Diskusia: Telekom zvyšuje pokuty pre neplatičov. Od augusta

Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený užívateľ.
38 príspevkov
Anonymný používateľ
marek1234
28.9.2018 18:35 | |
+13 -7
Radsej keby pripravili poriadne pausaly. Okrem EASY Free maju velke ho... v ponuke a doprosovať sa na kupony, bez ktorych su tie pausaly predrazene ma aky vyznam... Nech sa venuju tomu, co tvori ich gro a nie pokutam.
Anonymný používateľ
11.4.2018 21:12 | |
+2 -0
Za to ze si ta fakturacna banda v T-mobile neda pokutu, ze kazdy mesiac musim reklamovat zle nauctovane polozky sa ziadny hovorca nevyjadruje. Nastastie aspon reklamaciu vzdy uznaju (niektore az na druhy pokus). Ide sice o centy az 10 eur, ale ked to urobia x-tisicom ludi tak si pridu na pekny balik.
Anonymný používateľ
RS
12.2.2018 15:25 | |
+13 -5
Mna zaujima kto kedy stupi na krk Telekomu - ked zle zuctuju fakturu trva im pol roka kym sa clovek dopracuje k svojim peniazom! Najprv musi clovek zaplatit a potom to riesit. Samozrejme stylom: zaplat hned, podaj reklamaciu, my ti ju uzname a mame neurcity cas na vratenie penazi. Uz aby sa naslo dost ludi, ktori tam prasknu jednu hromadnu zalobu.
Anonymný používateľ
27.2.2018 08:41 | |
+8 -0
mne na easy free strhli 5 eur za SURF30 a este aj 9€ za takmer 10MB pri cene 0,95€ / MB mesiac im trvalo kym mi odpisali a tvrdili ze si za to mozem sam a akoze dobrovolne robia nieco extra mi vracaju 9€ 5 eur som sa nedockal hlavne ze v O2 je cenovy limit 0,50e / den aktivovany automaticky.
Anonymný používateľ
anna36912@azet.sk
6.5.2015 19:27 | |
+0 -0
ferdo39
Chcem len krátko reagovať na Váš príspevok. Tak..milý ferdo39... Ja som T mobile od kedy začali u nás mobily fungovať. Poviem Vám,momentálne mám za mesiac platiť 35 €. Keďže som už dávnejšie prišla na to,že napriek tomu,že nevolávam,neposielam sms, príde mi účet za mobil viac,ako 70€. našťastie,mám v T mobile,alebo teraz Slovak Telekom zn ámeho,ktorý mi to vysvetlil. Ľudia,ktorí majú nočnú službu sa napoja na Vaše číslo a volajú si kade-tade a Vy,ak si vypýtate výpis,lebo sa Vám nezdá účet samozrejme ten ukáže,že ste volali vy zo svojho čísla. A to ja mám platiť kôli nejakému idiotovi za to,čo som ja svojou chybou nespôsobila?
2, -- platím načas,iba jeden krát sa mi stalo,že som zaplatila deň po splatnosti,pretože invalidný dôchodok prišiel v pondelok miesto v piatok. Vypli ma ! ! ! ! Áno,varovali ma..aj som volala a povedali mi..choďte si niekam požičiať a zaplaťte ešte dnes ! !
A tak sa Vás..múdry človek pýtam. Je toto podľa Vás normálne jednanie so zákaznáíkmi?
Ale ako čítam Vaše slová,tak asi áno..každého,aj keď je v tom nevinne treba odsúdiť..Hamba Vám :-(
Anonymný používateľ
Mario
27.2.2013 22:15 | |
+0 -0
Zaujimave ale že na stranke telekomu nie je ani zmienka o pokutach, ich zvyšeni ani v esemeske to nespomenu, ani v zmluve to nie je, asi zamer aby ich mohli udeliť čonajviac. Tiež s nimi končim len čo mi skonči paušal, aj s celou rodinou.
Anonymný používateľ
qlogic
4.7.2012 02:31 | |
+2 -0
Ešte že som s nimi na dobro skončil ... :-) Banda negramotných zlodejov ...
Anonymný používateľ
2.7.2012 17:41 | |
+1 -1
Telefonica o2 tiež zvýšila s 3,50.EUR na 6.EUR už pred cca 2.mes.
Anonymný používateľ
pejko
2.7.2012 17:38 | |
+6 -3
k tym chronickym neplaticom. ak mam splatnost 3-tieho v mesiaci, ale ja platim uz roky cca 7-9 teho tak som neplatic curva? to ze mi vyhovuje platit tieto dni tak to ma suvis s tym ze mi tieto dni chodia peniaze kt. su urcene na platenie mobilu a podobnych somarin. takze telekom ta len upozornujem, ze len raz mi vystavis upomienku, ja ju zaplatim a to bude aj posledne co odo mna telekom uvidis.
Anonymný používateľ
Busy
3.7.2012 14:05 | |
+0 -1
A co tak si z vyplaty odlozit nejaku rezervu a hned ako pride faktura, ju zaplatit a necakat az na datum splatnosti ? :)
Anonymný používateľ
RastislavJ
3.7.2012 16:18 | |
+1 -0
"A co tak si z vyplaty odlozit nejaku rezervu" u niektorých asi dosť hypotetická možnosť pre ich antagonistický vzťah k peniazom na ich vlastnom účte :-)
Anonymný používateľ
Busy
3.7.2012 22:36 | |
+3 -0
Tak takym asi nezostane nic ineho len vyuzivat sluzby s dobijanim kreditu. Tam im ziadne pokuty v pripade nedodrzania platobnej discipliny nehrozia :)
Anonymný používateľ
lll
2.7.2012 11:41 | |
+5 -3
Oni meskat mozu? XY krat sa stalo, ze meskali s poskytovani objednanych sluzieb. Takych staznosti je plny internet. A co mal z toho zakaznik? Zaplatili mu do troch minut nejake bolestne alebo co? Bacov pindur!
ak spravi chybu zakaznik, tak uz musi platit hned a zaraz pokutu. Tento pristup je tak nechutny, ze som sa az nastval. Mam uz len jedno cislo v telekome. Pockam do 18 septembra, ked bude krasne 15 vyrocie jeho aktivacie a pojdem s usmevom do predajne cislo zrusit. Predpopkladam, ze to nebude mozne urobit okamzite a bude ma to nieco stat. Lebo sak oni maju cas a na rozlucku ma urcite este o nejake to euro radi osklbu.
Anonymný používateľ
EuroTel Bratislava,
3.7.2012 00:40 | |
+1 -1
Budes mat 15. vyrocie aktivacie? Noze daj prve trojcislie, ktore ti ide za 0903 ci tu nahodou netrepes..
alebo mas nedajboze 0901?
Anonymný používateľ
pfff
3.7.2012 02:53 | |
+0 -2
napr. ja mám Dr. Mobil z 1998 (14 rokov)
v jan. 1997 začala komerčná prevádzka GSM na Slovensku (15 rokov)

0901 bolo pre NMT z roku 1991 (21 rokov)
Anonymný používateľ
Amnart
2.7.2012 11:32 | |
+5 -5
kazdy operator na slovensku odrbava, o2 zaratalo znamemu 40€ za internet ktory mal vypnuty nedalo sa to dokazat,

mne telekom fakturoval 3 mesiace pausal ktory mi skoncil - peniaze nakoniec vratili, ale nie vsetky stale mi dlhuju 9€, a maju tu drzost mi fakturovat 2€ za par MB co som omylom zapol net

orange si fakturuje orange tv balik kazdu 4. fakturu mam vyssiu o 1-2€ - ked sluzba bola nastavena len na 3 mesiace, neaktivoal som si ju,

proste je to zberba, ceny zenu do nebies, ale sluzby su mizerne len skus na slovensku nieco reklamovat
Anonymný používateľ
Busy
3.7.2012 14:09 | |
+0 -0
Mne osobne O2 nauctovalo smsky ktore som nikdy neposlal. Reklamaciu mi zamietli, s odovodnenim, ze smsky eviduju v systeme a preto ich zaplatit musim a dovidenia. Inokedy mi zase vobec neposlali podrobny vypis hovorov, hoci som ho mal aktivovany, ale platbu za neho pekne na fakture pytali ako keby ho normalne poslalil (to bol este papierovy, za ten sa platilo).