Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info

4ka navštívila Orange v kostýmoch. Vyzvala na lepšie podmienky

DOPLNENÉ

Nováčik pokračuje v kampani, v ktorej konkurenciu vyzýva, aby pre svojich zákazníkov znížila ceny.

Štvrtý mobilný operátor po návšteve v TelekomeO2 prišiel už aj do predajne Orangeu v bratislavskom Centrali. Tam oranžový operátor zároveň sídli. Štvorka (4ka) mu adresovala štyri požiadavky, ktorými sa má zaoberať.

Na predajňu prišli za 4ku štyri osoby v kostýmoch zvierat, ktoré majú symbolizovať paušálnu ponuku Orangeu. V rukách držali požiadavky, ktoré podľa 4ky trápia slovenských zákazníkov.

Kampaň 4ky pred predajňou Orangeu. Zdroj: 4ka 5fotografií v galérii Kampaň 4ky pred predajňou Orangeu. Zdroj: 4ka

Aktivita má byť súčasťou dlhodobej výzvy operátorom, aby reálne zlacnili „hlasové a najmä dátové služby“. Na ponukách ostatných operátorov kritizuje obmedzenú platnosť cien či lepšie podmienky len pre niektorých klientov.

Pokračovanie článku pod reklamou videoreklama

Paradoxne, poslednú podmienku neplní ani 4ka, keďže vybraným novým klientom dáva výhodu, ktorú existujúci zákazníci získať nemohli. Pri prenose čísla cez web získajú 4 GB dátový balík na štyri mesiace.

Orange: Nevyšlo im to
(Doplnené o 12:50)

Oranžový operátor uviedol, že kým 4ka vraj riešila problémy, ktoré slovenskí zákazníci nemajú, oni reagovali na situáciu v Bruseli. Zároveň dodáva, že si nováčik asi prišiel pozrieť jeho ponuku.

„Počin vnímame tak, že sa pravdepodobne chceli prísť inšpirovať ako majú vyzerať predajne a ponuka naozajstného operátora, avšak, keď videli, že to je kvalitatívne niekde inde, rovno sa otočili na labkách a odskackali, prípadne odplávali,“ uviedla na margo návštevy 4ky hovorkyňa Orangeu Alexandra Piskunová.

Zástupkyňa spoločnosti dodala, že postavičky 4ky mohli prísť radšej v čase, keď je obchodné centrum viac navštevované.

Kampaň 4ky pred sídlom operátora. Zdroj: 4ka 5fotografií v galérii Kampaň 4ky pred sídlom operátora. Zdroj: 4ka

Čo na podobné aktivity hovorí konkurencia?

Balóny 4ky v predajni konkurenčného operátora. Foto: 4ka 5fotografií v galérii Balóny 4ky v predajni konkurenčného operátora. Foto: 4ka 4ka pred približne mesiacom postavila šibenicu pri sídle Telekomu. Dala na ňu tabule s nevýhodami, ktoré podľa nej majú iní operátori. Telekom reagoval, že 4ku vyprovokoval asi nízkymi cenami pri svojej predplatenej karte Juro.

Zároveň nováčikovi odkázal, aby radšej dobudoval vlastnú sieť. Aktuálne sa 4ka spolieha na národný roaming od Telekomu – klienti sa môžu prihlásiť do 2G siete Telekomu, ak sú mimo pokrytia alebo manuálnou voľbou.

O2 k vypusteniu balónov 4ky vo svojich predajniach uviedol, že sa aktivite veľmi nevenoval a radšej sa zameria na svojich zákazníkov. Okrem toho hovorkyňa operátora Martina Jamrichová dodala, že ich klienti chodia do predajne „za obsahom, kvalitou, top službami a starostlivosťou”. „Každý balónik raz praskne,“ myslí si.

Článok z 10. hodiny sme doplnili na vyznačenom mieste o 12:50.

Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne zaregistrovaný.
Pre dokončenie prosím kliknite na odkaz v e-maili, ktorý ste obdržali na Vami zadanú e-mailovú adresu.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Ringier Axel Springer Slovakia, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.