Diskusia: Orange: Elektronická faktúra sa môže aktivovať sama. Po upozornení

Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený užívateľ.
49 príspevkov
msxx
28.1.2019 02:26 | |
+40 -0
Cieľom je ušetriť za poštovné. Akurát, že zaujímavé je, že oni sa vyhovárajú na šetrenie lesov, ale reklamy vedia poslať a dokonca aj v samostatnej obálke ak treba, beťári jedni.
Anonymný používateľ
Mar
21.6.2013 13:54 | |
+21 -1
Presne tak, kaslu na nejake zivotne prostredie, chcu len usetrit a ked sa ludia sami nehlasia tak im to vnutime nasilu... ALe ze by za to dali nejaku trvalu vyhodu kto to bude mat aktivovane a nie len nieco na par mesiacov, tak toto nie...
Anonymný používateľ
lu
21.6.2013 15:17 | |
+9 -10
a nie je nahodou vyhodou archiv faktur v zakaznickej zone na webe aj spolu s podrobnym rozpisom hovorov ktory je tam zadarmo?
Anonymný používateľ
pfff
21.6.2013 15:48 | |
+14 -5
sa opičia po o2.sk
v o2.sk mám elektronické faktúry, hneď od začiatku dávali k tomu výpis hovorov, žiadne kecy o šetrení lesov (rozumej, viac prachov zostane nám a o prácu prídu robotníci v lesných škôlkach, robotníci v drevospracujúcich závodoch, v papierňach, kde sú už roky ekologické prevádzky, rýchlo rastúce dreviny), sám iniciatívne som si ich aktivoval

o tejto orange akcií som upozornil pred mesiacmi v diskusií na mm.sk, som prekvapený že mm.sk sa zobudila až teraz, ale napriek tomu som odmietol elekt. faktúry

1. vraj šetria lesy, ale o peniaze ktoré týmto šetrením údajných lesov (na papier sú špeci plantáže rýchlorastúcich drevín, pestujú sa systémom ako pšenica na poliach) si nechávajú oni
2. ako kompenzáciu za dlhodobo ušetrené peniaze dávali na 2 mesiace balík sms/mms zadarmo (ak si ich zabudol deaktivovať, pekne krásne aj na tom zarábali)
3. za elektronický výpis hovorov si účtovali mesačný poplatok, pretože pravdivo a jednoznačne informovať za čo všetko ti účtujú si zaslúži riadny príplatok
4. sami svojvoľne rozhodnú že budeš dostávať elekt. faktúru na ich web stránku, ale za informáciu že ti bola vystavená faktúra si ešte naúčtujú 0,12€. v o2sk je to zadarmo

som ekologicky mysliaci človek, ale odrrbávať sa nenechám (internet zdržujú tiež asi kvôli ekológii, menej dát = menej CO2)
msxx
21.6.2013 15:52 | |
+2 -1
To máš zrejme pravdu, ale keď je to zadarmo a nič ich to naozaj nestojí, tak im nič nebráni, aby to dali aj zákazníkom s papierovou faktúrou.
Anonymný používateľ
pfff
21.6.2013 16:04 | |
+7 -1
ešte nedávno za elekt. faktúry ponúkali super bonus!
2 mesiace balík 70 sms/mms zadarmo, potom za poplatok

keď som žiadal výpis hovorov ako má o2sk, ponúkli mi, že za pár eur mesačne mi aj ten dajú

orange má permanentne o 3-4roky starší kalendár ako je aktuálny rok
baví ma, ako moje pripomienky z pred rokov postupne akceptujú. nie, nemyslím si že len moje, ale mal som x vecí ktoré mi vadili, dal som im návrhy, oni oznámili že nič, ja im oznámil, ok, tak nič... a o pár rokov objavia to čo od nich zákazníci chceli pred 5 rokmi, vtedy to strašne nešlo a zrealizujú to až teraz, keď im zákazníci ako ja dali zbohom
Anonymný používateľ
ak1
21.6.2013 16:57 | |
+3 -1
Orange dáva na webe zadarmo podrobný výpis len k poslednej faktúre. Ak sa chce zákazník dostať aj k starším, musí si zaplatiť.
Anonymný používateľ
orangutan
21.6.2013 18:05 | |
+5 -1
Nie ďakujem neprosím si elektronickú faktúru do konca môjho zmluvného obdobia
Anonymný používateľ
22.6.2013 05:10 | |
+3 -3
a preco vidim 12 poslednych faktur a aj podrobnych vypisov?
Anonymný používateľ
22.6.2013 05:11 | |
+1 -1
No ked to vytlacia na papier uz to nieco stoji
Anonymný používateľ
chimera
22.6.2013 21:11 | |
+2 -1
Súhlas s ak1, zadarmo a viditeľný je len ten ostatný výpis, čo a prečo vidíš ty, vieš len ty sám, orange a tvoj lekár :-O
Anonymný používateľ
antio2
28.6.2013 10:41 | |
+0 -0
neviem odkial mas tie hluposti co si tu popisal ale pobavil som sa... dakujem.
Anonymný používateľ
JaNa
1.12.2017 00:55 | |
+0 -0
Dobrý večer, chcem sa vás spytať, či sa niekto stretol s podobným pripadom.... Za dáta mi prišla platiť vysoká faktúra, za dva dní vyše tísíc eúr,,, hoc som tieto dáta nevyužívala
Anonymný používateľ
dada
9.10.2014 09:24 | |
+0 -2
Mne poslali ze k elektronickej fakture heslo lenze ja sa tomu nerozuniem nehcem ju co mam robit
Anonymný používateľ
chimera
22.6.2013 21:24 | |
+0 -2
"Vašu faktúru za uplynulé fakturačné obdobie si môžete pozrieť cez www. orange.sk/efaktura".....hlavne že z tejto stránky sa už pár dní nedá prihlásiť do zákazníckej zóny - viď https://www.orange.sk/portal/ecare/faktury-a-platby/moje-faktury
:-D
Anonymný používateľ
brac
22.6.2013 01:54 | |
+7 -9
vy ste tu dobri zebraci..
ja mam elektronicku fakturu aktivovanu v orangei dlhe roky, vypisy z banky tiez chodia na mail, prednedavnom som aktivoval elektr.vypisy/faktury z elektrarni a plynarni, a mam svaty pokoj a nie vy tu vymyslate ako male deti a tie vase uzasne prispevky su traaapne ako mnohi prispievatelia tu...
Si to aktivujte a nedristajte tu kraviny!
Anonymný používateľ
mucc
22.6.2013 05:47 | |
+8 -5
amen. akurat si zabudol uzit lieky. a este cosi. mohol by si tym chudakom nosit peniaze naviac kazdy mesiac. vyzera to tak ze mas prebytok.
Anonymný používateľ
LLL
22.6.2013 11:54 | |
+3 -4
Zebrac - dedko pred krachom dlhé roky platíš - nerozčuj sa - škodí to - papaj pomaranč a sponzoruj managerov Orange....
Orange - je taký chudobný operátor, že nevie spustiť ani LTE na 1800Mhz a dať normálne dátové balíky... Skôr ich osekal a zdražel...
Ja mám Tesco mobile na kredit spárované s Clubcard a bonusový kredit na 30 dní a volania do Tesco mobile zdarma.... Z bonusového kreditu idú hovory, SMS/MMS aj denný internet 400MB...
Nechajte si aj služby na faktúru, ja zahodím kartu a ako vyprší platnosť karty končí aj zmluva s operátorom. Vy na faktúru musíte vypovedať zmluvu písomne a ešte vám tam dajú aj rôzne poplatky, že ste si to dovolili vypovedať a bonus žiadny...
Pôjdete zaplatiť faktúru priamo do Orange a ešte si vypýtajú poplatok, že ste si to dovolili ísť k nim zaplatiť v hotovosti... Ak nemáte zaplatené prednostné vybavenie, tak si tam aj počkáte ako na 905....
Anonymný používateľ
LLL
22.6.2013 12:18 | |
+4 -4
Sova - pozerá ako výr na vysokú sumu na faktúre - ale neodíde z Orange, lebo je táá osoba prispatá ako sova cez deň
Kengura - pozerá na sumu na faktúre ako vyplašená kengura - ale neodskáče z Orange, lebo je tá osoba lenivá študovať cenníky operátorov
Delfín - po poslednej faktúre väčšinou odpláva z Orange
Panter - počíta každé €, ale vždy, keď má vysokú sumu na faktúre necíti sa ako chudobná osoba, ale ako panter - dlhoroční zákazníci - ovce...
Anonymný používateľ
omplex
23.6.2013 01:06 | |
+5 -3
ty mas aky komplex? Ocividne nevies pouzivat internet banking, jednoduchu vec v dnesnej dobe, faktury platis na poste a pobockach ako najvacsi trulino, vyvolavas po zakaznickych linkach roznych institucii, lebo sam si nevies poradit.... hlavne ze mas sparovane body v tescu :-P
Anonymný používateľ
LLL
24.6.2013 09:25 | |
+1 -0
Komplex predplatenky nabíjam cez IB VUB...
Ty nevieš používať hlavu... Výhodnejšie sú predplatenky, ale to by si musel vedieť počítať....
Anonymný používateľ
dodo
11.7.2013 13:14 | |
+0 -0
nechapem preco pises o LTE sieti ked nevies o co ide. si strasne scitany ako vidim. vsade pisu a bolo to aj tu, momentalne prebieha sutaz o spustenie LTE siete. ako ju moze spustit orange, ked sa o to sutazi? O2 skusilo internet alebo ma (netusim) ked som tam pracoval tak s tym zacali, a ako viem tak to nezvladli, vobec to nefungovalo nefunguje a ani nebude. kazdy co sem pise ze co mas vsetko O2 zadarmo, no nech ma, vsak dlho uz mat nebude. vsak nema na com zarabat, hospodarsky vysledok nema ziadny a musi si este aj na platy zamestnancov poziciavat. Telekom ma dobre zlavy na MT a to musim uznat, ze pokial ide zakaznikovi len o telefon tak nech ide tam. ked nevolas tak chod do O2, a ked chces znacku a kvalitu sluzieb Orange. orange je bol a bude znacka. to ze sem pise par nespokojnych ludi neznamena ze je najhorsi. chod sa pozriet na funpage o2 - to iste, funpage telekom - to iste. vzdy sa nasli nespokojni zakaznici - ale operatorom nejde o to kolko ich ma, ale co z nich ma. pokial sa ti neda dovolat na 905 tak to z toho dovodu, ze tam vola cca 10000 ludi denne. najlepsie uz ked nieco surne potrebujes volaj 999 a daj sa prepojit na 905. sice zaplatis 1,20 (hovor na 999) + 0,05 eur /min zakaznicka linka. ale ak tam uz volam tak naozaj ked potrebujem nieco surne a nie kazdy den.
Anonymný používateľ
crucifix
21.6.2013 17:00 | |
+13 -2
Pomaranču ide o prírodu alebo o zvyšovanie ziskov? samoaktivovať niečo zákazníkovi, ktorý potom musí prejaviť nesúhlas (pokiaľ nemá záujem) to je konanie skutočne hodné špecifického trhu.
Anonymný používateľ
Busy
24.6.2013 10:04 | |
+3 -17
Zavedenie elektronickej faktury bez suhlasu zakaznika by som este nevidel tak az kriticke (zakaznik maximalne nedostane papier, ale ten sa da spetne ziskat). Avsak absolutne krasne podrazacky pripad aktivacie niecoho bez vole zakaznika nedavno predviedlo samotne a tolkymi ludmi ospevovane O2: bez vedomia zakaznika aktivovalo uzivatelom internet za 6 eur mesacne !!! Sice sa vyhovara, ze za prveho pol mesiaca zakaznik platit nemusi a ze zakaznika informuje smskou, co vsak nic nemeni na tom ze takto v podstate same od seba zacalo za sluzbu zakaznikom uctovat 6 eur mesacne bez toho aby zakaznik prejavil co len najmensiu volu ze ma o sluzbu zaujem.
Anonymný používateľ
*.*
24.6.2013 11:49 | |
+2 -2
na aktivaciu sluzby je potrebny aktivny zasah klienta. asi by si mal prestat pit ak sa ti stalo nieco take ako opisujes. ziadny operator ti nemoze len tak a bez tvojho suhlasu aktivovat sluzbu ktora je v dalsom obdobi spoplatnena.
Anonymný používateľ
Busy
24.6.2013 12:24 | |
+2 -0
Ja by som mal prestat pit a ty by si sa mal konecne zobudit do reality ;) To co popisujes je sice krasna teoria, a suhlasim s tebou ze takto by to malo byt, ale prax je zial ina - vid Orange elektronicke faktury (ako sa spomina v tomto clanku) alebo aktivacia internetu "na skusku" od O2 (ako pisem vo svojom prispevku). Oboje zial bez aktivneho zasahu uzivatela :(
Anonymný používateľ
pfff
21.6.2013 16:13 | |
+3 -1
25. 1. 2005 www.zive.sk/orange-predstavil-elektronicku-fakturu/sc-3-a-261747/default.aspx
Orange predstavil Elektronickú faktúru
Viktor Czehmester

O tom, že Orange myslí ekologicky (určite aj ekonomicky), svedčí nová služba – Elektronická faktúra. Vďaka tejto novinke zákazníci namiesto papierovej faktúry, doručenej do poštovej schránky, dostanú elektronickú faktúru, ktorá im bude doručená do ich e-mailovej schránky.

Faktúra doručená prostredníctvom služby má rovnaký vzhľad ako klasická faktúra, doručovaná je však do e-mailovej schránky ako súbor vo formáte PDF, skomprimovaný programom WinZip. S „rozbalením“ súboru si dnes poradí istotne väčšina užívateľov osobných či prenosných počítačov.

Ak sa zákazník rozhodne aktivovať si službu Elektronická faktúra, spoločnosť mu automaticky prestane zasielať poštou jej tlačenú podobu. Služba ponúka aj ďalšie výhody, napríklad tzv. archív opisov všetkých faktúr. V ňom užívatelia služby nájdu opisy faktúr za posledných 12 mesiacov odo dňa aktivácie služby. Prístup k elektronickým faktúram je v tomto prípade možný cez internetovú stránku spoločnosti, v sekcii Moje služby. Faktúry sú k dispozícii vo formáte PDF alebo XLS.

*****!!!!
V prípade záujmu o túto službu je nevyhnutná osobná návšteva predajného miesta spoločnosti Orange Slovensko, kde bude so zákazníkom vypísaná žiadosť o aktiváciu služby. Za ňu, ako i za používanie služby si Orange neúčtuje žiadny poplatok. *****!!!! (cool! osobne na predajňu a žiaden poplatok, no nekúp to!)
Doplňme, že z bezpečnostných dôvodov bude každá doručená faktúra vo formáte WinZip chránená heslom, ktoré zákazník dostane pri aktivácii služby. Elektronická faktúra je plnohodnotným daňovým dokladom.

Podobnú službu ponúka už dlhší čas aj EuroTel. Ide o službu „Elektronický účet“, za ktorú si operátor mesačne účtuje 30 Sk bez DPH. Služba na rozdiel od novinky Orangeu neznamená, že zákazníkovi už nebudú doručované tlačené faktúry, no umožní podrobne sledovať využívanie služieb. Elektronický účet obsahuje aj podrobný výpis hovorov v elektronickej podobe, je teda kombináciou služieb, podobne ako pri službe Moja spotreba od Orangeu na internete, ale priamo z prostredia počítača, pomocou doručeného súboru vo formáte XLS.

Podľa spoločnosti sa uvedením služby podarilo Orangeu urobiť ďalší krok k znižovaniu vplyvu podnikania spoločnosti na životné prostredie. Spoločnosť totiž každoročne vytlačí a doručí zákazníkom milióny strán a desiatky ton papiera. Výraznejšie zníženie týchto čísel by tak mohlo prospieť predovšetkým nášmu životnému prostrediu, ušetriť náklady firmy najmä na poštovné a v neposlednom rade určite aj odľahčiť od práce poštové doručovateľky... (*** pekne, bývalé poštové doručovateľky sú im za to doteraz veľmi vďačné, na pracáku je lepšie ***)

Podľa Orangeu bude možné projekt hodnotiť ako úspešný len vtedy, ak zákazníci využijú túto možnosť prechodu na elektronickú faktúru. (***v 2013 sa projekt ukazuje ako mega úspešný, preto ich aktivujeme všetkým ***)
Anonymný používateľ
*.*
21.6.2013 15:26 | |
+8 -2
takze podla orange zakaznici nemaju cas na aktivaciu elektronickej faktury ktora orangeu usetri nemalo penazi ale na odmietnutie si uz cas najst musia. na slovensku sa vsetko deje same od seba. bolo to tak uz kedysi davno. ved brano zavira samo. najnovsie vas len v orange postretne samoaktivacia elektronickej faktury. chodte do certa.
Anonymný používateľ
marek1234
21.6.2013 14:46 | |
+15 -1
Aj sa mi nozik otvara vo vrecku, Najvacsi oj€bávači, najvyssie ceny, najvyssi nenazranci s najvacsim neprehladom, maju stale malo a chcu viac. Kedy ten pomaranc konecne dozreje v jednu serioznu firmu?
Anonymný používateľ
pfff
21.6.2013 15:52 | |
+5 -1
keď príde 4. operátor
Anonymný používateľ
marek1234
21.6.2013 14:28 | |
+25 -1
Ja Orange nemam, takze riesit nebudem, ale:

Toto skusali na mna aj z Telekomu, odmietol som. Nemam dovod ako podnikatel si davat el.fakturu, ktoru si musim doma aj tak tlacit. Nesuhlasim, aby mi ju posielali elektronicky bez akejkolvek pridanej hodnoty. Ak chcu odo mna el. fakturu, tak som poradil, aby mi dali el. vypis hovorov zdarma ako motivaciu. Ked to dokaze O2, dokaze to Telekom aj Orange.

Takze vazene pani, damy a ine mimozemske civilizacie, neskusajte na mna prenasat vase naklady. Pokial mi nieco nedate naviac, budete si ju tlacit a posielat i nadalej.

A skrakoty typu: elektronickú faktúru si často „neprídu aktivovať jednoducho z dôvodov, že na to nemajú čas alebo na to zabudnú“. ani neskusajte.
msxx
21.6.2013 15:56 | |
+1 -2
Ale veď Telekom ten elektronický výpis aj dával. Už prestal? To by som si u nich tiež nedal elektronickú faktúru.
Anonymný používateľ
21.6.2013 16:23 | |
+7 -0
majú za 0,79€ Nech si odpustia 79ct a ušetria obálku a tlač faktúry. Nech to konečne dajú zadarmo, keď nemajú čo skrývať pred zákazníkmi a motivujú k prechodu na elektronickú faktúru.