Diskusia: Zákaznícka linka Telekomu: Cez víkendy a sviatky už iba cez samoobsluhu

Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený užívateľ.
30 príspevkov
Anonymný používateľ
seko
20.4.2020 08:30 | |
+0 -0
číslo 0910372551 pri zadaní volaného čisla mi napíše "neregistrované v sieti". Poslednú faktúru som platil 19.3.v sume 8,21Eura. V čom je problém?
jozefcelleng
20.8.2014 18:20 | |
+0 -1
Zbitčone sa mieni dovolať, ako u hluchých. Telekom by si mal uvedomiť že on je pre zákazníka, a nie opačne.
Anonymný používateľ
Štefan Jacko
10.9.2013 11:32 | |
+0 -1
Úplná spokojnosť s poskytovanými službami
Anonymný používateľ
riko
29.8.2012 19:50 | |
+3 -0
Aj preto od nich odchadzam,,,,vsetko je prednejsie nez zakaznik
Anonymný používateľ
Toma
3.6.2012 14:56 | |
+6 -1
Ach Telekom Telekom to čo ušetríte na zamestnancov tak toľko aj stratíte zákazníkov možno aj viac ....
šetriť by ste mali na riaditeľoch a zjednocovať dané úseky ... zákazník nebude mať nervy na vaše automatické hlásky .... asi ste nemysleli na to že veľa ľudí nemá čas počas pracovných dňoch a ten víkend je práve tím keď si sadne človek pred PC a vyberie si práve vaše služby ako je ( internet alebo mobilné služby ) a zavolá na zákaznícku linku telekomu 0800/123456 a objedná si domov nejaký ten produkt práve cez ten víkend ... napríklad ako to robievam aj ja ... asi s automatickou hláskov si nebudem vedieť po kecať .... Díki telekom ešte že sa môžu presúvať tel.čísla k iným operátorom :D
Anonymný používateľ
tm1234
4.6.2012 03:47 | |
+1 -1
Ahoj, chlapci, myslím, že to CyberWave - 3G Android smartphone s 3,8 palcovým kapacitné dotykovou obrazovkou tak dokonalý, páči sa mi to moc. najnižšia cena na svete a dopravu zdarma. Najlepšie pre nás, to si to myslíte? http://nmx.kr/hU...
Anonymný používateľ
xcvb
3.6.2012 11:02 | |
+6 -2
Telekom nebrat
Anonymný používateľ
T
2.6.2012 17:26 | |
+3 -21
Ja si myslím, že je to plus... Operátor má nižšie náklady a môže ísť s cenami dole a zamestnanci sú možno aj radi....

Na zákazníckej linke cez víkend by aj tak nevedeli pomôcť s väčším technickým problémom....

S O2 som mal skúsenosť v r. 2009... Kúpil som si v Tescu O2 Fér a na karte bolo napísané, že na aktiváciu stačí zavolať 949. Na 949 povedali, že registrácia je nutná v predajni O2... Tak mi bola zákaznícka linka nanič....
Karta O2 Fér je dávno na smetisku a aj 2 jednotky predtým.... :)
Naposledy som volal na 12345 pri prenose čísla, lebo nešli dáta na Easy Free ako som preniesol číslo a museli službu reštartovať u nich.
Anonymný používateľ
2.6.2012 18:25 | |
+18 -1
"Ja si myslím, že je to plus... Operátor má nižšie náklady a môže ísť s cenami dole a zamestnanci sú možno aj radi...."

kolka to naivnost v tebe drieme :-O
Anonymný používateľ
Butterfly
2.6.2012 18:32 | |
+11 -1
mylis sa. to neni jeho naivnost :-D
Anonymný používateľ
2.6.2012 19:33 | |
+5 -2
12345 je bezplatné.? Telekom nemám, ani som nikdy nemal tak neviem, len sa pýtam.
Anonymný používateľ
M2
2.6.2012 19:44 | |
+6 -2
A teraz tu o karkulke - objednal som si pred 2 a pol rokom (cca) O2 fer cez web a v pohode som ju aktivoval cez 949 po prichode a este mi ako nejaka "promo" akcia bolo spustene O2DN na mesiac zadarmo, co vtedy nepropagovali :)

Takze lubko, netrep :)
Anonymný používateľ
oldboy63
2.6.2012 21:36 | |
+7 -0
chlapci, MYSLIEŤ, ZNAMENÁ HO***NO VEDIEŤ! B-]
Anonymný používateľ
T
2.6.2012 21:44 | |
+2 -5
Pre paušálnych zákazníkov je zákaznícka linka v Telekome bezplatná....
Anonymný používateľ
T
2.6.2012 21:45 | |
+2 -7
M2 netrepem.... Presmerovali ma návštevu predajne.... :-)
Anonymný používateľ
2.6.2012 23:23 | |
+9 -1
Tak Lubko, gratulujem - po tomto prispevku je uz absolutne kazdemu jasne, ze robis platene PR pre Telekom :-)) Aj to najvacsie ho..o budes oslavovat ako kolac a zvladnes v tom istom prispevku napadnut O2. Good job.

Operator call centra nech ma plat 1000 Eur, ak jedneho prepustia (lebo viac ich cez vikend asi aj tak velmi nerobi), tak Telekom mesacne usetri v priemere 0,03 centu na zakaznika - to budu bohovske zlavy Lubko, nas plateny diskuter, len co je pravda. Normalne, ze si za necelych 17 rokov nasetris na 1 rohlik...
Anonymný používateľ
xxx
2.6.2012 14:12 | |
+5 -23
"Orange ani O2 takýmto spôsobom prevádzku svojich zákazníckych liniek neobmedzujú. Kontakt s agentom call centra je dostupný nonstop"

ano, v Orange a O2 sa vam ozve AGENT, ale oznami vam ze vasu poziadavku budu riesit technici v najblizsi pracovny den :-D
Anonymný používateľ
MS
2.6.2012 14:25 | |
+25 -4
Možno preto, lebo si si chcel na ich infolinke objednať pizzu. Bez väčších problémov sa ujmu problému hneď na jednej aj druhej infolinke.
Anonymný používateľ
2.6.2012 15:03 | |
+19 -1
Čiastočne súhlasím, bežné veci vybavís kedykoľvek, aj v noci. S vážnejším alebo technickým problémom to môže byť ako píšeš, je to ale stale lepšie ako sa tam nedovolať vôbec.
Anonymný používateľ
xxxxxx
2.6.2012 15:38 | |
+15 -2
nie je vsetko tak jednoduche ako sa zda... len ludia maju milnu predstavu o tom ako funguje riesenie technickych problem... chceli by vsetko hend zadarmo a neobmedzene...
Anonymný používateľ
xxx
2.6.2012 21:26 | |
+3 -9
Prave naopak, mam velmi dobru predstavu ako veci funguju, robim na supporte pre nadnardonu IT firmu. Ja chapem ze nejde vsetko vyriesit hned a zadarmo a neobmedzene. Problem je, ze prave toto casto reklamy slubuju a ked ti reklama nieco ponuka HNED, ZADARMO a NEOBMEDZENE, je potom normalne ze to vyzadujes, ci ? Ked su v reklame deb!liny tak by taka reklama mala byt zakazana a zadavatel by mal dostat pokutu, ale sme na Slovensku

Ide o to ze podla nadpisu mozu mat niektori ludia pocit ze dostanu ovela horsie sluzby, avsak vo vacsine pripadov to v reali znamena ze rozdiel nebude prakticky ziadny, totiz rozdiel medzi "nedovolanim sa"(resp automatom) cez vikend a hlaskou agenta v zmysle " Vas problem sme zaznamenali, nasi technici sa vam ozvu v pondelok" nie je ABSOLUTNE ZIADNY :-D Navyse v clanku sa spomina ze "hotline" linka pre hlasenie poruch bude fungovat aj nadalej v nezmenenej jpodobe.
Anonymný používateľ
Gertrudo
3.6.2012 10:49 | |
+4 -1
No tak to asi nemas.
Oni su zakaznicka linka, nie nonstop technicka podpora. Orange taku ma, a je pekne draha.
A tiez asi nerobis support pre xy roznych sluzieb, a xy roznych zariadeni, a ich fungovanie s xy OS atd..
Anonymný používateľ
2.6.2012 13:40 | |
+8 -7
"Zákaznícka linka Telekom
0800 123 456 je jedinou
bezplatne dostupnou
zákazníckou linkou pre
všetkých volajúcich, vrátane
zákazníkov iných operátorov."

O2 má tiež bezplatnú linku 0800020202, pri volaní naň sa sice ozve hláška, "Vítaje na predajnej linke o2" vybavíte na nej však(aj z čísla iných operátorov) všetko čo aj na "zák.linke" túto možnosť častokrát odporúčajú aj samotný zamestnanci o2, napr.aj v rôznych diskusiách, a v dokumentoch nie je toto číslo uvádzané ako bezplatná linka.
Anonymný používateľ
2.6.2012 13:47 | |
+8 -0
a ani v dokumentoch nie je spomenuté že sa jedná o PREDAJNÚ LINKU. Je v nich toto číslo uvádzané ako bezplatná linka.
Ps.
Niekde sa stratili pár slov s predchádzajúceho príspevku. :-)
Anonymný používateľ
gogo1
2.6.2012 19:18 | |
+3 -12
0 800 123456 nie je bezplatna.
Anonymný používateľ
Ja
2.6.2012 13:29 | |
+16 -1
To je predsa jednoduché, telekomu klesajú zisky, tak musí niekde ušetriť.Takže sa bude prepúšťať...