Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
Diskusia

Telekom: Nové balíčky SMS a dát k Easy, pre Free podstatne zdraželi (2x Doplnené)

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 54.161.133.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
228 príspevkov
29.5.2013 13:50 / :D (zive.sk) Reagovať 10 34 nahlásiť

hmm, kotrckoidovci sa dockali zrusenia ich megauzasneho neobmedzeneho balika 2000MB za 5 Eur? ale ale...;-);-)

29.5.2013 14:08 / Manobb (zive.sk) 2 86 nahlásiť

2GB z 5 na 9 Eur ????? Týmto pádom mením zásadne svoj doterajší pozitívny postoj k službe EASY Free. P.S.: Je to všetko jedna banda. Už-už som bol naklonený ku kúpe smartfónu (dlho som odolával), ale asi zostanem i naďalej pri klasickom telefóne. Tentoraz to skutočne vyzerá tak, že modráci (dúfam, že nie len dočasne) vychádzajú ako dobrý kompromis ... Zostáva dúfať, že sa modráci "už čoskoro" nepridajú k zvyšným výpalníkom a zachovajú si svoju tvár, hoci ani tá nie je úplne fér, ale je stále najmenším zlom v tomto špecifickom slovenskom značne prehnitom telekomunikačnom biznise. ;-)

29.5.2013 14:27 / jojo (zive.sk) 3 36 nahlásiť

A vidiš Manno,ze tolko by bolo toho k vycitaniu na O2, ale dostali sme sa opat raz na zaciatok.......................a zistili ze predsa len ty modry nebudu az tak na zahodenie.

29.5.2013 14:42 / Manobb (zive.sk) 1 27 nahlásiť

Veru, veru, to ma len utvrdzuje v názore, že ďalšie predĺženie VIAZANOSTI proste už neprichádza do úvahy a radšej budem meniť operátora hoci aj častejšie ako 1x za 24 mesiacov, a to podľa aktuálnej situácie. Dúfam, že TÚ SR dotiahne do konca aspoň tú reguláciu poplatku za prenos, aby nebol vyšší ako 3 Eur, pretože súčasné ružové a oranžové poplatky sú jednoznačne pokutou za "vernosť" a nie administratívnym poplatkom. Skontrolovanie údajov + platobnej disciplíny + uvoľnenie do procesu prenosu nemôže trvať dlhšie ako pár minút a cena tušim vyše 8 Eur je proste pokuta a nie reálny náklad. ;-) P.S.: No a k férovosti modrákov: Tie chyby, čo urobili, sa proste stali, ale zrejme nastal čas po vyše 3 rokoch im dať opäť šancu, aby dokázali, že sa zlepšili nielen v prístupe ku klientom, ale i v kvalite služieb (a najmä siete). Takže uvidíme, či počkám do vianoc, alebo ružovým dám 30 Eur zmluvnej pokuty a vybavím to ešte v tomto polroku ...

29.5.2013 14:47 / muheheee (zive.sk) 1 18 nahlásiť

teraz sa oplati radsej dobit kredit 2x po 10e a maju cely mesiac net zadara....ako platit 9e raz mesacne...

29.5.2013 15:05 / Manobb (zive.sk) 1 17 nahlásiť

Hmm, takže im budeš radšej naháňať ARPU ?, aj keď by si si za iných okolností vystačil aj s kreditom 10 Eur ? A čo s tým zbytočne nahromadeným kreditom, odhadom 10x12=120 Eur ročne ??? (však ak doteraz si dobíjal v priemere 10 Eur mesačne, tak za 2 mesiace si za net zaplatil 5 Eur a 15/2 Eur si mal mesačne na volania a SMS ... tzn. mal si to na cca 83 min./mes.) (teraz mesačne zaplatíš 2x10=20 Eur, net budeš mať gratis, tzn. na volania budeš mať 20 Eur, teda môžeš prevolať až 222 minút, čo je vyše 2,5 násobok) Využiješ to ??? Lebo ak nie, kedy potom kartu zrušíš, aby Ti aspoň vyplatili nespotrebovaný kredit ? Prídeš radšej o číslo alebo budeš hore-dole prenášať číslo medzi operátormi, aby sa Ti nespotrebovaný kredit vrátil ??? I tak še dá ... :-D

29.5.2013 17:01 / mabosk (zive.sk) 2 4 nahlásiť

Kredit na poziadanie vyplatia pri zruseni alebo prenose cisla.

29.5.2013 19:58 / Peter (zive.sk) 0 8 nahlásiť

Kredit ti vyplatia, ale je to ťažké. Ja som začiatkom marca preniesol číslo k O2 a ešte dnes nemám peniaze. To som poslal doporučenú žiadosť o vyplatenie kreditu, možno 5 reklamácií a asi 15x som tam volal. Najhorši na tom je, že teta na infolinke s tým nič nemôže urobiť a vraj ani nikam prepojiť, iba môže napísať urgenciu.

31.5.2013 13:30 / INFO (zive.sk) 5 2 nahlásiť

Najvyhodnejsi internet na predplatenke, po zdrazeni Telekomu bude: . 1 - FunFon husty balik, kde je cena 5 eur za 500 MB, vyhodne pre tych, ktorym staci tolko dat . 2 - Prima Nekonecny datovy balik za 7 eur pri pravidelnom obnovovani, kde je 700 MB, ale da sa to potiahnut az do 1000MB plnou rychlostou . Takze vsetci, ktori ste nespokojni s drazenim Telekomu, mate alternativu. . PS: Orange ma aktualne najlepsie pokrytie 3G sietou, vsetky baliky maju APN internet a nemaju ziadne sietove obmedzenia, ako Easy karta

1.6.2013 16:43 / mabosk (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Mne ho vyplatili za cca. mesiac

29.5.2013 16:40 / len tak (zive.sk) 8 8 nahlásiť

manob manob, ty teraz píšeš úplne niečo iné ako si písal pred pár dňami... aspoň vidieť že prispievaš, len preto aby si prispieval

30.5.2013 07:29 / Manobb (zive.sk) 3 5 nahlásiť

Aspoň vidno, že nechápeš jednu veľmi zásadnú vec. Svet nestojí, ale letí závratným tempom. Ten, kto sa rýchlejšie prispôsobí novým trendom a rýchlejšie upraví aj svoje správanie, ten viac šetrí ... Ak ešte pre pár dňami som mohol argumentovať cenami 3,50 Eur/5 Eur za 2GB, dnes sa situácia kapánek zmenila (neviem, či si si to vôbec všimol) .... Preto aj zmena nálad, zmena vyjednávacej pozície atď. Obávam sa však, že Ty jednoducho isté veci nechceš alebo nedokážeš pochopiť, či stráviť. Prajem Ti pekný deň a drž mi palce, keďže po včerajšej analýze cenníkov to dnes vyzerá tak, že EASY Free je najnevýhodnejšia !!!, preto do hry v 1. kole vstúpia modráci s oranžovými. Zo skúseností predpokladám, že oranžoví nebudú veľmi naklonení k vyjednávaniu, tzn. vyvolávaciu ponuku bude tvoriť modrá ponuka. Ak ju ružoví výrazne nepodlezú, majú smolu ... Porovnávacia referencia: 80min. SR 20min. ČR Net minimum 500MB ...... tu je priestor na znižovanie ceny :-) Zatiaľ od 11,20 Eur. (ostatné cenníkové možnosti boli 18,99 - 16,96 - 23,40 - 20,98 - 13,89) Cieľ: max. 10 Eur ;-)

30.5.2013 13:16 / 2 4 nahlásiť

Nepridaju.? Otázne je kto sa ku komu pridá/l.? Ako si si zabudol že kto ako prvý zdražel pri zavedení "3G" balíčkov, nie práve modráci a nasadili vtedy dokonca nepochopiteľne vyššie ceny balíčkov v menšej sieti ako dovtedy mala konkurencia. OR sa raz dva samozrejme prispôsobil=zdražel, veď prečo nie, keď si to môže dovoliť menší hráč v menšej sieti. Telekom na EASY doteraz vydržali, no kdeže konkurencia túto ponuku odignorovala a vôbec naň žiaľ nereagovala, tak nemali žiadny dôvod nezdražieť. Vlastne modráci takticky nahodili vyššie ceny a počkali na reakciu konkurentov. Pekným príkladom bolo pri zavedení neobmedzených hovorov, aká bola pôvodna cena 60 či 70.EUR.? :-) Neskutočne úmyselne/umelo nadhodená cena, už len počkať ako zareaguje konkurencia a prispôsobiť sa. "Na šťastie" konkurencia nepodliezla tú cenu len o 1.cent, popr.1.EUR ako je tmou zvykom. :-) A tak za relativne krátky čas "aj vďaka rýchlej reakcii konkurencie" si môžeme neobmedzene telefonovať za cca polovicu pôvodnej "predvádzacej" umelo predraženej ceny. V podstate to iste sa stalo aj pri dátach, len žiaľ v opačnom prevedení. Telekomu v tom nie je čo vytknúť, aspoň na EASY to skúsili, žiaľ bez reakcie konkurencie, tak sa len pekne prispôsobili, OR sa prispôsobil=zdražel hneď. Ps. Nezabudni ani na tú možnosť, vieš čo mám na mysli. ;-)

30.5.2013 14:14 / *.* (zive.sk) 1 4 nahlásiť

este par vjet o cenach o2 pri spusteni ich 3g siete: ak by boli isli cestou lacnych balikov bola by im ich siet klakla pre pretazenie. naopak ten nas orange co tu dlhodobo masiruje verejnu mienku nielen v tv reklame ale vseobecne aj v printovych mediach ci na internete o najvacsej 3g sieti dal teraz do pausalnych programov az 10 mb dat. a tesne predtym 690 mb za 15 eur. a este predtym 700 mb za 15 eur. zabudnite na lacne data. odporucam pozriet si napriklad ee v uk. datove objemy a ceny lte balikov su na zaplakanie a uz teraz mozeme povedat ze toto co teraz stvaraju orange s telekomom je len zaciatok.

30.5.2013 14:37 / 0 5 nahlásiť

Na konkurenčnej stránke s podobným zameranim som pred pár mesiacmi písal, že sa obávam zdraženia davovych služieb/balíčkov, a že vtedajšie ceny považujem za max.najnižšie. Nechcel som strašiť, ale žiaľ stalo sa to realitou

29.5.2013 13:50 / NIKO (zive.sk) Reagovať 1 90 nahlásiť

5€ za 2GB bol jediny dovod preco som presiel k Telekomu. Ako to teraz vidim, asi na nich hodim bobok

29.5.2013 13:53 / Samo (zive.sk) 0 56 nahlásiť

5€ som pouzival na tablet. Teda zbohom Telekom.

29.5.2013 19:35 / Majo (zive.sk) 3 12 nahlásiť

Ja detto. Ale kam zbohom ?

30.5.2013 10:58 / kk (zive.sk) 0 5 nahlásiť

tesco mobile?

30.5.2013 11:14 / rastislav.j (zive.sk) 5 1 nahlásiť

do tabletu by bolo zrejme výhodnejšie FF s balíkom Hustý internetový balík 5 €/500 MB /30 dní Ponuka Hustý internetový balík (ďalej aj ako „služba“ alebo „Balík“) obsahuje objem 500 MB predplatených dát, s maximálnou teoreticky dosiahnuteľnou rýchlosťou sťahovania dát 7,2 Mbit/s a odosielania 0,5 Mbit/s, ktoré je Účastník oprávnený čerpať po dobu 30 dní odo dňa aktivácie Balíka (ďalej len „doba platnosti Balíka“). Po vyčerpaní objemu dát počas platnosti Balíka sa základná teoreticky dosiahnuteľná rýchlosť sťahovania a odosielania dát znižuje na 128 kbit/s. Nevyčerpaný objem dát z Balíka sa prenáša do ďalšieho obdobia v prípade, ak dôjde k prolongácii Balíka podľa bodu 5 tohto dodatku. V prípade, ak k prolongácii Balíka podľa bodu 5 tohto dodatku nedôjde, nevyčerpaný objem dát po uplynutí obdobia 30 dní od aktivácie Balíka zanikne.

30.5.2013 13:44 / 1 2 nahlásiť

Neviem, na uváženie stále stojí študentsky paušal od Telekomu, kde na prvých 12.mes.získaš 500.MB zadarmo, alebo 2.GB za necelé 2.EUR, s tým že po roku to môžeš zrušiť. Podmienka je vek do 27.r v čare podpísania zmluvy, dá sa objednať aj telefonicky.

29.5.2013 13:51 / mental.disease (zive.sk) Reagovať 1 36 nahlásiť

Nuž to sa dalo čakať (kartel-nekartel). Dúfam len že sa nepridá aj O2 :-( Za 9€ je to už na pováženie: Tesco Mobile Stačí mať Club card. Kúpiš si Tesco sim. Spáruješ číslo s club card. Potom už len dobíjaš každých 30 dní za 9€. Nabehne ti 18€ kredit. Používaš Internet na Dnes (je aktívny automaticky) 0,50€/400MB - na ktorý sa dá využiť BONUSOVÝ kredit. Suma sumárum za 9€ máš 12GB dát + do 30 min. na hovory (60+1) / 30 dní. Prekvapujúce, že

29.5.2013 13:58 / len tak (zive.sk) 11 0 nahlásiť

no hej, len musíš mať tesco club card a byť v pokrytí o2 3G siete, vtedy sa ti to oplatí ak veľa surfuješ a málo voláš sms-kuješ

29.5.2013 14:19 / mental.disease (zive.sk) 1 24 nahlásiť

tesco club card - žiaden problém nie je pokrytie jasne treba 3G málo voláš smskuješ - to je kolko? Dobijem za 15€ = 150 minút + 12GB Sova 15 = 150 minut (+5 čísel Orange) + 10MB Delfín 15 = 50 minút + 250MB Easy Free 15€ = 50-60 minut + 2GB *sms som tam zámerne nepočítal nezaujímajú ma, nepoužívam to. ano v O2 je 2GB stale viac 11€ vs 9€ Ale mal som práve na mysli Internet na Deň (O2) a Internet na Dnes (Tesco) ktoré týmto naberajú iný ROZMER.

29.5.2013 13:59 / marek1234 (zive.sk) 2 31 nahlásiť

Ako by sa k nim mohlo O2 pridat? Porovnaj si http://goo.gl/z96yd... 500 MB = 6 EUR pri EASY aj O2 Fer predplatenka 1000 MB = 8 EUR O2 Fer, za 2000 MB zaplatis 8+3 obnova = 11 EUR 2000 MB = EASY = 9 EUR Akurat si myslim, ze Telekom prestrelil cenu dat velmi nizko, ziaden konkurent sa nechytil nato a tak to dotiahli na uroven O2 a nieco malo podliezli pod cenu dat O2 t.j. 11 EUR O2 vs. 9 EUR. Je to logicke. V datach si konkuruju predovsetkym O2 a Telekom, i ked na 3G pokrytie vyhrava Telekom. Pomarancovnik je mimo hru uz davno a vcerajsim zverincom akurat potvrdil svoju ulohu outsidera.

29.5.2013 14:07 / marek1234 (zive.sk) 5 8 nahlásiť

A este ked to bude takto pokracovat v platnosti kreditu, tak mozete ocakavat aj opatovny navrat ku platnosti preditu 3 mesiace. Cele mi to pripada, ze aj O2 nehra az tak FER, zrejme sa dohodli s Orange, nech nezvysuje platnost kreditu a nechaju Téčko potrapit aby prislo k tomu, ze zostanu na trhu jediny s tak dlhou platnostou kreditu.

29.5.2013 14:28 / mental.disease (zive.sk) 0 7 nahlásiť

tak ono aj O2DN sa dá zrušiť a Internet na deň môžu zdražieť :-/

30.5.2013 08:18 / 1 0 nahlásiť

vidličky a nože

30.5.2013 20:25 / viperman 1 0 nahlásiť

vies tablet aj prijimat aj nejake info smsky? resp ze kolko ma clovek kreditu atd.. je na to nejaka appka ci to musi podporovat tablet? lebo viem ze z tabletov toto vie nativne iba asus fonepad.

1.6.2013 08:14 / PK (zive.sk) 1 3 nahlásiť

Stačí dobiť za 7,5€, plus ďalších 7,5€ sa Ti pripočíta = rovná sa kredit 15€. (Jasné, že 7,5€ nedobiješ, musíš to zaokrúhliť) Potom máš 30x0,50€=15€, číže 30x400MB=12GB. Rýchlosť 8MB/2MB. 12GB za 7,5€ je bezkonkurenčná cena!

29.5.2013 13:54 / len tak (zive.sk) Reagovať 1 12 nahlásiť

jak som už niekoľko krát spomínal, kopírujeme trh severnej ameriky kde volania sú za "babku" a cena dát šla brutálne hore

29.5.2013 13:56 / mito (zive.sk) 0 18 nahlásiť

takze je to tu, telekom uz dorovnava tu skvelu ponuku orange...

29.5.2013 14:00 / len tak (zive.sk) 4 0 nahlásiť

to nieje že "dorovnáva" len orange to zverejnil o deň skvôr, to že dáta sú a budú čím ďalej tým viac spoplatňované sa dalo očakávať, proste taký je trend

29.5.2013 14:01 / mental.disease (zive.sk) 0 6 nahlásiť

cena dát šla hore aj UK až na zopár vynimiek.. V CZ je to iný masaker aj po zavedení "FLATov" dáta navyše v O2 CZ: FREE O2: 150MB +401kč (15,50€), 1GB +552kč (21,34€), 3GB - nedá sa, 10GB - nedá sa FREE O2 Plus: 150MB - obsahuje, 1GB +651Kč (25,17€), 3GB +853Kč (33€), 10GB - nedá sa FREE O2 CZ: 1GB obsahuje, 3GB +951Kč (36,77€), 10GB +1203Kč (46,51€)

29.5.2013 14:03 / NIKO (zive.sk) 0 16 nahlásiť

jasne, lebo si uvedomili, ze ludia komunikuju cez smartfony cez net a malo volaju, tak potrebuju od niekadial vytazit (Slovak Telekom v roku 2012: výnosy takmer 840 miliónov eur - zdrojom je priamo stranka telekomu) ta asi im je malo tak potrebuju nas vycicat

29.5.2013 16:45 / len tak (zive.sk) 3 3 nahlásiť

výnos a čistý zisk nieje to isté...

29.5.2013 21:26 / mememe (zive.sk) 1 10 nahlásiť

rok predtym mali trzby 867mil. a zisk po zdaneni 114mil., trzby mali najviac zo vsetkych telekomunikacnych a IT firiem na slovensku trochu paradoxne potom vyznieva Orange ktory mal o asi 140mil mensie trzby, ale zisk az 167miliionov, suverenne prvy a s takym naskokom ze ostatne firmy vypadaju ako zufalci len pre porovnanie hned za nimi nasledovali: Eset 55mil Telefonika 40mil Siemens 15mil Towercom 12mil HP 10mil a zvysnych 93 firiem zo stovky v priemere hlboko pod 1mil poprosim nech ma niekto zacne presviedcat ze maju take drahe data preto, lebo z cisteho zisku po zdaneni ktory je brutalnych 115mil(3,5 miliardy SKK) pri Telkome a 167mil (5 miliard SKK!!!) majitelia nevyziju :-) tie stovky milionov sme im dali my slovaci uplne radi, lebo nemame radi peniaze a chceme sa ich zbavit co najskor, to je asi jedine prijatelne vysvetlenie, alebo som nieco nepochopil?

29.5.2013 21:30 / mememe (zive.sk) 0 2 nahlásiť

aby som uviedol aj zdroj, tak je to verejne pristupny rebricek eTrendu, len bol zoradeny podla trzieb a ja som ich zoradil podla zisku po zdaneni

30.5.2013 11:19 / Cage (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Ale sak treba zivit zahranicne trhy, vystavby optickych sieti, VDSL, LTE, dotovat drahe telefony atd.

30.5.2013 13:50 / mememe (zive.sk) 0 3 nahlásiť

ano, je to tak vie sa to uz dost dlho, my slovaci platime vystavbu lepsich sieti v nemecku, len tak ... vsak normalka ... dnes som videl velmi dobry clanok o tom v podstate ako vo vsetkom, telekomunikaciami pocnuc a elektrikou konciac, slovensko je zvlastna krajina, a ludia nie su schopny svoju nespokojnost (okrem frflania) prejavovat a hybat verejnou mienkou napokon do "nezavisleho" telekomunikacneho uradu vymenoval Pociatek za podpredsedu nejakeho Smeraka, lebo J&T ma tiez zaujem byt novym providerom na LTE, vsak normalka ... a tento urad by mal dozerat aby sa telkomunikacne firmy nedohadovali na spolocnom zdrazovani dat? :-) tak urciteee!

29.5.2013 13:59 / Marian (zive.sk) Reagovať 1 22 nahlásiť

Len tolko k tomu: vypalnici.

29.5.2013 14:07 / panQ (zive.sk) 0 24 nahlásiť

Tak telekonik to dnes zabil po vzore oranguta. Asi Chcu rozsirit slovak zoo... Je to smutne. Podla mna je to odpoved na voip sluzby a facebook hovory zdarma. Inak si to neviem vysvetlit. Vazne strela jak z dela

29.5.2013 14:04 / 5eter (zive.sk) Reagovať 1 43 nahlásiť

Kto toto presadil v Telekome, by si zasluzil okamzitu vypoved. Maju najlepsiu ponuku na trhu, tisice zakaznikov su u nich len kvoli tomu a oni to zrusia. Ved ich takto caka masivny odliv zakaznikov ku konkurencii. Takto sa pripravit o trzby a o zakaznikov moze iba nesvojpravny clovek alebo d3bil. V tomto pripade je to asi kombinacia oboch moznosti (asi nejaky kinder manazer sa chcel vo firme zviditelnit, aby bol ocko na neho hrdy). Mily Telekom, zasnem nad hlupostou tvojich "manazerov".

29.5.2013 14:15 / jojo (zive.sk) 1 19 nahlásiť

Nic to.....v telekome neustale klesaju pocty Easyčkarov a teraz sa to iba zdupluje. A ten balik neobmedzenych SMS stoji tiez za povšimnutie, ze vraj 7€ pytaju.........no su oni ze normalny.

29.5.2013 14:23 / mito (zive.sk) 0 7 nahlásiť

tie SMS su naozaj urcene iba tym, ktori odosielaju vela sprav, mesacne od 117 a viac, denne viac ako 4

29.5.2013 14:15 / marek1234 (zive.sk) 7 16 nahlásiť

Inak sa nedalo, proste 5€ za 2GB to nedostanes ani na optike ani DSL. Proste ta cena bola extremne nizka. Ako vidis sam, od zavedenia EASY Free, co si myslim,stale, ze je najlepsi predplatenkovy produkt na trhu ani jeden z opov zamerne nezareagoval. Od pomarancovnika sa nedala cakat ziadna cenova vojna, to je ako hnily dub, z ktoreho ani sova nevyleti a spoliehat sa na O2 nestacilo. Len dorovnali ponuku, ktoru znizili prilis nizko. Teraz mozno ocakavat,ze na trhu s datami bude pekne dlho klud. Orange sa "vyznamenal" vcera, O2 si dlhodobo drzi ceny, ktore su uz teraz rovnake ako u konkurencie a Telekom si zapytal to,co ostatni dvaja. Proste treba tender na stvrteho datoveho operatora!

29.5.2013 14:21 / mito (zive.sk) 0 14 nahlásiť

ano, cakaj na stvrteho operatora, ten zaplati vysokansku licenciu a da ti data za menej ako polovicne ceny...zabudni!!!

29.5.2013 22:36 / mememe (zive.sk) 0 6 nahlásiť

ako som uz niekde napisal, je to velmi pozoruhodna situacia na ktoru by si protimonopolny urad, ak u nas nieco take vazne funguje, mal pozriet

29.5.2013 17:13 / Podkušiteľ (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Napíš to rovno!!! Súto I

29.5.2013 14:07 / Effe (zive.sk) Reagovať 2 28 nahlásiť

Takže s ich mobilným internetom končím, výpalné odmietam platiť. Vrátime sa ku "klasickému" využívaniu mobilu - na telefonovanie. Internet mám v práci aj doma - stačí. A to si ešte tie k*rvy dovolili včera volať že či nechcem úžasné Mágio TV či ako to nazývajú.

29.5.2013 14:10 / M2 (zive.sk) Reagovať 1 25 nahlásiť

Vidim to na skory prenos cisla do O2 ... (jedine 2 pre mna vyraznejsie vyhody Easy Free boli lacny 2GB net a takmer premiove cislo, ktore som dostal zadarmo). 9 eur je uz dost a viac sa mi oplati denny internet od O2, kedze nevyuzivam internet v mobile kazdy den - tak budem mat na 18 dni cca 7,2GB. A zrovna, ked si clovek zacinal mysliet, ze Telekom sa spamatal :-(

29.5.2013 18:20 / maxos (zive.sk) 1 8 nahlásiť

Tiez to tak vidim, este pockam ci zrusia bonusovy internet po dobiti ak tak urobia idem spat do O2 a tiez budem pouzivat denny internet. Mozno pomalsi ale hlavne bude stabilny teda ma nebude prerusovat ako to robi Telekom a budem mat k dispozicii 12 GB a ak k tomu pripocitam zlavu 30 percent zlava tak to bude daleko lepsie ako Easy Free. A kedze mi ide o data tak ma nejak zdrazenie minuty za hovor netrapi.

29.5.2013 23:12 / m (zive.sk) 1 5 nahlásiť

Da sa aj Tescomobile+Clubcard, dostanes dvojnasobok kreditu a denny internet tak mas so zlavou 50 percent, za 7,50€ mesacne namiesto 10,50€ pri 30 percentnej zlave na fakture, kredit dobijes rovnako ako na beznej O2 karte

30.5.2013 14:22 / 1 1 nahlásiť

Čo som skúšal denný internet na EASY FREE(naposledy včera) na troch kartách cca 20.krát, tak nedošlo ani v jednom prípade k spomaleniu po prečerpani 100.MB. Za deň som preniesol cca 2-3.GB niekedy aj viac bez obmedzenia rýchlosti, ďalej som to už neskúšal. Ps. Možno by to stalo za skúšku ako by sa to zachovalo u teba.

5.6.2013 22:35 / lubos76 0 0 nahlásiť

Telekom ma vyšší FUP ako tvrdí, to je u neho plus

29.5.2013 14:10 / Radovan Garabík (zive.sk) Reagovať 13 3 nahlásiť

Volal som práve na infolinku do Telekomu, nie je to pravda. Mení sa len pri programoch Fix, pri Easy všetko ostáva. A milej pani (slečne?) na infolinke budeme by default veriť, lebo kam by sme sa dostali, ak nie, či?....

29.5.2013 14:15 / M2 (zive.sk) 0 18 nahlásiť

Viac by som veril MM.sk ako infolinke. Jednak preto, ze na infolinke radi klamu resp. sa obcas zadari trepnut blbost a druhak preto, ze tam vacsinou zamestnavaju brigadnikov/studentov, ktorych radi NEinformuju o zmenach.

29.5.2013 14:40 / mito (zive.sk) 0 9 nahlásiť

na druhej strane je to uplne cisto nova info z ich dielne, takze neboli a konkretne tato slecna este nebola preskolena, takze tuto info z jej ust musime brat lahkovazne a ospravedlnit ju za mylne info, ktore podala.

29.5.2013 16:32 / panQ (zive.sk) 0 2 nahlásiť

No nato som velmi zvedavy ci nechaju ten net po dobiti zdarma... Ale ked vidim tu nenazranost - pochybujem! Budem ale rad ked sa vtomto pripade budem mylit :)))))

29.5.2013 16:49 / Radovan Garabík (zive.sk) 2 0 nahlásiť

No ono pre mňa je to zásadná informácia, lebo obhospodarujem niekoľko Easy Time a mal som v pláne ďalšie, a ak by SURF30 aktivovaný do 1.6. mal ostať v platnosti, tak by som sa poponáhľal to riešiť. V tomto zmysle som to aj slečne oznámil, s tým že predpokladám že hovor je nahrávaný, takže prípadná reklamácia bude rýchlo riešiteľná :-) (aj keď je pravda, že v Orange sa nahrávka "stratila" a stálo ma to pár € lebo reklamáciu zamietli)

29.5.2013 14:18 / mito (zive.sk) 1 6 nahlásiť

tu slecnu bud vyhodia alebo schyta nejaku minus premiu od zamestnavatela

29.5.2013 14:34 / mito (zive.sk) 3 3 nahlásiť

ale uz aj o2 by mohlo dat nejaky ten vyhodny balicek SMS sprav do vsetkych sieti, ktore sa daju odosielat z mobilu, to im este chyby v ponuke balickov. ti zvysni dvaja maju toto v ponuke

29.5.2013 14:42 / Busy (zive.sk) 2 2 nahlásiť

Ved ma a hned niekolko takych balickov :) Najlacnejsi je sice za 15e ale k nemu ako bonus mas 100 minut a 100 MB mesacne. potom za 20e a 30e, a najvyssi je za 45e a k nemu su ako bonus neobmedzene volania do EU a 1GB dat. A akciovy mobil :)

29.5.2013 14:45 / mito (zive.sk) 1 0 nahlásiť

to su ale balicky pri programoch na pausal, ja mam O2 fer, takze som to myslel na sluzbe Fer

29.5.2013 15:21 / Busy (zive.sk) 3 3 nahlásiť

Nenapisal si ze to chces kombinovat s O2 Fer ;) Ale k veci. Suhlasim s tebou, tiez by mohlo O2 dat nejaky balicek neobmedzenych sms+mms do celej EU, alebo aspon CZ+SK. Akurat si neviem predstavit cenu toho balicka. U Telekomu ho mame teraz za 7e, takze vyrazne viac nez 7e by stat nemal. Ale zase ked bude stat menej, moze to ohrozit balicek 100 sprav za 5e. Chcelo by to ceny tych balickov nejak kompletne prekopat (najlepsie posunut smerom dole). Zatial (podla mna) jediny rozumny balicek (ktory aj mam a pouzivam) su neobmedzene sms+mms do vlastnej siete za 4e.

29.5.2013 15:31 / mito (zive.sk) 3 5 nahlásiť

4 eura vo vlastnej sieti je vela!

29.5.2013 15:55 / mental.disease (zive.sk) 0 8 nahlásiť

ale prdlajs veď majú balíčky aj na O2 fér 50 sms/mms nielen do všetkých sietí v SR, ale do celej EÚ - 3€ 100 sms/mms nielen do všetkých sietí v SR, ale do celej EÚ - 5€ Easy Free 7€ neobmedzené sms/mms na SVK WOW paušál to bolo tuším 6,99€ za neobmedzené sms/mms na SVK a WOW prima 8€ šikovná volba 70 sms/mms na SVK za 1,99€ ale fakt neviem načo to je dobré :-D

29.5.2013 16:09 / Busy (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ale mito sa pytal na nejaky vyhodny balicek v O2, nie na tie predrazene skupiny sprav kde ta jedna vyjde na 5 alebo 6 centov a to este aj vtedy, ak minies cely balicek a nic neprepadne ;)

29.5.2013 14:32 / Winvik (zive.sk) Reagovať 2 0 nahlásiť

Doteraz som to zivil kvoli tomuto. Ked to padne, co by ste mi odporucili? Dam za to max. 6 €, 9 to je teda velmi moc.

29.5.2013 14:33 / milan (zive.sk) Reagovať 2 8 nahlásiť

mozno uz tie data konecne prestanu "blokovat" a 3mb stiahnete na 1 pokus :)

29.5.2013 14:35 / mito (zive.sk) 2 4 nahlásiť

ak by to blokovanie zrusili, tak by cena aj mohla byt, tiez suhlasim...

29.5.2013 18:23 / maxos (zive.sk) 1 1 nahlásiť

toto ma nejak netrapi bude ma viac trapit ak zrusia tu 5 Gb rezervu bo este ani raz sa mi nestalo ze by ma stopli po precerpani 2 Gb :))

30.5.2013 08:50 / Mates (zive.sk) 2 6 nahlásiť

Heh, či ty nebudeš z tých, vďaka ktorým máme tieto zázračné odopínania po pár MB a miesto piatich eur za 2 GB deväť. Nenažranosť našich operátorov nemá hraníc. Ty predvádzaš to isté, len na druhej strane barikády :-|

6.6.2013 11:16 / lubos76 0 0 nahlásiť

dnes sa už ťažko dá vtesnať do 2GB aj keby šlo o 15dňové pripojenie po 6h a bez youtube. Mali dať aj papierovo 5GB, alebo ponúknuť 1GB, 2GB, 5 a 10GB napr. od 3€ po 9€ nech si každý vyberie čo chce, alebo znížiť rýchlosť na 1Mbit (alebo 0,5) a bolo by to férovejšie.

29.5.2013 14:35 / Pavol (zive.sk) Reagovať 2 22 nahlásiť

Mal som túto ponuku a využíval ju. Lenže v poslednom čase ten ich internet nefungoval poriadne. A platiť za to 9 € určite nebudem. Takže sa vraciam zasa do O2.

29.5.2013 14:36 / Busy (zive.sk) Reagovať 0 21 nahlásiť

No, ludia, ja to proste vidim tak, ze akcionari Telekomu, hladajuc dalsie mozne zdroje rychleho prijmu, sa rozhodli ze brutalne zarobia na poplatkoch za prenosy cisel svojich zakaznikov ku konkurencii. A pocitaju s tym, ze odchod (hlavne) easyckarov im statisticky zdvihne ARPU. No co viac si mozu priat ? ;-) :-P

29.5.2013 15:03 / hehe (zive.sk) 3 5 nahlásiť

Vcera som presne pisal, zase Vas telekom odrbe pri easy onedlho, a je to tu :D, preto aj keby to davali uplne zadarmo by som do toho nesiel nikdy dakujem :-D

29.5.2013 15:07 / muuu muuu (zive.sk) 0 4 nahlásiť

čistá ryža , no nič kukneme cennik prechodu , ak daju dolu aj net za dobíjanie tak smer zlé zlé zlé 02 .... konečne si kupim mobil z klávesnicou ;) lol

29.5.2013 14:59 / Mizu (zive.sk) Reagovať 0 11 nahlásiť

a potom nech nikto netvrdi ze nemaju kartelove dohody :P ani si nieje scoho vybrat co pomaranc ci rozovy alebo modry :P a to ze je 21 storocie :D

29.5.2013 15:13 / LLL (zive.sk) Reagovať 1 9 nahlásiť

Najlepšie vychádza Tesco Mobile. Po spárovaní s Club Card nabehne dvojnásobok kreditu a dá sa surfovať z bonusového kreditu. Alebo 500MB za 5€, ale to už sťahuje z bežného kreditu... Telekom na predplatenkách net blokoval. Používam v Telekome Easy Time, iba na hovory v Telekome. Easy Free som zrušil ako dal Tesco Mobile dvojnásobok kreditu. Na volania do iných sietí zdarma z bonusového kreditu. :)

29.5.2013 15:28 / teky (zive.sk) 0 11 nahlásiť

Teda ak ten internet mieni ist,tak ako slapal doteraz s velkymi prerusovanymi vypadkami,tak nech si to strcia kade lahsie.A oni si za to este budu aj pytat skoro 100 percent najviac.B-]

29.5.2013 15:29 / pfff (zive.sk) Reagovať 1 8 nahlásiť

(Príspevok upravený pre nevhodný obsah) obávam sa že to telekom nedomyslel 1. zrušia bonus = už nebudú vyvolávať z pevných liniek, od konkurencie na easy karty a už si easyčkári nebudú z takto získaného kreditu kupovať služby = zdraženie 2. už nebude výhodný data balík, zdraženie z 5 na 9 € spolu so zrušením bonusu... sa mi nezdal z posledne zverejnených údajov že by im počty simiek narástli, práve naopak, bol hlásený pokles... 3. aspoň že zrušil o2 aj orange BONUS za prenesenie čísla, to znemožní rýchly útek easyčkárov 4. teším sa na nejaké nové videjko o škodlivosti a nebezpečnosti free wifi. o2sk už jedno zverejnilo, mal by sa pridať orange aj telekom, určite potom ľudia zabudnú na bezplatné wifi a budú sypať euráče naviac mob. opom 5. niet lepšia ukážka potrebnosti 4. opa na trhu mimo dosah tejto trojky ako udalosti tohto týždňa, jedným ruplo a dali zoo, druhý šťastím bez seba zdražia. nádherný blázinec

29.5.2013 15:38 / mito (zive.sk) 0 5 nahlásiť

vidios pfff a to si ich tak ospevoval a oni predsa len dorovnali ponuku orangeu a takto to pototo...

29.5.2013 15:52 / pfff (zive.sk) 2 16 nahlásiť

jasne, ty si si radšej platil celú dobu 11€ za 2GB niesto 5€ lebo si vedel že tá cena vydrží rok a bolo ti lepšie dať za rok 11x12€ = 132€ miesto 5x12 € = 60€ tomu sa povie inteligent, presadzovať dlhodobo podstatne drahšiu ponuku vo viere že konkurencia tiež zdražie

29.5.2013 15:54 / mito (zive.sk) 11 2 nahlásiť

mam easy, ale net v mobile som nepouzival...nepotrebujem

29.5.2013 15:59 / pfff (zive.sk) 2 14 nahlásiť

hlavne že sa zapájaš do diskusie o cene mobilného internetu tá detinská radosť z toho ako tým ktorí používajú mobilný net na easy zdražel o 80% je úplne úchvatná rovnako ako prvý príspevok boľševika v diskusií - konečne kotrčovci budú platiť viac, dočkal som sa!

29.5.2013 16:02 / mito (zive.sk) 1 5 nahlásiť

a ako si prisiel na to, ze sa z toho tesim? ak sa mas zaujem zase s niekym pohadat, tak si najdi inu obet a nie mna!

29.5.2013 16:27 / pfff (zive.sk) 1 3 nahlásiť

ak si nepamätáš čo píšeš alebo nevieš čo píšeš, prečítaj si to znovu: "mito 29. 05. 2013 15:38 vidios pfff a to si ich tak ospevoval a oni predsa len dorovnali ponuku orangeu a takto to pototo..." najlepšie nepíš vôbec nič, ak nemáš čo k veci, len posmešky

29.5.2013 16:30 / mito (zive.sk) 5 2 nahlásiť

proste zdrazili sluzby, naco to prezivat?!

29.5.2013 16:33 / pfff (zive.sk) 1 3 nahlásiť

hlavne že ty si tu, nemáš, nepoužívaš, neplánuješ používať, ale k téme sa vyjadruješ a poúčaš ak ti to nepríde divé, ok papááá

29.5.2013 16:35 / mito (zive.sk) 3 5 nahlásiť

ocividne ti zobrali hracku, tak sa musis jedovat a trucovat, tak sa bav...paa paa

29.5.2013 16:12 / mito (zive.sk) 3 2 nahlásiť

pfff vobec si moj prispevok nepochopil, chcel som nim povedat iba to, ze vsetci traja nasi mobilni operatori su rovnaki, netreba ani jedneho z nich ospevovat a vychvalovat... co ty nato?

29.5.2013 16:05 / Manobb (zive.sk) 1 18 nahlásiť

pfff, pripadá mi to ako príprava na REŠTART. Chýba však ešte jeden stupeň, a to zavedenie poplatku za pripojenie do siete v prípade, že by väčšina ľudí prešlo na nulové paušály alebo predplatenky a drasticky znížili trafic. Po následnom vytriezvení zákazníkov a uvedomení si podstaty (ne)potreby telefonovať mnohí odpoja SIM-ky úplne a vrátime sa do roku 1997 ... ... kedy si operátori uvedomia, že treba začať odznova a príde "druhá jarná mobilizácia 2019" ... Ak sa ani vtedy nepriblížime k cenám vyspelých krajín EÚ, tak Slovákom niet pomoci a zostanú večnými otrokmi "na panskom" oligarchov a úžerníckych podnikateľov ... P.S.: Bez jedla a pitia človek umrie, bez telefonovania prežije možno aj omnoho dlhšie a celkom určite bude mať viac času na osobné kontakty s inými ľuďmi ... ;-)

29.5.2013 15:37 / m (zive.sk) Reagovať 0 17 nahlásiť

no to je v p*** presiel som ku tym čurakom z O2 kvoli lacnemu netu lebo ten vyuzivam viac ako hovory a už aj to zdrazeli nech sa idu vypchat banda jedna nenazrata su vsade jak v orange tak aj telekom to uz ani ten 0,5gb nemohli dat aspon za tych 5? nech sa zadrhnu

29.5.2013 15:55 / pfff (zive.sk) 0 8 nahlásiť

s tou cenou napadlo to isté aj mňa nie aby dali za tú istú cenu menej MB ale ešte aj to zdražia o 1€ :-D kto má staré DN od o2sk je v pohode, pomalé ale 6€ a v pohode s tým prenesú viac ako 500MB/mesiac

29.5.2013 15:43 / m (zive.sk) Reagovať 0 6 nahlásiť

hah a este vcera ci kedy sme sa smiali nad ponukou zvieraciek od orange ze kedy to ostatny dorovaju a mame to tu :D zase sa niekto sfajcil tentoraz pre zmenu v telekome a povedal si sak dorovnajme :D

29.5.2013 15:46 / mito (zive.sk) 1 2 nahlásiť

je proste taky trend, data su pre operatora prioritou a oni to velmi dobre vedia...aj irske o2 ma 700mB za 9,90 eur

29.5.2013 16:10 / LLL (zive.sk) 0 12 nahlásiť

V Írsku nemajú slovenské platy.. Môžem napísať, že aj v Rakúsku majú 9GB za 9€.

29.5.2013 18:27 / maxos (zive.sk) 0 6 nahlásiť

Vypada to tak ze akcionari telekomu a orange boli spolu v jamajke na dovolenke bo tak priiiidrrrrbaanuu ponuku nemoze dat clovek v normalnom stave :-D

29.5.2013 18:50 / Vlado (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Mozno boli len v Amsterdame sa B-]

29.5.2013 15:52 / crucifix (zive.sk) Reagovať 0 5 nahlásiť

celé zle...samozrejme im ide o zákazníkov...pekný odfajč na deň detí

29.5.2013 16:01 / Fanatix (zive.sk) Reagovať 3 19 nahlásiť

No vyzerá to tak, že návrh zlúčiť telekomunikačný trh v rámci EU nakoniec prejde europarlamentom a tým pádom skonči "Klondike" našich nenažraných podvodníkov, no a tú chvíľu chcú ešte využiť na bohapustú rabovačku našich vrecák. Potom už nebude problém "odbehnúť si k susedom" a napríklad od takého AT Orange si zobrať nejaký megapaušálik "za pár drobných" (v porovnaní s našimi cenami) a volať a dátovať aj na Slovensku bez akéhokoľvek roamingového obmedzenia. Už vidím ako sa tí naši vydriduchovia na čele s Lančaričkom trasú.

29.5.2013 16:12 / Manobb (zive.sk) 3 2 nahlásiť

Kedy ? ....... už včera bolo neskoro ..... Ale vážne, môžeš dať aj nejaké konkrétne linky? Vopred díky. ;-)

29.5.2013 16:22 / mental.disease (zive.sk) 0 8 nahlásiť

Asi ťa sklamem, ale takto to iste nebude. Ak by si zobral paušál v Rakúsku, Budeš ho využívať kde na Slovensku? V sieti Telekom, Orange, alebo Telefonica? Rakušania budú investovať do sietí na Slovensku? Alebo budú iba inkasovať? A ty si budeš užívať roaming.. Sorry, fakt pekná, lež utopická predstava ;-)

29.5.2013 16:31 / pfff (zive.sk) 5 4 nahlásiť

to napíš EK a do europarlamentu mojko EÚ chce do roku 2015 zrušiť roamingové poplatky Do piatich rokov by malo byť jedno, či voláte z domácej siete alebo zo zahraničia. Európska únia chce zraziť roamingové poplatky na nulu. mobilmania.azet.sk/clanky/eu-chce-do-roku-2015-zrusit-roamingove-poplatky/sc-3-a-1123562/default.aspx

29.5.2013 17:44 / mental.disease (zive.sk) 2 8 nahlásiť

mojko je také domácke :-D A čo má zrušenie roamingových (prepojovacích) poplatkov s modelovov situáciou o paušále z Rakúska? Skôr tu ide o to že od roku 2015 si budeš môcť vybrať iného ROMANIGOVÉHO operátora ako domovského v rámci EU. Ale to neznamená že ceny paušálov v domácich sieťach sa budú rovnať ROAMINGovým paušálom. zrušenie roamingových poplatkov na nulu nerovná sa, že nebudeš platiť za prijaté hovory v roamingu! - i keď ani toto nie je vylúčené (napr. v USA sa bežne platí za prijaté hovory)

29.5.2013 18:09 / pfff (zive.sk) 6 1 nahlásiť

no jo mojko, ono sa pri dátovom balíku platia strašne pálky za prichádzajúce hovory takže si to všetkým objasnil, žiaden rakúsky data balík v roamingu, strašne drahé prichádzajúce hovory

30.5.2013 09:57 / 5eter (zive.sk) 3 2 nahlásiť

Pokial viem, tak plan EK je taky, ze zahranicnu mobilnu siet v EU chcu postavit na roven tej domacej, cize v zahranici budu musiet platit uplne rovnake ceny a podmienky ako doma. V tom pripade by to malo zmysel.

29.5.2013 17:06 / Manobb (zive.sk) 2 7 nahlásiť

Až taká utópia by to nemusela byť, lebo: 1.) E5 (t.j. tzv. Épäťku = 5 najväčších európskych poskytovateľov telko služieb) tvoria: - Deutsche Telecom (u nás je to Telekom), - France Télécom (u nás je to Orange), - Telefónica (u nás je to O2), - Vodafone a - Telecom. 2.) BTS-ke je prakticky jedno, kde sa fyzicky nachádza (v ktorom štáte a na ktorom paneláku či kopci) ..., podstatné je, kde bude "adresne" vložená v rámci topológie mobilnej siete ..... tzn. stačí iba zlúčiť riadiace centrály jednotlivých sietí v jednotlivých štátov do 5 centrál uvedených hráčov ... vzniklo by 5 veľkých sietí a tvárili by sa ako z jedného štátu (= Európska únia) 3.) jednotliví hráči by si medzi sebou platili prepojovacie poplatky rovnako, ako si teraz medzi sebou platia (či skôr vzájomne započítavajú) prepojovacie poplatky naši špcialisti z OR, TK a O2 4.) títo hráči si medzi sebou určia pravidlá pre údržbu siete, či odmeny a pod. (však zo štatistiky sa dá presne zistiť, ktorá SIM /=človiečik z nejakého štátu EÚ/ sa pripojila v ktorej BTS-ke a do ktorej siete urobila hovor) 5.) ostatní hráči mimo danej E5-ky + virtuáli môžu fungovať cez "európsky roaming" podobne, ako u nás svojho času fungovalo O2 v sieti vtedajšieho TM Proste sú to všetko riešiteľné veci ...., pretože systém fungovania je úplne rovnaký ako dnes, len to bude v oveľa väčšom meradle .... Len zatiaľ chýba vôľa operátorov sa dohodnúť ... (preto je na mieste DIREKT z Bruselu), lebo dnes je to pre nich výnosnejšie, keďže vedia lepšie a jednoduchšie "cicať" špecifických zákazníkov v záujme tých vyspelých zákazníkov ... ;-) P.S.: Doporučujem prečítať si str. 9-10 tohoto dokumentu: http://www.google.sk/url...

29.5.2013 17:52 / mental.disease (zive.sk) 0 8 nahlásiť

roamingový polatok = prepojovací a ten chce EK dostať na NULU toť vše.. ale uvidíme ako to celé dopadne

29.5.2013 20:44 / len tak (zive.sk) 6 4 nahlásiť

teba by si normálne mala najať únia, jaký si ty "expert", jak chrobák truhlík

30.5.2013 13:46 / mental.disease (zive.sk) 0 6 nahlásiť

pfff + len tak: sa zmôžete len na invektívy, alebo máš aj niečo k téme? Od 1.7.2014 sú nasledovné MOC eurotaríf: odchádzajúce hovory - 19c / 22,8c s DPH prichádzajúce hovory - 5c / 6c s DPH odoslaná sms - 6c / 7,2c s DPH 1 MB dát - 20c / 24c s DPH 1.jul.2014 je zároveň dátum kedy má dôjsť k liberalizácii Roamingového EU trhu. T.J. môžeš si vybrať iného operátora na roaming (aj virtuálneho) v rámci EU. Na zabezpečenie tohto existujú viaceré technické varianty (obe sú na jednej SIM karte: Single IMSI (International Mobile Subscriber Identity) ale pravdepodobnejší variant je dvojitá identifikácia na SIM (domovská a roamnig) čiže Dual IMSI. Velkoobchodné ceny eurotarify sú od 1.7.2014 nasledovné: odchádzajúce hovory - 5c prichádzajúce hovory = sadzba za ukončené volania (PP) v danej krajine odoslaná sms - 2c 1 MB dát - 5c Ďalšie znižovanie maximálnych taríf schválené nebolo. MOC platia do roku 2016 a stropy VOC sú záväzné do roku 2022. Ak si porovnáte max. cenu MB dát MOC 20c a VOC 5c - nachádza sa tu slušný priestor na zisk a konkurenčné prostredie pre alternatívnych roamingových partnerov. Plus nikde nie je napísané, že daný operátor nemôže predávať dáta za menej ako 5c/MB. Takže jediné čo som chcel povedať: To čo používaš v doma a výber roamingového partnera budú DVE rozdielne veci a stále nie je jasné či sa za prijatý hovor v roamingu bude platiť.

29.5.2013 16:06 / achjaj (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

a to idu zrusit aj sluzbu easy bonus od augusta, korunu za minutu hovoru z inej siete

29.5.2013 16:15 / Pejko (zive.sk) Reagovať 1 9 nahlásiť

tak tak, len vydrzat kym sa zluci europsky tele. trh a potom sa mozu j.ebat do zadku ti 3 medzi sebou. ked zoberesrakusky pausal za 10 eciek so vsetkym a tu ti ponukne p.ica po telefone meha zlavu na retencnom -30% a aj tak platis jak ch.uj 30 eur mesacne. vsetko ma svoj koniec, aj to ich ryzovanie.

29.5.2013 16:41 / pfff (zive.sk) 0 9 nahlásiť

:-D už sa neviem dočkať LTE na slovensku. včera orange ukázal že na najrýýýýchlejšej 3G sieti si predstavuje niečo medzi 10 a 500MB/mesiac, viac nezvládne telekom niečo medzi 500-2000MB a sieť kolabuje úvodné lte je teoreticky 2,5 rýchlejšie ako súčasné tunajšie 3G, takže sa môžme tešiť na 25 až 1250MB balíky dát? už aby to tu bolo :-D btw. vynulujte počítadlo, dajte google mapy, vyhľadať si trasu, pozrieť si mesto... na koľko metrov vám vystačí zoo balík dát? potom si priplaťte za tablety so zabudovaným 3G... výrobcovia vedia prečo ich je v ponuke tak málo, vystačia si s wifi

29.5.2013 16:49 / dddd (zive.sk) Reagovať 1 27 nahlásiť

Svoje cislo som od nich uz raz preniesol, ked bolo O2 data neobmedzene, ziskali si ma spat, ked dali 2GB za 5 eur. Sa im zda toto malo? Nemusia mat ani to, odidem od nich prec a budu mat 0, opakujem NULA eur odomna!

29.5.2013 17:06 / Sola (zive.sk) 0 22 nahlásiť

Okamžite aj s ďalšími 6 ludmi odchádzam s telekomu. Internet na doma mi končí od nich. A na truc kvôli tomuto od nich odchádzam. Papa

29.5.2013 17:30 / panQ (zive.sk) 0 6 nahlásiť

na konkurencnom portali som nasiel ze za dobitie by mal net zostat, aby to bolo ale na 30 dni treba dobit 2x10€ po 15 dnoch, ale vela ludi ako to tu uz spominalo nevyuzije 20€ = 222 minut na hovory, jedine potom zrusit kartu ak bude na nej dost kreditu a ten si dat poslat, alebo prejst snim niekam inam. Inak je to hrozny skok vzad z 5€ na 9€ - mali dat novy nazov tomu balicku ze telekonik :D :D :D som u nich viac ako 12 rokov ale toto je fakt sila :)))

29.5.2013 17:25 / Mato (zive.sk) Reagovať 0 6 nahlásiť

Tak to urobili pekny podraz na ludi co presli na easy free.Aspon ze je ten balik 500mb,dufam ze aspon ostane internet ak si dobijeme kredit.A ked nie no co budeme bez netu a hotovo.aspon my baterka viac vydrzi v mobile.Vybavena vec nedam im zarobit a hotovo.

29.5.2013 17:27 / ebolla (zive.sk) Reagovať 0 7 nahlásiť

Oni chcu ze net 9 euro ..Najprv nrch odstranie vypadky uz som to reklamoval x krat a ziadna oprava nech idu ....

29.5.2013 17:31 / Jiřina (zive.sk) Reagovať 1 14 nahlásiť

jede vo kartelovou dohodu a zdali neni nutno dati celou zalezitost na soud. mne se to velice nechce libit. v dnesni dobe kdyz mnozi lide potrebuji vesmes data na volani a psani zadarmo jedou operatorove s cenama nahoru za smesne balicky. kdyby to bylo 10 GB tak bych dala tech 10 EU za to ale ne za 2GB. to at si vyhodej z hlav, zaridim se po svem. luzeri.

29.5.2013 17:56 / 123 (zive.sk) Reagovať 0 4 nahlásiť

Zdá sa, že niekto došiel v nedeľu po opici do práce a dal taký dobrý návrh, že sa mu podarilo ho do stredy zrealizovať.

29.5.2013 19:01 / Bonus (zive.sk) Reagovať 1 12 nahlásiť

No ak to bude pravda tak docerpem bonus za prenos na Easy a miniem ho na zdrazeny internet a pri nulovom kredite bye bye Telekom. Tie data boli jedina vec pre ktoru som bol este u nich.

29.5.2013 19:24 / Manažér (zive.sk) 30 5 nahlásiť

Prečo by to nebola pravda? Musíte si uvedomiť, že gro spotreby je v súčastnosti v dátach, ľudia si volajú a píšu zadarmo a to má vplyv aj na ostatné služby. Ak je potrebné skvalitniť celé portfólio služieb tak je nutné mierne zdražiť balíčky s dátami, inej cesty niet. Ďakujem za porozumenie a dúfam, že nám ostanete verný.

29.5.2013 19:27 / 123 (zive.sk) 1 22 nahlásiť

Mierne zdražieť o 80 %...

29.5.2013 20:02 / Manažér (zive.sk) 36 5 nahlásiť

Vychádzam z údajov, že: Priemerná nominálna mesačná mzda zamestnanca hospodárstva SR (vrátane odhadu za zamestnancov u živnostníkov) dosiahla v 4. štvrťroku hodnotu 875 Eur. Jej dynamika rastu sa oproti 4. štvrťroku 2011 zrýchlila o 2,7 p. b. na 3,2 %. Čiže v súčastnosti je nejakých 9 EU za balíček ako niekedy 9 korún. Myslím, že cena za poskytnutý balíček je viac ako priaznivá a dúfam, že klienti budú spokojný, zachovajú priazeň aj do budúcnosti a ocenia skvalitnenie služieb ktoré sa pripravujú. ( double 2.1 kanálové stereo hovory a iné.)

29.5.2013 20:10 / Manobb (zive.sk) 1 25 nahlásiť

Vy ste pán manažér vééééľky optimista. I keď sa ani nečudujem, však Vy ste sa aj pri prechode na Euro tvárili, že mobil za 1Sk je to isté, ako mobil za 1 Eur. Možno ste iba chýbali na jachte v Monaku a tak ste "prepočuli" že 1 Eur = 30,126 Sk P.S.: Máte ešte veľa takých podobných manažérov vo firme, čo si to vykladajú ako Vy ? Ak áno, tak pokoj s Vami i Vašich kolegov od oranžového ZOO. ;-)

29.5.2013 20:19 / Merfi (zive.sk) 0 19 nahlásiť

Manager ty si z Mongolska??? 9€ je ako kedysi 9Sk?? Priemerny plat v Sk z 1989 sa rovna priemernemu platu v eurach dnes? Ak su u vas vsetci tak nasnupani,tak uz potom tomu zdrazeniu rozumiem

29.5.2013 22:35 / Juro (zive.sk) 0 9 nahlásiť

Ujo manazer, z tych udajov radsej nevychadzajte, na tu Vasu priemernu mzdu nedosiahne viac ako polovica zamestnancov, to predsa viete. Dalej treba brat do uvahy ze polovica obyvatelstva su deti, skolaci, studenti, dochodcovia, nezamestnani a tam je ten prijem tiez trosku iny ako Vas plat. V zmysle tychto skutocnosti moze napisat ze 9 eur je ako kedysi 9 SK skutocne iba ******* "manazer". A berte to ako nadavku prosim, lebo to bolo aj tak myslene. Double 2.1 kanalove stereo si strcte do zadku, zvysili ste cenu internetu pri predplatenkach o 80%, pricom prijmy obyvatelstva od uvedenia Easy Free ani zdaleka takymto tempom nerastli. Zbohom.

29.5.2013 22:38 / mememe (zive.sk) 1 3 nahlásiť

naco sa rozculujes, nevidis ze si z vas niekto robi prcu? :-)

2.6.2013 21:11 / NEO (zive.sk) 0 0 nahlásiť

to si co za manazera ,si padol z ceresne ? ak si z telekomu tak chodte stakym arkumentom do p. . . boli ste v cene mobilneho internetu z 5eur. naj na trhu a bekonkurenciny .teraz mozte ist do p. . .

24.9.2013 11:56 / Hmm (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ty retardovany Manager - takych mal hitler klatit !! 3-[

29.5.2013 20:13 / lol (zive.sk) Reagovať 0 11 nahlásiť

no zbohom,takto sa bojuje o zakaznika. naco som si somar kupoval tu easy kartu pred mesiacom? chcel som zrusit orange musicjet. ostavam teda pri musicjete, ktory sa mi podarilo sikovnou fintou ziskat na fakturu za 3,90 na kazdy mesiac, co je myslim adekvatna cena za 1GB dat. 500 MB je pre mna malo, navyse drahsie, 2GB u easy drahe, u O2 takisto, 1GB u O2 drahe, Orange baliky takisto. Pokial mi zrusia alebo zdrazia stary musicjet, koncim s mobilnym internetom uplne, rusim planovanu kupu novsieho smartfonu a vratim sa k wifi doma a v praci.

29.5.2013 22:56 / len tak (zive.sk) 4 3 nahlásiť

stačí ti 2x do mesiaca si nabiť za 10 eur a máš ten net zadara, ak kredit neminieš, tak po zrušení karty ti ho vrátia, tak o čo ide?

29.5.2013 20:24 / Majo (zive.sk) Reagovať 1 9 nahlásiť

Ak mi dnes konci mesacny SURF30 a zajtra mi nabieha novy mesiac, predpokladam, ze este za 5eur, tak predpokladam spravne, ze cely mesiac este budem mat za 5 ?

29.5.2013 20:32 / Ado (zive.sk) 5 11 nahlásiť

Ale prd Ti zajtra nabehne.

29.5.2013 20:37 / Majo (zive.sk) 12 7 nahlásiť

Dakujem. Niekto dalsi so zmysluplnou radou ?

30.5.2013 07:01 / Majo (zive.sk) 0 4 nahlásiť

Tak hlasim, zatial mi to stiahlo kredit 5 eur. Uvidim, co bude pozajtra. B-]

29.5.2013 21:10 / quazak (zive.sk) Reagovať 2 15 nahlásiť

Nemaju navodov vo vop, ze pred minimalne 15 dni ci kolko pred zmenou podmienok poskytovania sluzby su povinni zakaznika o tejto zmene informovat ? Mna nikto neinformoval. Uvidime... Ak to zmenia, tak ked mi klesne kredit na cenu,co pytaju za prenos vraciam sa naspat do o2,kde si budem odkladat kazdy doklad o dobiti kreditu v pripade,ze budem opat chciet prejst inam-koli vrateniu nespotrebovaneko kr. Odkaz pre operatorov a vsetkych nenazrancov: Je8at vas vsetkych vy kurwy!

29.5.2013 21:10 / xy (zive.sk) Reagovať 6 5 nahlásiť

ja mam 2 cisla : 1. Orange - 6 € predplatne za 1€ = 50 minut vs.siete 2. Telekom - Podla seba 1 N (2 balicky) 50 minut vs.siete + 2 GB data(po precerpani spomalenie) na TWIN Sim karte, cize data v mobile aj pc za 7€ (zlava 30 %). Spolu 100 minut all siete + 2 GB za 8€

29.5.2013 21:54 / LLL (zive.sk) 5 12 nahlásiť

A zabudol si dopísať viazanosť 2 roky v Telekome. Nemá to na Tesco Mobile, kde získam dvojnásobok kreditu a volania do vlastnej siete zdarma na predplatenke bez viazanosti... :)

29.5.2013 22:08 / xy (zive.sk) 6 7 nahlásiť

radsej 2 roky v Telekome jak tarifik. 60+1 v tesco mobile a len 500 MB.. a v tesco prevolam tak cca.5 minut mesacne :-)

29.5.2013 23:58 / peter-x (zive.sk) Reagovať 0 17 nahlásiť

no tak pre mna je vymalovane. ako dobre ze MM uverejnila tento clanok dnes - zajtra som totiz chcel ist pre novy smartphone. po precitani clanku som objednal za 7€ novu bateriu do starej Nokie C2-01. :) . internet mam sice doma aj v robote a obcas by sa dost hodil aj vonku , ale uskromnim sa. treba zdieracom ukazat (a aj napisat) ze tento trend nenazranosti nebudem podporovat.

30.5.2013 04:51 / Dano (zive.sk) Reagovať 1 3 nahlásiť

To je očividný kartel toto... Takže Easy pôjde do šuplíka a vratim sa k O2.Z princípu.Keby chceli tak by aspoň ten 500MB balík dali za 5 Eur aby boli o niečo výhodnejší od "konkurencie"... A aspoň mi nebude padať sieť až na GPRS ako u Telekomu.

30.5.2013 07:41 / mkonig (zive.sk) Reagovať 0 2 nahlásiť

ešte že už 4 mesiace mám easy free len na prijímanie hovorov :) kredit 0,1€, zvykol som mať po migrácii z O2 ten internet za 6€ pravidelne (využíval som ale 5€ pri každom dobití za prechod k T-shitu), ale proste jedného dňa som s tým sekol. Ak chcem net v mobile predsa wifi mám doma aj v práci a na 30minút cesty autom do práce internet nepotrebujem. Na volania mám firemný 30€ VPN paušál od Orange, ktorý sa mi zatiaľ nepodarilo využiť viac ako na 90% a to som sa hodne snažil... (škoda len, že nemám povolený net vedel by som zvyšok tých 30€ využiť tam ).

30.5.2013 07:58 / len tak (zive.sk) Reagovať 5 8 nahlásiť

to zdraženie nieje až také strašné... nabijem si za 10 E a mám na 15 dní net, potom zas (čiže mám 20 E kredit a mesiac net), ďalšie dva mesiace si to zaplatím po 9 E z kreditu, takže ma 3 mesiace internetu stáli v priemere 6 eur

30.5.2013 09:06 / Manobb (zive.sk) 3 10 nahlásiť

Ty si čistý truhlík .... Doteraz: 1.deň = 10 Eur .... mal si net na 15 dní gratis 16.deň = použil si kredit 5 Eur na 2GB na 30 dní po 1,5 mesiaci = 10 Eur .... mal si net na 15 dní gratis - za 2 mesiace si minul 20 Eur, mal si prakticky neobmedzený net a navyše si mohol minúť 15 Eur na iné služby - podľa Tvojej logiky Ťa net vyšiel na 2,50 Eur/mes. Tvoj prípad: 1.deň = 10 Eur .... máš net na 15 dní gratis 16.deň = 10 Eur .... máš net na 15 dní gratis po 1 mesiaci = zaplatíš za net na 30 dní za 9 Eur - za 2 mesiace si minul tiež 20 Eur, máš prakticky neobmedzený net a navyše môžeš minúť 11 Eur na iné služby (strata = 4 Eur) - podľa Tvojej logiky Ťa net vyšiel na 4,50 Eur/mes. (80% zdraženie - matematika proste nepustí) Ročne týmto zdražením internetu (zbytočne) stratíš 4x6 = 24 Eur !!! Jasné, pre Teba toto zdraženie "nie je až také strašné" .... (pri 100.000 podobných "sponzorov" je to však 2,4 mil. Eur) Chápeš ? ;-) P.S.: Nezabudni, že tie peniaze by mali oveľa väčší efekt, keby skončili napr. na liečbu onkologicky chorých pacientov alebo na výskum zatiaľ neliečiteľných chorôb a podobne, a nie vo vrecku operátorských mecenášov ... Sa zamysli ešte raz nad svojimi peniazmi !

30.5.2013 09:29 / Stano (zive.sk) 1 6 nahlásiť

Presne ako pises Mannob. Ja som mal, resp. este mam 4 karty Easy Free. Po minuti kreditu z nich nezostane ani jedna kvoli tomuto zdrazeniu. 3 zrusim a jednu prenesiem do O2 kde planujem vyuzit sluzbu Internet 2v1. Tzn. net do mobilu a do tabletu. Pride mi to teraz omnoho vyhodnejsie ako internet na Easy. A to ani nehovorim ze ma podla mna internet O2 v okoli Bratislavy ovela stabilnejsi ako Telekom. Pre mna s tymto Easy a aj Telekom skoncil... Maju stastie ze zatial nie az tak ako Orange. Ten pre mna uz neexistuje...

30.5.2013 09:30 / len tak (zive.sk) 5 4 nahlásiť

ty logik, zasa píšeš iba o tom čo sa ti hodí! ja som to rozpočítaval na 3 mesiace (ty na 2, lebo sa ti to viac hodino) a písal som to, lebo ak si prečítaš príspevky tak to najviac vadí ľuďom, ktorý to využívali čisto iba na internet! takže tvoj prístup, "vidím len čo chcem" si zas dokázal okrem toho si tento týždeň písal že tebe stačí 100 MB internetu na mesiac, alebo na to si už zabudol? nie nie nezabudol, vtedy sa ti to viac hodilo, teraz sa ti hodí 2 GB lebo sa dvihla cena a máš do čoho "šťuchnúť"

30.5.2013 09:44 / Manobb (zive.sk) 3 5 nahlásiť

Vieš čo, ak sa nudíš, tak to porovnaj podobným systémom na celý rok (12 mesiacov). Som náramne zvedavý, aký rozdiel Ti vyjde. P.S.: Myslím si, že do 500MB by som sa vojsť mohol. Do 100MB teoreticky tiež, ale asi by som sa musel viac obmedzovať vo využívaní určitých funkcionalít. Po druhé: Ak si si nevšimol, tak nie je 500 ako 500 (paušál/kredit), čo sa týka dodatočného spoplatňovania (čo je tiež vážny parameter pre "prekvapka" na faktúre). Takisto nie je 100 ako 100 z hľadiska farby operátora. Proste je tam veľa premenných a vždy závisí od parametra, ktorému človek dá prioritu a potom znovu a opäť porovnáva a výsledky výhodnosti sa môžu zásadne líšiť ... Nepochopil si to ?? Nevadí, od Teba som to ani veľmi nečakal. Takže čakám na Tvoj výpočet na 12 mesiacov a hodnotu v Eurách toho akože nie až tak veľkého zdraženia .... Naozaj si truhlík, sorry ... ;-)

30.5.2013 11:37 / len tak (zive.sk) 4 0 nahlásiť

manob manob, zase to tvoje že vidíš len to čo chceš vidieť, tak to napíšem inak, dobre? po starom: 2x10 eur za mesiac = 30 dní bezplatne internet a 20 eur na volania/sms/iné po novom 2x10 eur za mesiac = 30 dní bezplatne internet a 20 eur na volania/sms/iné ešte nejaké pripomienky, manob?

30.5.2013 09:45 / rastislav.j (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Čo stále nemení nič na tom, že píšeš blbosti. Predtým to mali : 2x10 nabitie = 30 dní internetu zadarmo 4x5€ SURF 30 = 4x 30 dní internetu priemerná cena 4€ voči tebou vypočítaných 6€

30.5.2013 11:13 / fefe (zive.sk) 1 0 nahlásiť

vy čomu nerozumiete, veď za tri mesiace by dal na net 18€, takže ho to vyjde 6€/mes.

30.5.2013 11:16 / rastislav.j (zive.sk) 1 1 nahlásiť

ten, kto tu niečomu nerozumie, si ty

30.5.2013 09:22 / Irma Pappová (zive.sk) Reagovať 1 10 nahlásiť

Treba celú vec pohnať do Štrasburgu, Bruselu, Hágov! Ide o kartelovú dohodu operatérov, treba si všimnúť koľko pýtajú za 10 MB v Orange a hneď nato Telekom zvýši ceny o 80 %. Čakám, že v najbližšej dobe sa prispôsobí aj O2. To všetko sa deje v dobe keď je vypísaný tender na LTE siete. Čiže sa nenažranci pripravujú už na väčšie balíky pre LTE za nehorázne sumy a takto vopred zdražujú aby to nebolo potom okaté. Je to presne to isté ako keď sa zdražovalo ešte narýchlo pred prijatím Eura. Niekto by mal za toto visieť! Samozrejme, že sa boja, že ľudia budú volať primárne cez internetových klientov a nie cez ich voľné minúty a správy si budú písať takisto cez klientov a nie cez balíčky sms. Takže čo, zdražia internetové balíky a zase sme tam kde sme boli.

30.5.2013 09:56 / len tak (zive.sk) 1 0 nahlásiť

do "vyšných hágov" s tými "operatérmi" a milá moja, tender na LTE nieje vypísaný

30.5.2013 09:50 / Pali (zive.sk) Reagovať 1 7 nahlásiť

Vsetci tu pisete ze idete do O2 a O2 ma 2GB este o 2 € drahsi ;-)

30.5.2013 10:15 / rastislav.j (zive.sk) 0 3 nahlásiť

V O2 to je pre nových cez eshop na paušále na rok za 7,70€, to je myslím menej ako 9€ pokiaľ nechceš šaškovať s netom za dobitie. To už je lepšie šaškovať s kupovaním a rušením kariet.

30.5.2013 11:19 / fefe (zive.sk) 2 0 nahlásiť

len pre upresnenie telekomu zaplatíš 8€ pri odchode výpalné 8€ : 12 mes. = 0,66€/mes. 7,70+0,66= 8,36€/mes/2GB v O2

30.5.2013 12:03 / rastislav.j (zive.sk) 1 2 nahlásiť

len pre upresnenie, to platí, ak potrebuješ preniesť svoje číslo, ale tak isto môžeš číslo zrušiť v TK výpoveďou a v O2 shope zobrať nové číslo za cenu 0.01€.

30.5.2013 18:52 / Fefe (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Ja nemením TČ ako ponožky

30.5.2013 22:31 / rastislav.j (zive.sk) 0 1 nahlásiť

to je ale tvoj problém, že chceš platiť viac.

30.5.2013 09:58 / crucifix (zive.sk) Reagovať 0 5 nahlásiť

Je to ako pľunavec do tváre zakazníkovi. Som zvedavý akým argumentom podložia takmer dvojnásobné zvýšenie ceny? očakávam opäť nejakú slovnú "zvratku", už sme tu mali špeifický trh od pomaranča, prioritizáciu od O2, teraz je na rade Telekom...

30.5.2013 10:01 / *.* (zive.sk) 0 1 nahlásiť

uz zdovodnili. pozri na dsl.sk

30.5.2013 10:37 / jojo (zive.sk) 0 8 nahlásiť

Dakujeme telekom a teraz si poprosime zrusenie 12mesacnej platnosti kreditu hadam to nebudete poskytovat ked to ostatny dvaja nemaju. Pred rokom ste z easy urobili opat zaujimavy produkt aby ste ho nateraz znicili....ach jaj vy to raz v tom telekome neviete robit.

30.5.2013 11:10 / mito (zive.sk) 0 3 nahlásiť

"K úprave ceny došlo z dvoch hľadísk. Prvým je harmonizácia cien dátových balíčkov s ostatnými produktmi v našom portfóliu z hľadiska objemu dát a ich cien. Druhým je pozícia pôvodných balíčkov v ponuke, ktorou bola skôr dočasná podpora Easy Free a Easy Time pre ich vstup na trh," snaží sa zdôvodniť zdražovanie vo svojom stanovisku pre DSL.sk spoločnosť.

30.5.2013 11:47 / Manobb (zive.sk) 1 3 nahlásiť

Mohli rovno napísať, že to bolo v štýle: Keď vtáčka lapajú, pekne mu spievajú ... Sú to ružoví pokrytci, keďže tú cenu 5 Eur za 2GB nekomunikovali ako akčnú ponuku, ale ako klasickú cenu služby. A zvýšiť zo dňa na deň cenu o 80% môže len špekulant a podvodník ... EASY Free je tým pádom o ničom služba pre cieľovú skupinu menej platiacich zákazníkov, pre ktorých, ak sa nemýlim, je primárne tento segment predplateniek určený ... Ale aspoň sa ukázali v pravom svetle !!! 3-[

30.5.2013 11:57 / len tak (zive.sk) 2 0 nahlásiť

manob manob, zase to tvoje že vidíš len to čo chceš vidieť, tak to napíšem inak, dobre? po starom: 2x10 eur za mesiac = 30 dní bezplatne internet a 20 eur na volania/sms/iné po novom 2x10 eur za mesiac = 30 dní bezplatne internet a 20 eur na volania/sms/iné ešte nejaké pripomienky, manob?

30.5.2013 12:13 / rastislav.j (zive.sk) 0 3 nahlásiť

ak za "menej platiacich zákazníkov" považuješ zákazníka so spotrebou za 20€ na volania/sms/iné, koľko musí mesačne platiť zákazník stredne a veľa platiaci?

30.5.2013 14:32 / len tak (zive.sk) 2 0 nahlásiť

sa opýtaj manoba čo on považuje za "menej platiacich" zákazníkov, ja som tak nikoho neoznačil... si zober že ak prevoláš na free 20 eur tak to máš 222 minút, čo asi väčšine normálnych ľudí stačí a ten net je bonus

30.5.2013 14:46 / rastislav.j (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Prečítaj si na čo si reagoval a potom zistíš, že si označil.

30.5.2013 16:12 / len tak (zive.sk) 2 1 nahlásiť

"EASY Free je tým pádom o ničom služba pre cieľovú skupinu menej platiacich zákazníkov, pre ktorých, ak sa nemýlim, je primárne tento segment predplateniek určený ..." ja?? manob tu určuje pre koho je aký produkt určený ja nie, ja som napísal že ak človek využíval net zadarmo, nechcel byť viazaný a mať najlacnejšie volania tak pre toho sa vôbec nič nezmenilo

30.5.2013 22:41 / rastislav.j (zive.sk) 1 2 nahlásiť

skús čítať len to čo napísal a potom, keď to aj pochopíš, doplň tam svoj text a možno potom pochopíš, čo si v danom kontexte napísal

30.5.2013 16:22 / Manobb (zive.sk) 1 3 nahlásiť

Nechaj ho truhlíka, on sa dokáže vyvadiť aj sám so sebou. :-D Zaiste, motivácia platiť 20 Eur mesačne tu bola a aj je .... o tom potom. Ale ak nevidí ten truhlík rozdiel v tom, že teraz je EASYčko nákladnejšie aj pre tých, ktorí nechcú plati AŽ (opakujem AŽ) 20 Eur/mesačne, tak pre tých (pevne verím, že ich je prevažná väčšina) v prípade, že by sa rozhodli využívať aj internet, tak pre tých sa zásadne menia podmienky a pre nich to znamená 80%-tné zdraženie využívania Netu .... No a o prípadnom hromadení sa nespotrebovaného kreditu u tých, ktorí uveria logike truhlíka a neuvedomia si, že vlastne ak nespotrebujú zhruba o vyše 2,5 násobok viac hlasových služieb, tak ten kredit aj tak fakticky nemajú v ruke, ale iba fiktívne na SIM-ke ... Kedy sa k nemu dostanú ????? atď. atď. Škoda len, že truhlík toto aj tak nepochopí. (truhlík nech si pozrie ARPU fakturovaných a predplatenkárov a potom možno dokáže rozoznať rozdiel medzi zákazníkmi menej /štatisicky/ platiacimi a viac platiacimi). Truhlík by mal ísť robiť predajcu EASY, tam by sa naozaj hodil na vymývanie mozgov menej zdatných zákazníkov (matematicky) .... a určite by bol vítaný aj ružovým zamestnávateľom. ;-)

30.5.2013 19:41 / len tak (zive.sk) 2 0 nahlásiť

čo je manob, dochádzajú argumenty tak sa potrebuješ uchyľovať ku krčmovej debate? nemám argumenty tak si deb.l? :-D:-D:-D nevadí, mne argumenty nedochádzajú takže budem ťa priamo citovať a vyvracať tvoje "myšlienky" "EASYčko nákladnejšie aj pre tých, ktorí nechcú plati AŽ (opakujem AŽ) 20 Eur/mesačne, tak pre tých (pevne verím, že ich je prevažná väčšina) - tvoja nepodložená domienka v prípade, že by sa rozhodli využívať aj internet, - podmieňovací spôsob, nemôžeš vedieť či sa niekto rozhodne alebo nerozhodne, ak sa nerozhodol do teraz, tak free má kvôli 0,09/min nie pre internet tak pre tých sa zásadne menia podmienky a pre nich to znamená 80%-tné zdraženie využívania Netu - podľa tvojich slov internet do teraz nevyužívali, takže sa pre nich nič nemení (príklad: ak hodinky s vodotriskom od dnes stoja 50 000 eur a včera stáli 10, pre mna sa nič nemení, lebo ich nepoužívam) tak ten kredit aj tak fakticky nemajú v ruke, ale iba fiktívne na SIM-ke - kredit na simke je reálny, to ti potvrdí každý kto easy používa (truhlík nech si pozrie ARPU fakturovaných a predplatenkárov a potom možno dokáže rozoznať rozdiel medzi zákazníkmi menej /štatisicky/ platiacimi a viac platiacimi). - ty platíš cca 6 eur mesačne, takže každý kto si nabije kredit je viac platiaci ako ty, medzi nami, naštuduj si čo je arpu a ako sa počíta pri predplatenkároch, budeš prekvapený Truhlík by mal ísť robiť predajcu EASY, tam by sa naozaj hodil na vymývanie mozgov menej zdatných zákazníkov (matematicky) .... a určite by bol vítaný aj ružovým zamestnávateľom. - easy nemá predajcov, ak by sisi dal tú námahu, tak by si vedel že som zástancom paušálov než nejakých "kupónov"

30.5.2013 23:37 / Manobb (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Ty kokso, ja sa nedokážem čudovať, aké chobotiny Ty dokážeš vypotiť. Prosím Ťa pekne, skús už raz rozmýšľať aj v širších súvislostiach a nevypichuj len jednu kombináciu a nevyhlasuj ju za dogmu. Ďakujem. Mňa by skutočne zaujímalo, koľko % Easyčkárov Freeťaákov dobíjalo dodnes mesačne sumou 20 Eur a popri tom netlačili nespotrebovaný kredit "pred sebou" /rozumej - míňali ho priebežne aspoň v horizonte roka/ ... a koľko ich bude od 1.6.2013 taktiež dobíjať sumou 20 Eur mesačne. Je ich jednoznačne menej ako 50% .... (skús porozmýšľať - asi tak prečo ....) - tzn. netvoria väčšinu, z čoho sa natíska logicky konštatovanie, že EASY je určená a aj využívaná skôr klientami menej platiacimi (odhadom 10 a menej Eur mesačne) P.S.: Že 20 Eur mesačne a na predplatenke ...... Si naozaj vtipný truhlík.

31.5.2013 00:00 / stano (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Mas pravdu. Ja keby som mal tlacit 20 eur mesacne do Easy Free tak si radsej dam platinovy pausal v O2 co sa teraz da pomocou triku za cca 24 eur mesacne a nemusim nic riesit. Mal by som neobmedzene volania, SMS a 1 GB dat. Pri Easy je to sice 2 GB, ale hovory a SMS nie su neobmedzene... Tlacit 20 mesacne do Easy kvoli netu moze podla mna iba blazon.....

31.5.2013 08:07 / len tak (zive.sk) 3 0 nahlásiť

"skús už raz rozmýšľať aj v širších súvislostiach a nevypichuj len jednu kombináciu a nevyhlasuj ju za dogmu" - to robíš iba ty, trošku sa tu poprehrabujem v témach a natiahnem ti tu tvoje vyjadrenia? pre porovnanie, ty easy nevyužívaš, ani si o tom neuvažoval (tvoje slová) ale ročuluješ sa nad internetom na easy, čiže sa montuješ do niečoho čo si nevyužíval, ani sa využívať nechystáš, tvoje predpoklady o tom že easyčkáry si nenabíjajú 20 eur mesačne je čisto tvoja domienka, kedže ten internet je iba ako benefit, základ easy free je 0,09 eur/min, nie internet, a to by si mal pochopiť... ale ty nie, ty radšej budeš vypisovať bludy od mobilmanie cez sme až po fony (a podotknem, že koľko krát protirečíš sám sebe)

31.5.2013 08:27 / Manobb (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Kámo, to že službu niekto osobne nevyužíva, ešte nezakladá automaticky aj zákaz sa k nej vyjadrovať. ;-) Pre Teba teda ešte raz a osobitne: Ak sa dnes výrazne zmenia parametre služby, tak normálny človek nebude vyťahovať vyjadrenia zo včera, keďže včerajšie vyjadrenie vychádzalo z iných predpokladov a okolností platných v deň vyjadrenia. Panta rhei (svet je v neustálom pohybe) ...., alebo inak: čo bolo včera, nie je dnes Prajem Ti pekný a nikým a ničím nerušený deň. ;-) P.S.: Internet na EASY Free celkom určite nie je LEN BONUS (ale AJ ako možný BONUS počas iba krátkeho času v porovnaní s dĺžkou platnosti kreditu/SIM), a to je zásadný rozdiel. Ak by bol iba ako bonus, tak by bol ZADARMO alebo za zvýhodnenú cenu ..., ja v cenníku však vidím cenu plnú (= nezvýhodnenú). To, že nejaký gašparko od ružových na dsl-ku povedal, že to bola cena dočasne zvýhodnená, je síce pekné, ale jasné gesto o tom, ako pekne "napálili" tých zákazníkov, ktorí rovnako ako ja vzhľadom na obsah cenníka jeho obsah celkom správne pochopili, že cena nie je akčná, ale "klasická" s očakávaním, že sa nebude meniť, ak sa nezmenia zásadne parametre trhu a už vôbec nie skokovo o 80%. Možno iba truhlík si môže myslieť niečo iné .... a bude tlieskať 80%-tnému zdraženiu služby a bude sa tváriť, že sa vlastne nič nestalo. STALO SA !

31.5.2013 14:39 / len tak (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Ak by bol iba ako bonus, tak by bol ZADARMO alebo za zvýhodnenú cenu ... - za dobitie ho máš ZADARMO ale podľa teba to stále bonus nieje :-D:-D:-D šak si sám protirečíš už v jednom "príspevku", do teraz si to robil aspoň s odstupom pár dní :-)):-D

3.6.2013 12:24 / rastislav.j (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Internet na Easy Free bol : - za dobitie 7/15 dní podľa výšky dobitia - balík SURF30 - bežná ponuka, ktorá nebola nikde komunikovaná ako akčná/bonusová - balík SURF1 - bežná ponuka, ktorá nebola nikde komunikovaná ako akčná/bonusová Takže ten, o ktorom písal, bol platený.

30.5.2013 11:23 / fefe (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Vrátim sa späť k O2 a rovno trikom zoberiem Platinový paušál za 19,50€/mes.

30.5.2013 12:09 / 0 2 nahlásiť

A to sa dá ako, ak by si mohol poradiť. Ďakujem vopred. :-)

30.5.2013 19:00 / Fefe (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Zaktivuješ si cez e-shop Paušál Modrý aj so zľavou na telefón (môžeš to spraviť aj v rámci prenosu čísla) a budeš mať 30% zľavu z mesačného poplatku za paušál. Zoberieš najlacnejší mobil (ak nový nechceš, ale môžeš aj drahší, ale potom máš vyššie vstupné náklady). Potom, keď budeš mať Modrý aktívny požiadaš o zmenu farby na Platinový (to je ten neobmedzený). Keďže máš vyšší paušál, automaticky dostávaš vyššiu zľavu na telefón každý mesiac. Suma sumárum, prvý mesiac zaplatíš iba alikvótnu sumu za Modrý a ďalších 12 mes. máš Platinový O2 Paušál za 19,50€.

30.5.2013 12:17 / Cage (zive.sk) Reagovať 3 1 nahlásiť

Musim vas upozornit na jednu vec v O2. Neviem ci som tento problem mal len ja ale asi nie.. Pouzival som prepaid kartu. Cca 10€ mesacne = 75min alebo za 10€ = 100min balik. Avsak ked mi kredit padol pod 1€, prisla SMS o nespravnej funkcnosti.. A kde vysi ta funkcnost... Majme kredit cca 90C =6min. Avsak ak som volal dajme tomu viac ako 4min = 0,52C hovor mi zrusilo... a dokonca asi na 30min som mal napriek stale zostavajucemu hovoru ZABLOKOVANE volat !! Podla vyjadrenia operatora, je to kvoli tomu, ze ich system sa totiz neaktualizuje v realnom case a ani nema kredit vypocitany dopredu na kolko minut ostava ale jednoducho system to povazuje, ze som kredit uz minul... To len o tom FER.. A ako bonus ako vieme, cca po 59min hovoru mi zrusi hovor vramci siete O2...

30.5.2013 12:18 / Cage (zive.sk) 1 1 nahlásiť

* oprava zostavajucemu kreditu ZABLOKOVANE volat

30.5.2013 12:23 / *.* (zive.sk) 0 4 nahlásiť

minimalny zostatok bol uz davno zruseny. disponujes starymi neaktualnymi informaciami. volat mozes az do vycerpania kreditu na nulu. a logicky s nulovym kreditom si okrem nudzovych volani nezavolas nikde.plati rovnako pre vsetkych. funfon, tescomobile, telekom, orange, o2.

30.5.2013 12:23 / rastislav.j (zive.sk) 0 2 nahlásiť

mám na O2 predplatenke kredit pod 0,60€ a balík neobmedzených hovorov EU a spraví to aj hodinový hovor. Po hodine to zruší akýkoľvek hovor, nie len do O2

30.5.2013 13:04 / mito (zive.sk) 0 0 nahlásiť

ano po novom to plati uz tak, ze nesmies mat minusovy kredit, aby si mohol vyuzivat ich sluzby, ajk mas teda aktivny bud nejaky balicek alebo nechces byt odstaveny pocas hovoru a podobne

30.5.2013 13:18 / Cage (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Okey, vdaka za upresnenie.. Ja som to riesil este minuly rok, niekedy zaciatkom..

30.5.2013 13:40 / rastislav.j (zive.sk) Reagovať 0 2 nahlásiť

Páčia sa mi tie informácie o doplnení : Doplnené dnes o 7:40: Doplnené včera o 19:10: Doplnené dnes o 19:10: článok vyšiel : 30. 5. 2013 práve je 30.05.2013 13:41 :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

30.5.2013 14:23 / Reagovať 1 4 nahlásiť

Hlavne ze dnes maju vypadok internetu na easy kartach

30.5.2013 16:01 / Co teraz, kam teraz? (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

...keby aspon tych 500MB bolo bez prerusenia so spomalenim... takto clovek dosiahne 500MB a moze komunikovat akurat tak dymovymi signalmi...

30.5.2013 16:18 / Jano (zive.sk) Reagovať 3 2 nahlásiť

Ja mám od konca januára tohto roka aktivovaný tzv. retenčný paušálny program Free. Je to nulový paušál, hovory do všetkých slovenských sietí ma pevne stoja € 0,10 s DPH za 1 minútu so sekundovou tarifikáciou, SMS správa do slovenských sietí stojí € 0,06 s DPH. Ako bonus som dostal Neobmedzený internet v mobile - 2000 MB dát prvých 6 zúčtovacích období zadarmo, po uplynutí tohto obdobia budem platiť za tento internet € 5,00 mesačne bez časového obmedzenia. Čo na to hovoríte?

30.5.2013 18:52 / Busy (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Mas na tom nejaku viazanost ?

30.5.2013 20:41 / Jano (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Nie, je to bez viazanosti... Takže to kedykoľvek môžem zmeniť.

31.5.2013 09:05 / hombre (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ako sa da k tomu dostat? To by som bral. Ja momentalne idem bez zavazkov, 12 centov za minutu, 6 EUR za 500MB internet. Tych 500MB mi staci, ale preco nemat lacnejsie 2 GB :)

30.5.2013 19:03 / Reagovať 1 3 nahlásiť

Telekom ide nie dobrou cestou...myslim, ze to bude znamenat odliv zakaznikov a to smerom ku O2. Orange potrebuje radikalnu zmenu myslenia, ako oslovit cenou zakaznikov. Vlastne este tu mame Tesco Mobile, aj ked nie taky popularny....zatiial. :-|

30.5.2013 19:26 / len tak (zive.sk) 2 1 nahlásiť

o2 má lacnejší internet? :-D:-D:-D

30.5.2013 20:19 / viperman 0 2 nahlásiť

no teraz davaju 30 perc off z faktury na 12 mesiacov tak hej ;) a btw, ak niekto prenese vela dat 4 giga vyjdu iba 14 euro..6 giga 17 atd...data vo velkom ma o2 lacne.

31.5.2013 14:40 / len tak (zive.sk) 3 0 nahlásiť

"z faktúry" easy nieje na faktúru...

30.5.2013 21:02 / Tulpi (zive.sk) Reagovať 1 0 nahlásiť

aky program je teraz najlepsou alternativou s internetom? podla seba naj 1: 50min do vsetkych sietach + net 2GB za 9.99eur? alebo nieco ine?

31.5.2013 00:10 / fcuq (zive.sk) 3 0 nahlásiť

Urcite je najlepsi teraz studentsky pausal u ruzovych. Viazanost 24 mesiacov , mesacny poplatok 0€ (platis len zato,co prevolas) plus k tomu ako doplnok internet v mobile (bez viazanosti) bud to 500 MB zadara alebo 2 GB za 1,99 € .Net je v akcnych cenach na dobu 12 mesiacov. Po tejto dobe platis,ak sa rozhodnes ze budes vyuzivat nadalej net v mobile , cca 7€. Ak sa mylim , tak sorry, len som si presiel ponuky. Este dodadam, ze dany pausal je pre skupinu studentov do veku 26 rokov. Tak snad aspon toto nezmenia.

30.5.2013 21:29 / sofokles (zive.sk) Reagovať 12 5 nahlásiť

aj ked je zvysenie ceny za internet z 5 na 9 eur dost vysoke (+80%), stale je to asi najlepsia ponuka. do o2 sa nevratim, ich internet je tragicky pomaly. orange s novymi pausalmi bohuzial tiez nie.

31.5.2013 08:26 / Majo (zive.sk) 0 4 nahlásiť

V Blave je rychlost OK (niekedy sa mi zda lepsia ako Telekom), horsie je to skor s 3G pokrytim po Slovensku pre O2.

31.5.2013 15:16 / ppp p (zive.sk) Reagovať 0 2 nahlásiť

menedžer z tikomu sa nam pekne odbavil na easy free nete :))))))))))))

31.5.2013 15:19 / ppp p (zive.sk) 0 1 nahlásiť

zase budem mat volnu karticku na prenos cisla :)

31.5.2013 15:24 / Pauli (zive.sk) Reagovať 1 7 nahlásiť

Prave pozeram, ze v O2 maju stale 30% zlavu na rok ak si prenesiete cislo na O2 Fer alebo O2 Pausal. Po zlave to znamena ze: 0.091€ / min. 4,20 € / 100MB 5.60 € / 500MB denny internet 0,35€ / den (400MB), teda 10.50€ / mes. (12GB / mes.) Teda pokial dobre pocitam ;) Takze po roku opat prenos do O2 a bez starosti s dobijanim kreditu.

1.6.2013 18:15 / Pauli (zive.sk) 0 2 nahlásiť

chybycka se vloudila ;) zmilil som sa v riadkoch cennika. platilo to na balicky 500 1000 ;) kazdopadne, ked mam prenos dat mesacne do 500MB, tak este usetrim ;) a kedze mi balicek internetu pri easy konci 24.6. tak si o prenos zaziadam v posledny den platnosti akcie (Zľavu môžete získať do 16. júna 2013.).

20.6.2013 05:48 / kuko61 (zive.sk) 0 0 nahlásiť

O2 je vyhodne pre toho, kto potrebuje denne preniest vacsie objemy do 400MB. Ked som mimo PC a netu, na dovolenke ci sluzobke, aj bez zlavy je tych 12GB mesacne za 15€ dobra ponuka. A ked som potreboval denne preniest viac, aktivoval som si 2000GB za 11€, a za dalsie 3€ som predlzil do konca mesiaca o dasich 2GB, cize 4GB za 14€ bez denneho obmedzenia, ako je pri internete na den. Rozmyslal som o Easy Free a surf 30 ako o druhej simke do dualsim telefonu, ale po tomto zdrazeni sa mi to uz neoplati.

31.5.2013 20:26 / Winston Wolfe (zive.sk) Reagovať 0 2 nahlásiť

Je to pekne svinstvo, zakaznik je iba dojna krava a potreby su druhorade, obcas jej zmensime ohradu, sak ona si zvykne. Vcera 30.5.. mi prestal ist net v mobile za chodu a ked som poslal textovku na overenie vycerpanych dat, prislo mi, ze sluzba nie je aktivovana. Dal som aktivovat na 12323, doslo mi, ze neplatna volba. Isiel som na web ruzovych, ze si overim, ci to nezadavam zle, a tam pod specifikaciou sluzby poznamocka drobulinkym pismom, ze sluzba 31.5. konci. Dnes 31.5. sa to este rozbehlo, ale neviem, dokedy. Keby mi aspon poslali vcas informaciu, ze sa to meni a co a ako dalej, ale nacoooo. Takto sa jedna so psom na utratenie, tomu tiez nepoviete nic dopredu, ani nepotrebuje vysvetlenie. A alternativa? Nebyt VAsho webu, ani sa nedozviem, ze ma nejaka byt.

1.6.2013 14:24 / Peter (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Najsmutnejšie je, že si ten net nemôžem ani aktivovať lebo nesplnam podmienky. Pritom som si este aj dobil kredit. Dovidenia Telekom nemam na to nervy niekolko mesiacov vas urgovat pretoze kazdu chvilu mi blokujete nejake sluzby. Raz je to internet inokedy platenie sluzieb cez sms.

1.6.2013 15:37 / Reagovať 0 0 nahlásiť

no tak ja som spravila pokus: po polnoci som zaslala SMS na číslo 12323, tak ako v minulosti: SURF30 ZAP...no a prišla mi odpoveď, že zadali ste nesprávny tvar SMS....správny tvar SMS je: VIKEND alebo VIKEND VYP :-/ ....nechápem!!!!!!!! Dnes dopoludnia som to zopakovala - zaslala som SMS na číslo 12323, tak ako v minulosti: SURF30 ZAP. a zase mi prišla odpoveď, že správny tvar SMS je: VIKEND alebo VIKEND VYP... Čo to je?! :-/

2.6.2013 12:11 / Reagovať 0 0 nahlásiť

Máte niekto tiež nejakú skúsenosť, že ste skúšali od 1.6. aktivovať balíček SURF30 ZAP a prišla Vám SMS-ka, že správny tvar pre aktiváciu je: VIKEND alebo VIKEND VYPNI?? Čo je to za príkaz?

2.6.2013 15:09 / Reagovať 0 0 nahlásiť

A preco posielas sms s textom surf30 zap ked ta sluzba uz nefunguje, treba posielat surfmax na 12323

3.6.2013 07:41 / 0 0 nahlásiť

Jooj! Ale veď ja viem, že Surf30 za 5 éčiek je už zrušený....jednoducho, som len chcela urobiť pokus....no a spätná SMS ma prekvapila - že spravný tvar pre aktiváciu je: VIKEND alebo VIKEND VYPNI...preto sa pýtam, že čo je to za príkaz, aktivácia čoho??

3.6.2013 11:40 / Majo (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Tak ja som pokusy zatial nerobil, nechal som si aktivovany SURF30, este tesne pred 1.6. sa mi stiahol kredit 5 eur a mam to v starej cene este minimalne mesiac. ;-)

3.6.2013 12:30 / rastislav.j (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Víkendové SMS Užívajte si esemeskovanie do všetkých sietí počas celého víkendu len za 1,01 € s DPH za víkend! Službu Víkendové SMS si aktivujete jednoducho. Zašlite SMS-ku s textom VIKEND na číslo 12323 a posielajte cez víkend do všetkých sietí až 1 000 SMS za víkend.

3.6.2013 15:25 / 0 0 nahlásiť

No tak to teda majú pekný "chaos" (slušne nazvané) v Telekome, keď 1.6. som zadala príkaz na aktiváciu SURF30 a prišla mi SMS-ka, že namiesto toho mám zadať tvar SMS: VIKEND! Ešte dobre, že som vedela o zrušení baíčka SURF30!

2.6.2013 19:51 / Neo (zive.sk) Reagovať 0 1 nahlásiť

Coze, z 5 na 9Eur!?!? Do neba volajuce. Hroza des, to zdrazeli skoro o 100% .tak to telekom riadne posral. Myslel som si ze je nenazraty len Orange,zmenami sluzieb 10x do roka,ale ze aj Telekom. tak to zabyl. . .dufam ze si teto komentare niekto cita aj z Telekomu,lebo by sa mohli spamatat. . .3-[

4.6.2013 12:55 / X (zive.sk) Reagovať 0 1 nahlásiť

Dakujem Mobilmanii, ze ma tymto clankom upozornila o 5 minut 12. Rusim rozhodnutie kupit novy smarphone, existujucu Easy kartu miniem a pojde do kosa. Pred 3 tyzdnami som si urobil objednavku na Lumiu 520, kedze ju Finesa mala "na sklade". Ukazalo sa to ako podvod, pardon, ako Finesou deklarovany onyl. Teraz ma byt uvedenena na trh 12.6. Bol som rozhodnuty si ju kupit. Po tomto podraze od Telekomu som prehodnotil svoje stanovisko, Zistujem, ze v podstate nepotrebujem ich mobilne pripojenie na internet. A vlastne ani novy smartphone. Takze Easy, na ktorej este mam kredit budem vyuzivat, ky,m sa kredit neminie a potom Do vi... Do po..- do pi--, do kosa. Uz len z toho principu, ked si myslia, ze sme taki blbi, ze im budeme tolerovat taketo podrazacke tahy. Ked bol minuly tyzden celodenny celoslovensky vypadok 3G siete (a v podstate cely vikend to fungovalo LTT), utesoval som sa, ze snad poskytnu nejake odskodnenie. Nuz 80% zdrazenie je paradne odskodnenie ala Telekom. Kde pak ti soudruzi z Telekomu udelali chybu?

4.6.2013 23:46 / NEO (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Haloo, co keby sme napisali staznost na telekomunikacni urad,alebo ombucmanovy. . .mal by sa nato niekto pozriet a klepnut Telekomu po prstoch za take zdrazenie. . .zajtra mi konci este stary net,s.zvedavy ci.mi pride nejake upozornenie ,ze zdrazela sluzba a ci ju za novu cenu chc,lebo.ked nie a automaticky mi stiahne 9e,tak to nexh sima v Telekome nepraju. . . .

5.6.2013 07:46 / 0 1 nahlásiť

myslím, že Ti príde upozornenie, že SURF30 už skončil a odporúčia ti aktivovať SURF500 alebo SURFMAX. My - Slováci - sme veľmi veľmi zvláštní národ! Podudreme si...vyzúrime sa na rôznych fórach...a po čase to všetko utíchne, skloníme hlavy a....zaplatíme aj 9€! S tou sťažnosťou, resp. žalobou to nie je vôbec zlý nápad! A mali by sme podať hromadnú žalobu....len v tomto prípade by sme snáď niečo dosiahli. V iných eur. krajinách (a určite nielen v eur.kr.) by takéto niečo nenechali "len-tak"...a už vôbec nie v tomto prípade, kde je jasné, že služba Telekomu (SURF) sa nijako nevylepšila, len jednoducho si uvedomili, že sú najlacnejší zo všetkých operátorov a iní operátori nezareagovali žiadnym "protiútokom" a tak Telekom špekulatívne zdvihol cenu O 80%!!!!

5.6.2013 12:41 / NEO (zive.sk) 0 0 nahlásiť

ja stym skusenosti nemam,ale maly by sme fakt nieco spravit a ako pises,neostat len pri dudrani a pisani. Ja zatial skusim Telekomunikacny urad. . .

6.6.2013 12:29 / lubos76 0 0 nahlásiť

neverím, že by sa niečo zmenilo. TK povie, že to bola akcia a tú zrušili, čo je nepostihnuteľné rovnako ako 100 minut v O2 za 3c. Mohli by sa ohradiť, že O2 má 2GB za 11€. Kartel sa ťažko dokazuje. Skôr odliv zákazníkov, alebo neaktivovanie surfmax s nimi môže pohnúť. Veľmi rád by som sa porozprával s manažérmi z TK ako by reagovali osobne (nie oficiálne napudrované vyjadrenia) ohľadom zvýšenia ceny a nestabilného netu za 9€ za 2GB alebo ako by odôvodnili neexistenciu vyšších dátových balíkov (aj keby s nížším rýchlostným limitom (2-3,6)

7.6.2013 08:17 / Lubos (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Zo mňa Telekom nevytiahne viac peňazí, dnes mi skončila platnosť SURF30, dobijem kredit a po 15tich dňoch si aktivujem 5€/500MB, a budem sa viac pripájať na Wi-Fi a kontrolovať prenesené dáta. Zvyknem si na to obmedzenie 500MB a nenažrancom ružovým nebudem zvýšovať zisk. A bodaj by im to tak spravil každí.

7.6.2013 16:57 / kilimius (zive.sk) Reagovať 0 1 nahlásiť

odisiel som z o2 na Easy ale urcite prechadzam inam, uz len z principu! T-mobile spravil podraz a radsej budem konkurencii platit aj o 1-2 eura viacej ako T-mobilu tolerovat podrazactvo!

8.6.2013 19:49 / Justin (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Aktivoval som surf 30 28 mája a dostal som sms správu,že balíček je platný do 28.6. A bolo tam napísané že deaktivovať je možné pomocou sms s príkazom surf30 vyp. Poslal som sms na deaktiváciu a prišla mi sms že nesprávný príkaz. Teraz ako je možné deaktivovať?nechcem aby predlžila platnosť za 9eur.

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.