14 11 nahlásiť

Nepaci sa Vam tento Samsung SIV? Tak potom nie je urceny pre vas. Neviem preco tu mudrujete co nema, aky by mal byt, co je naprd. Zrejme vlastnite mobily, s ktorymi ste idealne spokojni a pozerate na SIV len preto, aby ste sa utvrdili, ze ani tento gadget neprekonal toho vasho supercellulara. Smart scroll, Air gesture, konecne full HD displey a ostatne podla vas nevychytavky neuspokoja klasicke krcmove slovenske ohrdanie (vsak my sme najmudrejsi, my by sme to vedeli urobit najlepsie- ale to frflanie je asi tak vsetko) mne plne vyhovuju a okamzite si ho kupim, akonahle bude v predaji.

15.3.2013 10:48 / Bzdil (zive.sk) 4 8 nahlásiť

Steve mudrujeme tu preto lebo toto je diskusia ta je nato urcena.mne sa s4 paci jedine co je zarazajuce je plastove telo u takto dradeho mobilu nema co hladat ale kedze sa zadna cast da dat dole je to prilezitost pre vyrobcov doplnkov ponuknut napr hlinikovy zadny kryt.

15.3.2013 11:05 / Steve (zive.sk) 7 3 nahlásiť

Vsak to, mudrujete tu, ale nediskutujete. Diskusia ma byt zvycajne konstruktivna, to mudrovanie je na urovni ohovarania babiek pred kostolom. Ano, telo je vyhotovene z odolneho polykarbonatu kvoli prijemnejsiemu pocitu drzania mobilu v ruke. Toto nie je pristroj urceny na vojenske pouzitie ci pre outdorove risk aktivity, na to su tu ini vyrobcovia. Ale ako hovorim, komu sa nepaci, pre toho nie je urceny. Je to obdobne, ako s autami. Jednemu sa paci to, druhemu ine, jednemu terenne, druhemu sportiak, tretiemu rodinne. Neda sa vyhoviet unoiverzalne vsetkym vo vsetkom, ale to neznamena, ze VW Tuareg je na prd, lebo mne sa paci E-ckovy mercedes.

15.3.2013 11:37 / Furty (zive.sk) 2 15 nahlásiť

Aj tak su tieto diskusie zbytocne. vacsina, presne ako pise Steve len mudruje a riesi veci preco je co tak a nie inak. Neviem ci su diskusie tykajuce sa aut na podobenj urovni. Ze ja poviem ze som si kupil BMW 3, niekto povie ze je to predrazena somarina, lebo na tom neodnesies skrinu ako na pickupe, dalsi napise, ze STARA DOBRA STODVADSIATKA lebo tam si clovek vedel veci opravit sam s pouzitim srobovaka a skaly. Ved nie sme v komunizme, kupte si co chcete a nepresviedcate ostatnych ci mu vojde mobil do ruky alebo nie. Ja som mal 4" displej, teraz mam S3 a som spokojnejsi. HD displej, na browseri sa lepsie cita, navigacia je prehladnejsia, fonty ostrejsie. Mne to vyhovuje a prijal by som aj 5" displej, vsak co. niekto nosi notebook, niekto tablet, niekomu staci aj mobil ktory sa da celkom slusne vyuzit na browsovanie. Ked chcem citat knihu, potom si zoberiem e-ink. Ale to nik neriesi ze S4 je tensi a lahsi ako stare mobily, napriklad starsie N-kove nokie ktore vyduvali vrecko. S3 je subjektivne dost kompaktnejsia pri noseni. A plast preferujem daleko viac ako sklo a hlinik. Chcem lahke zariadenie, prijemne na dotyk a nie ostre chladne hrany napriklad IP4. Vlastna skusenost a ked sa vam nepaci, co pisem, mna to netrapi. Mne je jedno kto si co kupi, ja si kupim co chcem ja

15.3.2013 13:41 / RS (zive.sk) 4 3 nahlásiť

IP4 ma ostre chladne hrany? Nechcete uz s tymito hlupostami prestat prosim vas?

10.6.2013 15:59 / Furty (zive.sk) 0 0 nahlásiť

je to len MOJ nazor. A ten mi neber

15.3.2013 11:57 / rura (zive.sk) 2 3 nahlásiť

Ano jedna vec je diskusia a druha tie prdy co tu premienate na pismena poniektory ...na co je dobre mobil kritizovat a nadavat ked si ho ani nedrzal v ruke a mozno ani nebudes ...je to take sedlacke ..vacsina ludi co tu smradi to robi len zo zavisti a z hluposti ... Samsung galaxy S4 je tu a vase priblble komentare ho urcite nezrusia ..tak neviem o com tu tocite ....

15.3.2013 12:02 / devilee (zive.sk) 4 5 nahlásiť

co ta zaraza na plaste??? ved kvalitny plast je lepsi ako hlinik...!!!

15.3.2013 14:25 / rebel (zive.sk) 3 3 nahlásiť

vsetko je to super,full hd amoled,13mp camera,dobry procak,baterka, aleeeeeee ten dizajn,fuuuuj,tym to podla mna zabili

15.3.2013 22:33 / 123 (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Mudrujem, lebo som chcel kupit 4" high end android a nic take nie je. Same velke cihly. Tak som skoncil na lowende HTC Desire X. Akoze nie je zly, ale display by som zvladol aj s vyssim rozlisenim... Cakal som s nadejou na S3 mini a to je iba zamaskovany lowend s vysokou cenou...

15.3.2013 11:08 / TOMI (zive.sk) Reagovať 2 1 nahlásiť

Mam dojem, ze viac ako SIV, ma zaujal kineticky naramok MYO...

15.3.2013 11:10 / crucifix (zive.sk) Reagovať 1 14 nahlásiť

Minuly rok samsung presviedcal, ze kazdy potrebuje HD dislpej. Teraz FULL HD (co je pri danej uhlopriecke blbost ako hrom), ale chapem marketing a stupidita su nekonecne. To ze vidim celu stranku na polovici FHD displeja pri 5 tich paloch, hmm to uz je len vyhoda - iste ked mam 20 dioptrii mozno. Ktovie s akym chorym vymyslom dojdu bud. rok, ale zjavne im uz dochadzaju napady. Nezmyselne zvacsovanie uhlopriecok sa raz skonci, ludska ruka ma svoje limity. Mame tu krizu inovacie...

15.3.2013 11:17 / dano11111111111 (zive.sk) 6 4 nahlásiť

v tvojom pripade ma tvoja ruka obmedzenie pristupu do gati lebo to uz prehanas :-D my ostatny mame na pracu a zabavu dve ruky

15.3.2013 12:53 / crucifix (zive.sk) 1 7 nahlásiť

Budes telefon drzat dvoma rukami pri uchu? inteligent... "my ostatny" :-D:-D:-D

15.3.2013 16:44 / rzr (zive.sk) 4 2 nahlásiť

aspon nemusi ziadat kamarata aby mu ftaka pri šťaní vytahoval z gati .. lebo podla prispevkov iOvci to urcite musia robit lebo prsty im to samotnym nedovolia!!!

15.3.2013 11:33 / Amnart (zive.sk) 2 1 nahlásiť

mozno pridu buduci rok s vyklapacim displejom jedne korejsky alebo cinsky/vietnamsky vyrobca uz taky mobil ma, alebo ohybne displeje kto vie, ale mas pravdu ze na rok mozu prist 5,5 alebo 6´´ takze este stale mozu marketingovo predavat

15.3.2013 11:25 / miso323 (zive.sk) Reagovať 2 9 nahlásiť

napisal uz niekto ako pri iphone, ze sa to dost podoba na predosly model? ze preco neprisli s niecim super inym? To tu bolo kecov o iphone ked vysiel..

15.3.2013 16:46 / dwq (zive.sk) 10 5 nahlásiť

apple pridalo eSko a nic viac.. tu mas kopec novych veci. ale iOvca to nevidi.. iOvca place ze je to velke aj ked si to nikdy nekupi!!! a ked apple zvacsi uhlopriecku bude kricat ake je to teraz super ked je to vacsie...

16.3.2013 19:52 / Effe (zive.sk) 1 4 nahlásiť

Ako vidím, našiel sa jeden troll, ktorý nepostrehol, že od 4S vydalo Apple minulý rok novší model označený ako iPhone 5. A v SGS4 nie je žiaden kopec nových vecí. Možno tak to "ovládanie" očami, ostatné veci sú len vylepšené, ale rozhodne nie nové...

17.3.2013 13:52 / miso (zive.sk) 1 1 nahlásiť

Mna by uprimne zaujimalo kolko tych novych veci ma S4 oproti S3. LEbo pokial viem, tak iph5 nemal skoro ziaden oproti 4S.

15.3.2013 11:39 / miso323 (zive.sk) Reagovať 1 12 nahlásiť

ja by som uz celkom uvital telefon velkosti napriklad iphonu s4 s e-ink obrazovkou, vydrzou aspon tyzden a dobrym zvukom. Vraj sa take nieco chysta, ale kedze sa vsetci zameriavaju na co najvacsie rozlisenie a neviem co..tak prakticke telefony ostavaju bez vyvoja. To je smutne ze kedysi sme sa predbiehali kto ma ake nike tenisky a teraz mobil.. mat ho co naj pritom mobilny net stoji za velke ho*no a hry ma tiez na mobile moc nebavia. Uz by som si radsej cital nejake clanky na dobrom kompaktnom e-inku.

15.3.2013 13:18 / Enki (zive.sk) 0 12 nahlásiť

Sa si myslim ze mobily uz v dnesnej dobe maju vsetko a nic viacej v nich nepotrebujem snad okrem lepsej baterie.ani cena nieje problem dobre si spominam ako som za nokiu 3310 zaplatil 10000 korun a neskor uvazoval ci ju mam vymenit za 3330 z dnesneho pohladu je to smiesne a za 10 rokov nikto nebude vydiet rozdiel medzi napr s1 a s4 obe budu tak isto stare sunky tak podla mna pokial nepride nieco uplne revolucne ale take ze v tejto chvili este ani nevieme ze to chceme lebo si to nevieme ani predstavit nech sa kazdy tesi stoho co ma ved zle neuroby ani jeden ci uz kupi ios android wp alebo hocico ine

15.3.2013 14:13 / badmf (zive.sk) Reagovať 4 5 nahlásiť

fullHD a bla bla funkcie co si kazdy vypina, radsej nech sa zameraju na vydrz baterie a kvalitu reproduktora a mikrofonu, lebo zvuk napr S3 je katastrofa, nehovoriac o tom, ze na mikrofon je dole mini dierka, na ktoru treba presne hovorit, inak je na druhom konci ticho

15.3.2013 14:25 / Amnart (zive.sk) Reagovať 4 4 nahlásiť

kratke zhrnutie novych softverovych funkcii a myslim si ze su celkom zaujimave Samsung Galaxy S4 FUN - dual kamera - fotenie naraz prednou aj zadnou kamerou - takze je mozne byt na foto s priatelmi ked fotite - sound and shot - fotenie zo zvukom - teda odfotim psa a budem mat aj jeho stekot spolu s foto - drama shot - odfoti pohyblivy objekt a spoji viac fotiek do jednej - skakajuci pes - vsetky polohy skakania na jednom zabere - group play - synchronizuje hudbu dvoch galaxy S4 takze jednu piesen naraz prehrate na dvoch mobiloch ako cez repraky - story album - s4 zorganizuje foto do albumu a je mozne menit temy vo fotoalbumoch - samsung hub - obchod na hudbu, filmy, hry a aplikacie - na domacej obrazovke mobilu RELATIONSHIP - S translator - samsung automaticky preklada pisanu rec do cudzieho jazyka ktory si vyberiete - ChatON - videohovor - vidis vsetko co robia ti s ktorymi volas, zaroven vidis to co je pred nimi - prostredie, - ak je niekto v lese vidis ho a zaroven mozes vidiet les pred nim LIFE TASK - smart pause/smart scroll - automaticky posunie maily ci prezeranie internetu ked vidi ze idete pohnut rukou - automaticky pauzne video ked vidi ze pozerate inde - svoice drive - mobil a navigacia je ovladana hlasom pri jazde autom - air view air gesture - z klavesnice na volanie je mozne podrzanim tlacidla zavolat jednemu cloveku, alebo ist na internet ci mail zaroven je mozne ovladat mobil s rukavicami LIFE CARE - s health - aktivity a sledovanie ich plnenia pri cviceni behu sa daju naplanovat a mobil ich aj automaticky vyhodnocuje - adapt display - 7 automatickych a 4 manualne nastavenia kvality zobrazenia displeja pri prezerani fotiek, hrani hier, pozerani videa - adapt sound - vyvazenie zvuku podla toho ci mate sluchatka alebo nie

15.3.2013 16:06 / s3gambler (zive.sk) 7 3 nahlásiť

mna ta s4ka upokojila. ze nemusim kupovat novy telefon postaci aj s3. ps robi mi neuveritelnu radost ked v praci drtim hry typu nova3 a a kolgovia hrdy majitelia iphonov5 smutne zavidia.

17.3.2013 13:59 / miso (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Tak ty mozes byt akurat tak nevyzrety pubertak na brigade a nie v praci. Len detisko moze hrat nejaku strielacku v praci. Dalsia vec, prave iphone ma vyodu, ze ma viac hernych titulov a hlavne ma ich skor. Co si pamatam, tak gta bolo na ios ovela skor. BTW nova3 na iphone existuje a uplne v pohode funguje.

15.3.2013 15:03 / milan (zive.sk) Reagovať 10 13 nahlásiť

Článok nádherné dokumentuje zaujatosť a neobjektívnosť iRedaktorov MM. Keď Axxle predstaví novšiu verziu iMobilu, ktorá má inovovaný väčšinou len novší procesor, v iRedakcii nestačia híkať nad "úžasným a krásnym" iMobilom, (ktorý je x rokov v podobnom kabáte) a spíše niekoľko desiatok strán "superlatívov" takmer o ničom. Ale keď Samsung prinesie nový model, ktorý je z gruntu plný inovovácií, tak iRedakcia len veľmi vlažne skomentuje všetky parametre, (z ktorých každá prevyšuje iMobil) a iRedakcia samozrejme zhodí krásny, vydarený a úspešný dizajn, lebo to predsa nie je iMobil,

15.3.2013 15:34 / Merfi (zive.sk) 0 6 nahlásiť

Milan Podla mna im krivdis,ved ked predstavovali novy Iphone,isli koli tomu za mlaku?Myslim,ze nie;-)

15.3.2013 15:38 / 3 7 nahlásiť

to skor bolo preto, ze na apple event boli listky vypredane za 2 hodiny. kdezto na vcerajsi samsung si mohol odla mna kupit aj vcera...

15.3.2013 16:08 / Amnart (zive.sk) 7 2 nahlásiť

a co predstavil apple iphone 5 s nulovymi inovaciami alebo s LTE ktore na slovensku nejde?

15.3.2013 16:49 / hrthrt (zive.sk) 3 0 nahlásiť

od teba si mohol kupit akurat syfla ktory inak iovciam davas zadarmo....

15.3.2013 17:01 / 0 3 nahlásiť

ale hrtik. co ty tu tak skoro? dneska nemas nocnu? :-D

15.3.2013 16:51 / gfw (zive.sk) 5 1 nahlásiť

ved to! nevedia si priznat ani to ze kvoli samsungu sa tam hrabali... ale oni iOvce raz pochopia .....aj tie v redakcii.. ked vyslo trapne eSko bolo tu za hodinu 5 clankov dookola o tom istom.... najuzasnejsom a najlepsom

15.3.2013 21:07 / 0 4 nahlásiť

Sloboda slova ja pravo nie povinnost. Tak ku. rva prestan vypisovat tie tvoje nezmysli s iOvcami. Ked mam vecer precitat diskusiu kde je 150 prispevkov a kazdy druhy je tvoj nezmysel, tak je to pre mna strata casu s tym tvojim trollovanim. Maximalne to moze zaujimat tak tvoju detsku partiu.

16.3.2013 03:59 / hehe (zive.sk) 4 2 nahlásiť

tak tu nevypisuj ako keby si bol povinny ty pako! povinny si akurat fotrovi otrcit lebo ti nekupi inak novy iphone!! a matke vylizat

16.3.2013 07:32 / 1 3 nahlásiť

Nie vsetci maju skoro patnast ako ty. Smutne, ze ta v skole sikanuju. Ked je to toto tvoja terapia tak kludne pokracuj. Citove stradanie v detstve kompenzovane bullshi.tmi na diskusiach. Zaujimave. A kludne mozes opat reagovat s nejakou krav.inou na mna. Vacsieho de.bila uz zo seba tazko urobis. Go, go go..

15.3.2013 15:07 / fefe (zive.sk) Reagovať 6 22 nahlásiť

slabota, čakal som aspoň šesťnásť jadro 3GHz a 8GB RAM. A samozrejme je dosť hrubý, ideálne by bolo tak 5mm. A keby odstránili nápis Samsung nad displejom, tak ho ešte mohli o kúsok zväčšiť, aby som mohol vidieť o dva riadky textu viac. Dúfam, že pridajú aj funkciu, kedy mobil automaticky vypne hudbu, keď ju už prestanem počúvať.

15.3.2013 16:48 / jhjtz (zive.sk) 7 9 nahlásiť

ved kup novy iphone.. priadju velke S ako Steve Super Shammer Snatcher a Daju obycajnemu IPS nazov Retina a mas hned pocit ze to za to stoji!!!!

15.3.2013 20:43 / rebel (zive.sk) 1 1 nahlásiť

Tak si chod kupit telefon do tesca a zbytocne sa nebudes muset rozculovat

15.3.2013 16:51 / hrtťčh (zive.sk) Reagovať 6 5 nahlásiť

nevarazny design? autor clanku kled pise o apple tak mu nevadi ze je to stale o tom istom?

15.3.2013 16:53 / hrthr (zive.sk) Reagovať 9 5 nahlásiť

odporucam cesku mobilmaniu.. tam uz s iOvcami v redakcii zatocili davno....

15.3.2013 17:09 / Andrej (zive.sk) Reagovať 3 5 nahlásiť

Drbe ? 700 eur ?? To radšej investujem do staršej s3

15.3.2013 18:27 / winterfresh (zive.sk) Reagovať 2 5 nahlásiť

Honba za technickou dokonalostou je na konci, rozhodujuce bude na co vsetko a ako jednoducho bude mozne smart mobil pouzit. Kvalita aplikacii bude rozhodovat, preto to bude mat Nokia a BB velmi tazke. Samsung je suverenna android jednicka, nadupu mobil senzormi a funkciami a usetria na materialoch. Cela azia je zblaznena do velkych displejov tak im idu v ustrety. Lutujem skorej HTC, ktore nedavno predstavila novy One a este ani nezacali s predajom a uz su v tieni S4.

15.3.2013 22:10 / jtz (zive.sk) 1 4 nahlásiť

HTC? 1x dostal sancu 2x dostal sancu 3x som si povedal nikdy viac!

15.3.2013 18:41 / Duro (zive.sk) Reagovať 8 7 nahlásiť

Vážená redakcia MM, kde sú podobné bláboly "Najlepší na svete...", ako ste vypisovali pri predstavení MT od Apple, ktorý je podstatne parametrami slabší ako SG 4. Tu začínate "Nevýrazný dizajn...". Buďte aspoň trochu objektívny!3-[3-[3-[

15.3.2013 20:45 / rebel (zive.sk) 2 3 nahlásiť

Ja som samy boy a hovorim tiez,ze dizajnovo je to otras

16.3.2013 04:02 / kut (zive.sk) 2 6 nahlásiť

ak je to stale to iste a kopirovali to od iphone tak je otras aj iphone...

15.3.2013 19:44 / Štefan (zive.sk) Reagovať 3 1 nahlásiť

už ho chcem :-))

15.3.2013 20:45 / JaM (zive.sk) Reagovať 0 4 nahlásiť

"Rozmermi narástol, ale nie dramaticky" - NIE Rozmery su mensie ako u S3, aj ked len minimalne ale predsa, co je pri vacsom displeji celkom potesujuce...

15.3.2013 22:09 / htr (zive.sk) 4 4 nahlásiť

iOvce to vidia inak

15.3.2013 21:54 / Rudy (zive.sk) Reagovať 5 7 nahlásiť

Tak mobil som si bol vyskusat v obchode ale nezmestil sa mi do vrecka,tak mi predavac povedal ze sa k nemu predavaju aj specialne nohavice+ na leto kratasy,,,po vyskusani som bol spokojny a mobil som si nakoniec zobral a som spokojny,len nohavice sa mi uz troska paraju na pravej strane lebo je na nich len 1 vrecko a ten mobil je dost tazky......preco tam dali len 1 vrecko..???

16.3.2013 00:22 / gg (zive.sk) Reagovať 3 1 nahlásiť

xD tento rok life companion o rok life partner a o dalsi ja neviem lover...nemozem smejem sa

16.3.2013 04:01 / iiiiiha (zive.sk) 2 3 nahlásiť

iLife iObdlznik s iOblymi iRohami a iRetinami iTo iJe iTo iPrave iLave iOrechove iiiiha

16.3.2013 02:17 / Miro (zive.sk) Reagovať 4 4 nahlásiť

Nová doska na krájanie do kuchyne :)

16.3.2013 03:59 / hrt (zive.sk) 3 3 nahlásiť

uz predstavili iphone SS???

16.3.2013 13:17 / " (zive.sk) 2 2 nahlásiť

stále lepšie ako plasťák od samsungu :-O ...! PS nemám iphone!

16.3.2013 13:12 / 2 1 nahlásiť

presne tak ! len nato je dobrý...

16.3.2013 08:28 / Peter Koren (zive.sk) Reagovať 5 0 nahlásiť

Dobry den pan Kuchar, vedeli by ste mi prosim povedat ci ma Galaxy 4 Bluetooth service Serial Port (SPP). Dakujem. A ak este mate pristup k tomuto telefonu, ozvite sa mi prosim na email.

16.3.2013 12:38 / H (zive.sk) Reagovať 2 2 nahlásiť

"Samsung Galaxy S IV poháňa osemjadrový procesor s taktom 1,6 GHz" zaujimave. lebo vsade inde pisu, ze ma dva 4 jadrove procaky. p. kuchar, dufam, ze chapete tento dost fatalny rozdiel medzi cpu a soc. "Exynos 5 Octa (1.6 GHz quad-core Cortex-A15 and 1.2 GHz quad-core Cortex-A7) or Snapdragon 600 (1.9 GHz quad-core)"

16.3.2013 13:02 / Winvik (zive.sk) Reagovať 2 8 nahlásiť

Bože načo je v mobile Full HD na 5" displeji, keď ja mám na monitore veľkom 19" rozlíšenie 1024x768? Komu to načo bude? Jedine to bude žrať viac baterku inak na nič.

16.3.2013 20:53 / mauik (zive.sk) 8 3 nahlásiť

boze naco je takym winvikom rozmaznanym take velke rozlisenie a este na takej uhlopriecke? ja mam cieronbiely 11 palcovy... :-/ zjavne podporujes pokrok ako cirkev v stredoveku...

16.3.2013 14:20 / delinate (zive.sk) Reagovať 5 2 nahlásiť

Za tú cenu si človek kúpi dva Iphone5 3-[

16.3.2013 14:43 / H (zive.sk) 0 6 nahlásiť

store.apple.com/at/buy/home/shop_iphone/family/iphone5 679 - 899 € ale kup si.

16.3.2013 23:14 / jtz (zive.sk) 5 0 nahlásiť

z ciny cez ebay...a budu s tej istej linky ako origo ishrot

16.3.2013 23:15 / e (zive.sk) 4 0 nahlásiť

ja si pockam na iphone 5 SS len rozmyslam koho teraz odyebu aby mohli stary model predavat ako novinku!

17.3.2013 01:48 / dorota (zive.sk) Reagovať 4 9 nahlásiť

Horuci kandidat na hrdy TITUL šhitt roku a šmejd roku je svete !!! Za tu cenu tuto nicotnost kupi iba PAKO ! Vlhmomer uz objednalo Miinisterstvo zdravotnictva na meranie vlhkosti v damskych nohavickach .....

17.3.2013 09:54 / LLL (zive.sk) 4 5 nahlásiť

Napísal XP-čkár na šrote a mŕtvom operačnom systéme z roku 2001......B-]

17.3.2013 11:17 / W8 (zive.sk) 0 6 nahlásiť

ale no lubomírko ved aj tebe do nedávna vadila W8 ? kde máš tučniačika , padol ? :-D

17.3.2013 14:08 / Mario (zive.sk) Reagovať 2 1 nahlásiť

Urcite ten ramcek bude kovovy, lebo na s3 ke praskal. A to az tak casto ze to ani reklamovat nechcu. Mam s3 ale urcite zasa nedam peniaze za plastovu p...... u ktora bude praskat alebo napuci na vlhkom vzduchu. Ale hardverovo palec hore na s3.Tieto nove funkcie urcite nestoja za vymenu, lebo ich absolutne nevyuzijem(ete)

20.3.2013 01:39 / ger (zive.sk) 0 0 nahlásiť

tebe praskne aj guma nie ze by si ho mal velkeho ale to robis babe rozbitou flasou....a nechces aby dostala aids...

28.3.2013 11:35 / oljams (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Su tu taki, co mali rodicov surodencov. Pre nasledky takehoto spojenia nemaju normalnych kamaratov ani znamych. Ich chovanie je podporovane chovanim podobnych jedincov z ustavu. Jedna rada - neodpovedajte im na prispevky, jednocho piste dalej - akokeby neboli. Tu to pomoze, no v beznom zivote by steich museli pretiahnut lopatou po hlave B-]

1.4.2013 04:10 / shenma (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Som tu, aby vám kúsok Fantastic Cena podporu pre Xiao MI2 smartphone: 16GB: VS $ 389.99,32 GB: US 429,99 dolárov, len 10 dní! http://baseurl.de/tf...

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.