Diskusia

Orange: Elektronická faktúra sa môže aktivovať sama. Po upozornení

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
47 príspevkov
21.6.2013 13:45 / msxx Reagovať 0 39 nahlásiť

Cieľom je ušetriť za poštovné. Akurát, že zaujímavé je, že oni sa vyhovárajú na šetrenie lesov, ale reklamy vedia poslať a dokonca aj v samostatnej obálke ak treba, beťári jedni.

21.6.2013 13:54 / Mark (zive.sk) 1 21 nahlásiť

Presne tak, kaslu na nejake zivotne prostredie, chcu len usetrit a ked sa ludia sami nehlasia tak im to vnutime nasilu... ALe ze by za to dali nejaku trvalu vyhodu kto to bude mat aktivovane a nie len nieco na par mesiacov, tak toto nie...

21.6.2013 15:17 / luk (zive.sk) 10 9 nahlásiť

a nie je nahodou vyhodou archiv faktur v zakaznickej zone na webe aj spolu s podrobnym rozpisom hovorov ktory je tam zadarmo?

21.6.2013 15:48 / pfff (zive.sk) 5 14 nahlásiť

sa opičia po o2.sk v o2.sk mám elektronické faktúry, hneď od začiatku dávali k tomu výpis hovorov, žiadne kecy o šetrení lesov (rozumej, viac prachov zostane nám a o prácu prídu robotníci v lesných škôlkach, robotníci v drevospracujúcich závodoch, v papierňach, kde sú už roky ekologické prevádzky, rýchlo rastúce dreviny), sám iniciatívne som si ich aktivoval o tejto orange akcií som upozornil pred mesiacmi v diskusií na mm.sk, som prekvapený že mm.sk sa zobudila až teraz, ale napriek tomu som odmietol elekt. faktúry 1. vraj šetria lesy, ale o peniaze ktoré týmto šetrením údajných lesov (na papier sú špeci plantáže rýchlorastúcich drevín, pestujú sa systémom ako pšenica na poliach) si nechávajú oni 2. ako kompenzáciu za dlhodobo ušetrené peniaze dávali na 2 mesiace balík sms/mms zadarmo (ak si ich zabudol deaktivovať, pekne krásne aj na tom zarábali) 3. za elektronický výpis hovorov si účtovali mesačný poplatok, pretože pravdivo a jednoznačne informovať za čo všetko ti účtujú si zaslúži riadny príplatok 4. sami svojvoľne rozhodnú že budeš dostávať elekt. faktúru na ich web stránku, ale za informáciu že ti bola vystavená faktúra si ešte naúčtujú 0,12€. v o2sk je to zadarmo som ekologicky mysliaci človek, ale odrrbávať sa nenechám (internet zdržujú tiež asi kvôli ekológii, menej dát = menej CO2)

28.6.2013 10:41 / antio2 (zive.sk) 0 0 nahlásiť

neviem odkial mas tie hluposti co si tu popisal ale pobavil som sa... dakujem.

21.6.2013 15:52 / msxx 1 2 nahlásiť

To máš zrejme pravdu, ale keď je to zadarmo a nič ich to naozaj nestojí, tak im nič nebráni, aby to dali aj zákazníkom s papierovou faktúrou.

21.6.2013 16:04 / pfff (zive.sk) 1 7 nahlásiť

ešte nedávno za elekt. faktúry ponúkali super bonus! 2 mesiace balík 70 sms/mms zadarmo, potom za poplatok keď som žiadal výpis hovorov ako má o2sk, ponúkli mi, že za pár eur mesačne mi aj ten dajú orange má permanentne o 3-4roky starší kalendár ako je aktuálny rok baví ma, ako moje pripomienky z pred rokov postupne akceptujú. nie, nemyslím si že len moje, ale mal som x vecí ktoré mi vadili, dal som im návrhy, oni oznámili že nič, ja im oznámil, ok, tak nič... a o pár rokov objavia to čo od nich zákazníci chceli pred 5 rokmi, vtedy to strašne nešlo a zrealizujú to až teraz, keď im zákazníci ako ja dali zbohom

22.6.2013 05:11 / ... (zive.sk) 1 1 nahlásiť

No ked to vytlacia na papier uz to nieco stoji

21.6.2013 16:57 / ak1 (zive.sk) 1 3 nahlásiť

Orange dáva na webe zadarmo podrobný výpis len k poslednej faktúre. Ak sa chce zákazník dostať aj k starším, musí si zaplatiť.

22.6.2013 05:10 / ... (zive.sk) 3 3 nahlásiť

a preco vidim 12 poslednych faktur a aj podrobnych vypisov?

22.6.2013 21:11 / chimera (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Súhlas s ak1, zadarmo a viditeľný je len ten ostatný výpis, čo a prečo vidíš ty, vieš len ty sám, orange a tvoj lekár :-O

21.6.2013 18:05 / orangutan (zive.sk) 1 5 nahlásiť

Nie ďakujem neprosím si elektronickú faktúru do konca môjho zmluvného obdobia

21.6.2013 13:57 / Robi9 (zive.sk) Reagovať 0 16 nahlásiť

Celá mašinéria elektronických faktúr je len o tom ako preniesť náklady na tlač balenie a poštovné na zákazníka najväčší problém sú však elektronické faktúry pre firmy a podnikateľov o čom však málokto tuší, keďže podnikateľ ktorý dostáva elektronickú faktúru je povinný v účtovníctve archivovať ich aj v tlačenej podobe, avšak aj v elektronickej podobe na médiu ako CD alebo USB kľúč po dobu ako je povinný archivovať aj účtovníctvo čiže minimálne 10 rokov

21.6.2013 14:27 / ferdo39 5 5 nahlásiť

OR má archív faktúr, nemusíš ich mať v papierovej, iba ak je kontrola, tak im to musíš vytlačiť, lebo oni nevedia čo je USB, resp. zákon je ešte z čias komunistov. Samozrejme, že sa snažia znížiť náklady, predsa ja mám náklad na vytlačenie náklad 0,009 €.

21.6.2013 15:54 / msxx 0 7 nahlásiť

Účtovníci zvyčajne ten doklad aj tak potrebujú vytlačený kvôli poriadku v papieroch. Takže ono sa neušetrí z lesov nič, akurát sa náklady na tlač prenesú na zákazníka ako to už vyššie niekto napísal.

21.6.2013 16:21 / pfff (zive.sk) 2 2 nahlásiť

to je zlý účtovník. moderný účtovník účtuje elektronicky a papiere sú len nutné zlo to živnostníci nevyznajúci sa v IT potrebujú papier, doniesť škatuľu od topánok plnú bločkov už aj daňový úrad umožnil podať daňové priznanie elektronicky bez zaručeného elektronického podpisu len na základe podpísania dohody, pri DPH je to povinnosť mimochodom, vytlačená elektronická faktúra je len kópia bez originálnej pečiatky a podpisu, ak by si niekto myslel že ak ju vytlačí, tú elektronickú už nepotrebuje (niekedy áno, inokedy nie DÚ pri kontrole uznajú či neuznajú fotokópie bločkov ktoré niektorí šikovní obchodníci tlačia na termopapier takej kvality, že o polroka je pripravený na nové použitie a DÚ ti ho neuzná a fotokópiu tiež nie, lebo vyžadujú originál, ktorý v tej dobe je opäť krásne čistý)

21.6.2013 17:25 / Robi9 (zive.sk) 0 4 nahlásiť

Podla zakona o uctovnictve je danovy subjekt povinny viest uctovnictvo v papierovej podobe chronologicky usporiadane tak aby bolo mozne pracovnikmi spravcu dane vykonat systematicku kontrolu neviem si teda predstavit ako v ramci uctovnictva daniarov odkazes na el. subor s el. fakturou vo svojom PC a tak aby bol aj chronologicky dostupny :D

21.6.2013 17:40 / pfff (zive.sk) 5 0 nahlásiť

uľahči mi život a daj konkrétny paragraf ktorý ukladá povinnosť viesť účtovníctvo v papierovej podobe

21.6.2013 18:54 / Robi9 (zive.sk) 0 0 nahlásiť

povinnost papierovat ti priamo nevyplyva ale si povinny mat dokumenty chronologicky usporiadane co neviem ci sa ti podari elektronicky ale budis presnejsie si mozes pozriet §31 a nasledujuce zakona NRSR cislo 431/2002 Z.z. o ustovnictve v znení neskorších predpisov

21.6.2013 19:10 / pfff (zive.sk) 0 1 nahlásiť

takže z "Robi9: Podla zakona o uctovnictve je danovy subjekt povinny viest uctovnictvo v papierovej podobe" tu máme: "Robi9: povinnost papierovat ti priamo nevyplyva" ešte nejak poriešiť tu chronológiu a hneď po strednej si môžeš otvoriť účtovnícky salón

21.6.2013 22:50 / Robi9 (zive.sk) 0 1 nahlásiť

ok nevyjadril som sa podla tvojich predstav a rad sa od modernych uctovnikov poucim ako sa vedie uctovnictvo v elektronickej podobe fakt by ma to zaujimalo a aj to ako sa k tomus stavaju daniari presiel som si nejednou danovou kontrolou a okrem problemov s elektronikymi fakturami som nikdy ine problemy nemal takze moja robota je asi dobre spravena alebo su rovnako ako ja mimo aj daniari ? Asi by som mal ist na kurz modreneho uctovnika neodporucis mi ?

21.6.2013 23:00 / Robi9 (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Apropo neviem si predstavit ako v tych tvojich elektronickych dokladoch dokazes dosiahnut chronologicke usporiadanie a akym sposobom si na ten danovy doklad v el. podobe zaznacis zauctovanie dokladu v uctovnom denniku su veci ktore sa bez papiera nezaobidu ale naozaj rad sa naucim ako sa to robi elektronicky keby si nahodou raz potreboval spravit uctovnictvo aby som ti to spravil moderne a podla tvojich predstav ved ako sa hovori nas zakaznik nas pan

22.6.2013 05:19 / ... (zive.sk) 2 0 nahlásiť

A elektronicka faktura to splna. Chronologicky usporiadane su aj zaznamy v uctovnom systeme a nemaju papierovu podobu. Ty musis mat faktury a nie je podstatne v akej podobe su. DOkonca mozes mat v uctovnictve kopiu faktury. Faktura je totiz vystavena na konkretneho platcu a ma jedinecne cislo na zaklade ktoreho sa da dohladat aj u toho kto ju vystavil. Ked TI pride faktura, ty mas o tom vytvorit zaznam v knihe doslych faktur a toto je to co Ti hovori zakon o uctovnictve ze musis chronologicky viest. A k zaznamu musis mat niekde odlozenu fakturu, ze je to nakoniec nejaky elektronicky subor a v knihe faktur mas nazov suboru, stale je to dodrzanie zakona. Z Tvojho komentara vidiet, ze nevies o com hovoris a uctovnictvo si nikdy nerobil.

21.6.2013 15:51 / pfff (zive.sk) 0 0 nahlásiť

to si z kadiaľ na to prišiel že elektronicky vystavenú faktúru podpísanú zaručeným elektronickým podpisom musí podnikateľ archivovať aj v papierovej kópii bez originál pečiatky a podpisu?

21.6.2013 17:22 / Robi9 (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Pretoze ako sa tu niekde vyssie pise vytlacena faktura je len kopiou a danovy subjekt je povinny predlozit pracovnikom spravcu dane original elektronickej faktury cize PDF subor v ktorom je dana faktura zaruceny el. podpis poverenej osoby a casova peciatka ze dokument od jeho vyhotovenia nebol zmeneny alebo upraveny cize to co stiahnes z mailu si povinny archivovat bud na maile alebo na CD alebo inak Archiv faktur orange poskytuje a aj zadarmo avsak nie vzdy sa tam prislusna faktura nachadza a poskytuje ho len po dobu 1 roka maximalne roka a pol ale danovy subjekt je povinny archivovat original elektronickej faktury po dobu 10 rokov takze archiv orange je v danej veci bezpredmetny

21.6.2013 17:46 / pfff (zive.sk) 0 0 nahlásiť

vyššie tvrdíš že zo zákona musí byť účtovníctvo výhradne v papierovej podobe, tak si počkám na ten paragraf ktorý dodáš, keď vyššie píšeš "neviem si teda predstavit ako v ramci uctovnictva daniarov odkazes na el. subor s el. fakturou vo svojom PC a tak aby bol aj chronologicky dostupny" a tu zrazu: "vytlacena faktura je len kopiou a danovy subjekt je povinny predlozit pracovnikom spravcu dane original elektronickej faktury cize PDF subor v ktorom je dana faktura zaruceny el. podpis poverenej osoby a casova peciatka ze dokument od jeho vyhotovenia nebol zmeneny alebo upraveny cize to co stiahnes z mailu si povinny archivovat bud na maile alebo na CD alebo inak"

23.6.2013 12:39 / C (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Mna by celkovo zaujimalo kde v zakone sa pise ze tam musi byt original peciatka a podpis (alebo i vytlacena). Lebo podla zakona o DPH musi mat faktura toto: a) meno a priezvisko zdaniteľnej osoby alebo názov zdaniteľnej osoby, adresu jej sídla, miesta podnikania, [...] a jej identifikačné číslo pre daň, pod ktorým tovar alebo službu dodala, b) meno a priezvisko príjemcu tovaru alebo služby alebo názov príjemcu tovaru alebo služby, adresu jeho sídla, miesta podnikania, [...] a jeho identifikačné číslo pre daň, ak mu je pridelené pod ktorým mu bol dodaný tovar alebo pod ktorým mu bola dodaná služba c) poradové číslo faktúry, d) dátum, keď bol tovar alebo služba dodaná, alebo dátum, keď bola platba prijatá, ak tento dátum možno určiť a ak sa odlišuje od dátumu vyhotovenia faktúry, e) dátum vyhotovenia faktúry, f) množstvo a druh dodaného tovaru alebo rozsah a druh dodanej služby, g) základ dane pre každú sadzbu dane, jednotkovú cenu bez dane a zľavy a rabaty, ak nie sú obsiahnuté v jednotkovej cene, h) uplatnenú sadzbu dane alebo oslobodenie od dane; [...] i) výšku dane spolu v eurách, ktorá sa má zaplatiť, okrem výšky dane uplatnenej podľa osobitnej úpravy v § 66, j) slovnú informáciu „vyhotovenie faktúry odberateľom“, ak odberateľ, ktorý je príjemcom tovaru alebo služby, vyhotovuje faktúru podľa § 72 ods. 4, k) slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“, ak osobou povinnou platiť daň je príjemca tovaru alebo služby, l) údaje o dodanom novom dopravnom prostriedku podľa § 11 ods. 12, m) slovnú informáciu „úprava zdaňovania prirážky - cestovné kancelárie“, ak sa uplatní osobitná úprava podľa § 65, n) slovnú informáciu „úprava zdaňovania prirážky – použitý tovar“, „úprava zdaňovania prirážky – umelecké diela“ alebo „úprava zdaňovania prirážky – zberateľské predmety a starožitnosti“, a to v závislosti od tovaru, pri ktorom sa uplatní osobitná úprava podľa § 66. A koniec. Žiadna pečiatka, žiaden podpis.

21.6.2013 14:24 / Reagovať 3 11 nahlásiť

Ja sa teda nestiham divit, co tam ti ludia vymyslaju...No to snad musi byt Orange... fuj 3-[ Coskoro konci viazanost, zrusim nielen papierovu fakturu ale vsetko a poviem si ze nie Orange usetril, ale ja. Neviem sa dockat :-)

21.6.2013 14:28 / marek1234 (zive.sk) Reagovať 1 24 nahlásiť

Ja Orange nemam, takze riesit nebudem, ale: Toto skusali na mna aj z Telekomu, odmietol som. Nemam dovod ako podnikatel si davat el.fakturu, ktoru si musim doma aj tak tlacit. Nesuhlasim, aby mi ju posielali elektronicky bez akejkolvek pridanej hodnoty. Ak chcu odo mna el. fakturu, tak som poradil, aby mi dali el. vypis hovorov zdarma ako motivaciu. Ked to dokaze O2, dokaze to Telekom aj Orange. Takze vazene pani, damy a ine mimozemske civilizacie, neskusajte na mna prenasat vase naklady. Pokial mi nieco nedate naviac, budete si ju tlacit a posielat i nadalej. A skrakoty typu: elektronickú faktúru si často „neprídu aktivovať jednoducho z dôvodov, že na to nemajú čas alebo na to zabudnú“. ani neskusajte.

21.6.2013 15:56 / msxx 2 1 nahlásiť

Ale veď Telekom ten elektronický výpis aj dával. Už prestal? To by som si u nich tiež nedal elektronickú faktúru.

21.6.2013 16:23 / ... (zive.sk) 0 7 nahlásiť

majú za 0,79€ Nech si odpustia 79ct a ušetria obálku a tlač faktúry. Nech to konečne dajú zadarmo, keď nemajú čo skrývať pred zákazníkmi a motivujú k prechodu na elektronickú faktúru.

21.6.2013 14:46 / marek1234 (zive.sk) Reagovať 1 15 nahlásiť

Aj sa mi nozik otvara vo vrecku, Najvacsi oj€bávači, najvyssie ceny, najvyssi nenazranci s najvacsim neprehladom, maju stale malo a chcu viac. Kedy ten pomaranc konecne dozreje v jednu serioznu firmu?

21.6.2013 15:52 / pfff (zive.sk) 1 5 nahlásiť

keď príde 4. operátor

21.6.2013 15:26 / *.* (zive.sk) Reagovať 2 7 nahlásiť

takze podla orange zakaznici nemaju cas na aktivaciu elektronickej faktury ktora orangeu usetri nemalo penazi ale na odmietnutie si uz cas najst musia. na slovensku sa vsetko deje same od seba. bolo to tak uz kedysi davno. ved brano zavira samo. najnovsie vas len v orange postretne samoaktivacia elektronickej faktury. chodte do certa.

21.6.2013 16:13 / pfff (zive.sk) Reagovať 1 3 nahlásiť

25. 1. 2005 www.zive.sk/orange-predstavil-elektronicku-fakturu/sc-3-a-261747/default.aspx Orange predstavil Elektronickú faktúru Viktor Czehmester O tom, že Orange myslí ekologicky (určite aj ekonomicky), svedčí nová služba – Elektronická faktúra. Vďaka tejto novinke zákazníci namiesto papierovej faktúry, doručenej do poštovej schránky, dostanú elektronickú faktúru, ktorá im bude doručená do ich e-mailovej schránky. Faktúra doručená prostredníctvom služby má rovnaký vzhľad ako klasická faktúra, doručovaná je však do e-mailovej schránky ako súbor vo formáte PDF, skomprimovaný programom WinZip. S „rozbalením“ súboru si dnes poradí istotne väčšina užívateľov osobných či prenosných počítačov. Ak sa zákazník rozhodne aktivovať si službu Elektronická faktúra, spoločnosť mu automaticky prestane zasielať poštou jej tlačenú podobu. Služba ponúka aj ďalšie výhody, napríklad tzv. archív opisov všetkých faktúr. V ňom užívatelia služby nájdu opisy faktúr za posledných 12 mesiacov odo dňa aktivácie služby. Prístup k elektronickým faktúram je v tomto prípade možný cez internetovú stránku spoločnosti, v sekcii Moje služby. Faktúry sú k dispozícii vo formáte PDF alebo XLS. *****!!!! V prípade záujmu o túto službu je nevyhnutná osobná návšteva predajného miesta spoločnosti Orange Slovensko, kde bude so zákazníkom vypísaná žiadosť o aktiváciu služby. Za ňu, ako i za používanie služby si Orange neúčtuje žiadny poplatok. *****!!!! (cool! osobne na predajňu a žiaden poplatok, no nekúp to!) Doplňme, že z bezpečnostných dôvodov bude každá doručená faktúra vo formáte WinZip chránená heslom, ktoré zákazník dostane pri aktivácii služby. Elektronická faktúra je plnohodnotným daňovým dokladom. Podobnú službu ponúka už dlhší čas aj EuroTel. Ide o službu „Elektronický účet“, za ktorú si operátor mesačne účtuje 30 Sk bez DPH. Služba na rozdiel od novinky Orangeu neznamená, že zákazníkovi už nebudú doručované tlačené faktúry, no umožní podrobne sledovať využívanie služieb. Elektronický účet obsahuje aj podrobný výpis hovorov v elektronickej podobe, je teda kombináciou služieb, podobne ako pri službe Moja spotreba od Orangeu na internete, ale priamo z prostredia počítača, pomocou doručeného súboru vo formáte XLS. Podľa spoločnosti sa uvedením služby podarilo Orangeu urobiť ďalší krok k znižovaniu vplyvu podnikania spoločnosti na životné prostredie. Spoločnosť totiž každoročne vytlačí a doručí zákazníkom milióny strán a desiatky ton papiera. Výraznejšie zníženie týchto čísel by tak mohlo prospieť predovšetkým nášmu životnému prostrediu, ušetriť náklady firmy najmä na poštovné a v neposlednom rade určite aj odľahčiť od práce poštové doručovateľky... (*** pekne, bývalé poštové doručovateľky sú im za to doteraz veľmi vďačné, na pracáku je lepšie ***) Podľa Orangeu bude možné projekt hodnotiť ako úspešný len vtedy, ak zákazníci využijú túto možnosť prechodu na elektronickú faktúru. (***v 2013 sa projekt ukazuje ako mega úspešný, preto ich aktivujeme všetkým ***)

21.6.2013 17:00 / crucifix (zive.sk) Reagovať 2 12 nahlásiť

Pomaranču ide o prírodu alebo o zvyšovanie ziskov? samoaktivovať niečo zákazníkovi, ktorý potom musí prejaviť nesúhlas (pokiaľ nemá záujem) to je konanie skutočne hodné špecifického trhu.

24.6.2013 10:04 / Busy (zive.sk) 16 3 nahlásiť

Zavedenie elektronickej faktury bez suhlasu zakaznika by som este nevidel tak az kriticke (zakaznik maximalne nedostane papier, ale ten sa da spetne ziskat). Avsak absolutne krasne podrazacky pripad aktivacie niecoho bez vole zakaznika nedavno predviedlo samotne a tolkymi ludmi ospevovane O2: bez vedomia zakaznika aktivovalo uzivatelom internet za 6 eur mesacne !!! Sice sa vyhovara, ze za prveho pol mesiaca zakaznik platit nemusi a ze zakaznika informuje smskou, co vsak nic nemeni na tom ze takto v podstate same od seba zacalo za sluzbu zakaznikom uctovat 6 eur mesacne bez toho aby zakaznik prejavil co len najmensiu volu ze ma o sluzbu zaujem.

24.6.2013 11:49 / *.* (zive.sk) 2 2 nahlásiť

na aktivaciu sluzby je potrebny aktivny zasah klienta. asi by si mal prestat pit ak sa ti stalo nieco take ako opisujes. ziadny operator ti nemoze len tak a bez tvojho suhlasu aktivovat sluzbu ktora je v dalsom obdobi spoplatnena.

24.6.2013 12:24 / Busy (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Ja by som mal prestat pit a ty by si sa mal konecne zobudit do reality ;) To co popisujes je sice krasna teoria, a suhlasim s tebou ze takto by to malo byt, ale prax je zial ina - vid Orange elektronicke faktury (ako sa spomina v tomto clanku) alebo aktivacia internetu "na skusku" od O2 (ako pisem vo svojom prispevku). Oboje zial bez aktivneho zasahu uzivatela :(

22.6.2013 01:54 / zebrac (zive.sk) Reagovať 8 7 nahlásiť

vy ste tu dobri zebraci.. ja mam elektronicku fakturu aktivovanu v orangei dlhe roky, vypisy z banky tiez chodia na mail, prednedavnom som aktivoval elektr.vypisy/faktury z elektrarni a plynarni, a mam svaty pokoj a nie vy tu vymyslate ako male deti a tie vase uzasne prispevky su traaapne ako mnohi prispievatelia tu... Si to aktivujte a nedristajte tu kraviny!

22.6.2013 05:47 / mucci. (zive.sk) 5 7 nahlásiť

amen. akurat si zabudol uzit lieky. a este cosi. mohol by si tym chudakom nosit peniaze naviac kazdy mesiac. vyzera to tak ze mas prebytok.

22.6.2013 11:54 / LLL (zive.sk) 4 3 nahlásiť

Zebrac - dedko pred krachom dlhé roky platíš - nerozčuj sa - škodí to - papaj pomaranč a sponzoruj managerov Orange.... Orange - je taký chudobný operátor, že nevie spustiť ani LTE na 1800Mhz a dať normálne dátové balíky... Skôr ich osekal a zdražel... Ja mám Tesco mobile na kredit spárované s Clubcard a bonusový kredit na 30 dní a volania do Tesco mobile zdarma.... Z bonusového kreditu idú hovory, SMS/MMS aj denný internet 400MB... Nechajte si aj služby na faktúru, ja zahodím kartu a ako vyprší platnosť karty končí aj zmluva s operátorom. Vy na faktúru musíte vypovedať zmluvu písomne a ešte vám tam dajú aj rôzne poplatky, že ste si to dovolili vypovedať a bonus žiadny... Pôjdete zaplatiť faktúru priamo do Orange a ešte si vypýtajú poplatok, že ste si to dovolili ísť k nim zaplatiť v hotovosti... Ak nemáte zaplatené prednostné vybavenie, tak si tam aj počkáte ako na 905....

22.6.2013 12:18 / LLL (zive.sk) 4 4 nahlásiť

Sova - pozerá ako výr na vysokú sumu na faktúre - ale neodíde z Orange, lebo je táá osoba prispatá ako sova cez deň Kengura - pozerá na sumu na faktúre ako vyplašená kengura - ale neodskáče z Orange, lebo je tá osoba lenivá študovať cenníky operátorov Delfín - po poslednej faktúre väčšinou odpláva z Orange Panter - počíta každé €, ale vždy, keď má vysokú sumu na faktúre necíti sa ako chudobná osoba, ale ako panter - dlhoroční zákazníci - ovce...

23.6.2013 01:06 / komplex (zive.sk) 2 5 nahlásiť

ty mas aky komplex? Ocividne nevies pouzivat internet banking, jednoduchu vec v dnesnej dobe, faktury platis na poste a pobockach ako najvacsi trulino, vyvolavas po zakaznickych linkach roznych institucii, lebo sam si nevies poradit.... hlavne ze mas sparovane body v tescu :-P

24.6.2013 09:25 / LLL (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Komplex predplatenky nabíjam cez IB VUB... Ty nevieš používať hlavu... Výhodnejšie sú predplatenky, ale to by si musel vedieť počítať....

11.7.2013 13:14 / dodo (zive.sk) 0 0 nahlásiť

nechapem preco pises o LTE sieti ked nevies o co ide. si strasne scitany ako vidim. vsade pisu a bolo to aj tu, momentalne prebieha sutaz o spustenie LTE siete. ako ju moze spustit orange, ked sa o to sutazi? O2 skusilo internet alebo ma (netusim) ked som tam pracoval tak s tym zacali, a ako viem tak to nezvladli, vobec to nefungovalo nefunguje a ani nebude. kazdy co sem pise ze co mas vsetko O2 zadarmo, no nech ma, vsak dlho uz mat nebude. vsak nema na com zarabat, hospodarsky vysledok nema ziadny a musi si este aj na platy zamestnancov poziciavat. Telekom ma dobre zlavy na MT a to musim uznat, ze pokial ide zakaznikovi len o telefon tak nech ide tam. ked nevolas tak chod do O2, a ked chces znacku a kvalitu sluzieb Orange. orange je bol a bude znacka. to ze sem pise par nespokojnych ludi neznamena ze je najhorsi. chod sa pozriet na funpage o2 - to iste, funpage telekom - to iste. vzdy sa nasli nespokojni zakaznici - ale operatorom nejde o to kolko ich ma, ale co z nich ma. pokial sa ti neda dovolat na 905 tak to z toho dovodu, ze tam vola cca 10000 ludi denne. najlepsie uz ked nieco surne potrebujes volaj 999 a daj sa prepojit na 905. sice zaplatis 1,20 (hovor na 999) + 0,05 eur /min zakaznicka linka. ale ak tam uz volam tak naozaj ked potrebujem nieco surne a nie kazdy den.

22.6.2013 21:24 / chimera (zive.sk) Reagovať 2 0 nahlásiť

"Vašu faktúru za uplynulé fakturačné obdobie si môžete pozrieť cez www. orange.sk/efaktura".....hlavne že z tejto stránky sa už pár dní nedá prihlásiť do zákazníckej zóny - viď https://www.orange.sk/portal/ecare/faktury-a-platby/moje-faktury :-D

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich prevádzkovateľ
portálu. Spravodajská licencia vyhradená.

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 54.204.142.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.