Diskusia: Zákaznícka linka Telekomu: Cez víkendy a sviatky už iba cez samoobsluhu
Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený užívateľ.
30 príspevkov
Toma
Ach Telekom Telekom to čo ušetríte na zamestnancov tak toľko aj stratíte zákazníkov možno aj viac ....
šetriť by ste mali na riaditeľoch a zjednocovať dané úseky ... zákazník nebude mať nervy na vaše automatické hlásky .... asi ste nemysleli na to že veľa ľudí nemá čas počas pracovných dňoch a ten víkend je práve tím keď si sadne človek pred PC a vyberie si práve vaše služby ako je ( internet alebo mobilné služby ) a zavolá na zákaznícku linku telekomu 0800/123456 a objedná si domov nejaký ten produkt práve cez ten víkend ... napríklad ako to robievam aj ja ... asi s automatickou hláskov si nebudem vedieť po kecať .... Díki telekom ešte že sa môžu presúvať tel.čísla k iným operátorom :D
šetriť by ste mali na riaditeľoch a zjednocovať dané úseky ... zákazník nebude mať nervy na vaše automatické hlásky .... asi ste nemysleli na to že veľa ľudí nemá čas počas pracovných dňoch a ten víkend je práve tím keď si sadne človek pred PC a vyberie si práve vaše služby ako je ( internet alebo mobilné služby ) a zavolá na zákaznícku linku telekomu 0800/123456 a objedná si domov nejaký ten produkt práve cez ten víkend ... napríklad ako to robievam aj ja ... asi s automatickou hláskov si nebudem vedieť po kecať .... Díki telekom ešte že sa môžu presúvať tel.čísla k iným operátorom :D
T
Ja si myslím, že je to plus... Operátor má nižšie náklady a môže ísť s cenami dole a zamestnanci sú možno aj radi....
Na zákazníckej linke cez víkend by aj tak nevedeli pomôcť s väčším technickým problémom....
S O2 som mal skúsenosť v r. 2009... Kúpil som si v Tescu O2 Fér a na karte bolo napísané, že na aktiváciu stačí zavolať 949. Na 949 povedali, že registrácia je nutná v predajni O2... Tak mi bola zákaznícka linka nanič....
Karta O2 Fér je dávno na smetisku a aj 2 jednotky predtým.... :)
Naposledy som volal na 12345 pri prenose čísla, lebo nešli dáta na Easy Free ako som preniesol číslo a museli službu reštartovať u nich.
Na zákazníckej linke cez víkend by aj tak nevedeli pomôcť s väčším technickým problémom....
S O2 som mal skúsenosť v r. 2009... Kúpil som si v Tescu O2 Fér a na karte bolo napísané, že na aktiváciu stačí zavolať 949. Na 949 povedali, že registrácia je nutná v predajni O2... Tak mi bola zákaznícka linka nanič....
Karta O2 Fér je dávno na smetisku a aj 2 jednotky predtým.... :)
Naposledy som volal na 12345 pri prenose čísla, lebo nešli dáta na Easy Free ako som preniesol číslo a museli službu reštartovať u nich.
"Ja si myslím, že je to plus... Operátor má nižšie náklady a môže ísť s cenami dole a zamestnanci sú možno aj radi...."
kolka to naivnost v tebe drieme :-O
kolka to naivnost v tebe drieme :-O
M2
A teraz tu o karkulke - objednal som si pred 2 a pol rokom (cca) O2 fer cez web a v pohode som ju aktivoval cez 949 po prichode a este mi ako nejaka "promo" akcia bolo spustene O2DN na mesiac zadarmo, co vtedy nepropagovali :)
Takze lubko, netrep :)
Takze lubko, netrep :)
Tak Lubko, gratulujem - po tomto prispevku je uz absolutne kazdemu jasne, ze robis platene PR pre Telekom :-)) Aj to najvacsie ho..o budes oslavovat ako kolac a zvladnes v tom istom prispevku napadnut O2. Good job.
Operator call centra nech ma plat 1000 Eur, ak jedneho prepustia (lebo viac ich cez vikend asi aj tak velmi nerobi), tak Telekom mesacne usetri v priemere 0,03 centu na zakaznika - to budu bohovske zlavy Lubko, nas plateny diskuter, len co je pravda. Normalne, ze si za necelych 17 rokov nasetris na 1 rohlik...
Operator call centra nech ma plat 1000 Eur, ak jedneho prepustia (lebo viac ich cez vikend asi aj tak velmi nerobi), tak Telekom mesacne usetri v priemere 0,03 centu na zakaznika - to budu bohovske zlavy Lubko, nas plateny diskuter, len co je pravda. Normalne, ze si za necelych 17 rokov nasetris na 1 rohlik...
xxx
"Orange ani O2 takýmto spôsobom prevádzku svojich zákazníckych liniek neobmedzujú. Kontakt s agentom call centra je dostupný nonstop"
ano, v Orange a O2 sa vam ozve AGENT, ale oznami vam ze vasu poziadavku budu riesit technici v najblizsi pracovny den :-D
ano, v Orange a O2 sa vam ozve AGENT, ale oznami vam ze vasu poziadavku budu riesit technici v najblizsi pracovny den :-D
MS
Možno preto, lebo si si chcel na ich infolinke objednať pizzu. Bez väčších problémov sa ujmu problému hneď na jednej aj druhej infolinke.
Čiastočne súhlasím, bežné veci vybavís kedykoľvek, aj v noci. S vážnejším alebo technickým problémom to môže byť ako píšeš, je to ale stale lepšie ako sa tam nedovolať vôbec.
xxxxxx
nie je vsetko tak jednoduche ako sa zda... len ludia maju milnu predstavu o tom ako funguje riesenie technickych problem... chceli by vsetko hend zadarmo a neobmedzene...
xxx
Prave naopak, mam velmi dobru predstavu ako veci funguju, robim na supporte pre nadnardonu IT firmu. Ja chapem ze nejde vsetko vyriesit hned a zadarmo a neobmedzene. Problem je, ze prave toto casto reklamy slubuju a ked ti reklama nieco ponuka HNED, ZADARMO a NEOBMEDZENE, je potom normalne ze to vyzadujes, ci ? Ked su v reklame deb!liny tak by taka reklama mala byt zakazana a zadavatel by mal dostat pokutu, ale sme na Slovensku
Ide o to ze podla nadpisu mozu mat niektori ludia pocit ze dostanu ovela horsie sluzby, avsak vo vacsine pripadov to v reali znamena ze rozdiel nebude prakticky ziadny, totiz rozdiel medzi "nedovolanim sa"(resp automatom) cez vikend a hlaskou agenta v zmysle " Vas problem sme zaznamenali, nasi technici sa vam ozvu v pondelok" nie je ABSOLUTNE ZIADNY :-D Navyse v clanku sa spomina ze "hotline" linka pre hlasenie poruch bude fungovat aj nadalej v nezmenenej jpodobe.
Ide o to ze podla nadpisu mozu mat niektori ludia pocit ze dostanu ovela horsie sluzby, avsak vo vacsine pripadov to v reali znamena ze rozdiel nebude prakticky ziadny, totiz rozdiel medzi "nedovolanim sa"(resp automatom) cez vikend a hlaskou agenta v zmysle " Vas problem sme zaznamenali, nasi technici sa vam ozvu v pondelok" nie je ABSOLUTNE ZIADNY :-D Navyse v clanku sa spomina ze "hotline" linka pre hlasenie poruch bude fungovat aj nadalej v nezmenenej jpodobe.
"Zákaznícka linka Telekom
0800 123 456 je jedinou
bezplatne dostupnou
zákazníckou linkou pre
všetkých volajúcich, vrátane
zákazníkov iných operátorov."
O2 má tiež bezplatnú linku 0800020202, pri volaní naň sa sice ozve hláška, "Vítaje na predajnej linke o2" vybavíte na nej však(aj z čísla iných operátorov) všetko čo aj na "zák.linke" túto možnosť častokrát odporúčajú aj samotný zamestnanci o2, napr.aj v rôznych diskusiách, a v dokumentoch nie je toto číslo uvádzané ako bezplatná linka.
0800 123 456 je jedinou
bezplatne dostupnou
zákazníckou linkou pre
všetkých volajúcich, vrátane
zákazníkov iných operátorov."
O2 má tiež bezplatnú linku 0800020202, pri volaní naň sa sice ozve hláška, "Vítaje na predajnej linke o2" vybavíte na nej však(aj z čísla iných operátorov) všetko čo aj na "zák.linke" túto možnosť častokrát odporúčajú aj samotný zamestnanci o2, napr.aj v rôznych diskusiách, a v dokumentoch nie je toto číslo uvádzané ako bezplatná linka.
- 1
- 2
- 1 / 2
- Ďalšie príspevky
Načítavam ďalšie články ...